Heemstederweg 14a1
1902RP Castricum

Moens Davy beoordeelde op 2018-11-16

maandag een bestelling gedaan , de juiste feedback gekregen betreffende producten voor een beginnende baardman.. dan de juiste opvolging in verband de bestelling en op donderdag mijn pakketje mooie toegekregen.
De bay Rum baardolie en balsem is zaaaaalig van geur, zou zelf geen parfum meer op doen ;-)
de Satans Bluff olie gebruik ik voor in de week voor het werk...
een zeer tevreden klant en zal zeker regelmatig iets bestellen,

Bedankt Sebastiaan

Dirk Lembi beoordeelde op 2018-11-06

Roomservice! SNAP avonds besteld, volgende dag zorgvuldig afgeleverd. Na gebruik zeer tevreden. Ga zeker nog bestellen. Goed werk Sebastiaan!!👍

Rowdy beoordeelde op 2018-11-06

Ik ben heel erg tevreden over MijnBaard. Ik heb er nu twee keer iets besteld, en al de volgende werkdag werd het thuisbezorgd. Ook al gaf ik aan het bij een PickUp-point op te willen halen, de artikelen werden netjes thuisbezorgd omdat het ook door de brievenbus past. De informatie die MijnBaard over het goed verzorgen van de baard is uitstekend. Ik ga hier zeker vaker mijn baardartikelen aanschaffen!

Marc pinxten beoordeelde op 2018-11-05

Ik ben nog maar de eerste weken ver met mijn baard. Ik ben heel goed verder geholpen door de mensen. Ze hebben mij goeie tips gegeven en ben heel tevreden. Ik heb het pakketje goed ontvangen zoals belooft op de dag als ze gezegd hadden. Ik heb nu al 2keer besteld en kijk er al na uit. Mensen zoek niet verder. Mijnbaard is een echte aanrader klantvriendelijk.en staan altijd klaar voor jou vragen.

Ad de Bruijn beoordeelde op 2018-11-01

Gisteren Honest Amish balm en wax besteld vandaag al binnen ,wat een fijn product werkt goed in de baard echt een aanrader.
Bedankt voor de snelle en correcte bezorging Mijn Baard

Nick Toet beoordeelde op 2018-10-25

Echt top !!
Vanmorgen de mesjes in de bus gehad, ondanks te hebben aangegeven voor een servicepunt. Kreeg een vriendelijke mail dat de zending was verzonden en dat het bezorgd zou worden in de brievenbus.

Je hebt er een klant bij !!!

Nu even zoeken voor de beste scheerzeep en kwast!

Jan Fransen beoordeelde op 2018-10-24

Voordat ik het bestelproces had afgerond, werd ik afgeleid en maakte het bestelproces niet af. Ik had wel al mijn e-mailadres ingevuld. Dat was laat in de avond. Binnen een paar minuten ontving ik een mail van Sebastiaan van mijnbaard. Of hij mij misschien kon helpen. Hij had gezien dat ik tijdens het bestellen was gestopt. Na zo’n vriendelijke mail kan je natuurlijk alleen maar verder gaan. Sebastiaan heeft mij perfect geholpen met mijn, toch wel, gestuntel bij het bestellen. Vervolgens de betaling afgerond en inderdaad de volgende dag werd het product verstuurd. Top geregeld. De volgende pot met pommade bestel ik weer bij Mijnbaard..nl
Mvg/ Jan

Anton beoordeelde op 2018-10-24

Goede adviezen ontvangen per mail van Sebastiaan. Product gekocht en tevreden over het resultaat. Service met een hoofdletter S.
Goed bezig en ga zo door!

W van voorst beoordeelde op 2018-10-23

Wijs geworden na enige tekortkomingen van post.nl ditmaal via een servicepunt laten bezorgen "geweldig"en supersnel,mijn baard heeft zelfs een extra snorwax toegevoegd hartelijk dank en tot de volgende bestelling !!!

Shandrick meriana beoordeelde op 2018-10-22

Hallo Europa, mijn baard is klein en stevig ik heb met een 16 jarige leeftijd een zachte volle baard kunnen creëren met de producten van mijnbaard.nl
Mensen vroegen mij altijd hoe ruikt je baard zo goed batches kammen mijn baard en geen klitten in mijn naar ze voelen hoe zacht het is ik voel me net een superster dankjewel mijnbaard.nl💪❤

Wil Elderman beoordeelde op 2018-10-19

Goed geholpen en snel geleverd zodat ik niet met stoppels hoef te lopen want ik heb geen mooie baard

Laurent beoordeelde op 2018-10-18

Fijne site, alleen mag het iets makkelijker geordend worden, of de mogelijkheid krijgen om te ordenen.
De service en het verzenden gaat altijd top!

Het aanbod op de site is hoog, alleen is constant een gigantisch groot deel niet op voorraad, maar dan ook echt een groot deel. Vaak op manieren die het extra irritant maken, zoals een shampoo en conditioner van één lijn waarvan een van beide niet op voorraad is.

Ik kan helaas nooit mijn bestelling compleet maken en ben daardoor steeds vaker gebonden aan concurrenten, jammer

Remko van der Drift beoordeelde op 2018-10-18

Tof service! Ik kreeg een bestelling die ik bij een postNL punt zou ophalen toch gewoon gratis thuis bezorgd. Heel fijn, ik heb zojuist heerlijk zitten knippen! :)

Robin V beoordeelde op 2018-10-16

Al meermaals besteld via deze site, topproducten en wordt altijd snel en correct geleverd (in België)
Zeer tevreden klant

Niels beoordeelde op 2018-10-16

Erg tevreden, ten eerste met het product en ten tweede met de service. Een persoonlijk mailtje over de bestelling en levering. In deze wereld waarin iedereen steeds meer als nummertje wordt behandeld, een fijne ervaring. Zo hoort het.

W van voorst beoordeelde op 2018-10-11

Mijn baard is prima ,de Hongaarse snorwax van stern ook geweldig ,maar stop met post.nl !!!heb €2.99 betaald voor een pakketje (dat door mijn brievenbus kon) maar is nooit bezorgd!!! En heb het uiteindelijk na een hoop leugens maar zelf opgehaald bij een service punt en dit niet voor het eerst!!

Roeland Benschop beoordeelde op 2018-10-05

Altijd goed contact, Top service en nog snel ook!

patrick vermaercke beoordeelde op 2018-09-27

Snelle transactie, zeer goed verpakt en in prima staat aangekomen, bedankt!!

Joris beoordeelde op 2018-09-27

Heel tevreden.Bestel nu al voor de 2de keer hier.Volgende dag al thuis. En veel keuzen en goede producten. Dank u

monty beoordeelde op 2018-09-26

lovely website with a lot of different products. i ordered a few items for shaving and organized a pick up point, but instead the website decided they would just send the parcel to my house free of charge! great service and wonderful staff. would definitely buy again.