Calle Martinez Campos 16E
BTW nummer ESB93400273

7,6

Leo van liempt beoordeelde op 2018-12-14

Net pas 2 nachten geprobeerd
Tot op heden goed resultaat
Ben op het moment verkouden dus met hoestbuien even uit
Maar boven verwachting goed

Robert beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering de dag erop al in huis. Er zat een goede gebruiksaanwijzing bij. Het werkt echt !

Willem Haaksema beoordeelde op 2018-12-11

snel geleverd, juiste informatie over de levering.

Alain Maes beoordeelde op 2018-12-11

Tevreden. Goede nachtrust voor mij en mijn partner klaagt niet meer over het snurken

J Scholte beoordeelde op 2018-12-10

Mijn vriendin is er erg blij mee en ik kom uitgeslapen uit bed

Maris Geukers beoordeelde op 2018-12-10

Snel geleverd
Voldeed helaas niet aan verwachting maar retour ook snel geregeld
Zie mijn geld met vertrouwen tegemoet😉

Ramon beoordeelde op 2018-12-09

Supersnelle levering. Snel en eenvoudig op maat te maken. Benieuwd naar het resultaat: het werkt!
Een tevreden vriendin die heerlijk heeft kunnen slapen en niet meer wakker werd van mijn gesnurk.

Elles Bouwhuis beoordeelde op 2018-12-09

Goed product, prima prijs en perfecte en inderdaad snelle levering.

Dielushairis Ortela beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering, werkt goed.

Erik Kleijnen beoordeelde op 2018-12-06

snel, correcte levering.
Snurkprobleem is opgelost. (al jaren in gesprek met diverse specialisten, uitsluitend dure oplossingen zonder garantie)
Wel 's ochtends last van kaken

Eric beoordeelde op 2018-12-05

Snel geleverd (zondag besteld, maandag geleverd). Duidelijke instructie en het werkt beter dan mijn (duurdere) oude anti-snurk beugel.

Benedicte Overbeeke beoordeelde op 2018-12-05

Volgens mijn man snurk ik iets minder maar is het zeker niet over

rene martens beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering en even wennen maar werk wel goed

Sebastiaan Bellaard beoordeelde op 2018-12-03

Snel binnen.

Wilma Klerkx beoordeelde op 2018-12-03

Erg snelle levering. Doen wat ze beloven

ak dapper beoordeelde op 2018-12-02

mijn complimenten voor de snelle levering.. omdat ik een behoorlijke overbeet heb komt er teveel druk op mn voortanden waardoor er pijn ontstaat. heb de beugel twee nachten geprobeerd

Tom van Alphen beoordeelde op 2018-12-02

Nog niet afgeleverd door DHL

Edison Portier beoordeelde op 2018-11-30

Kortom TOP, zoals het hoort!

Jelle Dokter beoordeelde op 2018-11-29

Ik bleef snurken...

Service is perfect. Geld heel snel terug ontvangen

H. de Wagt beoordeelde op 2018-11-28

Donderdag besteld, vrijdag in huis👍🏻