CF Smeetslaan 232

Erg goede webshop:
+ Uitstekende service
+ Goede betaalbare producten
+ Vriendelijk personeel
+ Mogelijkheden voor bezorging (gratis en betaald)

Geen nadelen te noemen. Hier zouden webshops een voorbeeld aan moeten nemen. Ik ben een vaste klant en zal dat ook blijven als baardmans!

J. Postma. beoordeelde op 2018-04-12

Super snelle levering. Laat in de avond besteld, en toch was het de volgende dag al bezorgd. Goeie prijs kwaliteit verhouding. De volgende bestelling word dan ook sowieso weer gedaan bij Mijn baard.nl. Al met al een zeer tevreden klant.

Wim beoordeelde op 2018-04-09

Vrijdagavond mijn baardbalsem besteld en vanochtend op maandag al aangekregen te Belgie. Superservice en superprodukt !

Dion beoordeelde op 2018-03-30

Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan bij mijnbaard.nl en ben zeer tevreden. Uitgebreid assortiment, snelle reactie op vragen en levering. Altijd alles prima in orde. Sterker nog de laatste bestelling zelfs per brievenbuspost ontvangen in plaats van het pick up point waar ik voor gekozen had, zonder extra kosten! Kortom zeer tevreden en dan blijf je terug komen hè!

Marianne Boset beoordeelde op 2018-03-28

Ik heb nog geen ervaring met MijnBaard.nl
Voor de eerste keer een bestelling gedaan voor mijn Zoon voor zijn verjaardag,maar ik kan nu al zeggen dat ik zeer tevreden ben,want ik moest het eigenlijk ophalen bij een pick-up point maar kreeg van jullie bericht dat het niet hoeft en het in de brievenbus wordt gedaan,dus dat vonder ik een geweldig bericht.
Kan voor mij niet meer stuk nou nog kijken of het goed aankomt maar daar twijfel ik niet aan.
Met vriendelijke groet Marianne.

Marcel Smet beoordeelde op 2018-03-27

Mijn Baard ervaring is meer dan top. Ik bestel regelmatig snorrenwax. Geen groot bedrag en toch de service alsof ik een grote order geplaatst heb. Als tegenprestatie plak ik de sticker die je krijgt bij de bestelling waar ik maar kan. Op ons raam, bij de glasbak, lantaarnpalen, stoplicht etc. Ik ben zeer tevreden met mijnbaard.nl

Kim beoordeelde op 2018-03-22

S’ochtends geen getreuzel met de pomade van reuzel!!

Super service! Snelle levering!

Wim van Dalen beoordeelde op 2018-03-21

Perfect hoe jullie met je klant omgaan dat maak je niet veel meer mee.
En ik ben blij dat ik mijn vertrouwde snorren vet weer heb gevonden.

Scheveneels Julio beoordeelde op 2018-03-21

Ben nog niet lang geleden overgeschakeld naar scheren met safety razor. Het is nog een beetje zoeken maar dit wordt zeker de site waar ik mijn producten in de toekomst ga bestellen. Eerste bestelling gedaan op zondag en dinsdag kon ik ze afhalen op gekozen pick up punt. Goede service en goede producten. Jullie hebben er een klant bij!!!

Nils beoordeelde op 2018-03-12

Eerlijk is eerlijk, wat een service! Zondag bestelde ik een aantal producten voor mijn haar, want de baard groeit nog wat gestaag, maar de volgende dag waren de producten al binnen! Heel fijn! Als mijn baard nou net zo snel zou groeien als dat jullie je orders oppakken dan komt alles vast nog wel goed!

Leo V. beoordeelde op 2018-03-09

Ojeee, mijn baardolie bleek zaterdag op te zijn en wat dan te doen ?
Snel een bestelling geplaatst voor de heerlijke producten van MijnBaard en
maandag ochtend voor 10 uur werd het al afgeleverd....... klasse.
Sebastiaan en het team hier achter.... bedankt en tot de volgende bestelling.
Groet, Leo

Berny van den Bogaard beoordeelde op 2018-03-09

Ervaring is top, daags na bestelling is het binnen.
Goeie sevice en goeie prijzen.

Monique S. beoordeelde op 2018-03-08

Maandagavond een baardschaar G4 besteld, dinsdagochtend om 9.00 uur bezorgd.
Super snel. Zeer fijne schaar om mee te knippen.

Ad beoordeelde op 2018-03-08

Snelle levering,goed contact via email en uitstekende producten!

reuzel grooming en de fiber pomade pig samen een fijne combinatie om je haar in model te krijgen en het ruikt ook nog eens goed!

w beoordeelde op 2018-03-05

Super snelle levering en wat ik hoopte heb ik ook de dag erna al binnen,heerlijke geur woody beardoil en holy santa allebei top producten, inkrijg meteen dat sauna gevoel heerlijk ontspannen en relax wordt er gewoon blij van. Site staat bij mijn favorieten. nou voor mij alles, site ,levering ,product en afhandeling, alles een dikke 10

Hoang beoordeelde op 2018-03-05

Zondagavond bestel en maandagmiddag in huis.
Bestelling netjes verpakt. Voorbeeld voor vele webshops !

Yvon beoordeelde op 2018-03-03

Geweldig.... ik bestelde voor mijn partner de woody citrus set in januari 2018, heerlijke producten, snelle levering.
Recent bestelde ik de shampoo voor de baard, Beard and facewash 500 ml...snelle levering, helaas was het pompje van de fles kapot. Dit gemeld en kreeg direct bericht dat er een nieuwe fles geleverd zou worden. Volgende dag al in huis. Fantastische producten en mogelijk nog betere service. Superrrrrrr!!!

Ed beoordeelde op 2018-03-01

ik heb nu al een paar producten besteld
en zoals de producten als de afhandeling en verzending ervan prima service
als je snel iets van baard of haar producten is MijnBaard.nl een aanrader

arno vandoorne beoordeelde op 2018-03-01

Ik heb al een aantal keer via mijnbaard.be besteld. Verschillende producten en merken in alle geuren en kleuren!
Ik heb zaken van onder andere reuzel, oak, mr bear en grave before shave besteld en van alle producten super tevreden!
De site maakt het mogelijk om het ideale product voor uw baard te vinden! Heel simpel, kies je geur en alle verschillende merken en soorten verschijnen in een mum van tijd!
Het bestellen en afrekenen van de producten is kinderspel en wordt heel rap geleverd! Een groot pluspunt dus!

De site is zodanig ook ontwikkeld dat er bij elk product een kleine omschrijving wordt gegeven! Dat is wel handig als je een andere geur wil proberen!

Ik heb enkel lovende woorden voor mijnbaard! ik heb de site al aan een 10-tal vriendzn aangeraden! Het toffe extraatje bij een "grote/duurdere" bestelling is dat je een cadeautje krijgt die je zelf mag kiezen! Dit is echt heel leuk en tof!

De service van deze winkel/bedrijf is echt optimaal! Als er problemen zijn word je asap geholpen! Je krijgt een mail als jouw pakketje verzonden is en wanneer deze toekomt! De klant tevreden maken/houden is in mijn ogen een belangrijke prioriteit en mijnbaard slaagt daar uitstekend in!

Roel Boogaard beoordeelde op 2018-02-24

Fantastisch, op een vrijdagavond om 22:30 een bestelling gedaan. De volgende dag al af te halen op het geselecteerde afhaalpunt. Volledig boven verwachting. Daarnaast ook nog eens blij verrast omdat ik een cadeau kon kiezen omdat ik > € 40,- besteedde.