MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard levert hoogwaardige baardverzorgingsproducten zoals baardolie, baardbalsem, baardwax. Exclusieve merken als Honest Amish kun je hier vinden. Veel plezier met bezoeken van onze website.

• Erny
    Review voor MijnBaard.nl

Zondag besteld, maandag in huis. Super snelle levering

• Niels
    Review voor MijnBaard.nl

Mijn bestellingen komen altijd de volgende dag binnen. Topproducten voor een mooie prijs. Toen ik laatst aangaf dat een product mij tegenviel kreeg ik de volgende dag 2 nieuwe potjes, een bieropener en een brief binnen. Echt topservice!

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• Guido
    Review voor MijnBaard.nl

Hele snelle service voor een goede prijs!.

• Leslie
    Review voor MijnBaard.nl

Wat een groot assortiment en een goede service ,vandaag besteld en de volgende dag al in huis !

• B
    Review voor MijnBaard.nl

Breed assortiment en echt alles wat je nodig hebt voor je baard, snor, haar etc. Top winkel!

• Bortels Erwin
    Review voor MijnBaard.nl

Prijs , kwaliteit , snelle levering en alles zeer top , indien mail dadelijk reactie en zeer vriendelijk !!!!

• Milly
    Review voor MijnBaard.nl

Echt een super goede service!! Ondanks een verkeerde levering die ik overigens heel komisch vond kreeg ik na telefonisch contact heel snel de bestelde artikelen toegestuurd. De niet-bestelde artikelen mocht ik houden. Petje af voor deze service. Bedankt!!

• Sander Pouw
    Review voor MijnBaard.nl

Dit is een website waar vele andere sites een puntje aan kunnen zuigen. Super snelle en uiterst vriendelijke klantenservice. Ze hebben een gigantisch aanbod van producten en de prijzen zijn scherp. Kortom, een top winkel.

• Blazej
    Review voor MijnBaard.nl

Prodicten van goede kwaliteit die snel en op tijd worden geleverd

• M.Wichers
    Review voor MijnBaard.nl

Fijne webwinkel die je kunt vertrouwen. Veel keus, goede beschrijving van het product en zéér prompte levering. Vragen via mail werkt prima, je krijgt heel snel antwoord. Prijsverhouding is goed te noemen en de website is duidelijk, overzichtelijk en werkt gewoon goed. Mijn aanrader voor een ieder die een baardproduct zoekt!