Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Bol.com 4 9,3

Toos beoordeelde op 2019-04-12

Prijs/kwaliteit zeer goed! Kosteloos verbeteringen aangebracht in een bestelde wereldkaart; goed meegedacht en efficiënt geholpen.

Jacqueline Kramer beoordeelde op 2019-04-10

Super klant vriendelijk

Tonnie Vis beoordeelde op 2019-04-10

Goed en snel. .

Anita beoordeelde op 2019-04-09

Bestelling niet ontvangen door fout post nl. Volgende dag nieuwe sticker binnen!!
Super!

Wendy beoordeelde op 2019-04-09

Super tevreden. Snelle reactie op een verkeerde bestelling. Hele fijne en snelle retour afwerking. Super tevreden op de geleverde spullen.

Rijna beoordeelde op 2019-04-08

De sticker bleef niet goed plakken, de medewerker heeft dit goed opgelost nog een nieuwe sticker te sturen met een betere plakkracht.

Kelly beoordeelde op 2019-04-06

De sticker die ik besteld had was groter dan aangegeven. Daarover gemaild en meteen werd er een nieuwe sticker opgestuurd. Volgende dag was de sticker binnen. Super service!

Hoekstra beoordeelde op 2019-04-02

Echt zeer TEVREDEN, super snelle service, donderdag besteld en kreeg gelijk bericht dat het de volgende dag bij post werd aangeboden via track en trace code en idd Vrijdags in huis!!! SUPER snel. Daarbij ook nog eens zeer goed telefonisch bereikbaar omtrent een vraag die wij hadden zelfs hierbij waren ze zeer vriendelijk -oplossend met hun antwoord. SUPER BEDANKT, Jan met deze mooie stickers!! (Absoluut een aanrader )

Jane beoordeelde op 2019-03-28

Super blij mee. Kwaliteit is top en de stickers zijn makkelijk weg te halen. Het kwam super snel binnen. 2 keer besteld omdat ik tevreden. Ga zeker terugkomen. Bedankt voor de goede service

Saskia beoordeelde op 2019-03-26

Prima service, snelle levering en prettige mailwisseling nadat ik een vraag stelde. Kortom, ik kan ze zeker aanbevelen.

Tom beoordeelde op 2019-03-21

Heel tevreden.
Super service

Eric beoordeelde op 2019-03-20

Service is helemaal TOP !!!!!

Joyce beoordeelde op 2019-03-19

Werkvoertuig stickers besteld voor mijn zoontje zijn kamer. Helaas bleven ze niet plakken, gebeld en gemaild en er werd direct gereageerd dat er nieuwe stickers naar mij toe kwamen van een ander soort plastic. Wat ik super vriendelijk vond! Helaas plakken deze ook niet op de muur/wel op de deur maar daar had ik ze niet voor gekocht. Ze hebben het aankoopbedrag terug gestort. Fantastische webwinkel met fijn persoonlijk contact.

Update 29 maart: opnieuw kreeg ik een mail en vroegen ze of ik nieuwe stickers wilde van nog een ander soort plastic! Nou geweldig natuurlijk, en... ze blijven plakken! Helemaal blij mee.

Bedankt voor de goede service

Reactie van MuurstickerStunter.nl:
Hallo Joyce,

Dank voor je recensie.Inmiddels hebben we je nieuwe stickers opgestuurd van ander materiaal met een sterkere lijmlaag welke geschikt zijn voor jouw ondergrond.

Chantal beoordeelde op 2019-03-15

Snelle reactie op mail en levering. Mooie stikker die makkelijk te plakken was.

Lien beoordeelde op 2019-03-09

Fantastische service! Er was een probleem met De Post. Maar er werd snel en duidelijk gecommuniceerd. En snel opgelost. Heel tevreden.

Wendy beoordeelde op 2019-03-07

Top service!

Marlou beoordeelde op 2019-03-07

Top service! Snelle communicatie en verzending. Goede kwaliteit stickers. Niks op aan te merken.

Erwin beoordeelde op 2019-02-28

Zeer goede service en communicatie.

Chris beoordeelde op 2019-02-20

precies zoals besteld. netjes.

Frans beoordeelde op 2019-02-13

Goed product, scherpe prijs en super service!