Keizersdijk 4
4461KA Goes
KvK 22036339

R. Kok beoordeelde op 2017-01-13

Miele stofzuigeronderdeel besteld. Helder mailing over bevestiging order, factuur en aflevering. Juist product geleverd. Goed verpakt. Dus alles perfect in orde.

Mirjam beoordeelde op 2016-10-19

's middags een nieuwe stofzuigermond besteld voor mijn Dyson stofzuiger en de volgende ochtend al in huis. Prima service, goedkoper dan elders en geen verzendkosten. Super!

Leo beoordeelde op 2016-09-23

Goed advies via telefoon,direct onderdeel besteld.De volgende dag de pomp van espressomachine vervangen en probleem is opgelost.
Rob bedankt,
groeten van Leo uit Steenbergen.

Fons van den brand beoordeelde op 2014-11-25

24 november om 16.00 uur een inlaatventiel voor een Miele wasmachine besteld en de volgende dag om 13.00 uur geleverd, bovendien prima aan de telefoon te woord gestaan en deskundig geïnformeerd. dat is pas service!,

2014