Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Bol.com 14 9,1

Christel beoordeelde op 2019-08-14

Wat een service! De sticker die ik had besteld was niet helemaal zoals verwacht. Na telefonisch contact met Jan van muurstickerstunter kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Inmiddels is de nieuwe sticker opgeplakt en we zijn er super blij mee!!!

Carine beoordeelde op 2019-08-11

Wat een toppie service, een dikke 10 op 10. Tot de volgende.

Laura beoordeelde op 2019-08-07

Snel geleverd! Super service!

Emma beoordeelde op 2019-07-31

Goede service, makkelijk retourneren

Marieke beoordeelde op 2019-07-27

Super service! Snelle levering, eerlijke prijs.

Yvonne beoordeelde op 2019-07-19

Na de mooie muursticker te hebben ontvangen, was deze binnen een dag stuk gemaakt door mijn kat. Situatie uitgelegd, waarna ik kosteloos een nieuw exemplaar kreeg toegestuurd. Deze hangt nu op veilige afstand. Wat een goede service!

Monique beoordeelde op 2019-07-17

Wat een goede service ik raad iedereen aan om hier te kopen goede kwaliteit en een bedrijf dat nog weet wat service betekentšŸ‘TOP!!

Dennis beoordeelde op 2019-07-16

Wij hadden het zelf fout gedaan en hun hebben het kosteloos nieuw gemaakt top..

Diana beoordeelde op 2019-07-14

Heel snel geregeld
Vriendelijk
Ben tevreden

Heidi Geleyns beoordeelde op 2019-06-05

Zeer klantvriendelijk, goede service en goede kwaliteit van de geleverde sticker. Aanpassingen aan de sticker werden goed en graag gedaan. Vlotte communicatie via mail. Top zeer tevreden met de geleverde diensten en sticker.

Gerrie beoordeelde op 2019-06-01

Snelle service, snelle reactie, vriendelijk en erg tevreden over het resultaat.

Rianne beoordeelde op 2019-05-14

Fantastische service, snelle reacties en netjes& op tijd bezorgd! In een woord: super!

Linda beoordeelde op 2019-05-08

Goede persoonlijke service en advies gehad. Blij met de sticker op de babykamer!

Louwke beoordeelde op 2019-05-06

Topservice!!

Harry beoordeelde op 2019-05-04

Ik heb twee teksten besteld die snel werden geleverd. Keurig verpakt en de track en trace was uitmuntend.
Helaas ging het met een van de teksten mis bij het aanbrengen op de muur. Voor mij nog onduidelijk waardoor. Ik heb dat gemeld en er ontstond een persoonlijk contact met één van de mensen. Steeds dezelfde, wat ik erg prettig vond.
Na een aantal informatieve vragen kregen ik zonder omhaal de mislukte tekst gratis alsnog weer toegestuurd. De verzendkosten heb ik op mijn verzoek betaald.
Ik vond de wijze van reageren erg correct, professioneel, oplossend en zeer prettig. Het resultaat ook.
Al met al ben ik meer dan tevreden en ik heb intussen al bij diverse mensen de tip gedaan hier te bestellen.

Dirk beoordeelde op 2019-05-03

Ik had plakletters besteld maar ik had twee fouten gemaakt de verkeerde kleur en ze waren te groot besteld.
Mailtje gestuurd en ze werden kosteloos veranderd in kleur en grote dat is nog eens service.
Mvgr een heel blije klant

Eline beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering en een hele mooie sticker ontvangen.

Linda beoordeelde op 2019-05-03

Perongeluk verkeerde kleur besteld, en gratis nieuwe sticker gekregen in goeie kleur ! Wat een super service

Isabel beoordeelde op 2019-04-30

Betrouwbare en zeer professionele webwinkel, zeker aan te bevelen! Goede kwaliteit van stickers en erg klantvriendelijk. Mijn eerste sticker viel te groot uit bij levering en ik kreeg na melding gewoon gratis een kleiner exemplaar toegestuurd. Teveel betaalde bedrag werd direct teruggestort.

Toos beoordeelde op 2019-04-12

Prijs/kwaliteit zeer goed! Kosteloos verbeteringen aangebracht in een bestelde wereldkaart; goed meegedacht en efficiënt geholpen.