Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

My Planet LED

Kleine Stadenstraat 101
8830 Hooglede
+32486178473
KvK BE0821787463

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
My Planet LED

Gemiddelde beoordeling

9,1

94 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

6%

3%

2018
My Planet LED

Frank van Haeren beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Joris Beekhuis beoordeelde op 2018-07-10

delivery as promised.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Freddy Vanassche beoordeelde op 2018-07-06

Snelle afhandeling van de bestelling.

My Planet LED

Marie-Christine CANCEL beoordeelde op 2018-07-04

On aimerait davantage être informé à chaque étape du traitement de la commande, pas de mail signalant l'expédition...ça n'est qu'en se connectant à son compte qu'on sait si sa commande est expédiée ou encore en cours de préparation...sinon RAS.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Bonjour Madame Cancel,

Merci de votre réponse.
En principe, on envoie toujours un mail une fois que la commande est expédiée. Dans ce mail, on ajoute également le numéro de suivi du collis. A ce moment là, vous pouvez voir où votre collis se trouve.

Bien à vous,

Luc Geurts
My Planet LED

Guy Wathiong beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, we werden onmiddellijk verwittigd dat het product niet in voorraad was en de wachttijd 3 weken kon duren, jullie hebben het product netjes binnen deze termijn geleverd.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

vincent aerts beoordeelde op 2018-05-27

lange levertermijn geen communicatie langs jullie kant
zelf na een week contact opgenomen met de klanten dienst

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Aerts,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Wat de levertijd betreft, proberen we steeds alles snel te leveren en onze klanten te informeren wanneer de goederen binnenkomen.
Daarom geven we ook geen geschatte levertermijnen mee omdat dit kan verschillen van product tot product. Voor artikelen die we niet op voorraad hebben zijn we afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers en die kunnen niet altijd een precieze leverdatum meedelen.
Zodra we over een correcte levertermijn beschikken, delen we die mee aan onze klant.

Mvg,

Luc Geurts
My Planet LED
My Planet LED

Rik Decramer beoordeelde op 2018-05-22

Ik had een heel vlotte bediening die prima in orde was. Alles heel goed geregeld. Dankuwel.

My Planet LED

Janske Middelkoop beoordeelde op 2018-05-18

Prima en snelle aflevering van de bestelde leeslamp en zeer correcte en snelle beantwoording van vragen. Heel goede service. Toen bleek dat de meegeleverde ledlamp te verblindend was werd er kosteloos een andere lamp toegezonden.

My Planet LED

Daniel van den Bogaard beoordeelde op 2018-04-26

Heb het product besteld en hoorde vervolgens een week niets. Na bellen hoorde ik dat het product snel bij hen geleverd werd zodat zij het ook bij ons konde leveren. Vervolgens werd het product inderdaad snel geleverd. De verpakking was niet goed van de bestelling. De doos van de lamp was in plastic gewikkeld in plaats van bijvporbeeld een stevige goede doos. De lamp zelf is goed al kon ik wel een paar kleine beschadigingen opmerken. Al met al niet de beste ervaring.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Van Den Bogaard,

Dank u wel voor uw opmerkingen. We proberen onze bestellingen steeds zo snel mogelijk te verzenden. Vermits wij niet alle artikelen op voorraad hebben, zijn wij hierin soms afhankelijk van de levertijd van onze leverancier. Het product werd op 13/4 besteld en is op 20/4 naar u verzonden. Meestal leveren we binnen de week en proberen we onze klanten op de hoogte te houden indien dit langer duurt. We wikkelen de verpakking steeds in folie waardoor deze goed beschermd is. Ook worden de klevers "breekbaar" aangebracht, dit met het doel om de doos ongeschonden bij u te krijgen. Indien er gebreken zijn aan het product mag u ons hiervan een mail sturen met de foto's van het product, dit binnen de 7 dagen na ontvangst. In dat geval kunnen we het product omruilen.

Vriendelijke groeten,

Luc Geurts
My Planet LED

Patricia De Vries beoordeelde op 2018-04-24

keurig verpakt snel geleverd

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Paul Bobnar beoordeelde op 2018-04-23

fijn voor een snelle uitleg en snelle uitvoering , bedankt

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

j Peters beoordeelde op 2018-04-10

Supersnelle en correcte levering.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Willem van den Berge beoordeelde op 2018-04-09

Zeer snelle levering en uitstekende nazorg bij verkeerde levering ! Echt een aanrader. De volgende keer bestel ik er zeker weer !

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

jan meijer beoordeelde op 2018-04-09

ik heb het product op 5 maart besteld en betaald en kreeg het 5 april binnen
nadat ik diverse keren zelf contact op heb genomen
problemen bij de douane 9 ( oké dat kan maar laat het even weten, nu moet ik er zelf meerder keren achteraan bellen )
ik maak de doos open 5 april
zijn de dozen waar de lampen in zitten behoorlijk beschadigd ( ik hoop dat alle lampen het doen )
nee erg slordig allemaal

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Meijer,

Dank u wel voor uw reactie. Wij vinden uw opmerkingen heel belangrijk en het is dan ook heel jammer dat de levertijd zo lang was. Zoals u aanhaalt was er een vertraging bij de douane.

We proberen onze klanten zo veel mogelijk in te lichten over de evolutie van hun bestelling. We waren echter afhankelijk van de info die we van onze leverancier kregen en die was heel beperkt
Ook de verpakking kon beter maar dit was wellicht te wijten aan de interventie bij de douane.
Wij proberen er alles aan te doen om alles goed op te volgen doch ook hier zijn wij afhankelijk van anderen die we niet altijd ter beschikking hebben.
We hopen alsnog dat u tevreden bent over het geleverde product.
My Planet LED

Paul Schurink beoordeelde op 2018-04-08

Deden moeite om mij goed te informeren over levertijd. Adequaat antwoord ontvangen. Levering binnen levertijd. Product is prima.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Greet meynen beoordeelde op 2018-04-07

Wachttijd van een week.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Alain, Vancauwenberghe beoordeelde op 2018-03-25

vlugge levering

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Jacques Dewitte beoordeelde op 2018-03-25

Jammer dat de bestelling zolang op zich liet wachten. Resultaat prima

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Dewitte,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie.
We proberen steeds snel te leveren maar door een stockonderbreking bij onze leverancier duurde het in uw geval iets langer.

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts
My Planet LED
My Planet LED

William Drury beoordeelde op 2018-03-24

Quick delivery and light looks great and delivers wonderful light levels which I have not found elsewhere in an energy efficient light. Bit of a pain fitting - I had to correct a small manufacturing error which would have made it impossible to fit in situ, but I sorted this on the table where it was no problem.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

C.j.e van Rattingen beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden vlotte levering


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.