Heemstederweg 14a1
1902RP Castricum

Martin beoordeelde op 2019-03-07

Voor de eerste keer besteld bij MijjnBaard.nl en ben erg tevreden. Er was iets niet goed doorgekomen met betaling achteraf maar na een belletje met Sebastiaan het bedrag via iDeal betaald en volgende dag werd het pakketje afgeleverd.
Vriendelijk, snel en goede service!

Andy Bracke beoordeelde op 2019-03-06

Hoi baardmenschen,
Vandaag mijn bestelling goed en snel aangekregen is echt top service wat jullie leveren..
Heb ze nu wel nog niet getest, maar die review komt snel.
Een puntje in opmerking heb ik wel direct kunnen spotten namelijk, in mijn bestelling zat de baardolie sample pack van Mad Viking, en daar waren 1 of 2 van de flesjes die niet goed dicht gedraaid waren, er was een beetje uit gelopen niets erg, maar wel iets om jullie van op de hoogte te brengen..
Had dan meteen wel de lekkere geur daarvan natuurlijk..

ok dit was het voor nu en ga ik gouw de baardshampoo en conditioner uittesten
tot de volgende review

tot baard

Bas beoordeelde op 2019-02-28

Voor de tweede keer producten besteld bij Mijnbaard en ik laat het leveren bij een pickup point, krijg ik een mail dat ze het mij toch thuis sturen.....???!!! Wat een super vriendelijke service!!! Toppers zijn het😁

Rudi beoordeelde op 2019-02-26

Super makkelijk mijn bestelling kunnen doen.
Super snelle levering.
Super goede producten.
Nooit een tegenvaller gehad.
Dus mensen, wees niet dom,
en doe je bestelling bij MijnBaard.nl

Frans beoordeelde op 2019-02-23

Wat cynisch geworden door alle prachtige verhalen op de diverse websites over baardolie en dergelijke, uiteindelijk toch maar wat gekocht bij MijnBaard. Onder andere baardolie en een borstel. Waarom daar? Nou, er spreekt passie uit hun website en de reacties van klanten zijn duidelijk.
Na een snelle en correcte levering de baardolie geprobeerd en deze met de borstel door mijn (beginnende) baard verspreid. Fantastisch! Het is echt waar wat ze zeggen. Deze baardolie (Azbane cedarwood) is vele malen beter dan de 'olie' van een kruideniersketen, en de borstel geeft je baard een mooi verzorgde vorm. Met de prijs:kwaliteitsverhouding bij MijnBaard is niks mis.

Jan Paul Kraaij beoordeelde op 2019-02-21

Als beginnende baarddrager een borstel en grave before shave olie en balsem besteld. Savonds besteld en de volgende ochtend alles goed verpakt al in huis. Een leuke houten kam als kado gekregen. Zowel de produkten als MijnBaard.nl helemaal top!

Daemen Marc beoordeelde op 2019-02-16

Super product en mega snel geleverd. Avond besteld en middag al afgehaald in postkantoor. Site ook heel gemakkelijk en uitgebreid. Als je het hier niet vind dan vind je t nergens 😎

Johan Vos beoordeelde op 2019-01-30

Zeer snelle levering en prima service!
Prima verpakt

Gertjan De Clercq beoordeelde op 2019-01-30

Product werd beschadigd tijdens het transport. Dezelfde dag werd er een nieuw product verstuurd, top!
Matte modder doet wat het moet doen en riekt goed.
Tevreden!

Sandra beoordeelde op 2019-01-26

Twee pakjes scheermesjes besteld en naar pick-uppoint laten verzenden. Kreeg de mesjes echter binnen twee dagen gratis thuisbezorgd. Geweldige service!

Edwin beoordeelde op 2019-01-09

Mesjes besteld en gratis naar pick-up point laten verzenden.
Kreeg bericht dat de mesjes direct naar mijn adres gestuurd werden.
Binnen 2 dagen in huis!

Helemaal top!!

Bernie beoordeelde op 2019-01-07

Door een foutje op de site stonden er zaken op welke niet meer op voorraad waren.
Na een mailtje is dit keurig opgelost en kreeg ik het zelfde product maar in een andere verpakking toegezonden.
De mjolnir baardbalsem is een aanrader wat mij betreft.

Stijn Schollen beoordeelde op 2019-01-02

100% service. Meerdere keren contact gehad over het laten bezorgen van een bestelling bij een pick-up point, dit bleek (nog) niet mogelijk. MijnBaard bood aan om het kosteloos naar mijn huisadres te verzenden. Dit is wat je wilt zien als klant, top service!

Marco beoordeelde op 2019-01-01

Goede snelle levering. Baardolie ruikt aangenaam, heel subtiel aanwezig.
Baardwax mocht van mij wat meer 'hold' bieden. Voelt fris aan allemaal, en de kam of borstel hebben geen last van de wax. Kortom ben tevreden.

anthony bastone beoordeelde op 2018-12-28

Top service, binnen de 24 uur product in huis.

Daisy rosseau beoordeelde op 2018-12-27

Niet vriendelijk aan de telefoon ,zelf retourkosten betalen en rekenen verzendkosten aan voor thuislevering op een bedrag van 250€

Ferry Verhoef beoordeelde op 2018-12-23

Een mooie houten shavette besteld en binnen een dag keurig thuis bezorgd.
Helaas een klein productie foutje hier in ontdekt.
Gelijk even gebeld en uitgelegd wat het productie foutje was.
Antwoord: Beste meneer, dat is erg vervelend voor u, wij sturen u vandaag nog een nieuwe op.
Volgende dag een mooie nieuwe shavette ontvangen.
Ik zeg, Top service en vriendelijke mensen.

Gerrit beoordeelde op 2018-12-23

Snelle en nette levering.
Na 20:00 uur een bestelling geplaatst. Niet met de intentie het de volgende dag in huis te hebben. Maar de volgende middag kon ik de bestelling al afhalen.
Top service en mooie producten!
En een leuk extraatje is, dat je gratis iets uit kunt zoeken, als je een bestelling plaatst van meer dan 40 euro.

Poetske_90 beoordeelde op 2018-12-20

Uitstekende service en zeer snelle levering. Had de mr bear woodland pakketje besteld en ben er zeer tevreden van. Dus voor mag zeker zegge dat deze site een dikke 10 waard.

Ernst van der Worp beoordeelde op 2018-12-19

Wie, zoals ik, nog echte scheermesjes gebruikt, heeft tegenwoordig een probleem. De gemiddelde drogist verkoopt ze namelijk niet meer. Gelukkig zijn ze bij Mijn Baard nog gewoon verkrijgbaar en had ik ze een dag later al in huis. Bedankt hiervoor.