Kleine Stadenstraat 101

+32486178473
KvK BE0821787463

9,0

Anse Nys beoordeelde op 2017-06-19

Zeer vlotte bediening, gedreven personeel met kennis van zaken!
De lampen waren proper en stevig verpakt en waren zeer naar wens!
Voor herhaling vatbaar, wij kopen hier terug!

Chris Ward beoordeelde op 2017-06-09

Great communication.

F. Groen beoordeelde op 2017-06-02

Bestelling geretourneerd omdat lamp bij nader inzien helaas toch niet in interieur paste. Zeer snelle en nette respons op e-mails, werd goed op de hoogte gehouden en geld zeer snel teruggestort.

R. van Kempen beoordeelde op 2017-05-23

Echte service ervaar je als er iets misgaat. De fout lag echter bij de transporteur en niet bij My Planet Led. My Planet Led heeft het uitstekend opgepakt geïnformeerd en erop toegezien dat alles netjes en alsnog zeer snel is afgeleverd.

David Frick beoordeelde op 2017-05-22

Personne compétente, de bon conseil et efficace concernant des questions techniques et ayant également un trés bon relationnel.
Site très complet, comprenant tous les detail techiques des produits.
logistique efficace et envois rapide.
Bravos et merci!

Pujun Lin beoordeelde op 2017-05-22

heel tevreden en snelle reactie

Suzanne van der Lem beoordeelde op 2017-05-17

Super! Echte kwaliteit en originaliteit, thanx

Frank Maimouni beoordeelde op 2017-05-06

Nog hartelijk dank aan Luc voor die top service en beschikbaarheid !
In een week waren mijn 100 leds al daar .
"My Planet led" is niet alleen een webshop ( kiezen , betalen ...), maar daar is iemand achter de scherm die je kan helpen voor de beste keuze te maken .
Na 3 wellness centers en nu een Hotel in project...hebben ze een nieuwe klant gewonen en heb ik zeker een nieuwe manier gevonden voor aankopen te maken ( veel voordeliger ) en toch met de services en garanties ...

Mvg,

FRANK

WWW.OXYGEN-HOUSE.BE

Erik Peters beoordeelde op 2017-04-14

Gemakkelijk online bestellen en een snelle levering (binnen een week). Moet de lamp nog wel ophangen, maar dat lijkt niet zl te lastig. Kortom; ik ben tevreden en overweeg zeker nog eens iets te bestellen.

Tip: de openingsuren van de winkel in Ieper op de website vermelden zou handig zijn (of ik heb niet goed gekeken).

Reactie van My Planet LED:
Hartelijk dank voor uw beoordeling Mijnheer Peters. Dank u wel voor de suggestie. We hebben ondertussen de openingsuren toegevoegd op de webshop.

Kristof Govaert beoordeelde op 2017-04-08

Tevreden

Stefanie Acke beoordeelde op 2017-03-07

21/02/2017 bestel en betaald, 07/03/2017 ontvangen. Heeft dus wel even geduurd, maar voor de rest geen klachten! Er kon niet geleverd worden in het door mij gekozen afleverpunt, waarna ze me gemaild hebben om te vragen of het naar een ander afleverpunt mocht verzonden worden. Dit is uiteindelijk wel vlot verlopen.

Gerrit Romkes beoordeelde op 2017-02-17

Alles geleverd via afspraak en een keurig product.

Kristof Verhellen beoordeelde op 2017-02-06

Vlotte en correcte afhandeling. Alles was op korte tijd geleverd en we zijn tevreden van onze aankoop.
Ook de online chat is een pluspunt. Een echte aanrader!!!!

Hein Engels beoordeelde op 2017-02-02

Vlotte bestellingsprocedure en vlotte levering. Niets op aan te merken.

Remco te Grotenhuis beoordeelde op 2016-12-26

Hoe kan ik een beoordeling geven als de bestelling nog niet eens binnen is

Beste Mijnheer te Grotenhuis,

Dank u wel voor uw reactie. Het pakket werd vorige week reeds verstuurd. Door de drukke feestdagen heeft Bpost vertraging opgelopen.
Het pakket zou ondertussen moeten toegekomen zijn.

Mvg,

Corinne Chabert beoordeelde op 2016-12-19

The website doesn't work well. I tried several times to confirm my payments which I had to do after I placed the order.

Reactie van My Planet LED:
We don't know what the problem with the payment was exactly. The issue was resolved afterwards because the payment came through. We hope you are satisfied about our service. Best regards, My Planet LED

Lucien Vanseer beoordeelde op 2016-12-11

Zeer goede kwaliteits

Teun beoordeelde op 2016-12-01

Ik heb mijn bestelling bij planetled zeer snel ontvangen. En daarbij ook nog compleet.
Kortom: Planetled is mjj uitstekend bevallen en ik zal er zeker nog vaak terug komen. een aanrader

Ed wessels beoordeelde op 2016-11-27

Supersnel en telefonische assistentie ivm monteren

Katie Van Caekenberghe beoordeelde op 2016-10-23

heel vlot verlopen, bestelling ging vlot en levering ook ! Super