Heemstederweg 14a1
1902RP Castricum

Trustpilot 13 8,8

bosschaerts ivo beoordeelde op 2019-09-18

uitstekende site, veel keuze en alles goed doorgekregen via mail, maar spijtig niet op juist afhaalpunt geleverd door bpost.

bruggeman beoordeelde op 2019-09-09

Nette prijzen
Snelle Levering

Ik ga hier vaker bestellen.
Gewoon omdat ik het baard ben!!!

steven P beoordeelde op 2019-09-04

Top site met heel veel keuze voor haar en baard en zoveel meer,
Degene die hier niets is niet van deze planeet :-)

stephan beoordeelde op 2019-09-01

Pakketje niet ontvangen, heel vriendelijk via de mail geholpen en probleem opgelost. echt top!

Adriaan beoordeelde op 2019-08-17

Vrijdagavond 23.00 u besteld. Tot mijn verbazing was mijn pakje op zaterdagochtend al bij het afhaalpunt. Compliment!
En de producten: altijd top!

V S beoordeelde op 2019-08-15

Had snel wat mesjes nodig die ik ivm verzendkosten naar een PostNl punt liet bezorgen. Omdat het pakketje klein (en door de brievenbus paste) was kreeg ik al snel de melding dat het naar mijn thuisadres werd verstuurd zonder extra kosten.
Fijn meegedacht en goede service

Triepels beoordeelde op 2019-08-14

Prima snorschaar ontvangen; knipt goed en ligt goed in de hand. Was alleen aanvankelijk niet voorradig en duurde enkele weken aleer het product weer verkrijgbaar was. Is netjes thuisgestuurd zonder extra kosten.

Chris beoordeelde op 2019-08-10

Beard kit Guardenza
Deze kit besteld om te starten. Tot op heden nooit speciale baard producten gebruikt. Allereerst complimenten voor de supersnelle service! Petje af! Volgende dag al in huis.
De kit bevalt ook heel goed. Fijne producten van Guardenza. Kam, Olie, Balsem voor baard en wax voor snor. En instructies (goed voor mij als beginner van dit soort producten 😊)! Product heeft een lichte citrusgeur die ook mijn vrouw goed bevalt. Tot zover erg tevreden. Benieuwd of mijn baard ook echt zachter gaat worden.

Harm beoordeelde op 2019-08-06

Duidelijke site, supersnelle levering en als extra service: alles in een pakketje gestopt dat gewoon door de brievenbus kan. Hoef ik niet eens naar het pick-up point toe! Goed meegedacht.
Jullie hebben er een vaste klant bij.

Timo beoordeelde op 2019-08-05

Ik heb twee baardbalsems besteld, en eentje zag er niet goed uit bij het openen (gekristalliseerd en gesmolten). Ik heb ze een mailtje met foto gestuurd en ze hebben direct een nieuwe opgestuurd.

Super service! Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij!

Jean Tiebackx beoordeelde op 2019-08-01

Deze site is heel duidelijk, ze zijn vriendelijk en de bestelling heb ik zeeeeeer snel ontvangen. Nu ga ik proberen mij te scheren met mijn gilettemesjes. Wie geeft er O+?

Etienne beoordeelde op 2019-07-21

Snelle en prima afhandeling van de bestelling.
Mr TAYLOR SHAVING CREAM is een product dat door mij zeer gewaardeerd wordt. Het zorgt voor een correcte en verfrissende scheerbeurt zonder irritatie.

Perdieus beoordeelde op 2019-07-18

dit Is het schoolvoorbeeld hoe webwinkels horen te werken.

Karreman beoordeelde op 2019-07-10

Uitstekende service inzake bestelling Ordernummer: 658957! Zou product eerst bij 'n Pick Point van Post NL moeten ophalen maar Sebastiaan schreef mij dat het bij mij thuis bezorgd zal worden omdat het door de brievenbus kon! Zondag j.l. besteld en dinsdag 9 juli lag het al op de deurmat. Chapeau ! M.vr. gr.

Yvan beoordeelde op 2019-07-07

Supersnelle service bij mijnbaar.nl Bestelling geplaatst op in België 02 juli om 18u10. Pakket reeds aangekomen op 03 juli om 10u30! Als dat geen service is. Producten besteld voor baard van Proraso Wood & Spice! Heel tevreden over de kwaliteit van alle producten. Mr Bear Sea salt grooming spray en matt clay promenade. Super!
Gratis geschenk bij de bestelling Magic fix mini. Bedankt mijnbaard.NL Aangenaam verrast door dit product … komt op mijn lijst van toekomstige producten. Doe zo verder !

Mark-Peter beoordeelde op 2019-07-03

Zoals altijd snelle verzending. Erg behulpzaam nadat PostNL het paketje op de foute locatie geleverd had. Bedankt!

Ad beoordeelde op 2019-06-24

De levering van de baardolie duurde langen dan beloofd, even een mailtje gestuurd, al snel een mail terug met de mededeling dat er een nieuwe fles opgestuurd was en de volgende dag binnen, wat een service ,geweldig, nu twee flesjes baardolie want de eerste bestelling kwam toch nog aan.
Ik ben vol lof over "mij baard"

Jeisson beoordeelde op 2019-06-21

Super veel productkeuze, altijd duidelijke en correcte omschrijving. Fantastisch snelle levering alsook de klantenservice antwoord snel, vriendelijk en to the point. Als ik baard producten koop is het via MijnBaard!! Tot snel!

m'hamed beoordeelde op 2019-06-17

Snelle levering, Prima service , en het product is kwalitatief gezien ook perfect.

n van der weide beoordeelde op 2019-06-13

Uitstekende producten, snel verzonden. een echte aanrader!!