Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Merel beoordeelde op 2018-11-02

Hele snelle levering en fantastische service! Hartelijk dank.

L.C. Esajas beoordeelde op 2018-10-17

Hele goede service. Ik kwam er via website niet uit. En ben heel goed geholpen.

Astrid beoordeelde op 2018-10-08

Vorige week een muursticker besteld maar ik had nog wat vragen. Via de mail kreeg ik gelijk antwoord en een voorbeeld terug!
Geweldige service!!!

Maurice beoordeelde op 2018-10-05

Snelle service, goede communicatie, meedenkend en eerst voorbeelden toegestuurd gekregen!👍
Gewoon een dikke 10 voor dit bedrijf!

Gerlies beoordeelde op 2018-10-02

Ontzettend blij met de twee muurstickers die ik heb besteld! Ze waren ontzettend snel binnen. Daarnaast kwam ik na bestelling erachter dat ik roze had besteld en wilde graag paars, een mailtje gestuurd en dit is nog netjes aangepast. Top!

Anouk beoordeelde op 2018-09-26

Zeer tevreden, ik had per ongeluk het verkeerde postcode ingevuld voor het bezorgadres,
Na een telefoontje met muurstickerstunter en het goede postcode doorgegeven , hebben zij ervoor gezorgd dat het geregeld werdt met PostNL . Er kwam een extra mail met de vraag of het bezorgd was die dag. Dat was in perfecte staat! Ons toekomstig nichtje krijgt een super leuke kamer!!
Oh ja, de stickers zijn ook bijzonder mooi, de service nog beter.....

Iwan beoordeelde op 2018-09-26

Super klantvriendelijk en betrouwbaar. Ik had een probleem met een muursticker die ik bij een ander bedrijf had gekocht en toen ik muursticker.nl hierover belde dachten ze echt met me mee en boden ook nog direct een super goede oplossing. Ik had het ook de volgende dag al in huis. Hoe ze met klanten omgaan vind ik echt een voorbeeld voor anderen.

Casey beoordeelde op 2018-09-24

Heel erg tevreden over de service en behulpzaamheid van de medewerkers. Ik wilde een gepersonaliseerde sticker en de uitkomst is perfect. Hoeveel vragen ik ook had, men bleef behulpzaam en vriendelijk totdat ik de perfecte sticker had. De sticker is zeer makkelijk te bevestigen. Zeker een aanrader.

Martine beoordeelde op 2018-09-22

Goede service en bij vragen een snelle reactie!

P. Schreuder beoordeelde op 2018-09-17

Stickers voor m'n bedrijf besteld. Ze zijn goed gelukt en snel geleverd.

roos van oort beoordeelde op 2018-09-13

Dit is nu de tweede keer dat ik een muursticker besteld.En wat ik zo ongelooflijk tof vind is het persoonlijke kontakt via de mail om te vragen of er nog meer mogelijkheden zijn dan wat er op de site vermeld staat.En dat is dus totaal geen probleem.Ik vroeg om bij mijn eerste bestelling een hartje,engeltje en een sterretje erbij te doen.Dat was geen probleem.Ik kreeg direkt een mailtje met een voorbeeld.En het resultaat was echt super!En nu bij deze twee bestellingen die ik gedaan hebt ook weer de vraag om 2 dieren figuurtjes achter de tekst te plaatsen was geen probleem.Weer zeer snel een mailtje met voorbeeld en ook deze weer supermooi!
Ik ben zeer tevreden over het snelle kontakt,het meedenken en de snelle levering en uiteraard het resultaat!
Top!

Patricia Vermeulen beoordeelde op 2018-09-12

Super service! Bij twijfel van kleur, kan je proef stukjes krijgen, dan weet je zeker of je de juiste kleur besteld. Snelle levering ook!

Karin beoordeelde op 2018-09-07

Goeie services!

Esther beoordeelde op 2018-09-07

top!
Ik wilde dat de kleuren van de muursticker iets anders zouden worden dan ze normaal worden geleverd. Die vraag gesteld aan de klantenservice. Hier snel een reactie op gehad. Daarna besteld (kon mijn wens aangeven in het opmerkingen veld) en nu.. 1,5 dag later zijn de stickers binnen en is het helemaal zoals ik het wenste!

Nickie beoordeelde op 2018-09-07

Goede service en mooie stickers!

Senya beoordeelde op 2018-08-18

Op mijn mail voor meer informatie werd snel gereageerd en eigenlijk was alles mogelijk. En de prijs is ook super! Het eindresultaat was precies wat ik verwacht had.

Erik en Ingrid beoordeelde op 2018-07-30

Helaas kwam onze sticker niet helemaal ongeschonden aan, maar we kregen na een telefoontje direct een andere toegestuurd. Beter verpakt, en ongeschonden.
Zijn er erg blij mee.

Petra Van den Hoof beoordeelde op 2018-07-12

Samen kun je hele mooie stickers maken.

Gineke beoordeelde op 2018-07-05

Qua service: uitstekend. Muursticker was niet naar onze verwachting, snelle reacties van klantenservice waarbij betaling direct terug gestort werd.

Rosanne beoordeelde op 2018-06-16

Goede kwaliteit, snelle levering en supergoede service!