Kleine Stadenstraat 101
+32486178473
KvK BE0821787463

9,1

H. Temmink beoordeelde op 2017-10-18

Heb mijn ervaring al doorgegeven. Waarom nou nog een keer deze vraag?

JSE Koopman beoordeelde op 2017-10-17

prima

H. Temmink beoordeelde op 2017-10-14

Met de lamp die ik ontving was kennelijk iets mis. Na aansluiting heeft hij 2 seconden gebrand, toen ging de zekering eruit. Daarna wilde de lamp niet meer aan. Gemeld aan Planetled. Kreeg zonder verdere kosten nieuwe lamp die het gelukkig prima doet. Zulke service kom je zelden tegen.

gilles antoine beoordeelde op 2017-10-10

Premier achat et completement satisfait par ce site tenu au courant de l'avancement de ma commande , une livraison rapide et un produit tout a fait conforme a ma commande donc en un mot parfait.

Rijwielen De Zwaluw beoordeelde op 2017-10-04

Hoi,
Zonet onze 60 oude TL-lampen vervangen door de geleverde led lampen.
Wat een verschil in lichtsterkte.
Bedankt voor het voorstellen van deze lampen. Lampen waren zeer zorgvuldig verpakt.
Alles van offerte, bestelling, bevestiging van betaling, levering is keurig opgevolgd en verlopen volgens afspraak. Zelfs nog een telefoontje gekregen met de vraag of de levering goed was aangekomen.
Top
Rijwielen De Zwaluw

Jo Reyne beoordeelde op 2017-10-03

Snelle levering en correcte service

Gaby Van Lier beoordeelde op 2017-10-02

Duidelijke en snelle reactie. Aangezien lamp uit Buitenland moet komen wat langer onderweg maar kreeg snel reactie op mijn mail. Nu ook netjes bericht hoe laat bezorger komt. Fijn service!

fredrerik geurts beoordeelde op 2017-09-24

duur levering 10 dagen?

Hans Schurgers beoordeelde op 2017-09-22

Top.

Stijn Claeys beoordeelde op 2017-09-20

Zeer goede service, betrouwbaar en snelle levering ook zeer goede kwaliteit en ruime keuze wij kopen hier zeker nog !

Theo Kenis beoordeelde op 2017-09-11

bestelling en reactie is vlot verlopen, jammer dat ik verder moest gaan voor afhaling terwijl er een afhaalpunt dicht bij is.

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Kenis,

Dank u wel voor uw beoordeling. U meldde dat er een afhaalpunt dichterbij was voor de afhaling van uw pakket waarvoor onze excuses. Op het moment van verzending hebben wij nochtans het dichtsbijzijnde postpunt geselecteerd in onze app. Wellicht zal het dichtsbijzijnde punt op dat moment gesloten zijn geweest?

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts

Adk beoordeelde op 2017-09-10

Zeer goede materialen,
Goeie dienst,

Peter NL beoordeelde op 2017-09-09

Uitstekend advies, prima zending.

Jos Rutten beoordeelde op 2017-09-03

Zeer goede service en zeer vriendelijk!!

Werner Francken beoordeelde op 2017-08-28

Correcte levering. Vriendelijke mensen bij klantsupport

noel noerens beoordeelde op 2017-07-30

enkele bestellingen gehad en steeds naar wens

Saskia Shutt beoordeelde op 2017-07-18

Heel tevreden, goede productkennis, en uitgebreiden uitleg ontvangen ove de telefoon

Gérard KERAUTRET beoordeelde op 2017-07-13

Bonjour,
J'ai commandé 3 spots LED de 8 W en IP 65 couleur blanche ( 4000 K ).
Étant en rupture de stock sur cette couleur, mon interlocuteur m'a appelé pour me proposer une autre couleur (3000K ) mais comme je voulais absolument 4000K, il a pris les choses en main et j'ai reçu ma commande de la part du fabricant sous 4 jours. Ces spots sont de bonne qualité et ils répondent bien à mon besoin d'éclairage de ma douche.
L'efficacité et la réactivité des acteurs de ce site est indéniable, et quel plaisir de parler de vive voix à un vendeur, comme dans un magasin traditionnel !!
G.KERAUTRET

Jeannique Vandamme beoordeelde op 2017-07-09

Besteld via internet en alles was tiptop in orde! Zelfs vier gratis lampen gratis gekregen , die toch normaal veel geld kosten. Van harte bedankt voor de goede service. Een echte aanrader!!!

jonas Dandois beoordeelde op 2017-07-06

Zeer goede en vriendelijke service, aanrader!