Pieter Calandlaan 1001
1069 SC Amsterdam

Griet vermeiren beoordeelde op 2017-10-09

Ondanks we even moesten wachten op de helft van onze wandlampen verliep alle communicatie hieronder uitstekend. Ook de lampen zijn schitterend! En jullie zijn zeer attent door ons ook nog te verrassen met een heel mooi cadeautje. Dikke merci. Ook over de reeds eerder bestelde kapstok en het bijzettafeltje zijn we super tevreden. Doe zo voort!

Odette Koesen beoordeelde op 2017-08-31

heel tevreden over de service, bestelde lamp was per abuis toch uitverkocht. Men kwam met een mooi alternatief die we voor dezelfde prijs konden krijgen. Kortom heel klantvriendelijk.

A. Molenaar beoordeelde op 2017-05-18

Heel blij met de nieuwe hanglamp van karton!! Levering duurde een kleine week = in orde. Via de mail advies gevraagd over lichtsterkte en daarover heel goed advies gekregen. Kortom prima!

Familie Andijk beoordeelde op 2017-02-10

Super leuke hanglamp mogen ontvangen precies zoals de foto.
Goed advies gekregen en vriendelijk personeel!!!

M. van Leeuwen beoordeelde op 2017-02-03

Super! De mozaieklamp is net zo mooi als op de foto. Ben zeer tevreden!

M. Roex beoordeelde op 2016-09-12

Hallo
De lamp snel en goed ontvangen ziet er prachtig uit.

Gerdie Heeren beoordeelde op 2016-05-25

Bestelling geplaatst en binnen drie dagen hadden we de lamp keurig netjes binnen. Hij zat goed verpakt en is in het echt net zo mooi als op de website. 1 klein minpuntje. Het is goed dat mijn man handig is want in de dimmer zat een draadje los en kon eigenhandig gesoldeerd worden. ik ben er super blij mee, hij is prachtig.

Reactie van De Pauw Wonen:
Oh vervelend, het is een garantie kwestie. Hij hadden het gratis voor u kunnen oplossen. Maar zo is het ook goed! Veel plezier met uw lamp! Groetjes, Anthony

Chantal beoordeelde op 2016-03-18

Ik heb de 2 lampen ontvangen , Ze zijn prachtig. Bedankt

petra smit beoordeelde op 2016-03-05

geachte dhr,mw de pauwwonen

ik heb het pakje met de 2 wandlampen en 2 waxinelichthouders in goede staat ontvangen, ze zijn prachtig en de kwaliteit is goed.
mijn dank is groot.
ik wil ook bedanken voor de goede service en de duidelijke info omdat de lampjes die ik wilde waren uitverkocht en heb blij van de mogenlijkheid gebruik gemaakt tot de volgende levering en kreeg er 2 bijpassende waxinelichthouders bij.
een volgende keer als ik lampen nodig heb zal ik zeker weer bij u kijken en kopen,
met vriendelijke groeten petra

Toine van der Heijden beoordeelde op 2016-02-24

Ik heb de "showroom" in Uden bezocht en dat is 10x niks. Uiterst minimaal en geen keus. Jammer.

wil van twillert beoordeelde op 2015-12-28

Snelle attente levering. Toen ze ontdekten dat ik in de buurt woonde werd ik gebeld zodat ze het persoonlijk wilde afleveren. Toen ik vroeg of het op een ander adres gebracht kon worden werd dit meteen gedaan. Super service dus

Naomi beoordeelde op 2014-01-23

prachtige hanglamp met 5 bollen besteld. ondanks dat de site 3
werkdagen aangaf, had ik het de volgende dag al in huis!

2014