MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard levert hoogwaardige baardverzorgingsproducten zoals baardolie, baardbalsem, baardwax. Exclusieve merken als Mad Viking kun je hier vinden. Veel plezier met bezoeken van onze website.

• tim
    Review voor MijnBaard.nl

Snelle levering uitstekend service ! ik bestel ik nu ruim 2 jaar en ben er altijd super geholpen. nu deze was mijn grooste bestelling en weer super goed verpakt en leuk extra zeep bij gekregen top mannen

• josse
    Review voor MijnBaard.nl

bonjour je recomende cette boutique en ligne service très rapide très grand sérieux des prix imbattables et on trouve de tout et le suivi est parfait très professionnel je recommande vivement

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• David
    Review voor MijnBaard.nl

The web is very user friendly and good looking. The client service replied to my questions really quick and also they advised me in my doubts. Purchase received the next day. TOP

• Steven Foets
    Review voor MijnBaard.nl

Ik had graag met de mensen die twijfels hebben over wel of niet aankopen, even uit de nood helpen. Omdat ik ook zo even mijn twijfels had van het is te mooi om waar te zijn, maar ik heb het geprobeerd, en moet zeggen Super tevreden, alles netjes verpakt, volgende dag ontvangen.
    Ja ik kan nu al zeggen jullie hebben er een nieuwe klant bij.
    En ga dit zeker tegen mijn baard brothers laten horen, niet twijfelen gewoon kijken, kiezen en bestellen, ze gaan net zoals ik totaal geen spijt hebben van hun keuze om het is te proberen.
    Dus alvast bedankt voor de goede, snelle, nette service πŸ˜πŸ˜‰πŸ‘Š

Greets & Respect vanuit Limburg België
    Steven

• JANSSEN DANIEL
    Review voor MijnBaard.nl

Zeer snelle levering en een goed product, ben zeer tevreden.

• Michel
    Review voor MijnBaard.nl

Service en producten zijn super goed. Snelle levering.

• Mac

Supersnelle levering!!!
    Ik raad producten aan.
    Erg goed!!!

• William
    Review voor MijnBaard.nl

Snelle levering, klantvriendelijkeheid, beschikbaarheid van producten, eerlijke prijzen

• Karin
    Review voor MijnBaard.nl

Verassing voor mijn man's vaderdag was geslaagd. Dankzij jullie vlotte service net op tijd geleverd ! Er zullen nog bestellingen volgen. Ik vraag hem review van producten te bezorgen.

• Alex
    Review voor MijnBaard.nl

Blij met mn bestelling..netjes optijd. Net als de vorige bestelling.