Klompenmakerstraat 135
085-888 7820

7,6

Yoeri Van der Sman beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering.
Product doet wat het moet doen. Mijn vrouw komt weer aan haar nachtrust toe. Ik wat minder. Moet nog wennen aan de snurkbeugel. Nu 3 ochtenden op rij pijn aan mn tanden en kan in het eerste uur van dag mn kiezen niet goed op elkaar zetten. Dat trekt echter snel weg.

Jos Stevens beoordeelde op 2019-05-22

Makkelijk aan te passen. Goede handleiding. In gebruik meestal succesvol.

H Ijzenbrandt beoordeelde op 2019-05-18

Vlotte levering, maar helaas niet geschikt voor mij.
Een zeer goede retour betaling service, hieraan kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Karin Van Sebroeck beoordeelde op 2019-05-18

Even een aanpassing en dan dik ok

L.J.H. Hijlkema beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en snurken stuk minder maar ligt s'morgens ergens naast de kussen.

Mick Huising beoordeelde op 2019-05-16

Werkt prima

Wim Mariman beoordeelde op 2019-05-16

De anti snurk werkte niet bij mij. Bij de terugsturen en geld teruggarantie blijken de verzendkosten voor rekening van de koper te komen. Het bedrijf heeft mij hiervoor een goede oplossing geboden.

Vera Lanting beoordeelde op 2019-05-14

Na het in vorm gedrukt te hebben is het moeilijk te corrigeren

Bart Wijnands beoordeelde op 2019-05-12

Bestelprocedure en levering zijn perfect en snel. Helaas helpt de snurkbeugel bij mijn vrouw onvoldoende.
Niet goed geld terug is direct proactief door Mr. Snurk gehanteerd. Dank voor de goede service!!!

Rob van der Ouderaa beoordeelde op 2019-05-12

Prima service, snelle leverin, product zoals beschreven.

ton kerkhofs beoordeelde op 2019-05-12

Jeanine van der Heijden beoordeelde op 2019-05-12

Uitstekend, ene dag besteld en de volgende dag al netjes thuis bezorgd.

Ton Sliepenbeek beoordeelde op 2019-05-11

Snel geleverd
Het product laat mij beter slapen

Eli Smit beoordeelde op 2019-05-11

Leveringstijd als beloofd, en het product werk echt! Vanaf de eerste nacht, nu wde nacht, wel iets last van onder tanden maar snurken is helemaal weg!

J. beoordeelde op 2019-05-11

Afmeting is te klein voor een gemiddeld gebit.

Greta Brons beoordeelde op 2019-05-11

Een beetje wennen,ik snurk bijna niet meer,dus een goed produkt,en na bestelling de 2 de dag geleverd.

Jan Pultrum beoordeelde op 2019-05-09

Snel geleverd, jammer dat er geen gebruik aanwijzingen bij zaten. Maar even zoeken op internet en zo gepiept.

Postma beoordeelde op 2019-05-09

Vlot geleverd. Kwaliteit van product beoordelen vergt enige tijd, daar kan ik nog niets van zeggen. Wat ik wel vind is dat het bestelde erg duur is waarbij zefs een eenvoudige handleiding ontbreekt.

John van den Brandt beoordeelde op 2019-05-08

antisnurk valt uit mond tijdens slapen

andré Marynissen beoordeelde op 2019-05-07

beugel heeft de juiste maat niet