Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
KvK B93400273

8,3

P. van Selm beoordeelde op 2017-09-25

Heel tevreden, snel in huis en het werkt. Partner ook heel blij, slapen alle twee weer hele nachten door!

aLWIES kOTTE beoordeelde op 2017-09-22

DE bestelling is keurig afgeleverd en het werkt goed alleen eerst even aan wennen

Josje Burger beoordeelde op 2017-09-20

Snel en correct bezorgd

Arie Struijk beoordeelde op 2017-09-17

Helaas heeft het niet geholpen
Maar de service is bij jullie uitstekend.

T Welling beoordeelde op 2017-09-17

De Anti Snurk beugel helpt mij redelijk. Eenvoudig was het om de beugel te vormen en om ermee te slapen. Min punt van de beugel is dat hij te slap is. Na het slapen is de beugel zodanig vervormd dat ik hem weer vorm moet geven in heet water.

E Weening beoordeelde op 2017-09-16

Werkt prima!Eerst wel wat wennen.

F.M. Berk beoordeelde op 2017-09-15

vlotte service. Het product is minder handig dan volgens de beschrijving.

Marc Voss beoordeelde op 2017-09-15

Helaas werkte het bitje niet mij mij, maar de geweldige service van dit bedrijf maak je niet vaak mee. Volgens de regels krijg je uiterlijk na 7 dagen je geld terug, ik kreeg na drie weken mijn geld nog terug, zonder er om te hoeven vragen. Super!

Paul van Hees beoordeelde op 2017-09-12

...

Con Balfoort beoordeelde op 2017-09-12

Is makkelijk op maat te maken en mijn vrouw zegt dat ik niet meer snurk.

W Stooker beoordeelde op 2017-09-11

Wennen maar het werkt. Eerste nachten heel beroerd geslapen maar na een week ben ik er aan gewend en volgens mijn geliefde geen gesnurk.

Tim Claes beoordeelde op 2017-09-11

Prima service. Keurige website. Snel geleverd. Perfecte nazorg door Clariska.

Alleen levert de snurkbeugel niet het verwachte resultaat op en bovendien past deze slecht aan het gebit aan. Na drie - vier keer proberen de hoop opgegeven, dan maar iets anders proberen.

Rawin Jagessar beoordeelde op 2017-09-10

Heel tevreden. Snel en op tijd bezorgd en ook perfecte oplossing geboden voor het terug sturen

J. de Jonge beoordeelde op 2017-09-08

Past redelijk, maar s morgens gevoel alsof tanden in bepaalde stand gedrukt geweest zijn, net al bij een echte beugel. Ben bang dat bij langer gebruik tanden anders gaan staan

Dirk Schuit beoordeelde op 2017-09-02

Heel tevreden met deze oplossing, snurken is zo goed als over. Werkt alleen wat minder als ik op mijn rug lig

Fenny van Leuken beoordeelde op 2017-08-31

In het begin hielp het goed maar een paar maanden later wordt de anti-snurkbeugel wijder en snurk ik weer.

Remco beoordeelde op 2017-08-29

Verzending prima - zondag besteld, dinsdag ontvangen. Door dit antisnurk beugeltje heb ik weer op mijn rug geslapen, zonder te moeten draaien! Ben benieuwd hoe lang zal het/ik volhouden...

Martijn beoordeelde op 2017-08-25

Product snel in huis, echter werkt het product niet bij mij. De helpdesk gaf na herhaald verzoek zonder probleem geld terug.

John Rutgers beoordeelde op 2017-08-21

Helaas was de beugel niet voor mij bestemd.
Wel een geweldige service!
Klasse hoor!

Johannes Haze beoordeelde op 2017-08-20