Koninginneweg 6
2225 HK Katwijk

Robert Sikam beoordeelde op 2019-06-10

Van de week eindelijk mijn set r-net bussen opgehaald en ze zien er super gedetailleerd en zeer strak gespoten uit. Modelbus levert top kwaliteit vooral de exclusieve modellen.

Harold Pothoven beoordeelde op 2019-06-08

Heel tevreden mooie produkten. En ook zeer goed verpakt tijdens het transport

J.W. Shuitinga beoordeelde op 2019-06-06

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de positieve feedback. Graag tot een volgende keer.

Ricardo Diepgrond beoordeelde op 2019-05-30

Geert Woltman beoordeelde op 2019-05-30

De bestelling is netjes verstuurd en snel.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de positieve feedback. Graag tot een volgende keer.

Remco Schrurs beoordeelde op 2019-05-29

Ronald Wieringa beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering en ziet er top uit! Op naar meer modellen van Qbuzz!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback. Naast het model dat komende maand verschijnt, zijn er plannen voor meer Qbuzz Graag tot een volgende keer.

Tom Dumarey beoordeelde op 2019-05-23

Goed verpakt. Wel beetje lang moeten wachten 😉. Tss laatste en voorlaatste levering zat 2 jaar 😊

Reactie van Modelbus.nl:
Ja dat krijg je als je alles moet opsparen :) en dan ook weer aanpassen :) Uiteindelijk alles weer opgelost.

Nick Johanswon beoordeelde op 2019-05-22

+ Snelle levering;
+ Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling;
+ Persoonlijke aandacht (er werd direct gereageerd op een door mij ingevuld vragenlijstje).

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de lovende feedback! Tot een volgende keer.

John Camps beoordeelde op 2019-05-20

Zeer goede en snelle service !! Snelle levering.

Terje Bruinsma beoordeelde op 2019-05-20

Zeer goede kwaliteit producten! De bezorging was redelijk op gijd en het product was volledig in tact.

Dit doe ik graag nog een keer!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank je. Bezorgmoment, daarop hebben wij geen invloed. Belangrijkste alle sis goed aangekomen. Tot ene volgende keer.

Jan Peeters beoordeelde op 2019-05-19

Walter de Vroede beoordeelde op 2019-05-18

Zending is niet toegekomen en blijkbaar teruggezonden wegens fout in het vermelde adres(huisnummer verkeerd op vetzendingspakket

Reactie van Modelbus.nl:
OP zaterdagochtend komt er een melding fout adres. ipv 440 is er 444 op het adresetiket getypt. Kan gebeuren. Geadresseerde had eerst nog het land van toezenden als Frankrijk aangegeven ipv België. Dat was door ons gecorrigeerd. 10 minuten later komt er een negatieve beoordeling. Dat is uitermate vreemd gelet op het feit dat je niet eens de kans krijgt een pakket retour te sturen (uiteraard op onze kosten). Direct een nieuw etiket na retourontvangst geplaatst en op 25-05 kwam e.e.a. correct bij geadresseerde toe. Geen reactie ontvangen en helaas ook geen nieuwe beoordeling over onze service. Kortom wie het weet mag het zeggen. Fouten komen voor en die kun je herstellen, maar daar heeft deze klant geen boodschap aan. Direct negatief, lekker anoniem, denkt hij.

John Camps beoordeelde op 2019-05-08

Zeer goede en snelle service !!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de top feedback. Graag tot een volgende keer.

Wouter Doest beoordeelde op 2019-05-07

Gertie Merison-Kirkels beoordeelde op 2019-05-04

Ik vond het een leuke bus

Reactie van Modelbus.nl:
Kijk wee riemand tevreden met Modelbus.nl Tot de volgende keer.

Diego Ciriazis beoordeelde op 2019-04-30

Heel tevreden, snelle levering van mooie producten.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je positieve reactie. Graag weer tot een volgende ronde.

R. Dijkstra beoordeelde op 2019-04-29

Prima service!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank oor je feedback. Zie je wel weer in Houten op de NAMAC je weet ons te vinden.

Lars van Gaalen beoordeelde op 2019-04-29

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de 5*. Graag tot een volgende keer.

Bert van Son beoordeelde op 2019-04-27

Een goed werkende procedure van bestelling tot en met levering.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je positieve feedback. Daar doen wij het voor. Graag tot een volgende keer in de webshop.