Calle Martinez Campos 16E
085-888 7820
BTW nummer ESB93400273

7,9

Izaak Fool beoordeelde op 2018-02-20

Helpt goed tegen het snurken maar valt af en toe uit je mond als je slaapt.

B Eskes beoordeelde op 2018-02-19

Mijn snurkbeugel was snel binnen! Hij is alleen te pijnlijk om mee te slapen en werkte helaas niet. Mr anti snurk heeft direct het geld terug gestort ivm met hun niet goed geld terug garantie. Erg goede Service!

Rob Jonkman beoordeelde op 2018-02-19

Artikel werkte niet bij mij. Zonder omhaal werd mijn aankoopbedrag gestorneerd. Klasse!

D Ranzijn beoordeelde op 2018-02-18

Wonder boven wonder werkt het prima, s'morgens beetje raar gevoel in mijn mond en wat pijn in mijn kaak maar prima tevreden, sinds tijden slaapt mijn vrouw weer naast me!!!

m. beoordeelde op 2018-02-18

Snelle levering...en het werkt echt. Ik snurk niet meer.

miranda nieuwenhuis beoordeelde op 2018-02-18

Nog steeds zeer tevreden over mijn anti snurk gebitje. Wel heb ik overdag een plastic smaak in mijn mond. Daarnaast heb ik de vraag hoe ik 'm goed schoon houdt. Ik spoel m iedere dag schoon met water, maar het ruikt niet prettig naar een paar weken. Daarom maar weer een nieuwe gekocht. De vierde inmiddels.

H v Bracht beoordeelde op 2018-02-18

Prima bestelprocedure en prima product.

C Pardoel beoordeelde op 2018-02-17

Helaas nog niet ingebruik

Aart Mastebroek beoordeelde op 2018-02-16

Snelle levering, maar ook snel geld terug na niet bevallen van product.

Jaco beoordeelde op 2018-02-15

Zeer tevreden over de levering, binnen 24 uur was het beloofde pakket bezorgd, hoefde hiervoor niets eens thuis te blijven. Het product geeft ik een goede kans, werkt maar nog niet optimaal. De beschrijving om het product klaar te maken voor een eerste gebruik was helder en bruikbaar.

Danny Bode beoordeelde op 2018-02-14

Snelle goede levering. Snurkbeugel werkt ook nog aantoonbaar. Wel 2 dagen wennen aan ademen en wat last van tanden

Martien Hurkmans beoordeelde op 2018-02-14

Het is voor mij een uitstekend hulpmiddel tegen snurken en apneu. Wel is nodig het goed voor te bereiden, zoals beschreven door u.
Het was voor mij geen wennen. Vanaf de eerste dag ging alles goed. Van belang is goed de instructie te lezen als voorbereiding. Het was er binnen een dag. Nu is alles nog beter. Daarom dank. Vriendelijke groet, Martien Hurkmans.

C Cnossen beoordeelde op 2018-02-14

Werkt goed, in begin helemaal stil, nu heel af en toe wat snurkgeluidjes, maar niet echt hinderlijk.

Roelf Schoenmaker beoordeelde op 2018-02-14

Prodict wad snel geleverd. Ben tevreden

Anoniem beoordeelde op 2018-02-13

Erg tevreden, de beugel was niet geschikt voor mij een heb keurig mijn geld terug gekregen

Ramon Lambert beoordeelde op 2018-02-12

Al meermaals besteld. Snelle levering, prima product. Aanrader.

MHM Nijhuis beoordeelde op 2018-02-12

Ondanks dat het helaas niet heeft gewerkt wil ik toch graag zeggen dat Mr. Anti Snurk bijzonder goed omgaat met zijn klanten! Bestelling de volgende dag al in huis en na een week testen kon ik hem terug sturen en het geld werd direct terug gestort. Echt top!

Menno den Dulk beoordeelde op 2018-02-12

Werkt prima, wel aan de prijs.

christel de leebeeck beoordeelde op 2018-02-12

snurken gedaan al 10 dagen stil in bed

Nathalie Meursinge-Mitchell beoordeelde op 2018-02-12

Wat ik had besteld was de volgende dag in huis. Snelle goede service.