Julianastraat 114

Ai Okano beoordeelde op 2019-03-24

Kurt Dierickx beoordeelde op 2019-03-24

prima service - assortiment - prijs/kwaliteit

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Wat fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de 5-sterren beoordeling.

elfriede gomand beoordeelde op 2019-03-23

Hetta Schultz beoordeelde op 2019-03-22

Ruim assortiment, Snelle levering, lagere verzendkosten dan elders

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Bedankt voor de mooie beoordeling! Daar doen we het voor.

Edwig Lamberechts beoordeelde op 2019-03-18

zeer goede service en prijskwaliteit

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en prijs/kwaliteit van de producten.

Bianca Rijpert beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering.

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling!

Christel Hons beoordeelde op 2019-03-11

Eddy De Vos beoordeelde op 2019-03-10

Filip Verplancke beoordeelde op 2019-03-09

Alice van Pooy beoordeelde op 2019-03-09

Willie beoordeelde op 2019-03-09

Snelle verzending en eindelijk een adres waar deze producten ook voor privé personen te koop zijn. Mijn microbrushes gebruik ik voor Alcohol inkt schilderen. ;)

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling. Wat leuk om te lezen dat er ook andere toepassingen zijn voor onze Micro Applicators!

Fa Lumina beoordeelde op 2019-03-06

Snelle verzending plus direct track and trace gegevens. Correct nagelopen pakbonnen. Nette verzorgde verpakking. Nadat ik een opmerking heb geplaatst over een onduidelijkheid op de website is dit direct op de website aangepast. Duidelijker kan het niet zijn bij Mr.Dental Supplies !

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling. We zijn gelijk met het minpunt dat u aangeeft aan de slag gegaan en hebben daarom het percentage gewijzigd in een "Sale- tekst" en tevens komt er nu een kader om het product als u met de muis erop gaat staan zodat het overzichtelijker is welk product afgeprijsd is.

Sylwia Strzalkowska beoordeelde op 2019-03-06

Patrick LEVA beoordeelde op 2019-03-05

Correcte levering, Competitieve prijs. Prima kwaliteitsprodukt

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en goed om te lezen dat u tevreden bent over de sterilisatiezakjes.

AHFH aan het Rot beoordeelde op 2019-03-03

karine Jans beoordeelde op 2019-02-25

Snelle en correcte levering

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Ania Onopiuk beoordeelde op 2019-02-22

Heidi Huysmans beoordeelde op 2019-02-16

Snelle service, correcte materialen.

Reactie van Mr. Dental Supplies:
Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te horen dat de surgical mondkapjes bevallen.

Dorien Ruttens beoordeelde op 2019-02-15

Gerbrand van Pelt beoordeelde op 2019-02-15