Calle Martinez Campos 16E
BTW nummer ESB93400273

7,8

M. beoordeelde op 2018-06-18

M. Ruiter beoordeelde op 2018-06-18

Supersnelle levering en keurige snelle afhandeling bij probleem. Prima webwinkel

Ilona Wijgerse beoordeelde op 2018-06-18

Ik was een zware snurker en nu geen snurker meer. Niet verwacht maar werkt echt perfect!

Sybrine Bouwman beoordeelde op 2018-06-18

Werkt helaas niet bij mijn man. Contact met klantenservice als positief ervaren. Ook de niet goed geld terug voorwaarde werd netjes afgewerkt.

Conrad Bakelaar beoordeelde op 2018-06-17

Werkt goed zegt mijn vrouw

Adelien Doldersum-Sixma beoordeelde op 2018-06-17

Ik kreeg het pakje bijna een week later en de beugel veroorzaakte pijn aan mijn bovenste voortanden

Tim van Urk beoordeelde op 2018-06-17

Prima product! Ik kan sinds lange tijd weer normaal naast mijn meissie slapen! In eerste instantie wel een beetje skeptish er over maar het werkt echt, voor haar werkt het super maar ik zelf word ook stukken uitgeruster wakker! Goed product! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Peter Laenen beoordeelde op 2018-06-16

Inderdaad, de levering geschiedde cf.

Petet Joor beoordeelde op 2018-06-15

Gerjan Junte beoordeelde op 2018-06-15

Ongelooflijk maar het werkt. Na 1x verkeerd te happen 2e besteld.

Stefan Witholt beoordeelde op 2018-06-14

Simpel te bestellen, product snel in huis. Niets op aan te merken ๐Ÿ‘๐Ÿป

Kp Koen beoordeelde op 2018-06-14

De levering super snel.
De beugel is makkelijk op maat te maken
Maar voor mij is die helaas niet geschikt. Ik stik er snachts in omdat ik met open mond slaap.
Helaas

Emile Talen beoordeelde op 2018-06-14

Nette en snelle levering, redelijk eenvoudig op maat te maken, en het mooiste, het helpt!!

Jos Stevens beoordeelde op 2018-06-13

Goede handleiding en op de site, In het begin even wennen, maar mijn vrouw is enthousiast!

Mark Zwart beoordeelde op 2018-06-13

Tevreden, makkelijke te vormen naar je gebid. Werkt daarna prima. Ik snurk alleen nog heel af en toe en als het gebeurt veel zachter. Ruim 90% overwinning dus!!!! In het begin wel even wennen.

Wilco Ter Haar beoordeelde op 2018-06-13

Heel tevreden, top bedrijf!

Elbert van Remmerden beoordeelde op 2018-06-12

Supersnele levering.
Product voldoet, makkelijk op maat te maken met een duidelijke instruktie.
Werkt volgens mij ook afdoende

Peter Pronk beoordeelde op 2018-06-11

De Mr anti snurk werkt bij mij niet, ik snurk nog net zo hard door...
Maar na deze melding hebben ze wel contact met mij gezocht, en ik heb netjes, zoals er wordt geadverteerd, mijn geld terug gehad!
Jammer dat het niet hielp, maar keurig afgehandeld!! Hulde!

Jan Groeneveld beoordeelde op 2018-06-10

Bevalt zeer goed