Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

MobiPhone

Franz Leharplein 7
5654AZ Eindhoven
0402569600
KvK 51959771

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
MobiPhone

Gemiddelde beoordeling

7,7

45 beoordelingen

Beoordeling van klanten

69%

18%

13%

2019
MobiPhone

Geraldine Juliana beoordeelde op 2019-05-15

Snel geleverd

MobiPhone

Manuela van Heerden beoordeelde op 2019-05-12

Geen informatie als product niet binnen gekomen is

MobiPhone

Leon Boeren beoordeelde op 2019-05-08

Goede hulp en snelle bezorging.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Anoniem beoordeelde op 2019-04-16

Heb een dummie telefoon ontvangen ipv een echte......

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Sabrina van der Ven beoordeelde op 2019-03-29

Er waren wat leveringsproblemen van mijn bestelling, maar deze hebben ze heel goed opgelost. Bedankt!

MobiPhone

Mariska Boer beoordeelde op 2019-03-24

Redelijk snel in huis. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Jenny Keikes beoordeelde op 2019-02-14

Heb het artikel terug gestuurd maar hoor er niks meer van kan het ook niet op de site nakijken

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Hinke Hogeboom beoordeelde op 2019-02-11

ik ben wel tevreden met mijn koop alleen heb ik de verkeerde kleur gekregen paars in plaats van goud.

MobiPhone

Hinke Hogeboom beoordeelde op 2019-02-11

ik ben wel tevreden met mijn koop alleen heb ik de verkeerde kleur gekregen paars in plaats van goud.

MobiPhone

Hinke Hogeboom beoordeelde op 2019-02-11

ik ben wel tevreden met mijn koop alleen heb ik de verkeerde kleur gekregen paars in plaats van goud.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Kees de Leeuw beoordeelde op 2019-01-26

Omdat ik goede ervaring had met het vervangen van een iPad scherm vroeg ik of ze ook de accu van mijn macbook konden vervangen. Dat zou geen probleem zijn, twee jaar garantie ! Maar na een aantal pogingen bleek de macbook geen accu meer te herkennen; De macbook moest naar een moederbord reparateur. Op mijn vraag of deze gekwalificeerd was werd zeer positief geantwoord. Na een aantal pogingen weer geen succes. Medewerker Aziz adviseerde mij terug te gaan naar Media Markt, waar de macbook was gekocht. Na twee weken kwam de rapportage : Total Loss !!! Er was oververhit, onderdelen beschadigd, verkeerd geschroefd, moederbord krom. Twee onafhankelijke partijen hebben dit geconstateerd; Waarschijnlijk is bij de eerste poging de accu te vervangen de power management chip opgeblazen. Inmiddels heb ik met inruil van de restanten een gelijkwaardige en even oude macbook gekocht. Mijn schade is 1040 euro. Daarvoor heb ik Mobiphone schriftelijk aansprakelijk gesteld. Na twee maanden moet ik constateren dat Mobiphone geen enkele poging doet mij te compenseren. Bij telefonisch contact wordt je vriendelijk te woord gestaan, maar er gebeurd verder niets. Schandalig gewoon.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Inge Janssen beoordeelde op 2019-01-19

Ik werd goed geholpen en kreeg voldoende uitleg in de winkel zelf. Was alleen apart dat de prijskaartjes met korte specificaties niet bij iedere telefoon klopte/is aangepast

MobiPhone

Patrick Bindels beoordeelde op 2018-10-23

Goede communicatie. Over het algemeen snel reageren op mail

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Nicol Harmsen beoordeelde op 2018-10-15

Heel tevreden, vriendelijk personeel en goede service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

R beoordeelde op 2018-10-01

Het duurde bijna twee weken voordat mijn bestelde telefoon geleverd werd. In de tussentijd werd ik niet op de hoogte gehouden van levertijd. Ik heb meerdere keren met mobiphone gebeld wat ook niet altijd erg makkelijk verliep.

Sammenvattend : product geleverd maar niet op de manier wat je van een goede webwinkel mag verwachten.

MobiPhone

Rutger Stob beoordeelde op 2018-09-25

Heel tevreden, goede service. Wist ongeveer wanneer mijn bestelling zou komen maar had ook graag een track & trace code gehad.

MobiPhone

Wim van der Aa beoordeelde op 2018-09-25

Prima bedrijf. Correct, informerend en tijdig. Ik bestel er in de toekomst met vertrouwen opnieuw.

MobiPhone

Hans Udink beoordeelde op 2018-09-07

Keurig opgebeld dat de bestelling later kwam.
De levering is verder ook goed verlopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
MobiPhone

Sascha Soers beoordeelde op 2018-09-06

Super service, vriendelijke bediening

MobiPhone

M. van Zoest beoordeelde op 2018-09-05

Ik zou op maandag gebeld worden, omdat de levering vertraagd was. Ik ben niet gebeld en heb een week later zelf contact opgenomen, toen bleek de telefoon wel binnen te zijn en kon hij afgehaald worden. Bij afhalen kon ik geen Factuur meekrijgen. Deze zou ik in mijn mailbox krijgen. Tot op heden nog geen Factuur mogen ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.