Dintherseweg 29
5388VE Nistelrode

Marijke beoordeelde op 2019-04-28

Op tijd gel3verd en heel mooi verpakt! Daarnaast zijn de producten natuuelijk ook van zeer goede kwaliteit!

Thimo beoordeelde op 2019-04-25

Jolanda beoordeelde op 2019-04-25

Ik heb al vaker besteld bij Miss Abeille Rouge, dat zegt denk ik wel genoeg. Zowel over de kleding en over het contact met Debbie! šŸ¤—

Kim beoordeelde op 2019-04-25

Mooie jurk ontvangen, heb nog advies gevraagd over de maten en ben zeer tevreden over het resultaat.

Tamara beoordeelde op 2019-04-25

Geweldige webshop met een geweldige service. Al vaker dingen besteld en met alles tevreden. Wordt ook allemaal super leuk ingepakt!

Manon beoordeelde op 2019-04-25

De jurken zijn prachtige kwaliteit en passen goed. Debbie gaf me uitstekend maatadvies.

De jurken liepen wat vertraging op in de post, maar Debbie hield me op de hoogte van de ontwikkelingen en ging proactief informatie navragen.

Al in al was het een uitstekende ervaring en ik zal hier zeker nogmaals bestellen.

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor je beoordeling Manon!
Helaas liep het inderdaad niet helemaal soepel bij de post :-( maar ik ben blij dat je het pakketje alsnog goed hebt ontvangen en de items je bevallen.
Wat fijn om te horen dat je ervaring, ondanks een kleine tegenslag, toch goed was.

Fijne avond!
Liefs,

Debbie

Jolanda beoordeelde op 2019-02-11

Ik heb 3 rokken tegelijk besteld en heb ze ondertussen al gedragen ook. Prachtige rokken die je tenminste ook niet zo snel op straat tegenkomt. Een goede prijs/ kwaliteit verhouding! Vriendelijk en handig via whats'app, snel geleverd met een week en dat in een aanbiedingenweek!! Ik ben er superblij mee. Er gaan zeker nog meer bestellingen volgen!

Cheyanne beoordeelde op 2019-02-11

We hebben super gecommuniceerd over hoe ik de jurk wilde hebben, de stoffen en de maat. Daarbij kreeg ik updates over de voorderingen van de jurk en was de levering perfect op tijd. Ik kan niks anders zeggen dat de hele ervaring perfect was!

Mariska beoordeelde op 2019-02-11

Wendy beoordeelde op 2019-01-16

Mooie materialen, netjes afgewerkt en vlotte levering!

Stefje beoordeelde op 2018-12-29

Top kleding en heel snel in bezorging !!!!!

Trude beoordeelde op 2018-12-26

Prima product.
Goede prijs.
Persoonlijke benadering.
Wat wil je nog meer ?

Floor beoordeelde op 2018-12-26

Riana beoordeelde op 2018-12-24

Wat een feest om dit pakje open te maken. Prachtig verpakt en speciaal voor kerst super leuke kadootjes erbij. Ik voelde me enorm verwend. De jurk heeft een prachtige kleur en wat een mooie kwaliteit stof. Het zit heerlijk. Enigste min puntje, ik had korte mouwtjes besteld en 3/4 mouw gekregen. Maar het valt zo mooi en zit heerlijk. Dus dat is vergeven.

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor je review Riana!
En wat ontzettend dom dat ik de jurk met 3/4 mouwtjes heb toegestuurd. Wel fijn dat deze bevalt <3
Heel veel plezier ermee en fijne feestdagen.

Deborah beoordeelde op 2018-12-23

Kledij is steeds van zeer goede kwaliteit en goed afgewerkt. Ook altijd een snelle en correcte service.

Dounia beoordeelde op 2018-12-22

Super goede service!

Mandy beoordeelde op 2018-12-22

Snell verzending en een mega mooie jurk!

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor je review Mandy !

Diana beoordeelde op 2018-12-21

Mooie jurken superkwaliteit en goede pasvorm snelle levering en superleuk dat er n kerstcadeautje zat en het was ook nog eens leuk verpakt super bedankt!

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Wat leuk om te horen Diana !
Heel veel plezier met jullie bestelling, de jurken staan jou en je dochter fantastisch.

Miranda beoordeelde op 2018-12-20

Mooie kleding, netjes op tijd en erg behulpzaam. Ben erg blij met mijn bestelling en ga zeker vaker bij miss Abeille Rouge bestellen!

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor je review Miranda !

Lene beoordeelde op 2018-12-20

Ec ht een prachtige jurk, mooi afgewerkt. De communicatie over wanneer het pakje aan zou komen was wat onduidelijk. Ik kreeg bericht üw bestelling is afgerond"maar geen track & trace code, zodat ik drie keer naar het afhaalpunt ben geweest.

Bedankt voor je review!
Heb je helemaal geen tracking code ontvangen?
Want dan moet ik hier zeker even naar kijken gezien dit een geautomatiseerd systeem is.

Fijne dagen!