My Green Universe

My Green Universe

Webshop My Green Universe is er voor jouw gemak. Bij ons vind je natuurlijke en biologische producten voor verzorging en welzijn.
De heerlijkste lichaams- en badoliën, douche- en badproducten, etherische oliën, crèmes, sfeerproducten en een een heleboel meer.
Ook voor de probleemhuid en voor kinderen bieden wij mooie, milde en verzorgende producten.
Wij hebben ons aanbod van een select aantal merken zorgvuldig voor jou samengesteld. Merken die zich vaak al decennialang met hart & ziel en
groot respect voor de natuur inzetten om producten van prachtige kwaliteit te leveren.

Want wat is er nu fijner dan te weten dat je jezelf en jouw familie verwent en jouw vrienden verrast met heerlijke, pure en verantwoorde producten
die écht vol zitten met verzorgende, natuurlijke ingrediënten? Dat is volgens ons pas echt pure luxe.
9,5
Filter 509 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 368 met beschrijving

• ~Jur Ringers

Verliep goed

Antwoord van My Green Universe

Superfijn om te horen. Dankjewel Jur voor je mooie review!

• Marion Zegers
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Super fijne producten, goede prijzen en een hele snelle levering!

Antwoord van My Green Universe

Dag Marion, Wat een mooie review. Dankjewel!

• Hoe beoordeel je My Green Universe?

• Grațian Ilana

Excellent

• Nicole
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Goede kwaliteit olie, snelle levering.

Antwoord van My Green Universe

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor jouw mooie review Nicole.

• Manon
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Al regelmatig een bestelling gedaan. Altijd dik in orde.

Antwoord van My Green Universe

Dankjewel Manon! Hartstikke fijn dat je de moeite hebt genomen een review te plaatsen.

• marijke Schuringa
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Producten waren netjes ingepakt en de bezorg instructie "mag id garage gezet worden" was duidelijk op de verpakking gezet. Echter heeft de postnl het pakket achter de plantenbak gezet, waar het waarschijnlijk enige tijd id regen gestaan heeft, gevolg een verzopen pakket. Misschien goed om post nl hierop aan te spreken.

Antwoord van My Green Universe

Bedankt voor de mooie review Marijke! Oef ja dat is niet zo handig van de bezorger. We zullen het melden bij PostNL.

• john

kompetent en vriendelijk.

Antwoord van My Green Universe

Hartelijk dank John voor de mooie beoordeling!

• Mattie

Superb and grande support, kind and VERY helpful. Love Tisserand

Antwoord van My Green Universe

Thank you so much for your wonderful review Mattie!

• T. Wolters

Goeie service

Antwoord van My Green Universe

Bedankt voor de mooie beoordeling T!

• Bert V/d dorp Walraven

Antwoord van My Green Universe

Dankjewel voor jouw mooie beoordeling Bert!

• Manon Reits
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Mooie producten en nooit klachten, al vaker spullen besteld

Antwoord van My Green Universe

Ah wat fijn om te horen Manon. We zijn superblij met onze vaste klanten!

• Veronica Ioannou

Great service!

Antwoord van My Green Universe

Thanks for your wonderful review Veronica!

• Pascale
    Geverifieerde klant van My Green Universe

J’apprecie particulierement les conseils d’utilisation des huiles essentielles. Vooral de spierpijn recept en de tip om zilvervisjes te bestrijden. Et bien evidemment la qualite des produits Tisserand.

Antwoord van My Green Universe

Merci Pascale! Nous aimerions vous remercier d’avoir pris le temps d’écrire une si belle critique. Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen zo'n mooie beoordeling te schrijven!

• unmani casalini
    Geverifieerde klant van My Green Universe

prima alleen maar de pakket is bij de post en kan ik alleen maar vanaf vandaag ophalen

Antwoord van My Green Universe

Bedankt voor je beoordeling Unmani. We hebben het even voor je nagekeken en zien dat jouw pakket op de dag van bestelling door ons is verzonden en de volgende dag door PostNL bij je is aangeboden. Helaas kon jouw pakket volgens de status niet bij je afgeleverd worden en ligt daarom nu klaar bij een afhaalpunt dicht bij jou in de buurt. Op dat stukje van levering hebben wij geen invloed. Via het linkje dat je per e-mail van ons ontvangt, kun je de zending altijd volgen en zo nodig een ander aflevermoment kiezen. We hopen dat je snel in de gelegenheid bent het op te halen en kunt genieten van de door jou bestelde producten! Mocht je nog vragen hebben, mail ons dan gerust.

• Annemiek Burger
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Goed product maar zou graag als business korting krijgen 😇

Antwoord van My Green Universe

Dag Annemiek, Dankjewel voor jouw review! Professionals werkzaam op het gebied van gezondheid en welzijn, zoals (aroma)therapeuten, masseurs, schoonheidsspecialisten bieden wij de mogelijkheid een professional account aan te maken. Zie hiervoor rechtsboven op de website bij 'Account, Voor professionals' of onderaan bij 'Informatie, Voor professionals'. Deze aanmeldingen worden door ons individueel beoordeeld. Je kunt hiervoor overigens niet hetzelfde e-mailadres gebruiken als voor een reeds bestaand consumentenaccount. Mocht je hierover nog vragen hebben, stuur ons dan even een e-mail via info@mygreenuniverse.eu. Misschien heb je hier iets aan?

• Gerda van Aard
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Prima verpakt, snelle service, geen gedoe te vragen waar je producten blijven.

Antwoord van My Green Universe

Wat fijn om te horen Gerda. Dankjewel voor jouw review!

• Gea Groenhof Dokter

Snelle levering!

Antwoord van My Green Universe

Bedankt voor jouw mooie beoordeling Gea. Veel plezier van de producten!

• Mauritza Richardson
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Het was snel geleverd ik ben heel blij mee

Antwoord van My Green Universe

Superfijn om te horen Mauritza. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen jouw review te geven!

• Astrid Louvenberg
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Super snelle levering en alles in perfecte conditie

Antwoord van My Green Universe

Dankjewel Astrid. Wat fijn om te horen. Veel plezier ervan!

• Con
    Geverifieerde klant van My Green Universe

Perfect! Bedankt voor de supersnelle en correcte levering!

Antwoord van My Green Universe

Wat fijn om te horen Con! Bedankt voor je mooie beoordeling.