Franz Leharplein 7

7,7

Geraldine Juliana beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd

Manuela van Heerden beoordeelde op 2019-05-12

Geen informatie als product niet binnen gekomen is

Leon Boeren beoordeelde op 2019-05-08

Goede hulp en snelle bezorging.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-16

Heb een dummie telefoon ontvangen ipv een echte......

Sabrina van der Ven beoordeelde op 2019-03-29

Er waren wat leveringsproblemen van mijn bestelling, maar deze hebben ze heel goed opgelost. Bedankt!

Mariska Boer beoordeelde op 2019-03-24

Redelijk snel in huis. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Jenny Keikes beoordeelde op 2019-02-14

Heb het artikel terug gestuurd maar hoor er niks meer van kan het ook niet op de site nakijken

Hinke Hogeboom beoordeelde op 2019-02-11

ik ben wel tevreden met mijn koop alleen heb ik de verkeerde kleur gekregen paars in plaats van goud.

Kees de Leeuw beoordeelde op 2019-01-26

Omdat ik goede ervaring had met het vervangen van een iPad scherm vroeg ik of ze ook de accu van mijn macbook konden vervangen. Dat zou geen probleem zijn, twee jaar garantie ! Maar na een aantal pogingen bleek de macbook geen accu meer te herkennen; De macbook moest naar een moederbord reparateur. Op mijn vraag of deze gekwalificeerd was werd zeer positief geantwoord. Na een aantal pogingen weer geen succes. Medewerker Aziz adviseerde mij terug te gaan naar Media Markt, waar de macbook was gekocht. Na twee weken kwam de rapportage : Total Loss !!! Er was oververhit, onderdelen beschadigd, verkeerd geschroefd, moederbord krom. Twee onafhankelijke partijen hebben dit geconstateerd; Waarschijnlijk is bij de eerste poging de accu te vervangen de power management chip opgeblazen. Inmiddels heb ik met inruil van de restanten een gelijkwaardige en even oude macbook gekocht. Mijn schade is 1040 euro. Daarvoor heb ik Mobiphone schriftelijk aansprakelijk gesteld. Na twee maanden moet ik constateren dat Mobiphone geen enkele poging doet mij te compenseren. Bij telefonisch contact wordt je vriendelijk te woord gestaan, maar er gebeurd verder niets. Schandalig gewoon.

Inge Janssen beoordeelde op 2019-01-19

Ik werd goed geholpen en kreeg voldoende uitleg in de winkel zelf. Was alleen apart dat de prijskaartjes met korte specificaties niet bij iedere telefoon klopte/is aangepast

Patrick Bindels beoordeelde op 2018-10-23

Goede communicatie. Over het algemeen snel reageren op mail

Nicol Harmsen beoordeelde op 2018-10-15

Heel tevreden, vriendelijk personeel en goede service.

R beoordeelde op 2018-10-01

Het duurde bijna twee weken voordat mijn bestelde telefoon geleverd werd. In de tussentijd werd ik niet op de hoogte gehouden van levertijd. Ik heb meerdere keren met mobiphone gebeld wat ook niet altijd erg makkelijk verliep.

Sammenvattend : product geleverd maar niet op de manier wat je van een goede webwinkel mag verwachten.

Rutger Stob beoordeelde op 2018-09-25

Heel tevreden, goede service. Wist ongeveer wanneer mijn bestelling zou komen maar had ook graag een track & trace code gehad.

Wim van der Aa beoordeelde op 2018-09-25

Prima bedrijf. Correct, informerend en tijdig. Ik bestel er in de toekomst met vertrouwen opnieuw.

Hans Udink beoordeelde op 2018-09-07

Keurig opgebeld dat de bestelling later kwam.
De levering is verder ook goed verlopen.

Sascha Soers beoordeelde op 2018-09-06

Super service, vriendelijke bediening

M. van Zoest beoordeelde op 2018-09-05

Ik zou op maandag gebeld worden, omdat de levering vertraagd was. Ik ben niet gebeld en heb een week later zelf contact opgenomen, toen bleek de telefoon wel binnen te zijn en kon hij afgehaald worden. Bij afhalen kon ik geen Factuur meekrijgen. Deze zou ik in mijn mailbox krijgen. Tot op heden nog geen Factuur mogen ontvangen.