Parkweg 135
2271AH Voorburg

Mary Stege beoordeelde op 2019-02-22

Heel tevreden! Ik kreeg zelfs een welkomscadeautje bij mijn bestelling, omdat het de 1e keer was dat ik bestelde! Top! Heel erg bedankt!

Cathalina van den Heuvel beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering, keurig verpakt.

Reactie van My Green Universe:
Dankjewel en veel plezier van de producten.

Lydia Hendriks beoordeelde op 2019-02-12

Snel en netjes geleverd

Reactie van My Green Universe:
Bedankt voor jouw bericht. Fijn dat alles goed aangekomen is.

Liesbet Van Pelt beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering en prachtige producten.

Reactie van My Green Universe:
Fijn om te horen Liesbet, veel plezier van de producten en dankjewel voor jouw reactie.

Nol Twigt beoordeelde op 2019-01-29

foutloos

Reactie van My Green Universe:
Bedankt voor de beoordeling Nol. Geniet van de producten!

Hester Op de laak beoordeelde op 2019-01-28

Goed product. Fijne communicatie. Snelle levering.

Reactie van My Green Universe:
Fijn dat het bevalt Hester en dankjewel voor jouw beoordeling.

J M van der Wildt beoordeelde op 2019-01-14

Super snel en goed verpakt

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je leuke beoordeling

E Kok beoordeelde op 2019-01-07

-de bezorging ging snel en goed, de flesjes en de verpakking ziet er goed verzorgd uit
-de geuren geven een rare smaak in de mond (droog en metaalachting) bij verdamping (met water en 1 druppel)
-de geur mandarijn ruikt in het flesje krachtig, maar geeft bijna tot geen geur uit de fles (verdamper nog niet bij 5 druppels, bij 2 druppels op steen)
-de geuren tea tree en patchoeli ruiken naar grond met schimmel, beiden dezelfde geur

Reactie van My Green Universe:

Wat jammer dat de geuren niet bij je passen. Patchoeli is een olie met een volle, exotische en aardse geur waarvoor vaak geldt ‘you love it or hate it’.
Tea tree is wat ons betreft een heel andere geur dan patchoeli, maar geurbeleving blijft iets zeer persoonlijks.
Wij zullen nog even direct contact met je opnemen.

Heleen Dankbaar beoordeelde op 2019-01-03

Pakje keurig op tijd, netjes verpakt ontvangen.

Reactie van My Green Universe:
Hallo Heleen, Dank je wel voor je mooie waardering, Gelukkig 2019!

Ria beoordeelde op 2018-12-14

Een snelle, vlotte afhandeling en flexibel om op een ander adres te leveren. Fijne producten ook.

Reactie van My Green Universe:
Hallo Ria, dank je wel voor je beoordeling, gelukkig 2019!

Hannie Geves beoordeelde op 2018-11-27

snel bezorgd en goed ingepakt

Reactie van My Green Universe:
Hallo Hannie, Dank je wel voor je waardering!

Lies Franckaert beoordeelde op 2018-11-19

Het was de eerste keer ik een bestelling plaatste bij My Green universe.
Toen ik het pakket opende ontdekte ik een fijn hartelijk welkomstgeschenk! Dit gaf een heel warm gevoel en de bevestiging nogmaals waarom ik heel graag zal werken met jullie producten in mijn praktijk.
Lies-Lilies

Reactie van My Green Universe:
Hallo Lies, Fijn dat de producten goed zijn aangekomen. We hopen dat je ook in 2019 van onze producten blijft genieten. Dank je wel voor je review.

Katleen Van den Broeck beoordeelde op 2018-11-17

Snel perfect kwaliteit nog niet getest

Reactie van My Green Universe:
Hallo Katleen, we hopen dat je de producten inmiddels hebt kunnen testen? Dank je wel voor je review

Heidi Vossenaar beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering en goede informatie. Jammer dat de klant de verzendkosten moet betalen.

Reactie van My Green Universe:
De kosten voor verzenden zijn gratis bij bestellingen boven de €50,-. Daaronder subsidiëren we de kosten die wij aan PostNL moeten betalen en zijn slechts €4,95. We hopen dat de producten bevallen en zien je graag terug Heidi, geniet er van.

Sylvia Smeets beoordeelde op 2018-11-14

Meer dan tevreden. Fijne producten, snelle levering en altijd een klein cadeautje bij de bestelling. Super attent.

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je leuke reactie Sylvia

Wjj van schuppen beoordeelde op 2018-10-11

A... smaakt goed
B.... prettig verzorgt

Fijn dat het zo goed bevalt Wjj van Schuppen

Anita Moritz beoordeelde op 2018-10-05

goed product, snel in huis

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je reactie Anita

Germa - My Essence beoordeelde op 2018-10-04

Erg tevreden. De medewerking voor het op tijd binnen krijgen van de bestelling voor de opening van mijn praktijk was erg goed. Wijze van bestelling is gebruikersvriendelijk en de mooie producten ook goed verpakt verzonden.

Reactie van My Green Universe:
Dank je wel voor je leuke reactie Germa, veel succes met je parktijk!

JD. beoordeelde op 2018-10-01

Deze producten zijn vrijwel allemaal nieuw voor me, en ik ben wel onder de indruk van de kwaliteit.
Gelukkig ook betaalbaar. Het pakketje in prima staat ontvangen.

Reactie van My Green Universe:
Beste JD. Fijn dat je zo positief bent. We bestaan al 40 jaar, ben blij dat we elkaar nu gevonden hebben en zien je graag weer langskomen.

Fatima Saattschi beoordeelde op 2018-09-28

Snelle en accurate levering!

Reactie van My Green Universe:
Hallo Fatima, geniet van de producten