Koninginneweg 6
2225 HK Katwijk

The Feedback Company 234 9,2

Ruurt Veltman beoordeelde op 2019-02-21

Bedankt voor de snelle levering zeer tevreden,mvg,Ruurt.

Miquel Thijs beoordeelde op 2019-02-16

De levering duurde helaas super lang, echter niet te wijten aan modelbus.nl. busje zelf is mooi, wel een heel klein busje voor een serieus bedrag.

Kees Pater beoordeelde op 2019-02-07

Anoniem beoordeelde op 2019-02-04

Jan Bakker beoordeelde op 2019-01-27

Gewoon goed

Michiel van Dijk beoordeelde op 2019-01-25

Albert Steen beoordeelde op 2019-01-25

Dominique de Vreeze beoordeelde op 2019-01-25

Gijsbert Meijvogel beoordeelde op 2019-01-21

Heel tevreden, producten werden zelfs thuisbezorgd terwijl ik gekozen had voor afhalen!

Ger van der Zee beoordeelde op 2019-01-19

Hans Doorman beoordeelde op 2019-01-18

Hoewel ik van alle bestellingen nog maar e’e’n levering heb mogen ontvangen ben ik best tevreden.

Reactie van Modelbus.nl:
Tsja, als modellen in februari pas komt, kan die nu niet worden uitgeleverd. fabrikanten laten zich nu eenmaal niet dwingen om eerder te produceren :) Nog even geduld dus. Dan zijn ze allemaal afgeleverd.

Peter van Noort beoordeelde op 2019-01-18

Janny Mayers beoordeelde op 2019-01-14

Vlotte bestelling

A.A. Aalbertsen beoordeelde op 2019-01-12

Helemaal toppie

Andries de Jong beoordeelde op 2019-01-11

Zeer goede service

D.P. Hut beoordeelde op 2019-01-11

Goed verpakt en goed bezorgd.

C.P. van Maanen beoordeelde op 2019-01-10

Snelle reactie op mijn vraag via e-mail en snelle correcte levering.

Christian Bal beoordeelde op 2019-01-07

Kevin Verhagen beoordeelde op 2019-01-05

Ik ben heel tevreden want de bestelling kwam eerder dan verwacht.

Evert beoordeelde op 2019-01-04

Goede vermelding wanneer het product was op gestuurd ,zodat het op de verwachte datum bezorgd werd.

EM