MobiPhone

iPhone, Samsung of telefoon reparatie. Topkwaliteit tegen scherpe tarieven! Allround GSM service zaak gespecialiseerd in verkoop, reparatie en onderhoud.

7,8
Filter 60 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Bas Stouthart
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Bestelling was uiteindelijk niet op voorraad

• Anton Schoester
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Na telefoontje waar bestelling bleef, eindelijk contact met de juiste persoon. Kon wat langer duren, maar uiteindelijk toestel ontvangen na 2 weken

• Hoe beoordeel je MobiPhone?

• Daan Van Beest

• Henk Wayers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Heel tevreden binnen een week het artikel in huis

• Marc Dankers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

De bestelling (een telefoon) was per ongeluk opgestuurd, terwijl ik hem in de winkel wilde ophalen. Ter plekke werd de fout gelijk erkend en kreeg ik als compensatie een bescherming voor het scherm.
    Vriendelijk geholpen en dus tevreden met de service!

• Nienke Krugers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Heel ontevreden. Ik had een iPhone 8 besteld en er stond op de site dat hij gewoon leverbaar was. Vervolgens was hij er 7 dagen later nog steeds niet. Op de site stond nog steeds dat hij op voorraad was. Ik ben uiteindelijk een andere kleur iPhone 8 op gaan halen in de winkel i.p.v. dat ik hem opgestuurd kreeg. Gevraagd of ik hiervoor korting zou krijgen, nooit reactie op gehad. Hele slechte service.

• Petra Brouwers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Zeer goede service, zeer atent en zeer goed produkt en fijne afhandeling.

• Sandra
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Enorm goed en persoonlijk geholpen om tot een goede keus te komen.

• Mark Lucassen
    Geverifieerde klant van MobiPhone

prima netjes gebeld om dat me kleur niet hadden van me telefoon volgendedag netjes een zwarte binnen topertjes

• quoc anh Lam

Tevreden