Heemstederweg 14a1
1902RP Castricum

Marco veenstra beoordeelde op 2019-05-05

Mooie producten voor een mooie verzorgde baard , ook een super levering en ze komen na wat ze beloven . Een aanrader voor iedereen met een baard of snor

jan beoordeelde op 2019-04-13

Zoals elke keer snel antwoord op de bestelling en goede snelle levering. Mijn Baard blijf ik gebruiken geweldig.

Riet Smits beoordeelde op 2019-04-12

Snelle levering zelfs naar mijn huisadres gestuurd.
Ik ben zeer tevreden

Alwin beoordeelde op 2019-04-01

Supper snel geleverd uitstekend spul k raad iedereen om klant teworden bij mijn baard goeie kwaliteit voor een eerlijke prijs supper ga zo door!

Patrick Vansomeren beoordeelde op 2019-04-01

super service: vrijdag besteld en maandag bij de post
keurig verpakt
leuke, gave bijgevoegde kaart en sticker

John Willemsen beoordeelde op 2019-03-27

's Avonds om half 11 mijn product besteld, 's morgens om half 10 al af te halen. Zoals gewoonlijk weer een topservice!

Andrew beoordeelde op 2019-03-21

Super levering door mijn baard.nl gisteren besteld en vandaag stevig verpakt afgeleverd. Een webwinkel met de betere producten voor de baard ! Wat mij betreft een blijvertje. Zal hier zeker meer gaan bestellen. Ga zo door

Sizar beoordeelde op 2019-03-20

Alles snel binnengekregen, vrijdag besteld en dinsdag kon ik het al afhalen in Frankrijk.

Martin beoordeelde op 2019-03-07

Voor de eerste keer besteld bij MijjnBaard.nl en ben erg tevreden. Er was iets niet goed doorgekomen met betaling achteraf maar na een belletje met Sebastiaan het bedrag via iDeal betaald en volgende dag werd het pakketje afgeleverd.
Vriendelijk, snel en goede service!

Andy Bracke beoordeelde op 2019-03-06

Hoi baardmenschen,
Vandaag mijn bestelling goed en snel aangekregen is echt top service wat jullie leveren..
Heb ze nu wel nog niet getest, maar die review komt snel.
Een puntje in opmerking heb ik wel direct kunnen spotten namelijk, in mijn bestelling zat de baardolie sample pack van Mad Viking, en daar waren 1 of 2 van de flesjes die niet goed dicht gedraaid waren, er was een beetje uit gelopen niets erg, maar wel iets om jullie van op de hoogte te brengen..
Had dan meteen wel de lekkere geur daarvan natuurlijk..

ok dit was het voor nu en ga ik gouw de baardshampoo en conditioner uittesten
tot de volgende review

tot baard

Bas beoordeelde op 2019-02-28

Voor de tweede keer producten besteld bij Mijnbaard en ik laat het leveren bij een pickup point, krijg ik een mail dat ze het mij toch thuis sturen.....???!!! Wat een super vriendelijke service!!! Toppers zijn het😁

Rudi beoordeelde op 2019-02-26

Super makkelijk mijn bestelling kunnen doen.
Super snelle levering.
Super goede producten.
Nooit een tegenvaller gehad.
Dus mensen, wees niet dom,
en doe je bestelling bij MijnBaard.nl

Frans beoordeelde op 2019-02-23

Wat cynisch geworden door alle prachtige verhalen op de diverse websites over baardolie en dergelijke, uiteindelijk toch maar wat gekocht bij MijnBaard. Onder andere baardolie en een borstel. Waarom daar? Nou, er spreekt passie uit hun website en de reacties van klanten zijn duidelijk.
Na een snelle en correcte levering de baardolie geprobeerd en deze met de borstel door mijn (beginnende) baard verspreid. Fantastisch! Het is echt waar wat ze zeggen. Deze baardolie (Azbane cedarwood) is vele malen beter dan de 'olie' van een kruideniersketen, en de borstel geeft je baard een mooi verzorgde vorm. Met de prijs:kwaliteitsverhouding bij MijnBaard is niks mis.

Jan Paul Kraaij beoordeelde op 2019-02-21

Als beginnende baarddrager een borstel en grave before shave olie en balsem besteld. Savonds besteld en de volgende ochtend alles goed verpakt al in huis. Een leuke houten kam als kado gekregen. Zowel de produkten als MijnBaard.nl helemaal top!

Daemen Marc beoordeelde op 2019-02-16

Super product en mega snel geleverd. Avond besteld en middag al afgehaald in postkantoor. Site ook heel gemakkelijk en uitgebreid. Als je het hier niet vind dan vind je t nergens 😎

Johan Vos beoordeelde op 2019-01-30

Zeer snelle levering en prima service!
Prima verpakt

Gertjan De Clercq beoordeelde op 2019-01-30

Product werd beschadigd tijdens het transport. Dezelfde dag werd er een nieuw product verstuurd, top!
Matte modder doet wat het moet doen en riekt goed.
Tevreden!

Sandra beoordeelde op 2019-01-26

Twee pakjes scheermesjes besteld en naar pick-uppoint laten verzenden. Kreeg de mesjes echter binnen twee dagen gratis thuisbezorgd. Geweldige service!

Edwin beoordeelde op 2019-01-09

Mesjes besteld en gratis naar pick-up point laten verzenden.
Kreeg bericht dat de mesjes direct naar mijn adres gestuurd werden.
Binnen 2 dagen in huis!

Helemaal top!!

Bernie beoordeelde op 2019-01-07

Door een foutje op de site stonden er zaken op welke niet meer op voorraad waren.
Na een mailtje is dit keurig opgelost en kreeg ik het zelfde product maar in een andere verpakking toegezonden.
De mjolnir baardbalsem is een aanrader wat mij betreft.