Beitelstraat 61G
1135KV Edam

9,1

The Feedback Company 326 9,1

Mario P beoordeelde op 2018-06-10

Biminitop besteld en na levering geplaatst. Bijgeleverd bouwtekeningetje en beschrijving zijn voor mererlei uitleg vatbaar, dus viel toch wat tegen. Met Logisch denkwerk kwam ik er beter uit. Tip voor anderen: leverancier is feitelijk niet ‘ mijnnaaiatelier.nl’ maar FParts in Hongarije. Dit van oorsprong Nederlands bedrijf levert ook direct via haar heldere site exacte dezelfde biminitops dus ed aan particulieren tegen in mijn geval bijna EUR 100 goedkoper.

peter beoordeelde op 2017-06-06

Gewoon goed en snel en ze zijn behulpzaam