Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Nicole beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden. Snelle service en met duidelijke uitleg hoe te verwerken.

Inge beoordeelde op 2019-01-20

Ik had de verkeerde stickers besteld en kreeg gratis de juiste! Top service :)

Gerda beoordeelde op 2019-01-15

Goede service, snelle reactie, mooi resultaat.

Yvonne beoordeelde op 2019-01-15

Het resultaat is heel mooi geworden. Een heel groot formaat van Sweet Dreams. De eerste keer ging het opplakken niet helemaal goed. Ik had hierover mailkontakt en men reageerde heel snel met tips en ook kreeg ik direkt een nieuwe opgestuurd om het nogmaals te doen. Prima service en het resultaat zijn we erg blij mee.

Valerie beoordeelde op 2019-01-11

Super goede service! Snelle levering en zeer mooie muursticker! Hier bestel ik zeker nog!

Annita beoordeelde op 2019-01-05

Heel erg tevreden van mijn muursticker. Goede kwaliteit .Dikke duim voor NICK die mijn sticker gemaakt heeft.
Vlugge levering.

Mariette beoordeelde op 2018-12-15

Goede service!

Folkert beoordeelde op 2018-12-02

MuurstickerStunter heeft een eenvoudige website waarop het ontwerpresultaat direct zichtbaar wordt. Na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden en worden de stickers vlot geleverd.

Nicole beoordeelde op 2018-11-29

Vragen per mail werden snel beantwoord persoonlijke service. Bij Retourneren meteen geld teruggestort. Zeer tevreden.

Riechelle beoordeelde op 2018-11-27

Heel erg tevreden! Stickers zien er super mooi uit op de muur en zeer makkelijk te plakken. Toen achteraf bleek dat een familielid exact dezelfde sticker had gekocht voor onze babykamer, kon de bestelling zonder problemen nog geretourneerd worden, ondanks dat het al een week te laat was. Bedankt voor deze goeie service en de mooie stickers.

Diana beoordeelde op 2018-11-20

De service was top. Snelle reactie en levering. Met resultaat een mooie sticker voor aan de wand.

Ricarda beoordeelde op 2018-11-17

Extra bezorging gedaan toen er iets mis ging

Bianca beoordeelde op 2018-11-14

Kreeg een muursticker die helaas niet op het behang bleef zitten, na een belletje werd het meteen opgepakt en 2 proefstickers gestuurd. Toen die wel super bleven zitten is er een nieuwe sticker opgestuurd. Super service!!!!

Merel beoordeelde op 2018-11-02

Hele snelle levering en fantastische service! Hartelijk dank.

L.C. Esajas beoordeelde op 2018-10-17

Hele goede service. Ik kwam er via website niet uit. En ben heel goed geholpen.

Astrid beoordeelde op 2018-10-08

Vorige week een muursticker besteld maar ik had nog wat vragen. Via de mail kreeg ik gelijk antwoord en een voorbeeld terug!
Geweldige service!!!

Maurice beoordeelde op 2018-10-05

Snelle service, goede communicatie, meedenkend en eerst voorbeelden toegestuurd gekregen!👍
Gewoon een dikke 10 voor dit bedrijf!

Gerlies beoordeelde op 2018-10-02

Ontzettend blij met de twee muurstickers die ik heb besteld! Ze waren ontzettend snel binnen. Daarnaast kwam ik na bestelling erachter dat ik roze had besteld en wilde graag paars, een mailtje gestuurd en dit is nog netjes aangepast. Top!

Anouk beoordeelde op 2018-09-26

Zeer tevreden, ik had per ongeluk het verkeerde postcode ingevuld voor het bezorgadres,
Na een telefoontje met muurstickerstunter en het goede postcode doorgegeven , hebben zij ervoor gezorgd dat het geregeld werdt met PostNL . Er kwam een extra mail met de vraag of het bezorgd was die dag. Dat was in perfecte staat! Ons toekomstig nichtje krijgt een super leuke kamer!!
Oh ja, de stickers zijn ook bijzonder mooi, de service nog beter.....

Iwan beoordeelde op 2018-09-26

Super klantvriendelijk en betrouwbaar. Ik had een probleem met een muursticker die ik bij een ander bedrijf had gekocht en toen ik muursticker.nl hierover belde dachten ze echt met me mee en boden ook nog direct een super goede oplossing. Ik had het ook de volgende dag al in huis. Hoe ze met klanten omgaan vind ik echt een voorbeeld voor anderen.