CF Smeetslaan 232
1901 GA Castricum

Beer beoordeelde op 2018-07-20

Hoe ik mijn man verras?? Juist 'Mijnbaard.nl'.. niet de mijne maar de zijne :-P Binnen een dag al geleverd en had het beste cadeau voor onze 'happy anniversay <3' De Oak baardborstel is een aanrader volgens mijn baardman!! Hier gaan we vaker bestellen ;-)

Erwin Luyten beoordeelde op 2018-07-20

Zeer vriendelijk, persoonlijk mailverkeer. Snelle correcte levering van een product dat perfect doet wat het zegt!

En een hele mooi overzichtelijke site, ik ben content!

Gomes beoordeelde op 2018-07-16

Ik heb voor het eerst via mijnbaard.nl een bestelling gedaan op zaterdag 14-07 en maandag 16-07 kreeg ik mijn Tea Tree al binnen dus zeer tevreden met de snelheid van hun dienst! En is voor het eerst dat ik deze product ga gebruiken en ben benieuwd! Wat ik nu wel weet, is dat ik vanaf nu altijd bij maanbaard.nl mijn producten zal blijven bestellen en zal binnenkort mijn ervaring met jullie delen wat de Tea Tree product betreft! Bedankt met jullie dienst. Mvg Gomes

Kenny beoordeelde op 2018-07-11

Snelle service,... en goede top producten.
Mooie overzichtelijke webshop met goeie duidelijke product beschrijvingen.
Tevreden klant hierπŸ‘πŸ»

ramon B beoordeelde op 2018-07-07

Inmiddels 2de of 3de bestelling bij Mijnbaard.nl. De supersnelle levering is geweldig, steeds de volgende dag in huis. Ook de baardolies, waxen en snorrevet ben ik heel tevreden over. Voor Mijnbaard kom ik hier zeker weer terug.

Menno beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden en goede producten en snelle levering 🏎. Top!!!

Tim Bokhorst beoordeelde op 2018-07-04

Top service!

De Rycke Davy beoordeelde op 2018-06-27

Gisteren bestelling geplaatst, vandaag reeds het pakketje kunnen ophalen in het postkantoor.
Daar kan ik alleen maar lovende woorden voor hebben.πŸ‘ŒπŸ»
πŸ’ˆπŸ’ˆSuper prijzen en correcte produkten.πŸ’ˆπŸ’ˆ
Netjes verpakt en gratis verzending.
Mij zien ze zeker nog terug op deze webshop! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Barbara beoordeelde op 2018-06-13

Mijn bestelling bleek beschadigd te zijn bij afhaling in mijn pakketpunt. Ik contacteerde de webshop en heb niets dan lof over hun dienst naverkoop. Ik kreeg snel en vriendelijk antwoord, en mijn pakket werd gewoon opnieuw verzonden!

Bekker beoordeelde op 2018-06-08

Bay Rum ontvangen na onwijs snelle levering. Top!
Heerlijk subtiel ruikende olie. Verzacht en verzorgd mijn baard en geeft een mooie glans. Geur van Bay Rum versterkt mijn parfum van Dior Homme.
Top levering en top product.
Heb meteen een mooi vaderdag cadeau en weet wat ik als verjaardags cadeau kan geven.

René beoordeelde op 2018-06-05

Mijnbaard.nl heeft een fantastische klantenservice. De fles baardolie die ik besteld had lekte, waardoor er een deel is weggelopen. Zonder verder gezeur een hele nieuwe fles toegestuurd gekregen. Communicatie was meer dan prettig. En verder een heel mooi assortiment. Redenen om niet meer verder te kijken.

Vinnie beoordeelde op 2018-06-01

Mijnbaard.nl heeft een overzichtelijke en uitgebreide site. Veel mooie producten voor de baard. De service is duidelijk, helder en snel.

Dre de zeeuw beoordeelde op 2018-05-25

Bestel nu sinds een jaar al mijn verschillende producten bij mijnbaard. nl
Mega service, snelle afhandeling, quality gewaarborgd

Vinceng beoordeelde op 2018-05-23

Snelle levering en alsnog gewoon op het huisadres ipv pick-up point.
Klasse!
Tot de volgende keer!

Carlstein beoordeelde op 2018-05-20

Hele fijne klanten service die ook nog eens supersnel reageert.
Zeer goed advies en snelle levering van je bestelling.
En dan nog het grote assortiment van MijnBaard.nl meer dan keus genoeg.

Heiko Rühlmann beoordeelde op 2018-05-14

Derde Keer besteld bij Mijn Baard en zoals gewoonlijk super snelle levering naar Belgie . Mijn favoriete winkel voor mijn baard .

Hans Visser beoordeelde op 2018-05-07

Zeer klant vriendelijke benadering als vaste klant is er een prettig contact met Sebastiaan.
Snelle levering en goede servies.
Groeten van een blije snorreman
Hans

Monique B beoordeelde op 2018-04-26

Mijn zoon Stijn, is zeer tevreden.
Zijn haar zit de hele dag goed, het heeft een gezonde glans, en zijn vriendinnekes vinden het heerlijk ruiken, als ook zijn moeder ( maar dat is minder belangrijk voor een jongen van 17 πŸ€—)
Verder vind ik de service super, wordt ondanks dat ik aanklik het wel op te willen halen bij de supermarkt bij ons in de buurt, het gewoon gratis thuis bezorgd. πŸ‘

Koen Roozekrans beoordeelde op 2018-04-24

Goede overzichtelijke site waar de producten duidelijk staan beschreven! Top levering met gratis kado! Volgende dag in huis, zeker een aanrader!

Danny P beoordeelde op 2018-04-17

Erg goede webshop:
+ Uitstekende service
+ Goede betaalbare producten
+ Vriendelijk personeel
+ Mogelijkheden voor bezorging (gratis en betaald)

Geen nadelen te noemen. Hier zouden webshops een voorbeeld aan moeten nemen. Ik ben een vaste klant en zal dat ook blijven als baardmans!