Franz Leharplein 7
5654AZ Eindhoven
KvK 51959771

7,9

Patrick Bindels beoordeelde op 2018-10-23

Goede communicatie. Over het algemeen snel reageren op mail

Nicol Harmsen beoordeelde op 2018-10-15

Heel tevreden, vriendelijk personeel en goede service.

R beoordeelde op 2018-10-01

Het duurde bijna twee weken voordat mijn bestelde telefoon geleverd werd. In de tussentijd werd ik niet op de hoogte gehouden van levertijd. Ik heb meerdere keren met mobiphone gebeld wat ook niet altijd erg makkelijk verliep.

Sammenvattend : product geleverd maar niet op de manier wat je van een goede webwinkel mag verwachten.

Rutger Stob beoordeelde op 2018-09-25

Heel tevreden, goede service. Wist ongeveer wanneer mijn bestelling zou komen maar had ook graag een track & trace code gehad.

Wim van der Aa beoordeelde op 2018-09-25

Prima bedrijf. Correct, informerend en tijdig. Ik bestel er in de toekomst met vertrouwen opnieuw.

Hans Udink beoordeelde op 2018-09-07

Keurig opgebeld dat de bestelling later kwam.
De levering is verder ook goed verlopen.

Sascha Soers beoordeelde op 2018-09-06

Super service, vriendelijke bediening

M. van Zoest beoordeelde op 2018-09-05

Ik zou op maandag gebeld worden, omdat de levering vertraagd was. Ik ben niet gebeld en heb een week later zelf contact opgenomen, toen bleek de telefoon wel binnen te zijn en kon hij afgehaald worden. Bij afhalen kon ik geen Factuur meekrijgen. Deze zou ik in mijn mailbox krijgen. Tot op heden nog geen Factuur mogen ontvangen.

Japj beoordeelde op 2018-08-20

Top winkel, goede service, laagste prijs voor nieuwe iphone7, screen protectie gratis omdat er een hoekje niet helemaal netjes was ook bij een andere nieuwe zelfde probleem. Dag erna kwamen de juiste weer binnen. Mooie nieuwe winkel ziet er top uit.

Hans Nijman beoordeelde op 2018-07-16

uitstekend

Abel beoordeelde op 2018-06-04

De volgende dag de bestelling binnen.

Kees Holstein beoordeelde op 2018-06-04

bestel een zwarte smartphone maar krijg een goudkleurige.

Robert Swinkels beoordeelde op 2018-05-17

Bestelling snel en goed ontvangen. Direct en goed contact door de medewerkers, nette afhandeling.
Verzenden factuur naar mailadres ging een paar keer mis, maar met excuses. Prima service!

Anja Veerman beoordeelde op 2018-04-09

Snelle bezorging

NIcolette Looman beoordeelde op 2018-04-05

Op internet stond het mobiel wat ik wilde hebben op voorraad, echter binnen 2 dagen had ik het nog niet in huis, 2 keer gebeld, zouden teruggebeld worden, wat ze niet deden, 3e keer te horen gekregen dat de telefoon niet meer op voorraad is, en we tot volgende week moeten wachten, echter kwam er toen weer niets. Na weer gebeld te hebben, waren ze helemaal niet meer te krijgen. Ze zouden ook gewoon dit even als service kunnen laten weten. Toen maar een ander mobiel bij ze gekocht, en daarna weer enkele telefoontje over de bijbehorende nota . Ze zijn niet vlot, beloven dingen, en komen dit niet na. Zijn erg slordig. Als ik dit van te voren geweten had, had ik mijn mobiel daar niet besteld.

Hergo van Ginkel beoordeelde op 2018-03-23

Ik ben tevreden over hoe men mij te woord stond rondom de levering van het toestel. Er is veel misgegaan maar MobiPhone bleef constructief meedenken. En uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.

Barbara beoordeelde op 2018-03-18

Op de website zag ik de telefoon die ik graag wilde hebben. Op zaterdag ben ik naar de winkel gereden om daar het toestel te kopen. Het bleek echter niet op voorraad, maar op maandag zou een nieuwe voorraad komen. Vervolgens heb ik dit toestel via de website besteld en thuis laten bezorgen. Op de site stond bij de bestelling dat het de volgende werkdag geleverd zou worden. Ik ging er dus vanuit dat dat dinsdag zou zijn. Op donderdag kwam eindelijk de postbode (het was pas op woensdag verstuurd). Echter, teleurstelling wederom, na opening van het pakje bleek er een andere kleur geleverd te zijn (de kleur staat nota bene gewoon op de doos). Dus vrijdag weer terug naar de winkel. Ze konden niet garanderen dat het toestel na het weekend wel geleverd zou worden, dus heb ik mijn geld terug gekregen.
Al met al is het prima opgelost. Ik vind het echter wel vervelend dat er geen voorraad staat aangegeven op de website.

Ontevreden klant beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering, maar het zegel was verbroken en er zat een simlock op het toestel. Klantenservice zou mij terugbellen, maar deed dit niet. Heeft vervolgens ook 2 keer een verkeerd mailadres gebruikt. Codes om te unlocken werkten niet, waardoor ik het toestel terug heb moeten sturen. Dit werd goed geregeld, maar doordat de telefoon niet meer in dezelfde kleur verkrijgbaar was, heb ik nu helaas geen nieuwe.

Rudmer Bouwman beoordeelde op 2018-03-05

Ontvangen telefoon was niet simlock vrij. Na een aantal dagen pas codes gekregen maar deze bleken niet te werken. Bijgeleverde adapter was ook stuk. Uiteindelijk telefoon terug gestuurd en andere gekregen. Hier zat dan weer een Engelse adapter bijgevoegd. Hierover terug gemaild en een week later nog geen reactie gekregen. Al met al veel tegenvallers en geen vlotte service.

Spencer beoordeelde op 2018-02-25

Netjes geleverder en prima aan de telefoon.