Franz Leharplein 7
KvK 51959771

7,8

Daan Van Beest beoordeelde op 2019-09-01

Henk Wayers beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden binnen een week het artikel in huis

Marc Dankers beoordeelde op 2019-07-28

De bestelling (een telefoon) was per ongeluk opgestuurd, terwijl ik hem in de winkel wilde ophalen. Ter plekke werd de fout gelijk erkend en kreeg ik als compensatie een bescherming voor het scherm.
Vriendelijk geholpen en dus tevreden met de service!

Nienke Krugers beoordeelde op 2019-07-13

Heel ontevreden. Ik had een iPhone 8 besteld en er stond op de site dat hij gewoon leverbaar was. Vervolgens was hij er 7 dagen later nog steeds niet. Op de site stond nog steeds dat hij op voorraad was. Ik ben uiteindelijk een andere kleur iPhone 8 op gaan halen in de winkel i.p.v. dat ik hem opgestuurd kreeg. Gevraagd of ik hiervoor korting zou krijgen, nooit reactie op gehad. Hele slechte service.

Petra Brouwers beoordeelde op 2019-07-08

Zeer goede service, zeer atent en zeer goed produkt en fijne afhandeling.

Sandra beoordeelde op 2019-07-05

Enorm goed en persoonlijk geholpen om tot een goede keus te komen.

Mark Lucassen beoordeelde op 2019-06-24

prima netjes gebeld om dat me kleur niet hadden van me telefoon volgendedag netjes een zwarte binnen topertjes

quoc anh Lam beoordeelde op 2019-06-09

Tevreden

Antoine Vergaerde beoordeelde op 2019-06-06

Contact met de verkoper was uitstekend

Geert Schaumburg beoordeelde op 2019-06-03

Snel geleverd en alles goed verpakt. Enige puntje: hoesje was weg uit de verpakking. Voor de rest mooi toestel.

Ruben de Groot beoordeelde op 2019-05-31

Na het lezen van alle reviews toch wel een beetje geschrokken. Heel veel negatieve reacties. Ikzelf moet zeggen dat mijn bestelling:

- goed verpakt was
- snel verzonden
- iPhone was nog verzegeld.

Kleur klopte, aantal GB klopte.

Ja als ik dan een puntje ter verbetering mag aangeven. Het is een buitenlandse stekker die erbij zit. Maar opzich, bij iedere telefoonwinkel koop je voor € 5 tot € 10 een goeie en het is opgelost.
Dus, ik ben erg tevreden en superblij met Mn nieuwe iPhone.

Remon Lachman beoordeelde op 2019-05-24

Bestelling gedaan, betaalde overzicht rekening ontvangen.
Vlotte ontvangst.

Geraldine Juliana beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd

Manuela van Heerden beoordeelde op 2019-05-12

Geen informatie als product niet binnen gekomen is

Leon Boeren beoordeelde op 2019-05-08

Goede hulp en snelle bezorging.

Dirk van Schiebergen beoordeelde op 2019-05-07

Afspraken worden niet nagekomen, je moet blijven bellen. wordt maandag, donderdag, zaterdag, wordt volgende week. je hoort telkens een ander verhaal. uiteindelijk komen ze net als elk ander telefoonwinkeltje aanzetten met chinese wegwerp onderdelen onderdelen die je zelf beter bij aliexpress kan kopen.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-16

Heb een dummie telefoon ontvangen ipv een echte......

Sabrina van der Ven beoordeelde op 2019-03-29

Er waren wat leveringsproblemen van mijn bestelling, maar deze hebben ze heel goed opgelost. Bedankt!

Mariska Boer beoordeelde op 2019-03-24

Redelijk snel in huis. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Jenny Keikes beoordeelde op 2019-02-14

Heb het artikel terug gestuurd maar hoor er niks meer van kan het ook niet op de site nakijken