MijnBaard.nl

MijnBaard.nl

MijnBaard levert hoogwaardige baardverzorgingsproducten zoals baardolie, baardbalsem, baardwax. Exclusieve merken als Mad Viking kun je hier vinden. Veel plezier met bezoeken van onze website.

• Simon Verbeeck
    Review voor MijnBaard.nl

Topservice!! Foute kleur van shavette ontvangen en dit werd binnen 5 minuten na mijn mail kosteloos rechtgezet waardoor ik nu 2 shavettes heb. "Je moet ontvangen wat je besteld hebt" was hun antwoord. Excellent en betrouwbaar. Hier bestel ik in de toekomst zeer zeker al mijn scheergerief.
    Levering zoals beloofd de volgende dag in de bus. 10/10

• Henny
    Review voor MijnBaard.nl

Gewoon de beste web baardenshop van het westelijk halfrond....

• Hoe beoordeel je MijnBaard.nl?

• Bogaerts Niels
    Review voor MijnBaard.nl

Snelle levering ! En de correcte uitleg bij elk product vind ik zeer fijn . Ben zeer tevreden over de producten die ik besteld heb en ga voortaan altijd via deze webshop mijn producten bestellen .

• sien
    Review voor MijnBaard.nl

Snelle levering, duidelijke informatievoorziening. Zoals het hoort!

• Anoniem
    Review voor MijnBaard.nl

Goede producten en je heb de producten mooi op tijd binnen meest binnen en dag

• Daniele

Binnen de 24 u geleverd. gewoon weg fantastisch. Enorm tevreden

• Rachid
    Review voor MijnBaard.nl

Ze beloven bestelling volgende dag, we zijn nu dag 3 en nog steeds geen bestelling geleverd😵‍💫

Antwoord van MijnBaard.nl

Beste Rachid,
    Bedankt voor je bestelling maar vervelend dat deze vertraging heeft opgelopen. Zoals je kunt zien in de track & trace heeft je pakket bij Postnl vertraging opgelopen , dit ivm de drukke dagen van black friday, sinterklaas en kerst. Elk jaar zijn er door deze drukke dagen in december helaas wat vertragingen en Postnl geeft hier ook melding van op hun site.

Mijn Baard

• Rick
    Review voor MijnBaard.nl

Zeer goede service en top producten

• erwin
    Review voor MijnBaard.nl

goede en vlotte service, zeer snelle verzending, communicatie top.

• Edon van Hees
    Review voor MijnBaard.nl

Ruim assortiment, vlotte levering, top service.