Zwanenburgerdijk 277 B
1161 NL Zwanenburg

Sharda Raghoe beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering. Goede service

Kirsten beoordeelde op 2018-08-15

Al meerdere keren een lamp online besteld. Vragen worden altijd netjes en snel beantwoord en de service is goed. Daarnaast zijn de lampen gewoon heel mooi :)

Jordy Vliet beoordeelde op 2018-08-07

Leuke producten en snelle levering

Anton van Wijngaarden beoordeelde op 2018-08-07

Zeer tevreden. Zoals beloofd op tijd geleverd. Tegen een scherpe prijs.

Ditte Van Beek-Berkenbos beoordeelde op 2018-07-12

Nette levering. Wel iets vertraagd

Otto Vaessen beoordeelde op 2018-07-02

Een prima webshop die ook nog over een showroom beschikt die op afspraak voor de klanten geopend wordt. Ondanks de zeer lage prijs biedt de verkoper een perfecte aftersurvice! De survice is zelfs zo goed dat je dat eigenlijk niet voor die prijs kan verwachten. Ik kocht bij hun een mooie Industriële lamp. Toen bleek dat er wat onderdelen kapot waren werden die onderdelen zonder discussie omgeruilt. De verkoper wilde zelfs met mij meedenken toen ik sommige onderdelen van de betreffende lamp bij derden wilde verbeteren!

Debby Van Elzakker beoordeelde op 2018-06-08

Super snelle leveringšŸ‘

truus vrachtdoender beoordeelde op 2018-06-08

betrouwbare firma.

Cor De boer beoordeelde op 2018-06-04

Snelle bezorging uitstekend product

Muriel Cluitmans beoordeelde op 2018-06-01

Ik ben tevreden. Snelle levering.

umayya abbouti beoordeelde op 2018-05-10

Mooi product en goede service

Peggy Koman beoordeelde op 2018-05-09

Super snelle levering

Stefan beoordeelde op 2018-02-23

Goede ervaring met deze winkel. Voor het eerst hier een lampje gekocht. Als ik in de buurt van Amsterdam ben zal ik er zeker even langsgaan om de winkel te bekijken

Griet vermeiren beoordeelde op 2017-10-09

Ondanks we even moesten wachten op de helft van onze wandlampen verliep alle communicatie hieronder uitstekend. Ook de lampen zijn schitterend! En jullie zijn zeer attent door ons ook nog te verrassen met een heel mooi cadeautje. Dikke merci. Ook over de reeds eerder bestelde kapstok en het bijzettafeltje zijn we super tevreden. Doe zo voort!

Odette Koesen beoordeelde op 2017-08-31

heel tevreden over de service, bestelde lamp was per abuis toch uitverkocht. Men kwam met een mooi alternatief die we voor dezelfde prijs konden krijgen. Kortom heel klantvriendelijk.

A. Molenaar beoordeelde op 2017-05-18

Heel blij met de nieuwe hanglamp van karton!! Levering duurde een kleine week = in orde. Via de mail advies gevraagd over lichtsterkte en daarover heel goed advies gekregen. Kortom prima!

Familie Andijk beoordeelde op 2017-02-10

Super leuke hanglamp mogen ontvangen precies zoals de foto.
Goed advies gekregen en vriendelijk personeel!!!

M. van Leeuwen beoordeelde op 2017-02-03

Super! De mozaieklamp is net zo mooi als op de foto. Ben zeer tevreden!

M. Roex beoordeelde op 2016-09-12

Hallo
De lamp snel en goed ontvangen ziet er prachtig uit.

Gerdie Heeren beoordeelde op 2016-05-25

Bestelling geplaatst en binnen drie dagen hadden we de lamp keurig netjes binnen. Hij zat goed verpakt en is in het echt net zo mooi als op de website. 1 klein minpuntje. Het is goed dat mijn man handig is want in de dimmer zat een draadje los en kon eigenhandig gesoldeerd worden. ik ben er super blij mee, hij is prachtig.

Reactie van dePauwWonen:
Oh vervelend, het is een garantie kwestie. Hij hadden het gratis voor u kunnen oplossen. Maar zo is het ook goed! Veel plezier met uw lamp! Groetjes, Anthony