Kleine Stadenstraat 101
+32486178473
KvK BE0821787463

9,1

Waêl Marzouk beoordeelde op 2018-09-02

Produit de qualité et service professionnel pour un prix très raisonnable. Continuez!

Miguel Muõz-Ortiz beoordeelde op 2018-08-31

Supersnel!

Henk Snellen beoordeelde op 2018-08-28

gewoon geod geregeld, kun je van op aan, Superrr

Sandra Saelens beoordeelde op 2018-08-28

heel tevreden...Toen de levering beschadigd leek: alles terug gestuurd en snel een vervanging. Vlotte communicatie, snelle reactie....

Chelly beoordeelde op 2018-08-25

Mooi produkt. Alles perfekt gelopen

Idee kwadraat beoordeelde op 2018-08-19

alles is gegaan zoals verwacht. makkelijk bestellen, en binnen paar dagen afgeleverd op mijn adres.

steven schietgat beoordeelde op 2018-08-13

Top service: zelfs opgebeld toen er een probleem was ipv een standaard mail!

Dubouloz Sébastien beoordeelde op 2018-08-08

Les belges ne sont pas champions du monde de foot !! Mais My planet Led est le champion du monde de conseils , services et disponibilité .
Un problème ? Ils ont la solution

Je n’ai pas trouvé leur équivalent en France

Encore merci

Dominique Dierckx beoordeelde op 2018-08-05

Goede site,eenvoudig om te bestellen.
Snelle levering van de gekochte goederen.
En aanrader!

Eric Van As beoordeelde op 2018-08-03

Gewoon top geregeld

michel holtkamp beoordeelde op 2018-07-30

1 bestelling is al twee weken onderweg maar hebben we nog niet ontvangen. De track en trace code werkt niet. Vriendelijk te woord gestaan bij navraag. We wachten nog steeds. Een andere bestelling was gedeeltelijk onjuist geleverd maar vlot en correct gecorrigeerd.

Beste Mijnheer Holtkamp,

Onze excuses voor het wachten.
we hadden u wel verwittigd van de wachttijd van 2 weken maar het duurt iets langer door een probleem bij Bpost.
We hebben contact opgenomen en het resterende deel van uw bestelling zou vandaag of ten laatste morgen verstuurd worden.

Nogmaals bedankt voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten,

theo wolterman beoordeelde op 2018-07-22

Gewoon waar voor je geld.

Eric Raaijmakers beoordeelde op 2018-07-19

Bestellen en bezorgen verliep prima.
De kwaliteit van de 8 st GU10 inbouwspotjes was minder dan gedacht.
De randen waren zichtbaar niet vlak en sloten daarom niet netjes aan op het plafond

Beste Mijnheer Raaijmakers,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie.
We zullen uw opmerking doorgeven aan onze leverancier. Zou u ons een foto kunnen doorsturen van de inbouwspotjes naar ons e-mailadres aub?

Dank bij voorbaat

Met vriendelijke groeten,

Frank van Haeren beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering.

Joris Beekhuis beoordeelde op 2018-07-10

delivery as promised.

Freddy Vanassche beoordeelde op 2018-07-06

Snelle afhandeling van de bestelling.

Marie-Christine CANCEL beoordeelde op 2018-07-04

On aimerait davantage être informé à chaque étape du traitement de la commande, pas de mail signalant l'expédition...ça n'est qu'en se connectant à son compte qu'on sait si sa commande est expédiée ou encore en cours de préparation...sinon RAS.

Bonjour Madame Cancel,

Merci de votre réponse.
En principe, on envoie toujours un mail une fois que la commande est expédiée. Dans ce mail, on ajoute également le numéro de suivi du collis. A ce moment là, vous pouvez voir où votre collis se trouve.

Bien à vous,

Guy Wathiong beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, we werden onmiddellijk verwittigd dat het product niet in voorraad was en de wachttijd 3 weken kon duren, jullie hebben het product netjes binnen deze termijn geleverd.

vincent aerts beoordeelde op 2018-05-27

lange levertermijn geen communicatie langs jullie kant
zelf na een week contact opgenomen met de klanten dienst

Beste Mijnheer Aerts,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Wat de levertijd betreft, proberen we steeds alles snel te leveren en onze klanten te informeren wanneer de goederen binnenkomen.
Daarom geven we ook geen geschatte levertermijnen mee omdat dit kan verschillen van product tot product. Voor artikelen die we niet op voorraad hebben zijn we afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers en die kunnen niet altijd een precieze leverdatum meedelen.
Zodra we over een correcte levertermijn beschikken, delen we die mee aan onze klant.

Mvg,

Rik Decramer beoordeelde op 2018-05-22

Ik had een heel vlotte bediening die prima in orde was. Alles heel goed geregeld. Dankuwel.