Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

8,3

M. beoordeelde op 2017-11-20

Helaas werkte de anti snurk beugel niet. Heb het in de nacht besteld.. omdat ik wakker lag van het gesnurk van mijn man.. had dus echt volle hoop dat het zou werken.. maar helaas..

Verder smelle levering en klantenservice helemaal top. Handig via mail contact. Meteen geld terug gestort gekregen.

Alain Van Belle beoordeelde op 2017-11-19

goed

Inge Luyckx beoordeelde op 2017-11-19

Savonds besteld en volgende werkdag geleverd

Ramon van Noort beoordeelde op 2017-11-19

Cor Degreef beoordeelde op 2017-11-18

het apparaat werkt bij mij uitstekend, alleen na een bepaalde tijd "valt " het uit mijn mond waardoor het gunstige starteffect verdwijnt. Kennelijk heeft het materiaal waarvan het gemaakt is geen "duurzaam" karakter. Ik ben wel aan het prutsen om de verbinding wat te verbeteren in de hoop dat ik het wat langer in de mond kan houden. Overigens moet ik vermelden dat mijn vrouw er erg enthousiast over is....

Geert Van Erp beoordeelde op 2017-11-17

Snelle levering, goede service,,makkelijk op maat te maken, helaas werkte deze bij mij niet, dus terug gestuurd en netjes per e mail werdt mij gezegd dat ik het aankoop bedrag terug gestort kreeg. Top service dankjewel. 👍

Huyb Driessen beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering. Benieuwd of het werkt!!

R.P. Siemelink beoordeelde op 2017-11-16

Snel en netjes allemaal

Mark beoordeelde op 2017-11-16

Prima bestelproces en communicatie gedurende het proces. Ook tevreden met het product!

Jose Schell beoordeelde op 2017-11-15

Ik gebruik hem nu twee en een halve week en idd het snurken is minder, maar omdat ik nogal bijt s, nachts is mijn tandvlees kapot.

C.Suijkerbuijk beoordeelde op 2017-11-14

Supersnel geleverd

A Kruit beoordeelde op 2017-11-14

Alles naar wens.

Chessika Caubo beoordeelde op 2017-11-13

Het is heel jammer dat het bitje niet werkt bij mij maar wel Mw Anti Snurk een dikke 10 geven voor de nazorg en hun belofte niet goed geld terug
super hoor !

Tim de Jong beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering. Bitje doet wat het moet doen.

Jelle beoordeelde op 2017-11-12

Het zal bij veel mensen werken, maar bij mij werkt het helaas niet, heb het een week geprobeerd en een paar keer aangepast, maar elke keer na een uur wakker door pijnlijke ondertanden.
De afhandeling en terugbetaling was wel prima.

Oene Hek beoordeelde op 2017-11-11

Zeer tevreden, snelle levering

Erik Hornsveld beoordeelde op 2017-11-09

Super snelle levering 👍🏻

HR Wolbink beoordeelde op 2017-11-09

Werkt heel goed tegen het snurken, het doet wel pijn in je mond dat is een nadeel.

Bob beoordeelde op 2017-11-06

Keurig geregeld, vooral na een eerder ontstaan misverstand!

Irma beoordeelde op 2017-11-04

Goede info op de site. Snelle levering, binnen 2 dagen op de mat.