Einsteinweg 1A
8912AP Leeuwarden

9,9

Google Plus/Places - 10,0

Rosanne beoordeelde op 2018-06-16

Goede kwaliteit, snelle levering en supergoede service!

Fam Mastenbroek beoordeelde op 2018-06-14

Uitmuntend! Volgende dag in huis. Ik had te grote besteld en kreeg zo weer kleinere stippen (gratis!!) geleverd!

Melissa callant beoordeelde op 2018-06-13

Ik bestelde eerst de sticker van het konijn. Was zo tevreden ik snel een 2de heb besteld. De giraf was dat al wat moeilijker op op te hangen maar dat lag aan de grote. Dan men man erbij geroepen en ging prima. Denk dat ik de hert ook nog zal bestellen. Snelle levering. Alles top!

Jenna beoordeelde op 2018-06-04

Uitstekende service! Stickers zijn mooi en van goede kwaliteit.

Gineke beoordeelde op 2018-05-29

Tot twee maal toe muurstickers besteld. Zeer snelle levering en ook goed op de hoogte gebracht wanneer de stickers verzonden waren. Stickers zelf van goede kwaliteit. Zeer tevreden

Reactie van MuurstickerStunter.nl:
Dankjewel, goed om te horen Gineke :)

Eline beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden ove

Eros beoordeelde op 2018-05-15

De kleur was donkerder uitgevallen dan verwacht. Ik kreeg kosteloos een lichter setje toegestuurd.

Sandra beoordeelde op 2018-05-02

Een zelfgekozen tekst laten afdrukken als muursticker. Erg mooi resultaat en hele snelle levering! Erg blij mee.

Tevens goed op de hoogte gehouden via de mail. Gewoon goede service!

Jordy beoordeelde op 2018-04-14

Heel snelle levering + had een fout en door snelle reactie en uitvoering direct opgelost zeker voor herhal

Anne-Marie beoordeelde op 2018-04-10

Prima contact over hoe de sticker moest worden! Snelle reacties!
Nadat hij werd verstuurd is de sticker bij PostNL zoekgeraakt; ze deden niet moeilijk en stuurde gewoon een nieuwe.
Top!
Zal er zeker nog eens bestellen als ik wat nodig heb.

Barbara beoordeelde op 2018-04-06

Prachtige stickers! Zeer goede en vriendelijke service. Direct geholpen, echt een aanrader.

P. Schreuder beoordeelde op 2018-04-05

Kleine stickers besteld voor m'n bedrijf. Netjes afgehandeld. Goed verpakt en snel geleverd.

Noortje beoordeelde op 2018-03-30

Heel erg tevreden. Besteld en optijd binnen! Goed verpakt, niet beschadigd of gevouwen. Kwaliteit is uitstekend, plakt goed, kunt ze zelfs een keer eraf halen en weer terug plakken. Goede communicatie, snelle terugkoppeling op een vraag via e-mail.

Ik kan iedereen aanraden om hier stickers te bestellen.

Reactie van MuurstickerStunter.nl:
Goed om te horen, bedankt voor je recensie Noortje :)

Susanne van der Linde beoordeelde op 2018-03-22

Snelle service en reactie. Sticker in 1e instantie niet helemaal goed gegaan, volgende dag al een nieuwe in huis.
Plakt ook erg makkelijk op de muur en zonder moeite het folie eraf kunnen halen.

Reactie van MuurstickerStunter.nl:
Bedankt voor je recensie Susanne, veel plezier van je muursticker

Karen Vercammen beoordeelde op 2018-03-21

Hele mooie sticker/design, was veelbelovend. Helaas zeer moeilijk van het stickervel te halen, bovendien komen veel stickers van de muur los (ondanks droge en gladde muur) en zijn verschillende details helaas niet goed uitgewerkt. Jammer.

Hallo Karen,

Dank voor je feedback. We nemen direct contact met je op om te kijken naar een oplossing.
Het kan namelijk zijn dat je ondergrond onlangs geverfd is, hierdoor is de ondergrond nog nat en kan de sticker niet hechten. Ik zie dat je ook een sticker hebt van een specifiek merk, het komt in de praktijk wel eens voor dat deze merken stickers minder goed hechten op bepaalde ondergronden. Dan kunnen we eventueel kijken naar een alternatief die we van eigen materiaal kunnen maken wat wel goed blijft plakken op je ondergrond.

Jamie beoordeelde op 2018-03-20

Na 2 dagen de zelf ontworpen muursticker al binnen. Super mooi geworden. Erg blij mee. Duidelijke beschrijving toegevoegd hoe je de sticker het beste op de muur kunt bevestigen. Top!

Jitske beoordeelde op 2018-03-19

Snelle en goede service. Netjes contact. Erg tevreden

Jolanda beoordeelde op 2018-03-16

👌👍

Nardie beoordeelde op 2018-03-05

Zeer goede en snelle levering. Ook de service is zeer goed.
Ik ontdekte een foutje op de site mbt de prijs van een muursticker.
Via de mail contact gezocht, en ik kreeg meteen bericht terug. Binnen 10 minuten was de prijs aangepast op de site, en ik kreeg zelfs nog korting op mijn bestelling!

Tieneke Jol beoordeelde op 2018-03-04

Top! stickers waren binnen 1 dag geleverd en hangen nu mooi in de kamer van mijn zoon! Helemaal bij.