MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard is er niet alleen voor jouw baard, wij zorgen ervoor dat je haar gestyled is, je wangen glad geschoren zijn, lekkere deo onder de oksels en je huid in optima forma is. Kortom, wij hebben alles in huis, zodat jij er op je best uit ziet.

• Floris
    Review voor MijnBaard.nl

Dit is mijn tweede bestelling bij dit bedrijf. De eerste producten en service zijn boven verwachting goed. Beginnende met service, supersnel antwoord van de backoffice? Remco in dit geval. Zeer fijn want er is direct support.
    Producten zelf welke ik heb besteld zijn prettig. Goed voor mijn baard en huid.
    Tijdens mijn tweede bestelling, vandaag, wederom supersnel antwoord op een vraag. Wederom Remco en wederom snel. Dank!

• Bearded outsiders NL
    Review voor MijnBaard.nl

Snelle levering volgende dag in huis ! En nog een klein extraatje er bij !

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• Koen
    Review voor MijnBaard.nl

De pomades en shampoos in de supermarkt vallen nogal tegen. Mijnbaard.be heeft veel meer keuze en de producten zijn van goede kwaliteit. Voor de meeste producten staan de ingrediënten duidelijk aangegeven zonder al te veel te moeten klikken. Ideaal!
    De site zou wel ietsje vlotter kunnen gaan moest bij elke pomade het volume of gewicht erbij staan in de titel. Dat is nu maar voor een deel zo.

• Karel
    Review voor MijnBaard.nl

Overlaatst een bestelling geplaatst die ergens onderweg van de radar was verdwenen.
    Mijn Baard heeft mij de bestelling gewoon opnieuw opgestuurd. Zonder poespas, tralala of gezever.
    Het getuigt van een vertrouwen in de bebaarde medemens waar een voorbeeld mag aan genomen worden door velen in deze tijden.
    De bewuste bestelling is ondertussen toch bij mij toegekomen. Na overleg met de beheerders sturen ze mij een retourlabel op waardoor alles terug netjes op zijn plaats terechtkomt!
    Bedankt, mannen van Mijn Baard!!!

• Ivonne
    Review voor MijnBaard.nl

Netjes opgelost. Kerstkado besteld voor manlief in november, niet goed gecontroleerd door mij. Er ontbrak 1 baardolie kwamen we achter op 1e kerstdag. Na mailen kreeg ik het alsnog netjes toegestuurd EN ik had het de volgende dag in huis. Netjes opgelost!

• Wef
    Review voor MijnBaard.nl

Goed assortiment, fijne prijzen en een heel snelle bezorging. Aanrader!

• Mad viking
    Review voor MijnBaard.nl

Veel populaire producten zijn vrijwel nooit te bestellen. De producten van mad viking zijn al een half jaar niet meer te bestellen, ook eigen merk producten zijn er vaker niet dan wel of zijn uit het assortiment. Ben jarenlang klant geweest en meestal ging het goed. Maar als je structureel populaire producten niet hebt houd het op.

• WybeK
    Review voor MijnBaard.nl

Al heel wat baardproducten gekocht bij ‘mijn baard’. Altijd goede service, heel veel keuzes met goede omschrijvingen en hoe je het product kunt gebruiken. En misschien wel het belangrijkste, supersnelle verzending en keurig verpakt.
    Ik raad iedereen met haar aan om te kijken bij ‘mijn baard’ en weet zeker dat je een vaste afnemer wordt

• Thomas
    Review voor MijnBaard.nl

Geweldig snelle service, vandaag besteld, morgen geleverd. En top producten

• Jasper
    Review voor MijnBaard.nl

Bestel hier al jaren, gaat altijd vlekkeloos. Deze week voor het eerst een tegenslag, een product is kapot gegaan tijdens transport. Dit was geen probleem en is met één mailtje opgelost! Dat zijn momenten wanneer je service kan beoordelen, vandaar 5 sterren!

• Marc J van H
    Review voor MijnBaard.nl

Zeer uitgebreid en kwaliteitsvol aanbod waarin vaak leuke, nieuwe items te vinden zijn, zowel voor eigen gebruik als voor originele geschenken. Zeer snelle levering. Het enthousiasme dat de website uitstraalt is ook inspirerend.

• Gino
    Review voor MijnBaard.nl

Een heel mooie site voor uw baard gisteren besteld en vandaag heb ik het al ontvangen van een rappe service gesproken ik ben zeker dat ik nog ga bestellen bij jullie zeker weten

• Rens
    Review voor MijnBaard.nl

Voor de eerste keer bij Mijnbaard besteld. De producten zijn snel geleverd. De kwaliteit van de producten, snorrenkammen, snorrenborstel en snorrenwax zijn van goede kwaliteit. De snorrenwax van Captain Fawcett de strength is de stevigste wax die ik tot nu toe gehad hebben. Echter na een tijdje neemt de stevigheid af. Ik weet niet of er waxen zijn die nog steviger zijn. Al met al tevreden.

• Mike
    Review voor MijnBaard.nl

Prima prijs goede persoonlijke service ik ben een fan van het eerste uur !!!

• Mario Keuten
    Review voor MijnBaard.nl

Overzichtelijke site en makkelijk om te bestellen.

• MK-us
    Review voor MijnBaard.nl

Meer dan genoeg keuze. Super snelle levering. Mooie prijzen. Leuke cq mooie cadeaus. Al met al een zéér prettige winkel om zaken mee te doen !

• Migiel
    Review voor MijnBaard.nl

Zwaartekracht doet gekke dingen, ineens geen haar meer op mijn hoofd maar op mijn kin. Ook dit haar moet goed verzorgd worden en bij "Mijn Baard" vind je alles wat je nodig hebt om jouw baard er goed, verzorgd, sexy en netjes uit te laten zien. de service is top, de leveringen zijn ontzettend snel en de producten zijn hartstikke goed.

• Mark
    Review voor MijnBaard.nl

Ik shop al jarenlang op mijnbaard.nl en altijd zeer tevreden met de producten die ze aanbieden. Altijd goeie service en snelle verzending.

Antwoord van MijnBaard.nl

Dank voor je revivew Mark!

• Jorrit Iedema
    Review voor MijnBaard.nl

Producten zijn van zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader om je producten hier weg te halen!

Antwoord van MijnBaard.nl

Dank voor je review Jorrit!
    Wat kunnen of moeten we doen om er in de toekomst een 5-sterren review van te maken? :)

Sebastiaan

• Mark
    Review voor MijnBaard.nl

Supersnelle levering en toen er wat mis was met de bestelling werd dit binnen een dag opgelost en zat er zelfs als goedmakertje een heuse mok bij! Leuke geste en prima service!