Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

My Planet LED

Kleine Stadenstraat 101
8830 Hooglede
+32486178473
KvK BE0821787463

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
My Planet LED

Gemiddelde beoordeling

9,1

107 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

6%

3%

2018
My Planet LED

Waêl Marzouk beoordeelde op 2018-09-02

Produit de qualité et service professionnel pour un prix très raisonnable. Continuez!

My Planet LED

Miguel Muõz-Ortiz beoordeelde op 2018-08-31

Supersnel!

My Planet LED

Henk Snellen beoordeelde op 2018-08-28

gewoon geod geregeld, kun je van op aan, Superrr

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Sandra Saelens beoordeelde op 2018-08-28

heel tevreden...Toen de levering beschadigd leek: alles terug gestuurd en snel een vervanging. Vlotte communicatie, snelle reactie....

My Planet LED

Chelly beoordeelde op 2018-08-25

Mooi produkt. Alles perfekt gelopen

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Idee kwadraat beoordeelde op 2018-08-19

alles is gegaan zoals verwacht. makkelijk bestellen, en binnen paar dagen afgeleverd op mijn adres.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

steven schietgat beoordeelde op 2018-08-13

Top service: zelfs opgebeld toen er een probleem was ipv een standaard mail!

My Planet LED

Dubouloz Sébastien beoordeelde op 2018-08-08

Les belges ne sont pas champions du monde de foot !! Mais My planet Led est le champion du monde de conseils , services et disponibilité .
Un problème ? Ils ont la solution

Je n’ai pas trouvé leur équivalent en France

Encore merci

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Dominique Dierckx beoordeelde op 2018-08-05

Goede site,eenvoudig om te bestellen.
Snelle levering van de gekochte goederen.
En aanrader!

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Eric Van As beoordeelde op 2018-08-03

Gewoon top geregeld

My Planet LED

michel holtkamp beoordeelde op 2018-07-30

1 bestelling is al twee weken onderweg maar hebben we nog niet ontvangen. De track en trace code werkt niet. Vriendelijk te woord gestaan bij navraag. We wachten nog steeds. Een andere bestelling was gedeeltelijk onjuist geleverd maar vlot en correct gecorrigeerd.


Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Holtkamp,

Onze excuses voor het wachten.
we hadden u wel verwittigd van de wachttijd van 2 weken maar het duurt iets langer door een probleem bij Bpost.
We hebben contact opgenomen en het resterende deel van uw bestelling zou vandaag of ten laatste morgen verstuurd worden.

Nogmaals bedankt voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts
My Planet LED
My Planet LED

theo wolterman beoordeelde op 2018-07-22

Gewoon waar voor je geld.

My Planet LED

Eric Raaijmakers beoordeelde op 2018-07-19

Bestellen en bezorgen verliep prima.
De kwaliteit van de 8 st GU10 inbouwspotjes was minder dan gedacht.
De randen waren zichtbaar niet vlak en sloten daarom niet netjes aan op het plafond

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Raaijmakers,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie.
We zullen uw opmerking doorgeven aan onze leverancier. Zou u ons een foto kunnen doorsturen van de inbouwspotjes naar ons e-mailadres aub?

Dank bij voorbaat

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts
My Planet LED

Frank van Haeren beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Joris Beekhuis beoordeelde op 2018-07-10

delivery as promised.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

Freddy Vanassche beoordeelde op 2018-07-06

Snelle afhandeling van de bestelling.

My Planet LED

Marie-Christine CANCEL beoordeelde op 2018-07-04

On aimerait davantage être informé à chaque étape du traitement de la commande, pas de mail signalant l'expédition...ça n'est qu'en se connectant à son compte qu'on sait si sa commande est expédiée ou encore en cours de préparation...sinon RAS.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Bonjour Madame Cancel,

Merci de votre réponse.
En principe, on envoie toujours un mail une fois que la commande est expédiée. Dans ce mail, on ajoute également le numéro de suivi du collis. A ce moment là, vous pouvez voir où votre collis se trouve.

Bien à vous,

Luc Geurts
My Planet LED

Guy Wathiong beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, we werden onmiddellijk verwittigd dat het product niet in voorraad was en de wachttijd 3 weken kon duren, jullie hebben het product netjes binnen deze termijn geleverd.

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd
My Planet LED

vincent aerts beoordeelde op 2018-05-27

lange levertermijn geen communicatie langs jullie kant
zelf na een week contact opgenomen met de klanten dienst

Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Verzendtijd

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Aerts,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Wat de levertijd betreft, proberen we steeds alles snel te leveren en onze klanten te informeren wanneer de goederen binnenkomen.
Daarom geven we ook geen geschatte levertermijnen mee omdat dit kan verschillen van product tot product. Voor artikelen die we niet op voorraad hebben zijn we afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers en die kunnen niet altijd een precieze leverdatum meedelen.
Zodra we over een correcte levertermijn beschikken, delen we die mee aan onze klant.

Mvg,

Luc Geurts
My Planet LED
My Planet LED

Rik Decramer beoordeelde op 2018-05-22

Ik had een heel vlotte bediening die prima in orde was. Alles heel goed geregeld. Dankuwel.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.