Keizersdijk 4
KvK 22036339

KiyOh 1815 9,3
Trustpilot 5 8,3

René beoordeelde op 2019-05-14

Het glazen plateau van mijn Sharp magnetron was spontaan geklapt. Heel vreemd. Gewoon tijdens gebruik van de ovenfunctie.
Sharp zelf kon het niet meer leveren. Nog even op de site van de Handyman gekeken, maar die kwam met de meest onzinnige dingen aanzetten. Toen kwam ik bij MijnOnderdelenHuis terecht. Daar vond ik hem bijna direct. In vergelijking met andere glazen plateau's nog een stuk goedkoper ook. Origineel Sharp. Besteld, volgende dag in huis. Perfect verpakt. Is nog de originele plaat ook. Helemaal blij nu.

Fam Soetenga beoordeelde op 2019-04-05

Voor onze Miele wasmachine een inlaatventiel besteld. Omdat er 2 soorten op de site staan hebben voor advies telefonisch contact gehad. Zeer professioneel te woord gestaan en een uitstekend advies gehad waarbij we ook nog eens een hoop geld bespaard hebben.
Wij kunnen dit bedrijf een ieder ten zeerste aanbevelen!
Dank voor de service....

Robbert beoordeelde op 2018-09-20

Ik ben Perfect geholpen bij dit bedrijf na mailcontact, kreeg foto's en beschrijving van wat ik nodig had, Een verwarmingselement voor mijn oven die bij navraag bij andere shops ook nog eens 2x zo duur zou zijn! Gelukkig had ik hem bij het mijnonderdelenhuis op de shop gezien en besteld! Verzending ging snel en het was goed verpakt. Mijn oven doet het weer prima, ben heel erg blij mee!!!
Ik zou het mijnonderdelenhuis bij iedereen aanraden!

Marieke beoordeelde op 2018-07-28

Super geholpen door Elly met het vervangen van een onderdeel van mijn kitchenaid blender!
Het bestelde onderdeel leek in eerste instantie niet juist te zijn. Nav het telefonisch contact en een per mail toegestuurde gedetailleerde tekening hoe de blender precies in elkaar zit, durfde ik het aan met licht geweld nog een onderdeel te verwijderen. Hierna kon het nieuwe onderdeel eenvoudig geplaatst worden en werkt mijn blender weer zoals het hoort!

GZ beoordeelde op 2018-02-09

Artikel gekocht via de webshop van dit bedrijf dat achteraf helaas niet paste. Onderdelenhuis Goes betaalt dan je retour gezonden artikel mooi niet terug.
Wat je wel krijgt is een volstrekt onbeschofte Elly aan de telefoon die zo hoog van de toren blaast dat het zo goed als zeker is dat ze dit bij alle klanten doet.
Wil je als klant behandeld worden ga dan beslist naar en andere site waar je als klant wordt behandeld en gewoon je geld terug krijgt na retourzending zoals bij alle andere electronicawebshops wel als een normale zaak wordt beschouwd.

Reactie van Mijnonderdelenhuis:
Erg jammer dat u niet het gehele verhaal verteld van uw bestelling en retour zending.
En onze door uw genoemde medewerkers hebben wij hoog staan , juist om hun klant vriendelijkheid, meedenkendheid, oplossing gericht denken/ handelen en geduld.
En dit geduld hebben zij ook gehad met de telefoon gesprekken die met uw hebben plaats gevonden, dit zelfs een stevig aantal keren ook weer naar behoren gedaan, maar helaas kunnen wij een enkele klant niet of nooit tevreden stellen .

Daar buitenom is het erg flauw om nu zo deze beoordeling neer te zetten, terwijl het "probleem" wat u had met de bestelling/ retour zending naar uw volle tevredenheid is opgelost !

R. Kok beoordeelde op 2017-01-13

Miele stofzuigeronderdeel besteld. Helder mailing over bevestiging order, factuur en aflevering. Juist product geleverd. Goed verpakt. Dus alles perfect in orde.

Mirjam beoordeelde op 2016-10-19

's middags een nieuwe stofzuigermond besteld voor mijn Dyson stofzuiger en de volgende ochtend al in huis. Prima service, goedkoper dan elders en geen verzendkosten. Super!

Leo beoordeelde op 2016-09-23

Goed advies via telefoon,direct onderdeel besteld.De volgende dag de pomp van espressomachine vervangen en probleem is opgelost.
Rob bedankt,
groeten van Leo uit Steenbergen.

Fons van den brand beoordeelde op 2014-11-25

24 november om 16.00 uur een inlaatventiel voor een Miele wasmachine besteld en de volgende dag om 13.00 uur geleverd, bovendien prima aan de telefoon te woord gestaan en deskundig geïnformeerd. dat is pas service!,

2014