MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard levert hoogwaardige baardverzorgingsproducten zoals baardolie, baardbalsem, baardwax. Exclusieve merken als Mad Viking kun je hier vinden. Veel plezier met bezoeken van onze website.

• stefanie
    Review voor MijnBaard.nl

Kado voor mijn man besteld. Na het krijgen wilde hij iets ruilen maar het vervangende artikel was (nog) niet op voorraad. Na overleg met sebastiaan en mailcontact met remco alles super netjes en snel geregeld. Heel blij met deze topservice. Manlief komt hier zeker terug!

• Melissa
    Review voor MijnBaard.nl

Bij levering van mijn pakje waren er een paar dingen die ik niet zo prettig vond, de klantendienst heeft dit super opgenomen en mij tot een gelukkige klant gemaakt! Ik kom hier meer!

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• Lorenzo Heye

Top notch service.

• Marcel
    Review voor MijnBaard.nl

Geweldige service. Dankzij de oplettendheid van Sebastiaan en Remco een fout in de bestelling snel gecorrigeerd. Teveel in rekening gebrachte gelden snel teruggestort op mijn bankrekening. Mooie producten van proraso ontvangen. Mijn baard is er blij mee.!!!

• Erny
    Review voor MijnBaard.nl

Zondag besteld, maandag in huis. Super snelle levering

• Niels
    Review voor MijnBaard.nl

Mijn bestellingen komen altijd de volgende dag binnen. Topproducten voor een mooie prijs. Toen ik laatst aangaf dat een product mij tegenviel kreeg ik de volgende dag 2 nieuwe potjes, een bieropener en een brief binnen. Echt topservice!

• Guido
    Review voor MijnBaard.nl

Hele snelle service voor een goede prijs!.

• Leslie
    Review voor MijnBaard.nl

Wat een groot assortiment en een goede service ,vandaag besteld en de volgende dag al in huis !

• B
    Review voor MijnBaard.nl

Breed assortiment en echt alles wat je nodig hebt voor je baard, snor, haar etc. Top winkel!

• Bortels Erwin
    Review voor MijnBaard.nl

Prijs , kwaliteit , snelle levering en alles zeer top , indien mail dadelijk reactie en zeer vriendelijk !!!!