Franz Leharplein 7
5654AZ Eindhoven
KvK 51959771

7,8

Petra Brouwers beoordeelde op 2019-07-08

Zeer goede service, zeer atent en zeer goed produkt en fijne afhandeling.

Sandra beoordeelde op 2019-07-05

Enorm goed en persoonlijk geholpen om tot een goede keus te komen.

Mark Lucassen beoordeelde op 2019-06-24

prima netjes gebeld om dat me kleur niet hadden van me telefoon volgendedag netjes een zwarte binnen topertjes

quoc anh Lam beoordeelde op 2019-06-09

Tevreden

Antoine Vergaerde beoordeelde op 2019-06-06

Contact met de verkoper was uitstekend

Geert Schaumburg beoordeelde op 2019-06-03

Snel geleverd en alles goed verpakt. Enige puntje: hoesje was weg uit de verpakking. Voor de rest mooi toestel.

Ruben de Groot beoordeelde op 2019-05-31

Na het lezen van alle reviews toch wel een beetje geschrokken. Heel veel negatieve reacties. Ikzelf moet zeggen dat mijn bestelling:

- goed verpakt was
- snel verzonden
- iPhone was nog verzegeld.

Kleur klopte, aantal GB klopte.

Ja als ik dan een puntje ter verbetering mag aangeven. Het is een buitenlandse stekker die erbij zit. Maar opzich, bij iedere telefoonwinkel koop je voor € 5 tot € 10 een goeie en het is opgelost.
Dus, ik ben erg tevreden en superblij met Mn nieuwe iPhone.

Remon Lachman beoordeelde op 2019-05-24

Bestelling gedaan, betaalde overzicht rekening ontvangen.
Vlotte ontvangst.

Geraldine Juliana beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd

Manuela van Heerden beoordeelde op 2019-05-12

Geen informatie als product niet binnen gekomen is

Leon Boeren beoordeelde op 2019-05-08

Goede hulp en snelle bezorging.

Dirk van Schiebergen beoordeelde op 2019-05-07

Afspraken worden niet nagekomen, je moet blijven bellen. wordt maandag, donderdag, zaterdag, wordt volgende week. je hoort telkens een ander verhaal. uiteindelijk komen ze net als elk ander telefoonwinkeltje aanzetten met chinese wegwerp onderdelen onderdelen die je zelf beter bij aliexpress kan kopen.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-16

Heb een dummie telefoon ontvangen ipv een echte......

Sabrina van der Ven beoordeelde op 2019-03-29

Er waren wat leveringsproblemen van mijn bestelling, maar deze hebben ze heel goed opgelost. Bedankt!

Mariska Boer beoordeelde op 2019-03-24

Redelijk snel in huis. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Jenny Keikes beoordeelde op 2019-02-14

Heb het artikel terug gestuurd maar hoor er niks meer van kan het ook niet op de site nakijken

Hinke Hogeboom beoordeelde op 2019-02-11

ik ben wel tevreden met mijn koop alleen heb ik de verkeerde kleur gekregen paars in plaats van goud.

Kees de Leeuw beoordeelde op 2019-01-26

Omdat ik goede ervaring had met het vervangen van een iPad scherm vroeg ik of ze ook de accu van mijn macbook konden vervangen. Dat zou geen probleem zijn, twee jaar garantie ! Maar na een aantal pogingen bleek de macbook geen accu meer te herkennen; De macbook moest naar een moederbord reparateur. Op mijn vraag of deze gekwalificeerd was werd zeer positief geantwoord. Na een aantal pogingen weer geen succes. Medewerker Aziz adviseerde mij terug te gaan naar Media Markt, waar de macbook was gekocht. Na twee weken kwam de rapportage : Total Loss !!! Er was oververhit, onderdelen beschadigd, verkeerd geschroefd, moederbord krom. Twee onafhankelijke partijen hebben dit geconstateerd; Waarschijnlijk is bij de eerste poging de accu te vervangen de power management chip opgeblazen. Inmiddels heb ik met inruil van de restanten een gelijkwaardige en even oude macbook gekocht. Mijn schade is 1040 euro. Daarvoor heb ik Mobiphone schriftelijk aansprakelijk gesteld. Na twee maanden moet ik constateren dat Mobiphone geen enkele poging doet mij te compenseren. Bij telefonisch contact wordt je vriendelijk te woord gestaan, maar er gebeurd verder niets. Schandalig gewoon.