CF Smeetslaan 232
1901 GA Castricum

Tom Bleijendaal beoordeelde op 2018-09-21

Ik heb scheermesjes van Dorco Titan en Lord besteld bij MijnBaard.nl voor een schappelijke prijs inclusief verzendkosten. Bij de bestelling had ik aangegeven dat ik de bestelling wilde ophalen bij een Pickup Point, maar MijnBaard.nl informeerde mij per e-mail dat de mesjes in mijn brievenbus worden gedaan; ik waardeer deze service zeer! De bestelling + bezorging is afgerond in 24 uur; super! Ik ga de mesjes proberen en wanneer deze bevallen dan bestel ik graag weer bij MijnBaard.nl.

Victor beoordeelde op 2018-09-20

Bestelling zou binnen één dag á drie dagen afgeleverd worden bij een pick-up point, maar ik kreeg kort na het plaatsen van de bestelling een e-mail dat deze aan huis zou worden afgeleverd en zo geschiedde. Geen verzendkosten, levering snel en adequaat, juiste product ontvangen en een persoonlijke touch aan de correspondentie - ik blij, mijn haar blij. Kortom: een aanrader om op deze site te bestellen.

Onno beoordeelde op 2018-09-20

Geweldige producten, zeer goede service en zeer snelle levering.. Ik had mijn pakketje laten sturen naar een Pick up point en krijg ik een mail dat ze hem gewoon naar mijn huis sturen.. geweldig toch?... Te gek MIJN BAARD, ben fan....

Singh beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering, goede producten! Had in de eerste instantie een klein probleempje met een van de producten maar dit probleem was door een goede klantenservice snel verholpen. Ben erg tevreden met mijn producten en kom zeker terug voor toekomstige aankopen. Dikke aanrader

Hein Maas beoordeelde op 2018-09-06

Snelle service, goede producten en duidelijkheid

Ben beoordeelde op 2018-09-03

Top producten voor een topprijs en snelle levering. 10/10

Cor beoordeelde op 2018-09-01

Super snelle levering,dus een dikke plus........! ! !

Ronald beoordeelde op 2018-08-24

Erg lekkere olie en een natuurlijke geur die je af en toe ruikt, goede bezorging ook, in plaats van ophaalpunt lag het gewoon thuis in de brievenbus! Heb het nu 3 dagen in gebruik en je ziet en voelt gewoon het verschil al! Aanrader!

Tom van der Tuuk beoordeelde op 2018-08-07

reuzel besteld kleine verpakking om de oliebasis te proberen, dikke rommel voor mij, halve fles shampoo erdoor om het uit mijn haar te krijgen.

toch maar weer de oude vertrouwde watergedragen basis gekocht

levering beide keren naar 1 dag, het kleine potje gratis in de brievenbus terwijl ik gratis afleveren bij de bouwmarkt had gekozen, dat is nog eens service en meedenken ,

de grote pot kan natuurlijk niet door de brievenbus dus die was dag later netjes bij het postnl punt

top bedrijf snel geregeld geen gezeur lekker snel uit de deur!
whoop whoop

Harry beoordeelde op 2018-08-07

Eerste keer hier besteld. Veel producten. Goede snorkam en schaar, werkt perfect!!. Snelle levering, werd ook nog eens thuis bezorgd ipv ophaal puntπŸ‘

Cok Schot beoordeelde op 2018-07-30

Waanzinnig fijne webshop.
De levering is echt!! Snel!! Vandaag besteld, morgen echt al in huis.
Ik gebruik hair volume plus. En is een fijn product om je haar het gewenste volume te geven en dunner wordende plekken te kunnen camoufleren.
Binnenkort zeker ook de juiste hairwax
bestellen. Het assortiment is geweldig en van een zeer goede kwaliteit. Tevens een keer telefonisch contact gehad over een product en ook daar zeer tevreden over. Zeer klantvriendelijk en zeer goed geïnformeerd. Kortom : top!!!! Winkel. Kunnen een hoop webwinkels een voorbeeld aan nemen. Ik ben overtuigd wat betreft mijn volgende bestellingen betreft. Klasse!!Mijn Baard.πŸ‘πŸ‘

Jan beoordeelde op 2018-07-30

Vlotte levering, ook al ging er iets niet goed met postnl.

Beer beoordeelde op 2018-07-20

Hoe ik mijn man verras?? Juist 'Mijnbaard.nl'.. niet de mijne maar de zijne :-P Binnen een dag al geleverd en had het beste cadeau voor onze 'happy anniversay <3' De Oak baardborstel is een aanrader volgens mijn baardman!! Hier gaan we vaker bestellen ;-)

Erwin Luyten beoordeelde op 2018-07-20

Zeer vriendelijk, persoonlijk mailverkeer. Snelle correcte levering van een product dat perfect doet wat het zegt!

En een hele mooi overzichtelijke site, ik ben content!

Gomes beoordeelde op 2018-07-16

Ik heb voor het eerst via mijnbaard.nl een bestelling gedaan op zaterdag 14-07 en maandag 16-07 kreeg ik mijn Tea Tree al binnen dus zeer tevreden met de snelheid van hun dienst! En is voor het eerst dat ik deze product ga gebruiken en ben benieuwd! Wat ik nu wel weet, is dat ik vanaf nu altijd bij maanbaard.nl mijn producten zal blijven bestellen en zal binnenkort mijn ervaring met jullie delen wat de Tea Tree product betreft! Bedankt met jullie dienst. Mvg Gomes

Kenny beoordeelde op 2018-07-11

Snelle service,... en goede top producten.
Mooie overzichtelijke webshop met goeie duidelijke product beschrijvingen.
Tevreden klant hierπŸ‘πŸ»

ramon B beoordeelde op 2018-07-07

Inmiddels 2de of 3de bestelling bij Mijnbaard.nl. De supersnelle levering is geweldig, steeds de volgende dag in huis. Ook de baardolies, waxen en snorrevet ben ik heel tevreden over. Voor Mijnbaard kom ik hier zeker weer terug.

Menno beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden en goede producten en snelle levering 🏎. Top!!!

Tim Bokhorst beoordeelde op 2018-07-04

Top service!

De Rycke Davy beoordeelde op 2018-06-27

Gisteren bestelling geplaatst, vandaag reeds het pakketje kunnen ophalen in het postkantoor.
Daar kan ik alleen maar lovende woorden voor hebben.πŸ‘ŒπŸ»
πŸ’ˆπŸ’ˆSuper prijzen en correcte produkten.πŸ’ˆπŸ’ˆ
Netjes verpakt en gratis verzending.
Mij zien ze zeker nog terug op deze webshop! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»