Koninginneweg 6
2225 HK Katwijk

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

The Feedback Company 234 9,2

Leen van leeuwen beoordeelde op 2018-12-09

Twee verkeerde bussen per post gekregen, maar samen goed opgelost.

Reactie van Modelbus.nl:
Tsja, ook hier gaat wel eens wat fout in de drukte alles snel weg te werken. Uiteraard wordt dat opgelost. De een doet alles voor een glimlach, wij glimlachend met passie voor de hobby. Wie zonder fouten is, krijgt nooit ervaring.

Joop van Welie beoordeelde op 2018-12-08

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback, graga tot een volgende keer om de 5* weer waar te maken.

Jaques Collignon beoordeelde op 2018-12-07

Goede ervarinfg

Reactie van Modelbus.nl:
Dank je en goed je op de beurs te ontmoeten. De klant achter het e-mail adres in persoon, altijd goed. Tot een volgende keer.

Melissa van Haaren beoordeelde op 2018-12-06

Snelle en goede servicešŸ‘šŸ»

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback, tot een volgende keer om de 5* weer waar te maken.

J.P. Bekkema beoordeelde op 2018-12-06

wederom een zeer mooi model deze keer syntus utrecht geleed.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je compliment. Zegt het voort :) Tot de volgende keer. Blijven ons best doen om de 5*/ waar te maken.

Rob & Rene beoordeelde op 2018-12-06

Uitstekende service en prima communicatie!
Prachtig model, snelle uitlevering en prima verzorgd.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback, tot een volgende keer om de 5* weer waar te maken en tot OntraXs!

Niek van Amerongen beoordeelde op 2018-12-06

Goed en netjes verpakt.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback. Tot een volgende keer.

Dennis Waayer beoordeelde op 2018-12-06

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback, tot een volgende keer om de 5* weer waar te maken.

Willem Sterenberg beoordeelde op 2018-12-06

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback en tot in 2019! Komt weer veel moois aan.

W. Huisman beoordeelde op 2018-12-06

snel en optijd

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback, op tijd ondanks de drukte bij de bestellers.Goed t ehoren. Tot ene volgende keer. Proberen de 5* vast te houden.

S. K. beoordeelde op 2018-11-30

In het weekend besteld, en op woensdag al thuisbezorgd. Bestelling correct en naar mijn volle tevredenheid afgehandeld !

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback, tot een volgende keer om de 5* weer waar te maken. Toet toet dat is snel... ooit van Overtoom, maar graag in deze geciteerd. Tot een volgende keer.

Jan Plasmans beoordeelde op 2018-11-30

Heel makkelijk om je bus te vinden, directe levering, 2 dagen later in huis, fantastisch.

Reactie van Modelbus.nl:
Een mooiere feedback kun je niet hebben. Dank je. Blijven scherp!! Graag tot een volgende keer.

Wolfgan de Rijk beoordeelde op 2018-11-30

Een bedrijf die zijn naam waar maakt

Reactie van Modelbus.nl:
Dank je. Blijven scherp!! Graag tot een volgende keer.

Hannie Pieters beoordeelde op 2018-11-29

Ben heel tevreden over de gang van zaken mbt de bestelling van een bus. Nav een mail snel een reactie ontvangen en daarna is de verzorging en de afhandeling van de bestelde bus snel en prima gegaan.
Netjes verpakt, snelle contacten en communicatie die helder is en ter zake.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback. Blijven scherp op de kwaliteit en service!! Graag tot een volgende keer.

Kevin Verhagen beoordeelde op 2018-11-28

Snelle en duidelijke levertijd.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback Graag tot een volgende keer.

Victor Beijert beoordeelde op 2018-11-24

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor. de feedback, proberen de 5 sterren vast te houden.

Huib Stek beoordeelde op 2018-11-22

Zoals gewend: goede website, snelle en correcte levering (vertraging lag bij importeur).

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor. de feedback, daar doen we het voor. Nu proberen de 5 sterren vast te houden.

J.P. Bekkema beoordeelde op 2018-11-22

mooi model zeer blij mee de ratp frankrijk geleed dank aan de heer Kooij

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor. de feedback, proberen de 5 sterren vast te houden. Veel plezier met dit mooie Rietze model.

Niek van Duursen beoordeelde op 2018-11-21

Goed bedrijf houd je op de hoogte van de vorderingen. En levert de dag na dat je besteld hebt al uit. Al met al keurig voor mekaar!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor. de feedback, proberen de 5 sterren vast te houden. Graag tot een volgende keer.

Henk Hofman beoordeelde op 2018-11-21

Goede en snelle levering, toegankelijke site.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback. Fijn dat alle moeite om de site opnieuw teb bouwen bevalt. Graag tot een volgende keer.