Koninginneweg 6
2225 HK Katwijk

The Feedback Company 234 9,2

Stefan van Oest beoordeelde op 2019-04-24

Snelle en goede levering.
hoge kwaliteit producten.
aanbevolen voor andere mensen die zoeken naar schaalmodellen van autobussen.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de uitermate lovende woorden. werd er even beduusd van. En toch proberen om nog beter te worden. Tot de volgende keer, kunnen wij het weer proberen te bewijzen.

Marc Clarysse beoordeelde op 2019-04-19

Levering correct maar zeer duur, zowel de bus als de verzending.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de 5 sterren ondanks uw opmerking over prijs en verzendkosten. De modellen zijn lager geprijsd als in Belgiƫ. Wat de verzendkosten aangaat, ik maak die tarieven niet. Als het aan mij lag alles voor een Euro, maar helaas ik ga niet over de verzendtarieven, dat doet PostNL

Peter van Maurik beoordeelde op 2019-04-15

Ja, zeer goede uitziende website, service gericht, klant- vriendelijk

Reactie van Modelbus.nl:
En hier doen wij het voor! Dank voor je feedback.

Erwin Cleveringa beoordeelde op 2019-04-14

Al vaker naar volle tevredenheid een modelbus bij Modelbus.nl gekocht, maar nu kwam er een bericht op Facebook voorbij met de mededeling dat er toch nog een paar modellen van R-net beschikbaar waren. Direct 1 besteld en die kwam snel binnen en het is wederom een prachtig model en zeer gedetailleerd. Kortom als modelbussen je hobby is is Modelbus.nl je hofleverancier.

Reactie van Modelbus.nl:
Erwin, dank je voor je feedback. Tot de volgende keer.

Martin Stevens beoordeelde op 2019-04-12

Prima producten van hoge kwaliteit en een fantastische service!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank je Martin, voor je positieve feedback.

D.P. Hut beoordeelde op 2019-04-11

Goede kwaliteit en uitstekende verpakking en verzending.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank je en zie je op de beurs wel weer.

Joop Jaarsma beoordeelde op 2019-04-09

Bas den Burger beoordeelde op 2019-04-08

De website is prima, ik zou zelf graag de preloader weg willen. krijg er altijd een gevoel bij alsof ik langer aan het wachten ben dan noodzakelijk. Verder was het bestel proces zeer helder en kon ik binnen een paar stappen mijn model bestellen. Communicatie tussen bestellen en levering was zeer helder. Heb nooit een moment gehad waarop ik dacht van waar blijft het nou. Het pakket wat goed verpakt en ben er erg blij mee. Bedankt modelbus voor de goeie zorgen!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de opbouwende feedback. Zo maken wij Modelbus.nl nog beter! Inmiddels de aanpassing gedaan. Graag tot een volgende keer.

Rene Lelieveld beoordeelde op 2019-04-07

Willem Roffel beoordeelde op 2019-04-07

Totaal geen op of aanmerkingen.

Ed Heijtel beoordeelde op 2019-04-07

Voor mij persoonlijk vind ik de blitzer (verpakking) te grof geworden. Teveel karton. Ligt aan hollandoto maar mss kunt u wijzen op model HB model blitzers deze zijn goed doorzichtig. Ik laat de modellen in de verpakking en zet ze in de vitrine. Kunt u de beprijzing aan de onderkant plakken ? Het laat sporen ja op de blitzer. Dank u !

Reactie van Modelbus.nl:
Fabrikanten verpakken zoals zij dat willen. Hebben wij gene invloed op. Zie gene verschil met andere fabrikanten. De prijssticker heeft 2 doelstellingen. Op de beurs kan men zien wat het kost als de modellen in de bak liggen. Daarnaast zonder prijssticker wordt er niet geruild. Kregen modellen retour die niet van ons waren. Lijm verwijderen met stickerverwijderaar of wasbenzine.

Jeffrey Jacobs beoordeelde op 2019-04-07

Goede service! Snelle levering!

Reactie van Modelbus.nl:
Hier wordt Modelbus.nl weer blij van. Graag tot een volgende keer.

Dennis ten Hove beoordeelde op 2019-04-07

Zoals altijd levert Modelbus.nl hele mooie producten. Soms duurt het even voor de bussen geleverd worden maar dan krijg je ook wel waar voor je geld en is het eindproduct zeker het wachten waard

Reactie van Modelbus.nl:
Hier wordt Modelbus.nl weer blij van. 5*. Helaas zit er wel eens een vertraging in de produktie, maar dit keer was het terecht. Was een ingewikkeld model om te maken qua spuitwerk en bedrukken. Beter iets langer er over doen dan afraffelen. Graag tot een volgende keer.

Henk Hilberst beoordeelde op 2019-04-06

Marcel Schamp beoordeelde op 2019-04-06

Andries de Jong beoordeelde op 2019-04-06

Zeer goede service

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de positieve feedback. Hier doen wij het voor.

W. Sterenberg beoordeelde op 2019-04-06

Dick Hartog beoordeelde op 2019-04-04

Nico Koller beoordeelde op 2019-04-04

Altijd goede service, snelle levering. En heel leuk assortiment.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank je voor je feedback. Fijn dat Modelbus.nl je bevalt. Blijven ons best doen Tot de volgende keer

Ed beoordeelde op 2019-04-03

Prima website, je wordt goed op de hoogte gehouden wat levertijden betreft. Je hebt keuze uit verzend adressen zoals het op laten sturen naar een dhl point.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback, weer een mooi opbouwend bericht. Graag tot de volgende keer.