MuurstickerStunter.nl

MuurstickerStunter.nl

Wil je binnen korte tijd je interieur omtoveren? Dan zijn Muurstickers de ideale oplossing. Bij Muurstickerstunter vindt je een ruim assortiment muurstickers voor elke ruimte. Zo zijn muurstickers bijvoorbeeld erg geschikt voor in je kinderkamer, babykamer, slaapkamer of woonkamer. Maar ook je bedrijfsruimte of de ramen van je woonruimte kunnen worden voorzien van muurstickers.

Daarnaast biedt Muurstickerstunter de mogelijkheid aan om eigen teksten te laten drukken. Zo heb je altijd een originele eigen tekst op je muur. Geïnteresseerd geraakt in Muurstickers? Neem gerust eens een kijkje in onze webshop!
9,9

• eric bertrand
    Review voor MuurstickerStunter.nl

klantvriendelijk ook als het misgaat met opplakken van de sticker bedrijf is pas tevreden als klant tevreden is super service

• Silvia
    Geverifieerde klant van MuurstickerStunter.nl

Snelle levering en gratis andere kleur stickers gemaakt omdat wij de 1e keer de kleur niet mooi vonden. Nette service.

• Hoe beoordeel je MuurstickerStunter.nl?

• Stephan Smeets
    Review voor MuurstickerStunter.nl

De initiële bestelling ging al vlekkeloos, maar zojuist een kippenvel moment hoe een dit bedrijf omgaat met een hulpvraag. De situatie: een cijfer van de sticker zelf onhandig gescheurd. Ik bel zonet en leg de situatie uit en Rick besluit kosteloos deze op te sturen. Wat een service!!

• George Jansen Schipper
    Geverifieerde klant van MuurstickerStunter.nl

Prettige en betrouwbare site. Levering door jullie is uitstekend. Alleen post.nl laat weer afweten. Wij zitten nog steeds te wachten op ons pakketje.

• Benjamin
    Geverifieerde klant van MuurstickerStunter.nl

Snelle levering en zeer prettige service! Zeker aan te bevelen

• Mariska en Koen
    Geverifieerde klant van MuurstickerStunter.nl

Super service, ze denken mee en handelen snel.

• Ellen
    Geverifieerde klant van MuurstickerStunter.nl

Uitstekende service en mooie producten. Ik had een verkeerde maat besteld en kreeg meteen mijn geld teruggestort. Ondanks dat het om een muursticker met eigen tekst ging. Geweldige service. De nieuwe sticker is prachtig.

• Caroliene
    Review voor MuurstickerStunter.nl

Top service. Mijn waarschuwingsstickers voor vogels waren beschadigd door postbezorging. Na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik meteen toezegging dat ik nieuwe stickers kreeg opgestuurd. De volgende dag lagen deze al in de brievenbus. Gelukkig nu onbeschadigd. Ik heb bij de postbezorger een klacht ingediend dat muurstickerstunter nu voor de kosten opdraait terwijl het de schuld is van de post. Hooelijk gebeurt hier nog iets mee.

• Nicole

Geweldige service!

• Jill Beemer
    Review voor MuurstickerStunter.nl

Snelle levering en zeer goede service