Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

7,7

Karin Smeets beoordeelde op 2018-08-16

De bestelling was inderdaad een dag later in huis, en het gebitje helpt erg goed!!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-16

Prima service! De eerste poging om de beugel op maat te maken ging niet goed. Mail gestuurd waarop ik een snelle reactie kreeg en een dag later kreeg ik kosteloos een nieuwe beugel toegezonden. Heb de beugel nog niet kunnen testen.

FM Huitema beoordeelde op 2018-08-16

Product conform toezegging ontvangen en voldoet aan kwalificaties en met duidelijke uitleg

Erik Versfeld beoordeelde op 2018-08-15

Snelle en correcte levering

Wim van der Noort beoordeelde op 2018-08-15

Ik ben heel tevreden. Het werkt goed, je bent er snel aan gewend en het is heel veel goedkoper dan de beugel die ik eerder had laten aanmeten.

lucien van den Hoogen beoordeelde op 2018-08-15

Eenvoudig aan te passen aan je gebit
Makkelijk in gebruik
En volgens mij vrouw hoort ze geen gesnurk meer dus
Een geweldig gebitje van mr. Anti snurk

Kwai-Shing Tse beoordeelde op 2018-08-14

Hij zit wel lekker maar als je te lang in je mond zit dan doet het volgende dag zeer in je mond

Petra Schoenmakers beoordeelde op 2018-08-14

Hele snele levering van mij hoeft de afzender niet zo op de envelop

luc schnieders beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering, prijs/kwaliteit maakt product zeer aantrekkelijk. Inmiddels reeds tweede besteld.

Ron Van Pelr beoordeelde op 2018-08-13

Snurk beugel werkt perfect volgens mijn vrouw.

Jan Vink beoordeelde op 2018-08-12

De voorwaarden die Mr. Anti Snurk aan geeft op de site maken zij volledig waar.

Henk Reuter beoordeelde op 2018-08-11

Bestelling ging erg goed en snel binnen, helaas heb ik gemerkt dat de beugel niet bij mij werkte. Ook terug sturen ging erg goed en snel kortom keurig bedrijf en goede behandeling !

Wim Manuhutu beoordeelde op 2018-08-11

Het afstellen van de beugel was even oefenen, maar zit nu goed en heeft het gewenste effect.

Tim Jong beoordeelde op 2018-08-10

na wat problemen met de Belgische post heb ik contact opgenomen met de firma.
die waren super vriendelijk en klantgericht.
hebben meteen een nieuw pakje opgestuurd en dit is ( mits wat vertraging terug in de belgische post ) vlot geleverd.
ik kan deze firma alleen maar goeie beoordelingen geven.

het toestelletje zelf nog niet kunnen gebruiken wegens verkoudheid :D

AvdL beoordeelde op 2018-08-10

Op maat maken is een beetje experimenteren, maar naar een paar keer had hij de juiste vorm. Slapen met zo'n ding in je mond is een beetje wennen. Voelt raar, maar niet vervelend. Na de eerste nacht nog 's ochtends nog wat gevoel in de mond, maar na een paar keer gebruikt nergens last meer van.
En belangrijkste: met beugel geen gesnurk meer. Ook hoor ik van mijn vrouw dat ik veel rustiger slaap.
Al met al resultaat boven verwachting.

Hans Prins beoordeelde op 2018-08-10

Snelle afhandeling. Binnen 20 uur geleverd.

Peter Veerman beoordeelde op 2018-08-09

Het is een soort bitje dat sporters ook vaak in hun mond hebben. In heet water wordt het materiaal zacht, dan in je mond het materiaal aan je tanden duwen met je vingers en je tong. Niet bijten is belangrijk. Na een paar dagen merk je gewoon dat je overdag fitter bent, omdat je gedurende de nacht beter slaapt doordat je niet snurkt. Prima dus

Gunther Stevens beoordeelde op 2018-08-09

Snelle en correcte levering.
Moet nog even wennen aan het product maar volgens echtgenote doet het wat het beloofd.
Een aanrader.

N Lampert beoordeelde op 2018-08-08

Snel en zakelijk.

Robbe van Jole beoordeelde op 2018-08-08

Verlies hem snachts omdat het niet vast genoeg zit