Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Casey beoordeelde op 2018-09-24

Heel erg tevreden over de service en behulpzaamheid van de medewerkers. Ik wilde een gepersonaliseerde sticker en de uitkomst is perfect. Hoeveel vragen ik ook had, men bleef behulpzaam en vriendelijk totdat ik de perfecte sticker had. De sticker is zeer makkelijk te bevestigen. Zeker een aanrader.

Martine beoordeelde op 2018-09-22

Goede service en bij vragen een snelle reactie!

P. Schreuder beoordeelde op 2018-09-17

Stickers voor m'n bedrijf besteld. Ze zijn goed gelukt en snel geleverd.

roos van oort beoordeelde op 2018-09-13

Dit is nu de tweede keer dat ik een muursticker besteld.En wat ik zo ongelooflijk tof vind is het persoonlijke kontakt via de mail om te vragen of er nog meer mogelijkheden zijn dan wat er op de site vermeld staat.En dat is dus totaal geen probleem.Ik vroeg om bij mijn eerste bestelling een hartje,engeltje en een sterretje erbij te doen.Dat was geen probleem.Ik kreeg direkt een mailtje met een voorbeeld.En het resultaat was echt super!En nu bij deze twee bestellingen die ik gedaan hebt ook weer de vraag om 2 dieren figuurtjes achter de tekst te plaatsen was geen probleem.Weer zeer snel een mailtje met voorbeeld en ook deze weer supermooi!
Ik ben zeer tevreden over het snelle kontakt,het meedenken en de snelle levering en uiteraard het resultaat!
Top!

Patricia Vermeulen beoordeelde op 2018-09-12

Super service! Bij twijfel van kleur, kan je proef stukjes krijgen, dan weet je zeker of je de juiste kleur besteld. Snelle levering ook!

Karin beoordeelde op 2018-09-07

Goeie services!

Esther beoordeelde op 2018-09-07

top!
Ik wilde dat de kleuren van de muursticker iets anders zouden worden dan ze normaal worden geleverd. Die vraag gesteld aan de klantenservice. Hier snel een reactie op gehad. Daarna besteld (kon mijn wens aangeven in het opmerkingen veld) en nu.. 1,5 dag later zijn de stickers binnen en is het helemaal zoals ik het wenste!

Nickie beoordeelde op 2018-09-07

Goede service en mooie stickers!

Senya beoordeelde op 2018-08-18

Op mijn mail voor meer informatie werd snel gereageerd en eigenlijk was alles mogelijk. En de prijs is ook super! Het eindresultaat was precies wat ik verwacht had.

Erik en Ingrid beoordeelde op 2018-07-30

Helaas kwam onze sticker niet helemaal ongeschonden aan, maar we kregen na een telefoontje direct een andere toegestuurd. Beter verpakt, en ongeschonden.
Zijn er erg blij mee.

Petra Van den Hoof beoordeelde op 2018-07-12

Samen kun je hele mooie stickers maken.

Gineke beoordeelde op 2018-07-05

Qua service: uitstekend. Muursticker was niet naar onze verwachting, snelle reacties van klantenservice waarbij betaling direct terug gestort werd.

Rosanne beoordeelde op 2018-06-16

Goede kwaliteit, snelle levering en supergoede service!

Fam Mastenbroek beoordeelde op 2018-06-14

Uitmuntend! Volgende dag in huis. Ik had te grote besteld en kreeg zo weer kleinere stippen (gratis!!) geleverd!

Melissa callant beoordeelde op 2018-06-13

Ik bestelde eerst de sticker van het konijn. Was zo tevreden ik snel een 2de heb besteld. De giraf was dat al wat moeilijker op op te hangen maar dat lag aan de grote. Dan men man erbij geroepen en ging prima. Denk dat ik de hert ook nog zal bestellen. Snelle levering. Alles top!

Jenna beoordeelde op 2018-06-04

Uitstekende service! Stickers zijn mooi en van goede kwaliteit.

Gineke beoordeelde op 2018-05-29

Tot twee maal toe muurstickers besteld. Zeer snelle levering en ook goed op de hoogte gebracht wanneer de stickers verzonden waren. Stickers zelf van goede kwaliteit. Zeer tevreden

Reactie van MuurstickerStunter.nl:
Dankjewel, goed om te horen Gineke :)

Eline beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden ove

Eros beoordeelde op 2018-05-15

De kleur was donkerder uitgevallen dan verwacht. Ik kreeg kosteloos een lichter setje toegestuurd.

Sandra beoordeelde op 2018-05-02

Een zelfgekozen tekst laten afdrukken als muursticker. Erg mooi resultaat en hele snelle levering! Erg blij mee.

Tevens goed op de hoogte gehouden via de mail. Gewoon goede service!