Koninginneweg 6
2225 HK Katwijk

Dave Keyner beoordeelde op 2019-10-14

Rob Meijer beoordeelde op 2019-10-14

Zeer prettig contact via de mail n.a.v. deze bestelling.

Bert van Son beoordeelde op 2019-10-13

Mooi model. Goede informatie over de levering.

Karel Groothuizen beoordeelde op 2019-10-13

Prima service, netjes geleverd

Andries de Jong beoordeelde op 2019-10-12

J. van den Berg beoordeelde op 2019-10-11

Jaap van Splunter beoordeelde op 2019-10-11

Mooie website, goede informatie wat betreft de voortgang van de aflevering.

Reactie van Modelbus.nl:
En deze feedback maakt de dag weer goed. Blijven investeren om nog beter te worden! Dank en graag tot een volgende keer bij Modelbus.nl

Rudolf van Es beoordeelde op 2019-10-11

De levering duurde iets langer dan verwacht, maar is perfect geleverd.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor de feedback. Vrijdag binnen en dinsdag uitgeleverd, daar ligt het niet aan. wel dat de fabrikant er lang over heeft gedaan. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Uiteindelijk komt alles dan toch weer goed. Graag tot de volgende keer.

Ronald Schoonens beoordeelde op 2019-10-09

Robin Meijer beoordeelde op 2019-10-09

Mike Slaats beoordeelde op 2019-09-29

A.A.M. Warmerdam beoordeelde op 2019-09-28

PtE beoordeelde op 2019-09-17

Veel keuze, makkelijk te bestellen en snelle en keurige levering!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback. Daar doen wij het voor!! Graag tot een volgende keer.

Peter ter Ellen beoordeelde op 2019-09-17

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback. Graag tot een volgende keer.

R. Bartels beoordeelde op 2019-09-16

Het model die ik gekocht heb de Veolia 117 (Rietze) is slecht afgewerkt en is niet compleet.
Probleem wordt opgelost door deze om te ruilen voor een andere model.

Reactie van Modelbus.nl:
Wie niet tevreden is over zijn of haar aankoop heeft conform de daartoe strekkende rechtsregels het recht op retour. Geen enkel probleem, iedereen maakt wel een een gedachtefout bij het bestellen. De indruk wordt nu gewekt dat wij inferieure modellen verkopen en schuld hebben aan het niet naar behoren afwerken van modellen. Een model dat in algemene zin wordt gemaakt door een fabrikant, een tekening die goedgekeurd wordt door een importeur en aan de gehele markt wordt uitgeleverd, daar hebben wij geen enkel zicht op en verantwoording voor. Alleen voor onze exclusieve modellen staan wij garant voor alle zorg en naarstigheid om modellen uit te leveren die wel voldoen aan onze eisen. Probleem oplossen voor een ander model gaat niet: Alle modellen zijn hetzelfde. Op een oplossing om eventueel decals te maken werd niet gereageerd. Het model is ook niet retour gekomen, wel een beoordeling als ware wij schuldig aan inferieure kwaliteit leveren. Gelukkig weten al onze klanten beter, zie de beoordelingen die wij hebben mogen ontvangen en waar hard voor wordt gewerkt..

K. D. beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering, vriendelijke hulp bij vragen. Aanrader!

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback. Daar doen wij het voor!! Graag tot een volgende keer.

Ursula Klaver beoordeelde op 2019-09-15

Bussen zijn goed en snel aangekomen. Wist niet hoe ik de ruitenwissers en spiegel moest bevestigen. Na een mail direct antwoord gekregen.

Reactie van Modelbus.nl:
Dank voor je feedback. Daar doen wij het voor!! Kleine moeite om ervaring hoe te plakken te delen. Graag tot een volgende keer.