MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard levert hoogwaardige baardverzorgingsproducten zoals baardolie, baardbalsem, baardwax. Exclusieve merken als Mad Viking kun je hier vinden. Veel plezier met bezoeken van onze website.

• Dirk Quatacker
    Review voor MijnBaard.nl

Betrouwbare service. Super vlugge levering. Besteld product snorwax , topklasse. Heb het juiste adres gevonden voor verdere bestellingen in de toekomst. Bedankt.

• Stefan
    Review voor MijnBaard.nl

Een zeer betrouwbaar adres voor je baard spulletjes, maar ook voor je haar en body.
    Makkelijk bestellen, en supersnelle levering. Meestal al de volgende dag in huis.

Hebben nu ook fijne mondkapjes voor mannen met baarden, maar heb er laatst ook één aan mijn vrouw gegeven omdat ze uitslag kreeg van die standaard mondkapjes, van deze niet.
    Zitten zeer comfortabel

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• dimitri
    Review voor MijnBaard.nl

Super makkelijk en uiterst snelle service

• Frank
    Review voor MijnBaard.nl

Ben ontzettend blij met mijn baardolies! Ben positief verast door de vriendelijkheid waarmee ik geholpen ben!

• Tim
    Review voor MijnBaard.nl

Goede producten en snelle levering, jammer genoeg met Bpost, waardoor ik voor een levering gans de straat heb mogen afzoeken en de laatste levering werd er niet aangebeld en zou ik naar postpunt gemoeten hebben, is dit thuislevering? Kortom Mijnbaard TOP, Bpost flop

• Knee

super service snell;e levering

• stefanie
    Review voor MijnBaard.nl

Kado voor mijn man besteld. Na het krijgen wilde hij iets ruilen maar het vervangende artikel was (nog) niet op voorraad. Na overleg met sebastiaan en mailcontact met remco alles super netjes en snel geregeld. Heel blij met deze topservice. Manlief komt hier zeker terug!

• Melissa
    Review voor MijnBaard.nl

Bij levering van mijn pakje waren er een paar dingen die ik niet zo prettig vond, de klantendienst heeft dit super opgenomen en mij tot een gelukkige klant gemaakt! Ik kom hier meer!

• Lorenzo Heye

Top notch service.

• Marcel
    Review voor MijnBaard.nl

Geweldige service. Dankzij de oplettendheid van Sebastiaan en Remco een fout in de bestelling snel gecorrigeerd. Teveel in rekening gebrachte gelden snel teruggestort op mijn bankrekening. Mooie producten van proraso ontvangen. Mijn baard is er blij mee.!!!