MobiPhone
iPhone, Samsung of telefoon reparatie. Topkwaliteit tegen scherpe tarieven! Allround GSM service zaak gespecialiseerd in verkoop, reparatie en onderhoud.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 13-03-2020 ingetrokken

7,6

• Berrel Essel
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Product was niet meer leverbaar. Na 2 weken zelf contact gezocht, andere versie uitgekozen ben inmiddels 4 weken verder nog geen product ontvangen.

• Jacquelina Scheffer
    Geverifieerde klant van MobiPhone

17 de van deze maand Februari besteld,al 3 é mails gehad van Post.nl,gebeld met Mobilhome,en ik moet máár geduld hebben vanwege de carnaval. Schandalig behandeld dóór de telefoon waarvan één collega zich voordoet als 2 verschillende personen. Alsmaar doorverbinden en een onmogelijke belofte niet nagekomen. Nu moet ik máár afwachten wanneer het toestel arriveerd en retourneren,terwijl ik ten alle tijden het contract kan ontbinden in dít geval. Ik heb géén deal gemaakt met Post.nl,ik heb een deal gemaakt met Mobilhome,en hun moeten dít probleem maar uitzoeken. Ik wil mijn geld terug. Tóch té gék vóór WOORDEN,dat ik maar moet wachten op één onbekende datum.

• Jolanda
    Review voor MobiPhone

Ik heb een bezoekje gebracht aan de winkel omdat ik opzoek was naar een nieuwe telefoon, werd in de winkel meer dan goed geadviseerd over mijn nieuwe toestel waar ik nu erg blij mee ben!

• wilma schreijenberg
    Geverifieerde klant van MobiPhone

snel en je krijgt wat je besteld zonder verborgen kosten.
    als klant raad ik jullie aan zoekende naar een telefoon.
    mijn complimenten voor de afhandeling.

• jeroen rijnders
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Goedkoper dan de meeste sites op dit moment

• Paul Schaaf
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Snelle levering en scherpe prijzen

• Bas Stouthart
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Bestelling was uiteindelijk niet op voorraad

• Anton Schoester
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Na telefoontje waar bestelling bleef, eindelijk contact met de juiste persoon. Kon wat langer duren, maar uiteindelijk toestel ontvangen na 2 weken

• Daan Van Beest

• Henk Wayers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Heel tevreden binnen een week het artikel in huis