Calle Martinez Campos 16E
BTW nummer ESB93400273

7,6

R Kerkmeester beoordeelde op 2019-01-22

Martijn Grintjes beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering. Toch prijstechnisch niet echt goedkoop voor een mondbitje die door middel van verwarmen kunt vormen naar je gebit.

Andrea Jansma beoordeelde op 2019-01-22

Heel goed, ik wordt meer uitgerust wakker.

Peter Hendrix beoordeelde op 2019-01-22

Snel geleverd. Conform afspraak.

Johannes Kortsmit beoordeelde op 2019-01-22

Vlot en volgens afspraak geleverd. Complimenten.

wendy Oosterbeek beoordeelde op 2019-01-22

Na jaren lang zwaar ademen en de laatste jaren erg snurken ben ik nu helemaal stil zegt mijn man.
Hij wordt niet meer wakker van mijn gesnurk en ik wordt ook veel uit geruster wakker.
Echt een aanrader .
Wij zijn 100% tevreden.

H.J.. Helmholt-Eitens beoordeelde op 2019-01-21

Het maken op maat van je mond is best moeilijk. Mijn voortanden zijn na het gebruik erg pijnlijk. En s'morgens erg veel last van mijn kaak.
Dus,ben wel een doorzetten,maar of het binnen een week gaat lukken?

Robert beoordeelde op 2019-01-21

Ik heb de Anti Snurk nu 4 nachten ingehad en wordt 's nachts wakker omdat het niet lekker in de mond zit. De eerste nacht heb ik daarom de anti snurk ongeveer 4 uur in gehad en dat is in de loop van de dagen opgelopen tot de hele nacht in de afgelopen nacht. Ik heb nu pijn in mijn kaken al merk ik wel dat het in de loop van de dag beter wordt. Ik weet nu nog niet of ik de anti snurk ook de komende nacht weer in ga doen.
Apparaat werkt volgens mijn vrouw wel goed. Als ik het in heb, blijk ik niet te snurken.

Marc beoordeelde op 2019-01-20

Supersnelle levering. Dag later al in huis. Bitje werkt echt perfect. Wel even wennen om met iets in je mond te slapen en smorgens gevoelige tanden te hebben maar van heel veel snurken naar nihil gegaan! Echte aanrader!

nermin yilmaz beoordeelde op 2019-01-19

snelle bezorging dat is goed👍
toch past niet door de brievenbus!!
ik heb ze nog niet getest.
lijkt mij toch eng i.v.m astma acuup hoesten enzv hoe zou het zijn.en veel gaapen ..door deze dingen eerlijk gezecht ik ben beetje bank.tich wil ik proberen 1 keer .en ook kaak probleem zag ik hier van mensen ervaringen.. ik zie wel andees retour helaas

Maggie Knoester beoordeelde op 2019-01-19

Uitstekende service.
Mail gestuurd ivm korting. Was zo geregeld, bestelling geplaatst en conform afspraak volgende dag in de brievenbus!

Bart Pijpers beoordeelde op 2019-01-19

Werkt echt en snel geleverd

Tineke Klein beoordeelde op 2019-01-18

Sinds vier dagen gebruik ik de Mr. Anti Snurk. Geweldig ik slaap weer heerlijk en mijn man is verbijstert hoe stil ik ben. Echt een aanrader.

A van de Haar beoordeelde op 2019-01-18

Geen last meer van gesnurk

Rammi Cohen beoordeelde op 2019-01-18

Antisnurk beugel was snel geleverd. Helaas kon ik niet eens in slaap vallen met de beugel in mijn mond. Er kwam steeds speeksel uit mijn mond en ik moest overgeven.
Na dat ik contact heb opgenomen met Antisnurk winkel kreeg ik mijn geld terug.
Al met al ben ik tevreden en goed behandeld ondanks dat de beugel voor mij niet geschikt was.

Soufian Pijou beoordeelde op 2019-01-18

prima oplossing en uitstekende service

Frank Nassen beoordeelde op 2019-01-18

Snelle en correcte levering.

Lonneke Steenvoorden beoordeelde op 2019-01-18

S avonds besteld en de volgende dag al in huis! Super snelle levering dus!!!
Het op maat maken is heel eenvoudig!
Helaas helpt de beugel niet en ga ik m terug sturen...

M Goossen beoordeelde op 2019-01-17

Snel ontvangen. Voor mij werkte t niet en dit laten weten. Kreeg bedrag terug. Goede service maar product niet voor mij

Krishnina Masson beoordeelde op 2019-01-14

Snurken is wel minder maar helaas niet verholpen.