MobiPhone
iPhone, Samsung of telefoon reparatie. Topkwaliteit tegen scherpe tarieven! Allround GSM service zaak gespecialiseerd in verkoop, reparatie en onderhoud.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 13-03-2020 ingetrokken

7,6

• Berrel Essel
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Product was niet meer leverbaar. Na 2 weken zelf contact gezocht, andere versie uitgekozen ben inmiddels 4 weken verder nog geen product ontvangen.

• Jacquelina Scheffer
    Geverifieerde klant van MobiPhone

17 de van deze maand Februari besteld,al 3 é mails gehad van Post.nl,gebeld met Mobilhome,en ik moet máár geduld hebben vanwege de carnaval.
    Schandalig behandeld dóór de telefoon waarvan één collega zich voordoet als 2 verschillende personen.
    Alsmaar doorverbinden en een onmogelijke belofte niet nagekomen.
    Nu moet ik máár afwachten wanneer het toestel arriveerd en retourneren,terwijl ik ten alle tijden het contract kan ontbinden in dít geval.
    Ik heb géén deal gemaakt met Post.nl,ik heb een deal gemaakt met Mobilhome,en hun moeten dít probleem maar uitzoeken.
    Ik wil mijn geld terug.
    Tóch té gék vóór WOORDEN,dat ik maar moet wachten op één onbekende datum.

• Jolanda
    Review voor MobiPhone

Ik heb een bezoekje gebracht aan de winkel omdat ik opzoek was naar een nieuwe telefoon, werd in de winkel meer dan goed geadviseerd over mijn nieuwe toestel waar ik nu erg blij mee ben!

• wilma schreijenberg
    Geverifieerde klant van MobiPhone

snel en je krijgt wat je besteld zonder verborgen kosten.
    als klant raad ik jullie aan zoekende naar een telefoon.
    mijn complimenten voor de afhandeling.

• jeroen rijnders
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Goedkoper dan de meeste sites op dit moment

• Paul Schaaf
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Snelle levering en scherpe prijzen

• Bas Stouthart
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Bestelling was uiteindelijk niet op voorraad

• Anton Schoester
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Na telefoontje waar bestelling bleef, eindelijk contact met de juiste persoon. Kon wat langer duren, maar uiteindelijk toestel ontvangen na 2 weken

• Daan Van Beest

• Henk Wayers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Heel tevreden binnen een week het artikel in huis

• Marc Dankers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

De bestelling (een telefoon) was per ongeluk opgestuurd, terwijl ik hem in de winkel wilde ophalen. Ter plekke werd de fout gelijk erkend en kreeg ik als compensatie een bescherming voor het scherm.
    Vriendelijk geholpen en dus tevreden met de service!

• Nienke Krugers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Heel ontevreden. Ik had een iPhone 8 besteld en er stond op de site dat hij gewoon leverbaar was. Vervolgens was hij er 7 dagen later nog steeds niet. Op de site stond nog steeds dat hij op voorraad was. Ik ben uiteindelijk een andere kleur iPhone 8 op gaan halen in de winkel i.p.v. dat ik hem opgestuurd kreeg. Gevraagd of ik hiervoor korting zou krijgen, nooit reactie op gehad. Hele slechte service.

• Petra Brouwers
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Zeer goede service, zeer atent en zeer goed produkt en fijne afhandeling.

• Sandra
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Enorm goed en persoonlijk geholpen om tot een goede keus te komen.

• Mark Lucassen
    Geverifieerde klant van MobiPhone

prima netjes gebeld om dat me kleur niet hadden van me telefoon volgendedag netjes een zwarte binnen topertjes

• quoc anh Lam

Tevreden

• Antoine Vergaerde
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Contact met de verkoper was uitstekend

• Geert Schaumburg
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Snel geleverd en alles goed verpakt. Enige puntje: hoesje was weg uit de verpakking. Voor de rest mooi toestel.

• Ruben de Groot
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Na het lezen van alle reviews toch wel een beetje geschrokken. Heel veel negatieve reacties. Ikzelf moet zeggen dat mijn bestelling:

- goed verpakt was
    - snel verzonden
    - iPhone was nog verzegeld.

Kleur klopte, aantal GB klopte.

Ja als ik dan een puntje ter verbetering mag aangeven. Het is een buitenlandse stekker die erbij zit. Maar opzich, bij iedere telefoonwinkel koop je voor € 5 tot € 10 een goeie en het is opgelost.
    Dus, ik ben erg tevreden en superblij met Mn nieuwe iPhone.

• Remon Lachman
    Geverifieerde klant van MobiPhone

Bestelling gedaan, betaalde overzicht rekening ontvangen.
    Vlotte ontvangst.