Klompenmakerstraat 135
3194 DD Hoogvliet
085-888 7820

7,6

henk bakker beoordeelde op 2019-09-14

even wennen maar werkt perfect

r ijzermans beoordeelde op 2019-09-13

De bit werkte bij mij niet naar wens maar ben vervolgens uitstekend geholpen door Mr Anti Snurk.

Jacqueline Keizer beoordeelde op 2019-09-12

Het helpt echt 👍🏽

Hans van Wanrooij beoordeelde op 2019-09-10

werkt goed, bestelling na een dag binnen. alleen bij gebruik in zijligging, loopt er speeksel uit de mondhoek en s'morgens zijn je tanden gevoelig.

Aad Visser beoordeelde op 2019-09-10

Helaas werkt het bij mij niet omdat ik 'n gebitprothese heb, erg jammer.
Voor de rest uitstekend geholpen.
Dank hiervoor.

Danielle Meeuwsen beoordeelde op 2019-09-09

Vrijdag besteld en zaterdag al binnen. Ik als partner heb al 2 dagen goed geslapen moest even wennen aan de rust in de slaapkamer zeg. Mijn man moet wennen aan het bitje maar komt goed

Jolanda Caenen beoordeelde op 2019-09-09

Keurige en snelle afhandeling vd bestelling en de volgende dag in huis.

H Bleeker beoordeelde op 2019-09-07

Snelle service snelle levering, en contact via de mail was ook top

Christophe Boon beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering, mooie prijzen.

Edwin Benning beoordeelde op 2019-09-01

Ondanks de eenvoud van het aanmeten is het niet makkelijk om dit goed te doen. Er wordt onvoldoende informatie gegeven over bijv. Wanneer de beugel goed is aangemeten. En naar 1 keer vormen werkt het een 2e x niet meer optimaal en is het product feitelijk waardeloos. Ik ga de k ik een nieuwe bestellen van een ander merk.

Joost Verberne beoordeelde op 2019-09-01

Brian Monninkhof beoordeelde op 2019-08-30

De beugel past in de brievenbus, achteraf geen afspraak voor nodig.
Beugel nog niet getest.

Will-Jan Gijsbers beoordeelde op 2019-08-24

snelle levering, top

Joël Spijkstra beoordeelde op 2019-08-24

Het is even wennen, maar het snurken is gestopt. Wel 's morgens een 10 minuten last van een wat stramme kaak.

Henk van IJzendoorn beoordeelde op 2019-08-24

Snel in huis als beloofd. Direct bij bestelling goed geïnformeerd.

Bart Geel beoordeelde op 2019-08-23

Volgens mijn vrouw werkt het en snurk ik niet meer.

Jon Nijhof beoordeelde op 2019-08-23

Ik snurk niet meer en dat was het doel. Door zeg ik na twee dagen. Ik voel wel waar druk op mijn tanden.

HW beoordeelde op 2019-08-23

goede snelle bezorging, kon het bezorgmoment zelf aangeven. Heb er nu twee nachten mee geslapen en het werkt, al is het wel wennen.

Marlies beoordeelde op 2019-08-22

Nu 2 dagen binnen en gebruikt. Al 2 nachten rust in de slaapkamer. Ben benieuwd naar langere termijn. Enige dat ik ervaar is dat ik smorgens wat last heb van mijn tanden. Tevens meer last van kwijlen tijdens slapen.

R Visscher beoordeelde op 2019-08-22

Het werkt inderdaad.. Ik kan dat zelf niet concluderen uiteraard, maar hoor dat van mijn echtgenote.
Wel erg jammer dat het bij de buren werd afgeleverd, terwijl het adres gewoon goed op de verpakking stond..