MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard levert hoogwaardige baardverzorgingsproducten zoals baardolie, baardbalsem, baardwax. Exclusieve merken als Mad Viking kun je hier vinden. Veel plezier met bezoeken van onze website.

• Ed De Ren
    Review voor MijnBaard.nl

Zeer snelle levering , en heel goede producten
    En zal eeuwig mijn leverancier blijven !
    Een eerlijke goede shop die je nog zelden vind !

• Davy
    Review voor MijnBaard.nl

Zeer ruime keuze, dit uit de beste merken en producten op de markt en dit alles aan zeer democratisch prijzen. Aanrader!!

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• Ed De Ren
    Review voor MijnBaard.nl

Zeep ( baard ) , olie ( baard ) ...
    Voor alles ! Gewoon een te gekke shop !

• Pim
    Review voor MijnBaard.nl

Geweldige service en goede prijzen!

• Gerdy Stamper
    Review voor MijnBaard.nl

Supersnelle levering en de beste prijs van méér dan 10 bezochte sites!

• Diede
    Review voor MijnBaard.nl

Snelle levering, producten van kwaliteit met duidelijke beschrijving.

• Mark de Groot
    Review voor MijnBaard.nl

Mooie prijzen, goede kwaliteit en wat een service zeg!

• Ger van Beek
    Review voor MijnBaard.nl

Super snelle levering, perfecte kwaliteit. Absoluut een topper.

• Jason
    Review voor MijnBaard.nl

Sinds 2,5 jaar klant. Geweldige service en keer op keer top producten.

• Jan de Vos
    Review voor MijnBaard.nl

Deze winkel doet precies wat ze beloven. Heb er al veel dingen besteld en alles de volgende dag in huis zoals beloofd. Top.

• Joris Lenaerts
    Review voor MijnBaard.nl

Goede producten, mooie prijzen en steeds een snelle correcte levering.

• M.Busati
    Review voor MijnBaard.nl

Een klant sinds 2019, geweldig en snelle service. Stabiele en lage prijses door de jaren heen. Goede acties. Andere webwinkels geven soms belachelijk hoog geprijsde producten. (Check dapperdan Matte paste op google)

Antwoord van MijnBaard.nl

Dank voor je review Mahmoud!

• Freek
    Review voor MijnBaard.nl

Super snelle reactie op mijn mail dat mijn product door transport was beschadigd. Ik heb niet gevraagd om een nieuw product maar wordt dit simpelweg aangeboden en verstuurd. Dit is grote klasse en hiermee onderscheid je je als bedrijf. SUPER

• David Perez
    Review voor MijnBaard.nl

rien a redire ! top société et les produits sont hyper qualitatif !

• Jeroen Mulder
    Review voor MijnBaard.nl

Heb de rex supply co ambassadorXL gold gekocht…: en net nog maar de vaste Envoy ook aangeschaft
    Ben benieuwd naar de vaste stand van het mes

Antwoord van MijnBaard.nl

Je bent een geweldenaar Jeroen, bedankt!

Groetjes,
    Sebastiaan

• Dick
    Review voor MijnBaard.nl

Ik ben tevreden met de producten, maar vind de keuze van post.nl best kwalijk. De slechte leveringen en levertijden halen jullie winkel onderuit. Ik zou voor een andere bezorg dienst opteren, geef in ieder geval de optie om een ander te kiezen. post.nl is een slechte partij om mee te werken. Er zijn ondertussen beloften gedaan door webwinkelkeur/mijn baard, daardoor wordt mijn beoordeling anders, maar ben in afwachting of de beloften worden nagekomen. Ik heb immers nog steeds mijn product niet mogen ontvangen.

Hoi Dick,

PostNL geeft aan dat ze het vandaag gaan afleveren, wel vreemd dat het zo lang moet duren. Dit zijn wij niet gewend van PostNL. 99,9% wordt de volgende werkdag geleverd.
    Mocht je het vandaag toch niet ontvangen, neem dan aub contact op met info@mijnbaard.nl, dan sturen we je pakketje opnieuw naar je toe.

Groet,
    Sebastiaan

• Marc pinxten
    Review voor MijnBaard.nl

Toppie ik heb de Beard Wash Set Vanille Rum vandaag thuis aanngekregen,ik was zo in de wolken van de geuren dat ik mij de olie en de balsem ook besteld heb,mijn favoriete is toch de zeus,ik raad het echt eens aan,Vanille Rum top,dankjewel mijn baard voor de fijne producten.😀😀😀

• Jan van bekkum
    Review voor MijnBaard.nl

Fijne baardkam gekocht en na een probleem met verzenden (niet de fout van baard.nl) een e-mail gestuurd waarop ik gelijk een antwoord kreeg dat alles geregeld zou worden en dit is ook gebeurd vriendelijke mensen en een uitstekende service

• RJ
    Review voor MijnBaard.nl

Mijn eerste bestelling van de week geplaatst. Vandaag voor het eerst mijn mad Viking beard butter in mijn baard mogen mikken. Daarna goed met de borstel gekamd. HEEERLIJK SOEPEL en de geur FANTASTISCH!!! Ik ben vaste klant vanaf vandaag. Service trouwens ook top

• Barend nagel
    Review voor MijnBaard.nl

Goed advies super snel geleverd en groot assortiment