Dintherseweg 29
5388VE Nistelrode

Patries Pieters beoordeelde op 2018-12-06

Via preorder besteld en snel binnen. Maattabel opgevolg en zit precies goed! Superblij mee!

Carla beoordeelde op 2018-12-05

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Ik had vooraf vragen over de kleur, die werden snel en vriendelijk beantwoord. De jurk valt goed op maat, is van een stevige stof en is netjes gemaakt, mooie pasvorm! De jurk was prachtig in kerstsfeer verpakt, echt een kadootje voor jezelf. Levertijd was langer door Black Friday, maar dat werd keurig gemeld.

Monique den Boer beoordeelde op 2018-11-18

Ik zocht met spoed een prachtige zwarte rok, maar was bang dat ik nergens m'n maat kon krijgen of de rok op tijd zou ontvangen! Maar toen kreeg ik een berichtje dat ze een spoedje ervan konden maken en ja hoor! Echt mega snel binnen. De rok is prachtig, zachte stof, maat is perfect (zelfs iets ruimte wat ik wou!) En kon m'n eigen lengte kiezen ❤️

Nu kan ik netjes naar de trouwerij van m'n beste vriendin ❤️ zal zeker weer een rok hier bestellen!!

Lauren beoordeelde op 2018-11-08

Had het pakketje al heel snel en vriendelijke bediening!

Deborah beoordeelde op 2018-11-08

Zeer goede kwaliteit, mooi afgewerkt en snelle service. Ook altijd snel in beantwoorden van vragen ivm de pasmaat.

Karen beoordeelde op 2018-11-07

Perfecte service, vlugge levering en top kleedje

Antoinette beoordeelde op 2018-11-05

Super goede service, goede site, correcte levering en super mooie en kwalitatief goede spullen

Eva beoordeelde op 2018-11-03

Jurk werd sneller geleverd dan verwacht. De jurk heeft een prima kwaliteit, makkelijk te wassen en te drogen...

Barbara beoordeelde op 2018-10-24

Super (hand) vakwerk, alles keurig, schitterende kleding voor iedereen, en schitterend verpakt! Echt een cadeautje!

Sharon beoordeelde op 2018-10-23

Ik had 2 jurkjes besteld, 1 zonder aanpassingen en bij de andere had ik de lengte van mijn peplum & rok aangepast. Hierdoor duurde de bestelling wel wat langer. Ik heb de bestelling op 20 september besteld en kreeg deze op 17 oktober binnen. Jurken pasten precies volgens de maattabel! Ze zitten ook fantastisch, het is echt zichtbaar dat het met de hand werd gemaakt. Enig minpuntje was dat er stond dat de bestelling rond 4 oktober verzonden zou worden, maar doordat ik twee jurken had besteld werd dit dus later. Vond ik niet erg, maar het wachten duurde daarna wel erg lang. Verbeterpunt zou dus kunnen zijn om die voorlopige verzenddatum niet toe te voegen. Al met al ben ik tevreden over Miss Abeille Rouge en ik ga hier zeker weer bestellen!

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor je review Sharon !
Wij hebben de voorlopige verzenddatum er inderdaad uitgehaald gezien deze niet overeen kwam met de leverdata die bij de producten werd aangegeven.

Wij zijn blij om te horen dat je vaker bij ons gaat bestellen <3
Heel veel plezier met je huidige aankopen.

Inge beoordeelde op 2018-10-11

Voor het eerst bij Miss Abeille Rouge een jurk besteld, maar helaas voor mij een slechte ervaring.
De jurk had ik 26 september ‘18 besteld en betaald en volgens de order zou ik de jurk op 05 oktober ‘18 geleverd krijgen, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ook op mijn mail reageert niemand! Er kan natuurlijk een goede reden waarom de bestelling later wordt verstuurd, maar dan zou het prettig zijn dat je op de hoogte wordt gebracht!
Hopelijk komt mijn jurk nog, maar ik vrees het ergste.

Een ontevreden klant

Beste Inge,

Wat vervelend dat uw order nog niet is verstuurd.
Helaas hebben wij geen mail van u mogen ontvangen, uiteraard hadden wij hier dan spoedig op gereageerd.

Als u kijkt in uw bestelbevestiging die u ontvangen heeft op 26 september om 20:35 ziet u staan :

Wordt verzonden rond 11, oktober 2018

Dit gezegd te hebben kan ik u dan ook melden dat uw order morgen, op 12 oktober wordt verstuurd.

Wij hopen dat u alsnog veel plezier heeft van uw bestelde jurk en dat uw kijk op onze webshop bij deze anders is dan de review ;-)

Onze excuses voor het ongemak !

Ilona beoordeelde op 2018-09-20

Karolien beoordeelde op 2018-09-19

Wauw.... het bestelde kleed is echt supermooi en past heel goed! Kan niet wachten om hem te showen aan de collega's 😁
Heel vriendelijke dame die met plezier antwoord op je whatsappje indien je met een vraag zit.

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor je reactie Karolien!
Heel veel plezier met jullie bestelling.

Riny beoordeelde op 2018-09-15

Superservice... vlotte levering.....en altijd bereid om vragen te beantwoorden..
En prachtige afdeling van de jurken ,rokken. En de speciaal gemaakte riem...

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor jouw reactie Riny!

Maria beoordeelde op 2018-09-13

Tiziana beoordeelde op 2018-09-13

Een sample jurk gekocht en wow wat en mooie jurk zon fijn stof en zo mooi gemaakt 😍

Maayke beoordeelde op 2018-09-07

Prachtige rokken! Mooi afgewerkt en snel in huis.

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor jouw review Maayke !
Veel plezier met jouw bestelling.

Lisette beoordeelde op 2018-09-07

Fantastische rok (liefde voor het feit dat hij zakken heeft!). Fijne stof, wasmachinebestendig en een prettige lengte. Ik krijg er veel complimentjes over als ik hem in het openbaar draag, nu al een van mijn lievelingsrokken!

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Super leuk om te horen Lisette!
Nog veel draag plezier.

Shirley beoordeelde op 2018-09-06

Super service en prachtige kleding! Ik ga zeker vaker bestellen :)

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor jouw reactie Shirley!
Veel plezier met de kleding <3

Maaike beoordeelde op 2018-09-04

Jurk is echt geweldig! De stof is fijn, de zakken zijn top en het is prachtige gemaakt!

Reactie van Miss Abeille Rouge:
Bedankt voor jouw reactie Maaike !
Heel veel plezier met Lilly Mae ;)