Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Bol.com 9 9,4

Heidi Geleyns beoordeelde op 2019-06-05

Zeer klantvriendelijk, goede service en goede kwaliteit van de geleverde sticker. Aanpassingen aan de sticker werden goed en graag gedaan. Vlotte communicatie via mail. Top zeer tevreden met de geleverde diensten en sticker.

Gerrie beoordeelde op 2019-06-01

Snelle service, snelle reactie, vriendelijk en erg tevreden over het resultaat.

Rianne beoordeelde op 2019-05-14

Fantastische service, snelle reacties en netjes& op tijd bezorgd! In een woord: super!

Linda beoordeelde op 2019-05-08

Goede persoonlijke service en advies gehad. Blij met de sticker op de babykamer!

Louwke beoordeelde op 2019-05-06

Topservice!!

Harry beoordeelde op 2019-05-04

Ik heb twee teksten besteld die snel werden geleverd. Keurig verpakt en de track en trace was uitmuntend.
Helaas ging het met een van de teksten mis bij het aanbrengen op de muur. Voor mij nog onduidelijk waardoor. Ik heb dat gemeld en er ontstond een persoonlijk contact met één van de mensen. Steeds dezelfde, wat ik erg prettig vond.
Na een aantal informatieve vragen kregen ik zonder omhaal de mislukte tekst gratis alsnog weer toegestuurd. De verzendkosten heb ik op mijn verzoek betaald.
Ik vond de wijze van reageren erg correct, professioneel, oplossend en zeer prettig. Het resultaat ook.
Al met al ben ik meer dan tevreden en ik heb intussen al bij diverse mensen de tip gedaan hier te bestellen.

Dirk beoordeelde op 2019-05-03

Ik had plakletters besteld maar ik had twee fouten gemaakt de verkeerde kleur en ze waren te groot besteld.
Mailtje gestuurd en ze werden kosteloos veranderd in kleur en grote dat is nog eens service.
Mvgr een heel blije klant

Eline beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering en een hele mooie sticker ontvangen.

Linda beoordeelde op 2019-05-03

Perongeluk verkeerde kleur besteld, en gratis nieuwe sticker gekregen in goeie kleur ! Wat een super service

Isabel beoordeelde op 2019-04-30

Betrouwbare en zeer professionele webwinkel, zeker aan te bevelen! Goede kwaliteit van stickers en erg klantvriendelijk. Mijn eerste sticker viel te groot uit bij levering en ik kreeg na melding gewoon gratis een kleiner exemplaar toegestuurd. Teveel betaalde bedrag werd direct teruggestort.

Toos beoordeelde op 2019-04-12

Prijs/kwaliteit zeer goed! Kosteloos verbeteringen aangebracht in een bestelde wereldkaart; goed meegedacht en efficiënt geholpen.

Jacqueline Kramer beoordeelde op 2019-04-10

Super klant vriendelijk

Tonnie Vis beoordeelde op 2019-04-10

Goed en snel. .

Anita beoordeelde op 2019-04-09

Bestelling niet ontvangen door fout post nl. Volgende dag nieuwe sticker binnen!!
Super!

Wendy beoordeelde op 2019-04-09

Super tevreden. Snelle reactie op een verkeerde bestelling. Hele fijne en snelle retour afwerking. Super tevreden op de geleverde spullen.

Rijna beoordeelde op 2019-04-08

De sticker bleef niet goed plakken, de medewerker heeft dit goed opgelost nog een nieuwe sticker te sturen met een betere plakkracht.

Kelly beoordeelde op 2019-04-06

De sticker die ik besteld had was groter dan aangegeven. Daarover gemaild en meteen werd er een nieuwe sticker opgestuurd. Volgende dag was de sticker binnen. Super service!

Hoekstra beoordeelde op 2019-04-02

Echt zeer TEVREDEN, super snelle service, donderdag besteld en kreeg gelijk bericht dat het de volgende dag bij post werd aangeboden via track en trace code en idd Vrijdags in huis!!! SUPER snel. Daarbij ook nog eens zeer goed telefonisch bereikbaar omtrent een vraag die wij hadden zelfs hierbij waren ze zeer vriendelijk -oplossend met hun antwoord. SUPER BEDANKT, Jan met deze mooie stickers!! (Absoluut een aanrader )

Jane beoordeelde op 2019-03-28

Super blij mee. Kwaliteit is top en de stickers zijn makkelijk weg te halen. Het kwam super snel binnen. 2 keer besteld omdat ik tevreden. Ga zeker terugkomen. Bedankt voor de goede service

Saskia beoordeelde op 2019-03-26

Prima service, snelle levering en prettige mailwisseling nadat ik een vraag stelde. Kortom, ik kan ze zeker aanbevelen.