Zwanenburgerdijk 277 B
1161 NL Zwanenburg

G. Van de Sande beoordeelde op 2019-05-01

Vooral een top service. Direct na de bestelling kregen wij de mededeling dat er vertraging in de levering zat. Zonder erom te vragen kregen we hiervoor excuses aangeboden en kregen een mooie tegemoetkoming hiervoor. Uiteindelijk is de lamp geleverd en deze hangt prachtig tegen ons plafond. De lamp zelf is geweldig, het ophangsysteem had van ons van betere kwaliteit mogen zijn, deze was niet stevig genoeg voor het gewicht van de lamp. Maar met enige aanpassing hangt het nu mooi.

Sandra Cox beoordeelde op 2019-05-01

Heel tevreden! Na betaling bleek het artikel niet voorradig te zijn, een korting gekregen als we wilden wachten tot het artikel weer voorradig was. Geen contact meer hoeven opnemen en vanzelf de lamp verstuurd gekregen toen ze voorradig was!

Binne Hak beoordeelde op 2019-05-01

Heel tevreden fijn contact via de mail. Duidelijk op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering ervan.

Marita Buker beoordeelde op 2019-04-15

Product is daadwerkelijk zoals de foto's het laten zien.
En uitstekende klantenservice.
verbeterpunt: op de website beter laten zien dat je bij het kopen van een LED lamp ook een LED dimmer moet hebben, en dit dan ook via zoekfunctie o,i.d. duidelijk op site laten zien zodat die direct mee besteld kan worden, Handig als je dat niet weet namelijk.

Eliza Agatic beoordeelde op 2019-04-04

heel blij mee

Monique Van der Meer beoordeelde op 2019-04-01

Duidelijke site. Snelle levering

Leny Stam beoordeelde op 2019-04-01

Super goed afgehandeld

Arenda Brinkman beoordeelde op 2019-04-01

De bestelling en levering van het hertengewei lamp ging prima.
De gebruikshandleiding en instructies voor het in elkaar zetten ( met name de electra aansluiting ) van de lamp laat te wensen over.
Hierover is nog email contact geweest. Het antwoord wordt gegeven vanuit een grote mate van deskundigheid & ervaring met electra en niet voor een leek.
Nu hebben we iemand anders moeten inschakelen en betalen om de lamp voor ons mbt electra aansluiting in elkaar te zetten.

Verder is de lamp mooi en voldoet deze aan onze verwachtingen.

Arenda Brinkman

Reactie van dePauwWonen:
Beste klant,

Jammer dat U problemen heeft ondervonden tijdens de montage van onze Herten gewei kroonluchter maar bij dit product staat het volgende vermeld bij het info veld:

"Deze lamp wordt vanwege logistieke redenen geleverd als bouwpakket waarbij U de geweien nog zult moeten bevestigen aan het verticale deel van de lamp."

Bij deze en andere kroonluchters die er op de markt verkrijgbaar zijn zult U altijd een beetje technische kennis in huis moeten hebben aangaande elektra dus het is zeer zeker niet wenselijk dat een leek dat doet maar op zijn minst basis kennis van elektra is wel een vereiste.

Ondanks de problemen die U tegenkwam hopen wij dat U veel plezier zult hebben van Uw aankoop.

Team dePauwWonen

Joop van der Zijde beoordeelde op 2019-03-11

In januari via Bol.com een 3-lamps industriële lamp bij de Pauw wonen gekocht, die niet geheel naar onze zin was gemonteerd.
Vandaag (11 maart) een mail gestuurd, binnen een kwartier had ik een reaktie en mijn probleem werd snel en tot volle tevredenheid opgelost.
Deze firma heeft service hoog in het vaandel staan, een echte aanrader!!

Erna Struijk beoordeelde op 2019-03-04

2 lampen besteld, de ene was er al heel snel, de andere was een andere maat en die was niet op voorraad. Een hele correcte manier van handelen en ben nu erg blij met 2 mooie lampen!

Chantalle Cox beoordeelde op 2019-03-04

Heel erg vriendelijke mensen ,hebben eerst telefonisch contact gehad en daarna besteld.
De bestelling is keurig netjes verzonden en door ons ontvangen.
Gr van een heel tevreden klant

Stortenbeker beoordeelde op 2019-03-01

De lamp is binnen twee dagen geleverd. Was uitstekend verpakt.

J.P. Klumpers beoordeelde op 2019-02-16

cubic lamp gekocht. Keurig netjes op afgesproken tijd geleverd en netjes verpakt. Tussentijds telefonisch contact gehad en bijzonder vriendelijk en behulpzaam te woird gestaan. Product voldoet boven verwachting. Meer en meer dan tevreden.

Uit Limburg beoordeelde op 2019-02-13

Prachtige lamp Gabs Filigrain 45 cm gisteren ontvangen. Op zondag besteld en dinsdags in huis. Supervriendelijke en snelle service, product keurig verpakt. Geweldig!

Frits Klein Wolt beoordeelde op 2019-02-06

Overzichtelijke website en een ruime sortering. Twee prachtige oosterse lampen gekocht. Ook ben ik zeer tevreden over de levering, snelheid en manier van verpakken. Wanneer ik weer lampen nodig zou hebben zou ik deze winkel zeker niet overslaan.

Laura van Os beoordeelde op 2019-02-04

Snel verzonden, product in uitstekende kwaliteit

Saskia van der Zwaan beoordeelde op 2019-02-01

Erg tevreden. Bestelling werd snel verwerkt en wijkt niet af van de foto op de website.

Usha Kisoor beoordeelde op 2019-01-15

Een lamp besteld en betaald wordt deze pas na 8 dagen bezorgd en is het nog beschadigd ook.
Probeer ze telefonisch tw benaderen, niet bereikbaar.
Wil de lamp omruilen voor een niet beschadige is dat niet mogelijk.
Vind geen fijne winkel en raad het af om iets te bestellen

Reactie van dePauwWonen:
Beste Usha,
Wij hebben je tot 2 maal toe aangeboden om de lamp om te ruilen op 15 December 2018 maar daar ben je niet op in gegaan en wij hebben hiervan bewijs op de mail staan. Vandaag 15 Januari 2019 dus ruim een maand na je aankoop waren wij benieuwd hoe het was afgelopen met je aankoop en hebben wij telefonisch met je echtgenoot/vriend gesproken en die gaf aan dat de lamp inmiddels al een maand in huis hangt en deze verder gewoon bevalt???
Heel jammer dat je ondanks onze aangeboden opties tot omruiling alsnog ons een negatieve beoordeling geeft terwijl, gezien de rest van onze beoordelingen, wij klachten zeer serieus nemen en altijd klaar staan voor onze klanten.
Nogmaals heel veel plezier van je aankoop en misschien tot een volgende keer.

Roy Bonnet beoordeelde op 2019-01-11

Goed en klantvriendelijk contact. Snelle en nette levering van bestelde lampenšŸ‘.

Lies Molenaar beoordeelde op 2019-01-11

Snel geleverd.
Prachtige lamp.
Kortom een heel tevreden klant.