Kleine Stadenstraat 101
+32486178473
KvK BE0821787463

9,1

Erik De Wit beoordeelde op 2018-11-16

Zeer tevreden. Zeer snel geleverd, prima service.

Eric Hamwijk beoordeelde op 2018-11-16

Na betaling werd mijn bestelling direct gereed gemaakt en verzonden. Ontvangen product exact zoals beschreven op de website. Op mijn vraag over 220v of 12v werd snel en vakkundig geantwoord.

Marion Wijdeven beoordeelde op 2018-11-09

Vorige levering is vlekkeloos verlopen. Goede service

Jeroen Vanhoutte beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering . Eerlijke prijs

arjan van der wal beoordeelde op 2018-11-05

Materiaal betaald maar niet ontvangen wel jammer! ze zijn er nog wel mee bezig hoop dat het goed gaat komen.
Contact is goed verder.
Materiaal nu wel ontvangen fout zat bij de vervoerder!! dus opgelost door My Planet Led

RICHARD FALCO beoordeelde op 2018-11-02

rapidité de livraison - Bonne information sur le suivi du colis

flor mertens beoordeelde op 2018-10-27

Vriendelijk en deskundig advies

Marc Bauweraerts beoordeelde op 2018-10-20

Perfecte levering en uitleg.

Åsmund Einung Dahl beoordeelde op 2018-10-19

I have searched for 1month to find the right lamps. MyPlanetLed had it! The process from ordering untill delivery in Norway went 100% free from problems. Thank You! Åsmund

Bon Management beoordeelde op 2018-10-18

Prima product, kon het nergens anders in deze maatvoering vinden. Ziet er degelijk uit (spothuis voor LED spot)

Loupakis beoordeelde op 2018-10-09

Goede service!

Sandra Severins beoordeelde op 2018-09-30

Prettige communicatie met het verkoopteam. Nadeel is dat je zelf kosten moet dragen van het terugzenden. In ons geval was dat een grote schemerlamp die in 2 grote pakketten geleverd werd. In Nederland is dat formaat niet zomaar met TNT te verzenden. En dan gaan de verzendkosten ook ver boven de 6,50 per pakket helaas.

Reactie van My Planet LED:
Beste Mevrouw Severins,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie. We proberen onze producten zo goed mogelijk te beschrijven en plaatsen zo veel mogelijk foto's op onze webshop. Momenteel er ook tal van video's beschikbaar van onze producten zodat onze klanten een nog duidelijker beeld hebben van wat ze kopen.
Het aantal retours is al heel laag en met deze videos zijn we ervan overtuigd dat dit nog zal verminderen.

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts

Waêl Marzouk beoordeelde op 2018-09-02

Produit de qualité et service professionnel pour un prix très raisonnable. Continuez!

Miguel Muõz-Ortiz beoordeelde op 2018-08-31

Supersnel!

Henk Snellen beoordeelde op 2018-08-28

gewoon geod geregeld, kun je van op aan, Superrr

Sandra Saelens beoordeelde op 2018-08-28

heel tevreden...Toen de levering beschadigd leek: alles terug gestuurd en snel een vervanging. Vlotte communicatie, snelle reactie....

Chelly beoordeelde op 2018-08-25

Mooi produkt. Alles perfekt gelopen

Idee kwadraat beoordeelde op 2018-08-19

alles is gegaan zoals verwacht. makkelijk bestellen, en binnen paar dagen afgeleverd op mijn adres.

steven schietgat beoordeelde op 2018-08-13

Top service: zelfs opgebeld toen er een probleem was ipv een standaard mail!

Dubouloz Sébastien beoordeelde op 2018-08-08

Les belges ne sont pas champions du monde de foot !! Mais My planet Led est le champion du monde de conseils , services et disponibilité .
Un problème ? Ils ont la solution

Je n’ai pas trouvé leur équivalent en France

Encore merci