Parkweg 135
2271AH Voorburg

Carina hipke beoordeelde op 2017-06-25

Duidelijke snelle mail-communicatie. stralen verantwoordelijkheidsgevoel uit. de prijzen zijn goed, kwaliteit heel goed.
bestellingen boven bepaald bedrag geen verzendkosten en ik kreeg ook nog een aardigheidje.
dat vind ik heel leuk en prettig. ik ben al 28 jaar therapeut en ik vind Tisserand een heel goede kwaliteit verkopen. voelt heel goed en
ik wil topkwaliteit voor mijn klienten. wat je op de huid smeert komt ook in het lichaam. ik geloof in dit merk

Anneke de Groot beoordeelde op 2017-06-20

snelle levering, mooie producten en een leuk cadeautje.

Silvia Smeets Wellness Oase Oost beoordeelde op 2017-05-31

uitstekende producten. Een geweldige en snelle service en vaak met een cadeautje erbij. Het is altijd een genot om een pakketje van jullie te ontvangen. Ook mijn klanten zijn erg tevreden over jullie producten.

ANDRE VAN HERCK beoordeelde op 2017-05-30

ZEER SNELLE EN VERZORGDE LEVERING VAN MIJN 2DE AANKOOP BIJ JULLIE!
Dank U

Elisabeth van Linden beoordeelde op 2017-05-22

alles correct geleverd zoals aangekondigd. een tevreden klant. Elisabeth van Linden

Bibian Hopmans beoordeelde op 2017-05-18

Snelle service en zorgvuldig ingepakt. Er is aandacht besteed aan het product.

Lieke vreedorp beoordeelde op 2017-05-15

Superproducten en vriendelijke klantenservice

John Adam beoordeelde op 2017-05-08

Je suis francophone! Veuillez m'écrire en français svp!

Kirsten Kiela beoordeelde op 2017-01-29

Prima service! Bestellingen worden snel en netjes verpakt geleverd!

Reactie van My Green Universe:
Fijn dat het bevalt Kirsten Kiela en dank je wel voor je bestelling

Rudy Verlee beoordeelde op 2017-01-02

Juiste bestelling op tijd afgeleverd, en nog een klein geschenkje erbij.

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je beoordeling Rudy Verlee, geniet van de producten!

Lammert Brouwer beoordeelde op 2016-12-28

Prima service. Besteld en heel snel geleverd.

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je reactie. We hopen dat de producten ook bevallen.

SONIA SLEEWAGEN beoordeelde op 2016-12-17

In orde en snel

Hartelijk Dank Sonia Sleewagen

AB beoordeelde op 2016-12-09

Prettig dat de verpakking zo minimaal mogelijk was, geen piepschuim etc. snel geleverd, en opnieuw aanbieden toen ik op tijdstip v leveren niet thuis was. heb de indruk dat de buren internet levering voor ons wat te veel beginnen te vinden namelijk.
Verbetertip: bij bestellen zelf moment (dag) van levering kunnen aangeven. Bij track & trace link ook de optie invoegen om zelf moment van aanwezigheid voor ontvangst aan te kunnen geven. Nu kwam bezorger voor niets, ik wist dat, maar kon dat niet communiceren vooraf.

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel AB voor je leuke beoordeling, we zullen je advies meenemen en onderzoeken hoe we dit met onze vervoerder kunnen organiseren.

Brigitta van Mil-Maassen beoordeelde op 2016-12-08

Prima en snelle service en levering.

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je leuke bericht Brigitta

Geertje Brinkmann beoordeelde op 2016-11-14

Mooie producten, fijne service.

Dank je wel Geertje

Lieke vreedorp beoordeelde op 2016-11-05

Uitstekende levertijd, klantenservice heel vriendelijk, en product mooi verpakt verstuurd, kreeg er nog een gratis proefje bij!

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je leuke reactie
2016