Heemstederweg 14a1
1902RP Castricum

Karreman beoordeelde op 2019-07-10

Uitstekende service inzake bestelling Ordernummer: 658957! Zou product eerst bij 'n Pick Point van Post NL moeten ophalen maar Sebastiaan schreef mij dat het bij mij thuis bezorgd zal worden omdat het door de brievenbus kon! Zondag j.l. besteld en dinsdag 9 juli lag het al op de deurmat. Chapeau ! M.vr. gr.

Yvan beoordeelde op 2019-07-07

Supersnelle service bij mijnbaar.nl Bestelling geplaatst op in België 02 juli om 18u10. Pakket reeds aangekomen op 03 juli om 10u30! Als dat geen service is. Producten besteld voor baard van Proraso Wood & Spice! Heel tevreden over de kwaliteit van alle producten. Mr Bear Sea salt grooming spray en matt clay promenade. Super!
Gratis geschenk bij de bestelling Magic fix mini. Bedankt mijnbaard.NL Aangenaam verrast door dit product … komt op mijn lijst van toekomstige producten. Doe zo verder !

Mark-Peter beoordeelde op 2019-07-03

Zoals altijd snelle verzending. Erg behulpzaam nadat PostNL het paketje op de foute locatie geleverd had. Bedankt!

Ad beoordeelde op 2019-06-24

De levering van de baardolie duurde langen dan beloofd, even een mailtje gestuurd, al snel een mail terug met de mededeling dat er een nieuwe fles opgestuurd was en de volgende dag binnen, wat een service ,geweldig, nu twee flesjes baardolie want de eerste bestelling kwam toch nog aan.
Ik ben vol lof over "mij baard"

Jeisson beoordeelde op 2019-06-21

Super veel productkeuze, altijd duidelijke en correcte omschrijving. Fantastisch snelle levering alsook de klantenservice antwoord snel, vriendelijk en to the point. Als ik baard producten koop is het via MijnBaard!! Tot snel!

m'hamed beoordeelde op 2019-06-17

Snelle levering, Prima service , en het product is kwalitatief gezien ook perfect.

n van der weide beoordeelde op 2019-06-13

Uitstekende producten, snel verzonden. een echte aanrader!!

Marcel beoordeelde op 2019-06-09

Bestelling op Zondag geplaatst, maandag mailtje gehad dat het met normale post kwam omdat het door de brievenbus kon.
Dinsdag pakket binnen.
Alles netjes verpakt.
Zat een klein plekje op het hout wat beschadigd was, hier foto's van gemaakt en gestuurd om te vragen of het kwaad kon.
Kreeg hier snel reactie op en kreeg te horen dat ik er een andere opgestuurd werd.
Super service, had in mijn ogen niet gehoeven omdat het verder allemaal goed was.

De service over het pakket hoe het geleverd word en de service op mijn mail was super.
Remco nog bedankt voor het snelle beantwoorden van mijn mail en voor het op sturen van een nieuwe.
Deze is goed aangekomen en ziet er super uit.

De volgende keer bestel ik weer hier omdat het mij super bevalt. snelle levering en super service

D.de Haan beoordeelde op 2019-06-08

Baardolie besteld en zou worden verzonden naar een pickup punt is (gratis)maar bij de verzend bevestiging werd mij meegedeeld dat het naar mijn huisadres is verzonden kost normaal €2,99.Daarom wil ik hierbij Mijn baard een compliment maken voor deze prima service👍👍👍.

marcel beoordeelde op 2019-06-05

Heb wel geen baard, maar de Reuzel haar producten zijn super en snel geleverd.
Top zaak.

Bart beoordeelde op 2019-05-30

Goed service,goed producten..top👍👍

Marianne beoordeelde op 2019-05-29

Heel tevreden zeer snelle levering Had scheermesjes besteld .Toppie

Sander beoordeelde op 2019-05-28

Ik had eerst een heel warrige baard maar sinds ik de OAK Beard Hold heb gevonden op mijnbaard.nl is hij prima in model te houden, ook de Suavecito Firme Hold pommade is geweldig!
De website is goed en duidelijk alleen ging het de vorige keer niet helemaal goed met het achteraf betalen, maar na 1 telefoontje had ik het de volgende dag al in huis. Topservice!

Bakker H beoordeelde op 2019-05-24

Goed bezig....,

Marco veenstra beoordeelde op 2019-05-05

Mooie producten voor een mooie verzorgde baard , ook een super levering en ze komen na wat ze beloven . Een aanrader voor iedereen met een baard of snor

jan beoordeelde op 2019-04-13

Zoals elke keer snel antwoord op de bestelling en goede snelle levering. Mijn Baard blijf ik gebruiken geweldig.

Riet Smits beoordeelde op 2019-04-12

Snelle levering zelfs naar mijn huisadres gestuurd.
Ik ben zeer tevreden

Alwin beoordeelde op 2019-04-01

Supper snel geleverd uitstekend spul k raad iedereen om klant teworden bij mijn baard goeie kwaliteit voor een eerlijke prijs supper ga zo door!

Patrick Vansomeren beoordeelde op 2019-04-01

super service: vrijdag besteld en maandag bij de post
keurig verpakt
leuke, gave bijgevoegde kaart en sticker

John Willemsen beoordeelde op 2019-03-27

's Avonds om half 11 mijn product besteld, 's morgens om half 10 al af te halen. Zoals gewoonlijk weer een topservice!