Kleine Stadenstraat 101
+32486178473
KvK BE0821787463

9,1

Peter Devolder beoordeelde op 2019-01-18

Product is zoals ik verwacht had, dik in orde

Jaap van der Kloes beoordeelde op 2019-01-16

De bestelling netjes op tijd bezorgd gekregen. Het artikel was netjes verpakt.

josiane cosemans beoordeelde op 2019-01-07

na bestelling, 2 dagen later de juiste lampen geleverd.

Eduard Mondelaers beoordeelde op 2018-12-30

Afgeleverde producten prima !

Henk van Ooijen beoordeelde op 2018-12-22

Snelle en correcte levering van het bestelde ! Helemaal op tijd en volgens afspraak !

Frank van Haeren beoordeelde op 2018-12-17

Goede producten en snelle levering.

Mehdi beoordeelde op 2018-12-17

Overzichtelijke site, vlotte bestelling, snel geleverd!

Annick Verhelst beoordeelde op 2018-12-14

Alles okido!😀

christian porcheron beoordeelde op 2018-12-09

Très très bien

Patrick beoordeelde op 2018-12-08

Goede uitleg via chat en correcte levering. Zeer tevreden met mijn product.

nellie Gerrits beoordeelde op 2018-12-06

Het was 14 dagen wachten, daarna kregen we de bestelling. Maar helaas een van de 2 bestelde wandlampjes functioneerde niet,
Daarna kregen we bericht het lampje niet op te sturen, want zij zouden ons alsnog een nieuw lampje sturen.
Ondertussen zijn bijna weer 2 weken voorbij, nog niets gezien van de nalevering, jammer want deze toezegging hebben we zeer op prijs gesteld, en nu maar wachten op levering?
De behandeling door DHR Geurts tot dan zeer netjes.

Beste Mevrouw Gerrits,

Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben dit euvel meteen doorgegeven aan onze leverancier en hadden verwacht dat hij dit reeds zou opgestuurd hebben.
We hebben opnieuw contact opgenomen en hij bevestigde ons dat we dit vandaag of morgen zouden ontvangen. Zodra het binnen is, wordt het meteen naar u verstuurd.

Onze excuses voor het wachten.

Dirk Leysen beoordeelde op 2018-12-03

Vlotte afhandeling!!

Rob Zwart beoordeelde op 2018-11-30

Helaas lang moeten wachten op de lampen omdat ze niet op voorrad waren. Nu zijn ze binnen en het was het wachten waard. Alles ziet er mooi uit.

Beste Mijnheer Zwart,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met de geleverde lamp.

De levertermijn was inderdaad iets langer dan voorzien. We hadden in het begin al meegedeeld dat het even kon duren maar door onvoorziene omstandigheden bij onze leverancier heeft het dan nog iets langer geduurd.

Bedankt voor uw begrip en uw geduld!

Marion Wijdeven beoordeelde op 2018-11-22

Ben zeer tevreden

J.A.M. de Vries beoordeelde op 2018-11-21

No info regarding delivery

Beste Mijnheer De Vries,

Dank u wel voor uw beoordeling.
Wij proberen de goederen steeds snel te versturen. Een exacte leverdatum kunnen we niet altijd geven. We hebben uw opmerking hiervoor goed ontvangen en hebben dit nu ook toegevoegd als boodschap bij de bevestiging van de bestelling.

Dank u wel voor uw suggestie!

Erik De Wit beoordeelde op 2018-11-16

Zeer tevreden. Zeer snel geleverd, prima service.

Eric Hamwijk beoordeelde op 2018-11-16

Na betaling werd mijn bestelling direct gereed gemaakt en verzonden. Ontvangen product exact zoals beschreven op de website. Op mijn vraag over 220v of 12v werd snel en vakkundig geantwoord.

Marion Wijdeven beoordeelde op 2018-11-09

Vorige levering is vlekkeloos verlopen. Goede service

Jeroen Vanhoutte beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering . Eerlijke prijs

arjan van der wal beoordeelde op 2018-11-05

Materiaal betaald maar niet ontvangen wel jammer! ze zijn er nog wel mee bezig hoop dat het goed gaat komen.
Contact is goed verder.
Materiaal nu wel ontvangen fout zat bij de vervoerder!! dus opgelost door My Planet Led