Kleine Stadenstraat 101
8830 Hooglede
+32486178473
KvK BE0821787463

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,0

noel noerens beoordeelde op 2017-07-30

enkele bestellingen gehad en steeds naar wens

Saskia Shutt beoordeelde op 2017-07-18

Heel tevreden, goede productkennis, en uitgebreiden uitleg ontvangen ove de telefoon

Gérard KERAUTRET beoordeelde op 2017-07-13

Bonjour,
J'ai commandé 3 spots LED de 8 W en IP 65 couleur blanche ( 4000 K ).
Étant en rupture de stock sur cette couleur, mon interlocuteur m'a appelé pour me proposer une autre couleur (3000K ) mais comme je voulais absolument 4000K, il a pris les choses en main et j'ai reçu ma commande de la part du fabricant sous 4 jours. Ces spots sont de bonne qualité et ils répondent bien à mon besoin d'éclairage de ma douche.
L'efficacité et la réactivité des acteurs de ce site est indéniable, et quel plaisir de parler de vive voix à un vendeur, comme dans un magasin traditionnel !!
G.KERAUTRET

Jeannique Vandamme beoordeelde op 2017-07-09

Besteld via internet en alles was tiptop in orde! Zelfs vier gratis lampen gratis gekregen , die toch normaal veel geld kosten. Van harte bedankt voor de goede service. Een echte aanrader!!!

jonas Dandois beoordeelde op 2017-07-06

Zeer goede en vriendelijke service, aanrader!

ingrid Koppers beoordeelde op 2017-07-01

De lampen zagen er in het echt net zo uit als op de foto. Goed verpakt omdat ze zeer breekbaar zijn en geen schade Door het vervoer.

Anse Nys beoordeelde op 2017-06-19

Zeer vlotte bediening, gedreven personeel met kennis van zaken!
De lampen waren proper en stevig verpakt en waren zeer naar wens!
Voor herhaling vatbaar, wij kopen hier terug!

Chris Ward beoordeelde op 2017-06-09

Great communication.

F. Groen beoordeelde op 2017-06-02

Bestelling geretourneerd omdat lamp bij nader inzien helaas toch niet in interieur paste. Zeer snelle en nette respons op e-mails, werd goed op de hoogte gehouden en geld zeer snel teruggestort.

R. van Kempen beoordeelde op 2017-05-23

Echte service ervaar je als er iets misgaat. De fout lag echter bij de transporteur en niet bij My Planet Led. My Planet Led heeft het uitstekend opgepakt geïnformeerd en erop toegezien dat alles netjes en alsnog zeer snel is afgeleverd.

David Frick beoordeelde op 2017-05-22

Personne compétente, de bon conseil et efficace concernant des questions techniques et ayant également un trés bon relationnel.
Site très complet, comprenant tous les detail techiques des produits.
logistique efficace et envois rapide.
Bravos et merci!

Pujun Lin beoordeelde op 2017-05-22

heel tevreden en snelle reactie

Suzanne van der Lem beoordeelde op 2017-05-17

Super! Echte kwaliteit en originaliteit, thanx

Frank Maimouni beoordeelde op 2017-05-06

Nog hartelijk dank aan Luc voor die top service en beschikbaarheid !
In een week waren mijn 100 leds al daar .
"My Planet led" is niet alleen een webshop ( kiezen , betalen ...), maar daar is iemand achter de scherm die je kan helpen voor de beste keuze te maken .
Na 3 wellness centers en nu een Hotel in project...hebben ze een nieuwe klant gewonen en heb ik zeker een nieuwe manier gevonden voor aankopen te maken ( veel voordeliger ) en toch met de services en garanties ...

Mvg,

FRANK

WWW.OXYGEN-HOUSE.BE

Erik Peters beoordeelde op 2017-04-14

Gemakkelijk online bestellen en een snelle levering (binnen een week). Moet de lamp nog wel ophangen, maar dat lijkt niet zl te lastig. Kortom; ik ben tevreden en overweeg zeker nog eens iets te bestellen.

Tip: de openingsuren van de winkel in Ieper op de website vermelden zou handig zijn (of ik heb niet goed gekeken).

Reactie van My Planet LED:
Hartelijk dank voor uw beoordeling Mijnheer Peters. Dank u wel voor de suggestie. We hebben ondertussen de openingsuren toegevoegd op de webshop.

Kristof Govaert beoordeelde op 2017-04-08

Tevreden

Stefanie Acke beoordeelde op 2017-03-07

21/02/2017 bestel en betaald, 07/03/2017 ontvangen. Heeft dus wel even geduurd, maar voor de rest geen klachten! Er kon niet geleverd worden in het door mij gekozen afleverpunt, waarna ze me gemaild hebben om te vragen of het naar een ander afleverpunt mocht verzonden worden. Dit is uiteindelijk wel vlot verlopen.

Gerrit Romkes beoordeelde op 2017-02-17

Alles geleverd via afspraak en een keurig product.

Kristof Verhellen beoordeelde op 2017-02-06

Vlotte en correcte afhandeling. Alles was op korte tijd geleverd en we zijn tevreden van onze aankoop.
Ook de online chat is een pluspunt. Een echte aanrader!!!!

Hein Engels beoordeelde op 2017-02-02

Vlotte bestellingsprocedure en vlotte levering. Niets op aan te merken.