Kleine Stadenstraat 101
+32496871863
KvK BE0821787463

9,1

Tine Van den Brande beoordeelde op 2019-09-19

Netjes geleverd en werkt perfect

Thomas Glatzel beoordeelde op 2019-09-04

Alles opgelost!!! Op mijn tweede e-mail heeft Myplanetled onmiddellijk geantwoord . Zij sturen nog een lamp: Uitstekende en snelle klanten service. 5 sterren, hier koop ik graag nog een keer!!!

Onlangs 3 ledspots lampen besteld. 55mm inbouwmaat. 7 wat.
Snel geleverd. Uitstekende lamp: maar helaas was er een lamp bij zonder merk en met een andere kleuren temperatuur. De winkel heeft snel een lamp gestuurd. Echter weer de lamp zonder merk met een andere kleur temperatuur. Heb dus twee keer twee lampen bijdrage sets met andere kleur temperatuur. Op mijn vraag om nog een lamp te sturen om zodoende tenminste 3 dezelfde lampen te hebben voor mijn badkamer meubel is helaas nog niet beantwoord. Jammer, een op zich prettige winkel met leuke lampen: maar de klanten support kan beter

alles opgelost

Joni van de Stolpe beoordeelde op 2019-08-30

Kostenloos mijn afleveradres veranderd en opnieuw toegestuurd.
Service is hoog.

Reactie van My Planet LED:
Blij dat alles goed terecht is gekomen

Hetty Reinders beoordeelde op 2019-08-30

Mooie lamp van goede kwaliteit

Bedankt voor de reactie

P Bakkum beoordeelde op 2019-08-29

2 producten besteld , geen van beide voldoet aan de beschrijving / kleuren . BAGGER

Reactie van My Planet LED:
Er is inderdaad een verschil tussen afbeelding (heel moeilijk om zwart en koper mooi in beeld te brengen) en effectief kleur. Kostenloos retourneren was ook een optie maar u hebt geopteerd om deze alsnog te behouden …
Jammer dat u het als bagger omschrijft en dan alsnog alles bijhoudt.
Onze excuses alvast, het artikel is ondertussen niet meer actief in onze webshop.

Dirk Verhelst beoordeelde op 2019-08-17

Zeer tevreden, vlotte communicatie, kwaliteit-prijs balans = ok

Reactie van My Planet LED:
bedankt voor uw oprechte commentaar

Evert de Haan beoordeelde op 2019-07-31

snelle levering.nemen direct tel.kontact op als het niet op voorraad is en komen met alternatief. creditnota volgt onmiddelijk. super vriendelijk.

bedankt voor de comment

Frank OR beoordeelde op 2019-07-29

Zeer nette, vriendelijke en snelle behandeling bij een lamp die door transport beschadigd was.

Dit probleem is geheel naar tevredenheid opgelost!

Tevens een unieke lamp gekocht die we nergens anders gezien hebben.

Reactie van My Planet LED:
Bedankt voor het mooie commentaar

Lise beoordeelde op 2019-07-28

Articles commandés arrivés sans problèmes.

Philippe Miot beoordeelde op 2019-07-19

ras, parfait partout

Reactie van My Planet LED:
Merci pour votre réaction, nous essayons de faire le mieux pour tous nos clients

luc de smedt beoordeelde op 2019-06-27

Heel klantvriendelijk.

Dennis van Empelen beoordeelde op 2019-06-24

Klantvriendelijke, goede communicatie, de leverering netjes optijd en de prodcuten zijn van goede kwaliteit.

Benno Oosterom beoordeelde op 2019-06-24

Niet alles ging in 1x goed maar dat heeft My Planet LED goed opgelost. Wat dan overblijft is een tevreden klant

Jean-Pierre Blomme beoordeelde op 2019-06-21

tevreden.

Maxim Schreyen beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden, bij wat bleek een foute bestelling te zijn (langs mijn kant) werd direct het juiste artikel opgestuurd !
Bedankt voor de snelle levering. De spots zijn topkwaliteit !!

Jef Jacobs beoordeelde op 2019-06-03

Goede service en bereikbaarheid, snelle respons.

Damienne Vandemoortele beoordeelde op 2019-05-27

correcte verhandeling ,,,,bij een retour de centjes netjes terug gestort. ik ben zeer tevreden !!

Pascal Demuynck beoordeelde op 2019-05-26

zeer vriendelijk
een zeer op tijd geleverd
zeer goede kwaliteit

Theo Looymans beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden.

Sonny Catelin beoordeelde op 2019-05-14

Duidelijke site, goede product omschrijving en snelle levering!