Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

7,6

Gerjan Dorman beoordeelde op 2018-10-21

Levering na bestelling ging heel voorspoedig. Resultaat van het product is zeer matig

Inge reek-hofland beoordeelde op 2018-10-20

duidelijke omschrijving,even wennen,maar mijn man weer normaal slapen,hij hoort mij niet meer snurken(en dat scheen heel hard te zijn)hadden we veel eerder moeten doen!

Monique Birkhoff beoordeelde op 2018-10-20

Ik had een review gegeven met de opmerking dat het kleiner maken vd beugel niet goed was gelukt. Vervolgens kreeg ik een mail met de optie om de beugel opnieuw te bestellen met een zeer aantrekkelijke korting. Beugel opnieuw besteld, volgende dag al in huis. Nu is het kleiner maken vd beugel wel goed gegaan. Bedankt voor de goede service!

Piet Aardse beoordeelde op 2018-10-20

Zeker even wennen, snurken is niet helemaal over. Maar het geluid is bijna weg en mijn vrouw is er erg content mee

Janine Steenhuizen beoordeelde op 2018-10-19

Supersnel en zelfs op maandag geleverd. Alleen werkt de beugel bij mij niet. Hopelijk gaat het retourneren net zo soepel als het bestellen.

Siep Bos beoordeelde op 2018-10-18

Ben zeer tevreden, levering was inderdaad de volgende dag.
Ik gebruik de Anti snurk nog maar 2 nachten en ik snurk inderdaad niet, sterker nog ok heb 2 nachten geheel doorgeslapen terwijl ik anders meerdere keren per nacht wakker werd.

hans vuurmans beoordeelde op 2018-10-17

Na drie dagen is de spanning uit de beugel. Jammer want daarvoor werkte hij wel opvallend goed

Titus beoordeelde op 2018-10-17

Snurken bijna weg dankzij beugel. Alleen als ik op mn rug lig snurk ik nog. s'Ochtends wel eventjes wat pijn aan de tanden, maar dat verdwijnt weer snel. Ik kan weer naast mn vrouw slapen zonder dat zij wakker wordt.

Coor beoordeelde op 2018-10-17

Helaas werkte het bitje niet bij mijn man, maar kreeg snel reactie en het bedrag krijgen we netjes terug gestord!! Hoe netjes is dat👍

Noah Stapper beoordeelde op 2018-10-17

Jeroen Huisman beoordeelde op 2018-10-15

Enorm snel geleverd. 1 nacht mee geslapen. Even wennen maar niet gesnurkt.

Silvia beoordeelde op 2018-10-15

Helaas werkt het niet voor mij. Meer dan uitstekende service bij retour zenden.

Natasja Broeke beoordeelde op 2018-10-15

Werkt super! Vanaf gebruik niet meer gesnurkt

Pim Ligthart beoordeelde op 2018-10-15

even wennen dat ding in je mond,maar ik slaap nu zelf ook beter en dieper! wordt uitgerust wakker!

Astrid van den Hoek beoordeelde op 2018-10-14

De bestelling was prima op tijd, zoals aangegeven op de site.
Het product doet wat het beloofd. Ik heb 3 zeer rustige nachten achter de rug.
Enige nadeel is wel dat ik het idee heb dat mijn tanden denken dat het een beugel is bij de orthodontist vandaan.

Monique Birkhoff beoordeelde op 2018-10-14

Beugel is wel goed, alleen viel mijn spateltje er bij de 2e keer kleiner maken uit de beugel. De beugel zat in het kokend hete water, moest ik eruit vissen en daardoor was de beugel niet meer in de juiste vorm. Ik zit nu met een half misvormde beugel. Weet niet meer wat ik eraan moet doen. Dat is jammer!

Rik Ilbrink beoordeelde op 2018-10-13

Mijn vrouw is er zeer blij mee hahahaha

Bert Theunissen beoordeelde op 2018-10-13

Best oncomfortabel. 2 nachten gebruikt. Mijn vrouw vertelde dat het snurken een heel stuk minder was. Maar ik heb heel slecht geslapen. Daarna niet meer gebruikt.

Jan van Seventer beoordeelde op 2018-10-13

Het snurken is verleden tijd, heb nog wel last van druk op kaakgewrichten en voortanden (1 week later). Hopelijk went dat of trekt het weg.

Roos Hundscheid beoordeelde op 2018-10-12

het pakket is vandaag geleverd.
de mail dat het pakket geleverd was door de afzender is reeds eerder ontvangen