Zwanenburgerdijk 277 B
1161 NL Zwanenburg

Peter Souffriau beoordeelde op 2019-08-16

Heel tevreden, snelle service, heel veilige verpakking van het goed !

Astrid Daans beoordeelde op 2019-08-15

Besteld en twee dagen later in huis, top!

Kim Kooijman-Ebbing beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering, mooie producten, nette communicatie.

Jan v. Scho. beoordeelde op 2019-08-07

Erg tevreden, keurige reactie per mail en goed verpakt ontvangen

Lizet Dresen beoordeelde op 2019-08-07

uitstekende service in nog geen 24:00 uur de bestelling in huis

Reactie van dePauwWonen:
Beste Lizet,
Dankjewel voor het aanpassen van je beoordeling.
team dePauwWonen

Lies Filez beoordeelde op 2019-08-06

Mooie voorwaarden, perfecte levertijd en goede beschermende verpakking.

Esther Loos beoordeelde op 2019-08-06

Lamp snel ontvangen. Gratis led lampen erbij en een brief met toelichting. Prachtige lamp, erg blij mee.

Natasja Ramaekers beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering. We zijn echt heel erg blij met onze nieuwe lamp. Is zijn geld meer dan waard.

Daphne Milo beoordeelde op 2019-08-06

Mooie kapstok, wel een lange levertijd (3 weken) we zijn via de mail op de hoogte gebracht dat het langer zou duren dus prima.

Kim Peet beoordeelde op 2019-08-05

Ik heb hier een mooie lamp gekocht en deze was zelfs goedkoper dan ergens anders. Ik kreeg netjes een bevestigingsmail en ik werd goed op de hoogte gehouden. Ik had dan ook snel de mooie lamp in mijn bezit.

Roelof Smeets beoordeelde op 2019-08-05

vriendelijke eigenaar gaf goede advies en dacht mee. de show room was een beetje aan de keline kant waardoor sommige dingen niet geod tot hun recht kwamen,

Jeffrey beoordeelde op 2019-08-05

Zeer goed en snel contact voorafgaand aan mijn aankoop. Het product is top en was netjes verpakt. Mijn bestelling was precies in de periode geplaatst dat de verkoper met vakantie was, wat natuurlijk kan gebeuren, maar dat was mij op het moment van bestellen niet helemaal duidelijk. Het had fijn geweest als ik per e-mail even op de hoogte was gesteld hiervan. Ook gold tijdens deze periode korting ter compensatie voor de vertraagde levering. Ten tijde van bestellen was die vermelding (met kortingscode) nog niet zichtbaar op de website. Echter was de verkoper zo coulant om dat achteraf, uit zichzelf, alsnog te crediteren. Topservice!

Ellen Kosters beoordeelde op 2019-07-27

Geweldige webshop!
Snelle reactie op vragen en snelle correcte levering.

Emy Schmidt beoordeelde op 2019-07-26

Goede website, snelle reactie, betrouwbare levering en een hele mooie lamp. Gewoon heel erg goed!

Brigitte de Kruijf de Kruijf beoordeelde op 2019-07-25

Bestelling keurig netjes verpakt gekregen, niet binnen de drie op de site vermelde werkdagen

Mevrouw Erna Van Kuik beoordeelde op 2019-07-24

Makkelijk besteld precies zoals op de site en snel in huis

marco v/d welle beoordeelde op 2019-07-24

zeer snelle levering dik tevreden met de lamp

J Peperkamp beoordeelde op 2019-07-19

Vrijdags telefonisch contact met de vraag of de lamp die ik gezien had op voorraad was.
Medewerker van de Pauw Wonen heeft dit nagekeken en belde mij terug om dit te bevestigen.
Lamp besteld en werd zaterdags bezorgt.

Marion Sloots beoordeelde op 2019-07-16

we hadden een beschadiging, kregen meteen nieuwe.

Dave van Lingen beoordeelde op 2019-07-15

Je doet je bestelling en binnen 2 dagen wordt het netjes thuis bezorgd.