Zwanenburgerdijk 277 B
1161 NL Zwanenburg

Frits Klein Wolt beoordeelde op 2019-02-06

Overzichtelijke website en een ruime sortering. Twee prachtige oosterse lampen gekocht. Ook ben ik zeer tevreden over de levering, snelheid en manier van verpakken. Wanneer ik weer lampen nodig zou hebben zou ik deze winkel zeker niet overslaan.

Laura van Os beoordeelde op 2019-02-04

Snel verzonden, product in uitstekende kwaliteit

Saskia van der Zwaan beoordeelde op 2019-02-01

Erg tevreden. Bestelling werd snel verwerkt en wijkt niet af van de foto op de website.

Usha Kisoor beoordeelde op 2019-01-15

Een lamp besteld en betaald wordt deze pas na 8 dagen bezorgd en is het nog beschadigd ook.
Probeer ze telefonisch tw benaderen, niet bereikbaar.
Wil de lamp omruilen voor een niet beschadige is dat niet mogelijk.
Vind geen fijne winkel en raad het af om iets te bestellen

Reactie van dePauwWonen:
Beste Usha,
Wij hebben je tot 2 maal toe aangeboden om de lamp om te ruilen op 15 December 2018 maar daar ben je niet op in gegaan en wij hebben hiervan bewijs op de mail staan. Vandaag 15 Januari 2019 dus ruim een maand na je aankoop waren wij benieuwd hoe het was afgelopen met je aankoop en hebben wij telefonisch met je echtgenoot/vriend gesproken en die gaf aan dat de lamp inmiddels al een maand in huis hangt en deze verder gewoon bevalt???
Heel jammer dat je ondanks onze aangeboden opties tot omruiling alsnog ons een negatieve beoordeling geeft terwijl, gezien de rest van onze beoordelingen, wij klachten zeer serieus nemen en altijd klaar staan voor onze klanten.
Nogmaals heel veel plezier van je aankoop en misschien tot een volgende keer.

Roy Bonnet beoordeelde op 2019-01-11

Goed en klantvriendelijk contact. Snelle en nette levering van bestelde lampen👍.

Lies Molenaar beoordeelde op 2019-01-11

Snel geleverd.
Prachtige lamp.
Kortom een heel tevreden klant.

R.P. Baan beoordeelde op 2019-01-10

Ben erg tevreden is een mooi product 👍🏼

L Drop beoordeelde op 2019-01-09

prima zaak, denkt mee met klant mbt lervering tijdens drukke feestdagen! topper

Reinier Molenaar beoordeelde op 2018-12-09

Snelle verzending, goede prijs, goede kwaliteit. Super!

Annick Van de Velde beoordeelde op 2018-12-04

Duidelijke website, prima service. Artikels goed ingepakt. Levering liet wat langer op zich wachten maar dat was te wijten aan Black Friday en koerierdiensten die de grote hoeveelheid bestelde artikels niet tijdig konden rondkrijgen.
Over dePauwWonen kan ik enkel maar positief zijn!
Vandaag de plafondverlichting (industriële led-verlichting) opgehangen. Deze is mooi, voortreffelijk en voldoet aan alle verwachtingen.

Joyce van Baast-Huppertz beoordeelde op 2018-12-03

Klantgericht bedrijf, goed contact en denkt mee! Een verademing om als klant hiermee in aanraking te zijn.

Gerda springintveld beoordeelde op 2018-11-08

Tevreden, duurde een klein weekje en toen kwam de lamp binnen.

Geertje Duncan beoordeelde op 2018-11-05

Mooi product (industriële lamp), en goede persoonlijke service. 2 lampen waten kapot, direct nieuwe opgestuurd gekregen.
Betrouwbaar.

Loubna Bouariche beoordeelde op 2018-11-05

Fijne website, goed overzichtelijk. Erg mooi assortiment en goede service gehad bij mijn bestelling. De info bij de bestelling is uitgebreid en goed

Rob Hermans beoordeelde op 2018-11-02

Besteld en geleverd. Ik kan er niet meer over schrijven.

Kenny De Maertelaere beoordeelde op 2018-10-01

Snel, correct, uitstekende kwaliteit!

Francisca Punselie beoordeelde op 2018-10-01

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd.

V.m. Bouthoorn beoordeelde op 2018-09-10

Goed verpakt, maar er ontbrak wel een item

Paulien Lucas beoordeelde op 2018-09-10

super snelle levering en goede service. Top geregeld!

Sharda Raghoe beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering. Goede service