Heemstederweg 14a1
1902RP Castricum

Edwin beoordeelde op 2019-01-09

Mesjes besteld en gratis naar pick-up point laten verzenden.
Kreeg bericht dat de mesjes direct naar mijn adres gestuurd werden.
Binnen 2 dagen in huis!

Helemaal top!!

Bernie beoordeelde op 2019-01-07

Door een foutje op de site stonden er zaken op welke niet meer op voorraad waren.
Na een mailtje is dit keurig opgelost en kreeg ik het zelfde product maar in een andere verpakking toegezonden.
De mjolnir baardbalsem is een aanrader wat mij betreft.

Stijn Schollen beoordeelde op 2019-01-02

100% service. Meerdere keren contact gehad over het laten bezorgen van een bestelling bij een pick-up point, dit bleek (nog) niet mogelijk. MijnBaard bood aan om het kosteloos naar mijn huisadres te verzenden. Dit is wat je wilt zien als klant, top service!

Marco beoordeelde op 2019-01-01

Goede snelle levering. Baardolie ruikt aangenaam, heel subtiel aanwezig.
Baardwax mocht van mij wat meer 'hold' bieden. Voelt fris aan allemaal, en de kam of borstel hebben geen last van de wax. Kortom ben tevreden.

anthony bastone beoordeelde op 2018-12-28

Top service, binnen de 24 uur product in huis.

Daisy rosseau beoordeelde op 2018-12-27

Niet vriendelijk aan de telefoon ,zelf retourkosten betalen en rekenen verzendkosten aan voor thuislevering op een bedrag van 250€

Ferry Verhoef beoordeelde op 2018-12-23

Een mooie houten shavette besteld en binnen een dag keurig thuis bezorgd.
Helaas een klein productie foutje hier in ontdekt.
Gelijk even gebeld en uitgelegd wat het productie foutje was.
Antwoord: Beste meneer, dat is erg vervelend voor u, wij sturen u vandaag nog een nieuwe op.
Volgende dag een mooie nieuwe shavette ontvangen.
Ik zeg, Top service en vriendelijke mensen.

Gerrit beoordeelde op 2018-12-23

Snelle en nette levering.
Na 20:00 uur een bestelling geplaatst. Niet met de intentie het de volgende dag in huis te hebben. Maar de volgende middag kon ik de bestelling al afhalen.
Top service en mooie producten!
En een leuk extraatje is, dat je gratis iets uit kunt zoeken, als je een bestelling plaatst van meer dan 40 euro.

Poetske_90 beoordeelde op 2018-12-20

Uitstekende service en zeer snelle levering. Had de mr bear woodland pakketje besteld en ben er zeer tevreden van. Dus voor mag zeker zegge dat deze site een dikke 10 waard.

Ernst van der Worp beoordeelde op 2018-12-19

Wie, zoals ik, nog echte scheermesjes gebruikt, heeft tegenwoordig een probleem. De gemiddelde drogist verkoopt ze namelijk niet meer. Gelukkig zijn ze bij Mijn Baard nog gewoon verkrijgbaar en had ik ze een dag later al in huis. Bedankt hiervoor.

Danny beoordeelde op 2018-12-14

Goede en snelle service na telefonisch advies grave before shave gekozen en deze olie en balm gekocht wat ruiken ze lekker zeg en dat zegt de vrouw ook en de verwerking super en qualiteit is perfect !!!!!

Anita beoordeelde op 2018-12-08

Goede service! Ik had een paar vragen gesteld via e-mail en kreeg gelijk antwoord. Ik had mijn eerste potje suavecito form hold bij een kapper gekocht, via deze site de 2e besteld en toen die op was een nieuwe bij de kapper vergekregen. (Die blijkbaar nep was)
Ik vond het vreemd dat mijn haar niet goed kreeg en kwam erachter dat dit een nep uitvoering was, gelukkig hebben deze guys wel de echte versie vertelden ze via de e-mail dus heb er gelijk 2 besteld. En die worden morgen gelijk al bezorgd! Dus van mij 5 sterren voor de uitstekende hulp via e-mail, de originele producten en snelle bezorg service!
Groetjes van een blije Anita ;)

Jim beoordeelde op 2018-12-05

Goede en snelle service!

Robbie Gieles beoordeelde op 2018-12-03

snelle vlotte levering.
ik had een groter blikje verwacht! ;)
geen gebruiksaanwijzing én geen sticker aanwezig, toch jammer!
flyer zat wel in het doosje!
next time better...

charlotte beoordeelde op 2018-11-22

TOP service!!!! Toen ik tijdens de dag mijn winkelwagentje niet op een correcte manier kon afronden, kreeg ik savonds een super vriendelijk mailtje met de vraag het team kon helpen. Bestelling is dan ook enorm snel geleverd. Een echte aanrader als je het mij vraagt!!! Thank you

Moens Davy beoordeelde op 2018-11-16

maandag een bestelling gedaan , de juiste feedback gekregen betreffende producten voor een beginnende baardman.. dan de juiste opvolging in verband de bestelling en op donderdag mijn pakketje mooie toegekregen.
De bay Rum baardolie en balsem is zaaaaalig van geur, zou zelf geen parfum meer op doen ;-)
de Satans Bluff olie gebruik ik voor in de week voor het werk...
een zeer tevreden klant en zal zeker regelmatig iets bestellen,

Bedankt Sebastiaan

Dirk Lembi beoordeelde op 2018-11-06

Roomservice! SNAP avonds besteld, volgende dag zorgvuldig afgeleverd. Na gebruik zeer tevreden. Ga zeker nog bestellen. Goed werk Sebastiaan!!👍

Rowdy beoordeelde op 2018-11-06

Ik ben heel erg tevreden over MijnBaard. Ik heb er nu twee keer iets besteld, en al de volgende werkdag werd het thuisbezorgd. Ook al gaf ik aan het bij een PickUp-point op te willen halen, de artikelen werden netjes thuisbezorgd omdat het ook door de brievenbus past. De informatie die MijnBaard over het goed verzorgen van de baard is uitstekend. Ik ga hier zeker vaker mijn baardartikelen aanschaffen!

Marc pinxten beoordeelde op 2018-11-05

Ik ben nog maar de eerste weken ver met mijn baard. Ik ben heel goed verder geholpen door de mensen. Ze hebben mij goeie tips gegeven en ben heel tevreden. Ik heb het pakketje goed ontvangen zoals belooft op de dag als ze gezegd hadden. Ik heb nu al 2keer besteld en kijk er al na uit. Mensen zoek niet verder. Mijnbaard is een echte aanrader klantvriendelijk.en staan altijd klaar voor jou vragen.

Ad de Bruijn beoordeelde op 2018-11-01

Gisteren Honest Amish balm en wax besteld vandaag al binnen ,wat een fijn product werkt goed in de baard echt een aanrader.
Bedankt voor de snelle en correcte bezorging Mijn Baard