CF Smeetslaan 232
1901 GA Castricum

Esther beoordeelde op 2018-01-17

Helemaal leuk om als single vrouw te bestellen bij mijn baard! Reuzel groen voor op mijn hoofd. Niet direct in mijn buurt te koop, dus besteld. En omdat het in de brievenbus past, gratis thuis bezorgd. Wat wil je nog meer? Snelle goede levering!

Sigi beoordeelde op 2018-01-12

Ik ben heel tevreden over de service. De producten zijn super en zoals de website zegt. Mijn vriend is ook heel tevederen over de producten

eddy beoordeelde op 2018-01-09

hallo mijn baard, de producten zijn nu in mijn bezit, de postbode had het pakket bij ons van achter op de koer gelegd, snelle service, en goed bezorgd, dank je groeten eddy

ton beoordeelde op 2017-12-29

Hoi, mijn baard
dank voor de snelle en correcte manier van bezorgen .. en ook voor snelle actie ivm. fout met abn amro storing. gr ton

Jack beoordeelde op 2017-12-28

Thx voor deze bestelling.
Fijne producten en heerlijke geuren voor mijn baard.

Lis beoordeelde op 2017-12-14

Snelle levering, heb zelf een pakket samen gesteld voor me man met alles voor zijn baard, borstel, shampoo, wax, en een opvangslab zodat me wasbak niet onder ligt als hij gaat trimmen.
Pakket ligt nu onder de kerstboom wel even geroken aan de producten en ruikt heerlijk! Op maar een goede verzorging van een baard!!!

Danielle beoordeelde op 2017-12-13

Baard.nl die kent mijn schoonzoon wel, de grave before shave balsem original is helemáál zijn ding, dus krijgt hij dat met kerst als hij een liedje zing. Zelfs na een woelige nacht blijft zijn baard met deze balsem mooi en zacht! Dat vind mijn schoonzoon superfijn dus grave before you shave balsem moet het gewoon zijn!

Lourens beoordeelde op 2017-12-11

Net bericht gekregen dat mijn bestelling niet hoeft te worden opgehaald, maar gewoon in mijn brievenbus zal arriveren. Erg fijn scheelt me een rit naar het ophaalpunt.

Zal hier zeker aan denken bij volgende bestellingen, mijn eerste kennismaking is in ieder geval super!

Les Van Eesvelde beoordeelde op 2017-12-07

heel goede service,
heb de suavecito pomade en suavecito pomade firm hold besteld in combinatie met de grooming spray en ze zijn top . mijn voorkeur gaat naar de suavecito firm hold , omdat je er een hogere kuif mee kan maken .
en ga dan ook direct de XXL versie bestellen van de suavecito pomade firm hold. greetz

Karin Philippi beoordeelde op 2017-12-03

Wat een geweldige service!
Ik had mijn sinterklaascadeautje mooi op tijd binnen,
hoefde daarover geen smoesjes te verzinnen.
Het viel ook nog eens in goede aarde,
echt een cadeau van waarde!

Vriendelijke groet,

Karin Philippi

william beoordeelde op 2017-11-30

dankzij jullie super scheermesjes weer een strakke haarlijn! ik tevreden, en me vrouw weer wat moois om naar te kijken! super service en zelfs de volgende dag gratis thuis bezorgd! zie jullie snel weer!

Ramon beoordeelde op 2017-11-28

Ramon Maastricht,
Wow top! wat een fantastische producten, wil wel blijven aanschaffen. Dan de levering supper snel! Service grandioos "Mijn Baard" laat het allemaal zo eenvoudig lijken. Joepie...op naar de volgende order.

Frank beoordeelde op 2017-11-21

Hele fijne producten en super snelle levering!! Als mijn baard net zo snel groeit ben ik dik tevreden :). Ga zeker vaker bestellen!!

Lute beoordeelde op 2017-11-21

Met plezier en genoegen neus ik rond op deze site , veel keus , goede en snelle service en goede kwalliteit .

John Willemsen beoordeelde op 2017-11-15

Op zaterdagavond baardolie besteld en maandagochtend een bericht dat mijn product reeds verstuurd was én dat ik niet naar het pick-up point hoefde omdat de bestelling naar mijn huisadres werd gestuurd, zonder extra kosten. Topservice, en ook nog eens tevreden over het product!

Furkan beoordeelde op 2017-11-14

Een tevreden klant! Gisteren besteld en vandaag al thuis. Snelle levering en goed verpakt. Ook ben ik tevreden over de kwaliteit van de producten.

sam beoordeelde op 2017-11-07

Snelle verzending en prima producten!

Patrick beoordeelde op 2017-10-27

Super assortiment boven 40€ mag je een extraatje uitzoeken.snelle levering en gratis verzending naar afhaalpunt.ik ben zeer tevreden over de ze winkel!

Tjeerd beoordeelde op 2017-10-13

Sowieso zijn het mooie producten, maar daarnaast ook super vriendelijk te woord gestaan! Sebastiaan bedankt voor je actie!
Kan mijnbaard zeker aanraden aan mijn familie en vrienden!

Benjamin beoordeelde op 2017-10-11

Gisteren een potje snorwax besteld van Capt. Fawcett's "Expedition Strength". Uitstekende afhandeling van mijn bestelling en het pakket werd vandaag al kostenloos door mijn brievenbus geknikkerd ipv op te halen bij afhaalpunt. Uitstekende service van de webshop en een goede productomschrijving. Je kunt er blindelings op vertrouwen. Fijne wax. Proost!