Winthontlaan 200
3526 KV Utrecht

8,8

Bol.com 171 9,0

Dennis beoordeelde op 2017-11-15

Heel tevreden, zaterdag besteld en dinsdag in huis. Geweldige service. Aanrader.

Ninthe beoordeelde op 2017-10-12

Hele snelle service, reageren ook snel op email. Top!

Edwin Zwart beoordeelde op 2017-10-11

Kort na de aanschaf van Vans Old Skool ontstond er een gat in het suede bij de neus.

Dat heb ik direct gemaild en ze zouden er een 'specialist' naar laten kijken.. (Nooit wat van weergehoord).

Daarbij hadden ze direct een dom argument: Het is nog nooit voorgekomen.
Conclusie? Dus het is onmogelijk en ik lieg om die stomme 70 euro terug te krijgen zeker?

Stuur gewoon een nieuw paar op..
Even googlen en dan zie je dat het vaker voorkomt met Vans schoenen.

Ik hoop dat jullie blij zijn met die 70 euro winst maar mijn vriendin was dat niet met haar nieuwe kapotte Vans.

Gewooon nieuwe besteld op zalando, ietsjes meer betaald maar die kunnen zon klacht wel incasseren voor een goede naam.

Reactie van Mooiesneakers.nl:
Zoals je weet hebben wij wel degelijk netjes gereageerd op jouw email. Na een aantal maanden zit er een heel groot gat midden op de suède neus. Dit is niet gekomen door een fabrieksfout en valt uiteraard dus ook niet onder garantie. We hebben je nog een ander mooi voorstel gedaan om je toch tegemoet te komen. Hier hebben wij alleen helaas geen reactie op gekregen.

Karin beoordeelde op 2017-08-21

ik had een verkeerde schoen maat besteld op zaterdag en kwam hier maandag middag achter en met maar 1 mailtje was het geregeld ze hebben de goede maat opgestuurd super service

Bobbie beoordeelde op 2017-08-18

Hele fijne webshop. Schoenen volgende dag al in huis. Een echte aanrader.

Kees beoordeelde op 2017-08-18

Prima webshop. Ik ben heel erg fijn geholpen door een medewerker en de schoenen had ik de volgende dag al in huis. Aanrader !

Marion de Beus beoordeelde op 2017-08-18

Top webshop. Heel erg snel en betrouwbaar.

John beoordeelde op 2017-07-14

Mooiesneakers.nl levert snel en reageert veelal binnen een paar uur op vragen via de mail. Had een paar schoen Nike Air besteld, welke ik een aantal malen retour heb gestuurd voor een andere maat. Dit was geen enkel probleem en werd ook snel afgehandeld.

Mijn beoordeling is daarom dan ook: uitstekend!

Monique beoordeelde op 2017-06-14

Super, snelle reactie en levering .

Erik-Jan beoordeelde op 2017-05-11

Hele mooie Nikes besteld in maat 44, deze bleken iets te klein te zijn.
Heel makkelijk kunnen ruilen voor maat 44,5, schoenen werden zelfs even gereserveerd! Binnen half uur steeds opnieuw reactie bij mailcontact!
Super service! Ga hier de volgende keer weer bestelllen !!!

ruben van waasdijk beoordeelde op 2017-04-06

SUPER SERVICE!!!!! hier kunnen alle webwinkels een voorbeeld aan nemen. Snelle levering en een nog snellere klantenservice per e-mail. Helemaal top.

Sneaker fan beoordeelde op 2017-03-31

Schoenen heel erg snel binnen.

Maan beoordeelde op 2017-03-31

Super fijn webshop met goede prijzen en zeer snelle levering.

Bert S beoordeelde op 2017-03-19

ONDERSTAANDE BEDRIJFSGEGEVENS van mooie sneakers kun je niet terug vinden bij de KVK, das toch raar met een keurmerk.

BEDRIJFSGEGEVENS :

Mosterdmolenweg 1B
1073 BD Amsterdam
(dit adres niet gebruiken voor retourzendingen)
KvK : 64555616
BTW : NL069810953B01

Reactie van Mooiesneakers.nl:
Beste Bert, als je even jouw ECHTE gegevens (naam + contactgegevens) achterlaat op onze website dan kunnen wij contact met jou opnemen. We willen graag weten wat je bedoeld. Bedankt.

P en M beoordeelde op 2017-02-04

Er waren problemen doordat iemand helaas op mijn naam besteld had. Dat bezorgde zowel mij als mooie sneakers.nl wat vervelende momenten. Dankzij samenwerking heb ik nu een goede aangifte waardoor hopelijk de onverlaat spoedig zijn pestpraktijken beeindigt of daartoe gedwongen wordt.

Anoniem beoordeelde op 2016-11-28

Duidelijke website, correcte levering

Lau beoordeelde op 2016-11-28

Mooie schoenen en divers aanbod! Mooiesneakers.nl heeft een snelle levering en is goed bereikbaar.

Jessica beoordeelde op 2016-11-28

Heel blij met mijn bestelling en wat een goede en snelle service!
Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Tamara beoordeelde op 2016-11-28

snelle levering, favoriete webshop!

Reactie van Mooiesneakers.nl:
Bedankt voor je bericht. Fijn dat je zo tevreden bent.

fam. v/d Kamo beoordeelde op 2016-11-28

snelle levering. prima communicatie.

Reactie van Mooiesneakers.nl:
Bedankt voor je bericht. Fijn dat je zo tevreden bent.