Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Bij Modelbus.nl verkopen wij sinds 2007 (vaak exclusief) busmodellen voor verzamelaars en hobbyisten van gerenommeerde fabrikanten zoals o.a.: Rietze Automodelle, HollandOto miniaturen, AWM Automodelle, VK-Modelle, Roco Starline en Otero Scale Model. Inmiddels zijn onze exclusieve modellen een begrip geworden bij verzamelaars. In de afgelopen jaren verschenen er o.a. exclusief modellen van Qbuzz, R-Net, Arriva, Syntus en Connexxion. Schaalmodellen in de bekende schaal H0 1:87 die worden voorzien van alle details w.o. kentekens, lijnfilms en de juiste pictogrammen. Mede daardoor zijn deze modellen inmiddels veel gezocht.
Bij Modelbus.nl hechten wij aan een hoge kwaliteit van de (exclusieve) modellen, mede mogelijk gemaakt door ons uitgebreide netwerk van busfabrikanten, ov-bureaus, reclamebureaus en de OV-bedrijven zelf. Door het streven naar perfectie in de modellen zijn wij uitgegroeid tot marktleider in de wereld van de verzamelaars.
Modelbus.nl is te vinden op de beurzen van o.a. de NAMAC en Modelspoorbeurs. Modelbus.nl is een geregistreerde handelsnaam van Dimako Trading en als zodanig ingeschreven in het merkenregister. Wij hebben geen winkel uitsluitend postorder en beursverkoop.

Lidmaatschap per 01-02-2020 stopgezet