Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Mijnonderdelenhuis

Keizersdijk 4
4461KA Goes
0113-250026
KvK 22036339

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Mijnonderdelenhuis

Gemiddelde beoordeling

8,9

7 beoordelingen

Beoordeling van klanten

86%

0%

14%

2018
Mijnonderdelenhuis

Robbert beoordeelde op 2018-09-20

Ik ben Perfect geholpen bij dit bedrijf na mailcontact, kreeg foto's en beschrijving van wat ik nodig had, Een verwarmingselement voor mijn oven die bij navraag bij andere shops ook nog eens 2x zo duur zou zijn! Gelukkig had ik hem bij het mijnonderdelenhuis op de shop gezien en besteld! Verzending ging snel en het was goed verpakt. Mijn oven doet het weer prima, ben heel erg blij mee!!!
Ik zou het mijnonderdelenhuis bij iedereen aanraden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mijnonderdelenhuis

Marieke beoordeelde op 2018-07-28

Super geholpen door Elly met het vervangen van een onderdeel van mijn kitchenaid blender!
Het bestelde onderdeel leek in eerste instantie niet juist te zijn. Nav het telefonisch contact en een per mail toegestuurde gedetailleerde tekening hoe de blender precies in elkaar zit, durfde ik het aan met licht geweld nog een onderdeel te verwijderen. Hierna kon het nieuwe onderdeel eenvoudig geplaatst worden en werkt mijn blender weer zoals het hoort!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mijnonderdelenhuis

GZ beoordeelde op 2018-02-09

Artikel gekocht via de webshop van dit bedrijf dat achteraf helaas niet paste. Onderdelenhuis Goes betaalt dan je retour gezonden artikel mooi niet terug.
Wat je wel krijgt is een volstrekt onbeschofte Elly aan de telefoon die zo hoog van de toren blaast dat het zo goed als zeker is dat ze dit bij alle klanten doet.
Wil je als klant behandeld worden ga dan beslist naar en andere site waar je als klant wordt behandeld en gewoon je geld terug krijgt na retourzending zoals bij alle andere electronicawebshops wel als een normale zaak wordt beschouwd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Mijnonderdelenhuis:
Erg jammer dat u niet het gehele verhaal verteld van uw bestelling en retour zending.
En onze door uw genoemde medewerkers hebben wij hoog staan , juist om hun klant vriendelijkheid, meedenkendheid, oplossing gericht denken/ handelen en geduld.
En dit geduld hebben zij ook gehad met de telefoon gesprekken die met uw hebben plaats gevonden, dit zelfs een stevig aantal keren ook weer naar behoren gedaan, maar helaas kunnen wij een enkele klant niet of nooit tevreden stellen .

Daar buitenom is het erg flauw om nu zo deze beoordeling neer te zetten, terwijl het "probleem" wat u had met de bestelling/ retour zending naar uw volle tevredenheid is opgelost !
Mijnonderdelenhuis

R. Kok beoordeelde op 2017-01-13

Miele stofzuigeronderdeel besteld. Helder mailing over bevestiging order, factuur en aflevering. Juist product geleverd. Goed verpakt. Dus alles perfect in orde.

Mijnonderdelenhuis

Mirjam beoordeelde op 2016-10-19

's middags een nieuwe stofzuigermond besteld voor mijn Dyson stofzuiger en de volgende ochtend al in huis. Prima service, goedkoper dan elders en geen verzendkosten. Super!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Mijnonderdelenhuis

Leo beoordeelde op 2016-09-23

Goed advies via telefoon,direct onderdeel besteld.De volgende dag de pomp van espressomachine vervangen en probleem is opgelost.
Rob bedankt,
groeten van Leo uit Steenbergen.

Mijnonderdelenhuis

Fons van den brand beoordeelde op 2014-11-25

24 november om 16.00 uur een inlaatventiel voor een Miele wasmachine besteld en de volgende dag om 13.00 uur geleverd, bovendien prima aan de telefoon te woord gestaan en deskundig geïnformeerd. dat is pas service!,

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2014

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.