Kleine Stadenstraat 101
+32486178473
KvK BE0821787463

9,1

Rik Decramer beoordeelde op 2018-05-22

Ik had een heel vlotte bediening die prima in orde was. Alles heel goed geregeld. Dankuwel.

Janske Middelkoop beoordeelde op 2018-05-18

Prima en snelle aflevering van de bestelde leeslamp en zeer correcte en snelle beantwoording van vragen. Heel goede service. Toen bleek dat de meegeleverde ledlamp te verblindend was werd er kosteloos een andere lamp toegezonden.

Daniel van den Bogaard beoordeelde op 2018-04-26

Heb het product besteld en hoorde vervolgens een week niets. Na bellen hoorde ik dat het product snel bij hen geleverd werd zodat zij het ook bij ons konde leveren. Vervolgens werd het product inderdaad snel geleverd. De verpakking was niet goed van de bestelling. De doos van de lamp was in plastic gewikkeld in plaats van bijvporbeeld een stevige goede doos. De lamp zelf is goed al kon ik wel een paar kleine beschadigingen opmerken. Al met al niet de beste ervaring.

Beste Mijnheer Van Den Bogaard,

Dank u wel voor uw opmerkingen. We proberen onze bestellingen steeds zo snel mogelijk te verzenden. Vermits wij niet alle artikelen op voorraad hebben, zijn wij hierin soms afhankelijk van de levertijd van onze leverancier. Het product werd op 13/4 besteld en is op 20/4 naar u verzonden. Meestal leveren we binnen de week en proberen we onze klanten op de hoogte te houden indien dit langer duurt. We wikkelen de verpakking steeds in folie waardoor deze goed beschermd is. Ook worden de klevers "breekbaar" aangebracht, dit met het doel om de doos ongeschonden bij u te krijgen. Indien er gebreken zijn aan het product mag u ons hiervan een mail sturen met de foto's van het product, dit binnen de 7 dagen na ontvangst. In dat geval kunnen we het product omruilen.

Vriendelijke groeten,

Luc Geurts

Patricia De Vries beoordeelde op 2018-04-24

keurig verpakt snel geleverd

Paul Bobnar beoordeelde op 2018-04-23

fijn voor een snelle uitleg en snelle uitvoering , bedankt

j Peters beoordeelde op 2018-04-10

Supersnelle en correcte levering.

Willem van den Berge beoordeelde op 2018-04-09

Zeer snelle levering en uitstekende nazorg bij verkeerde levering ! Echt een aanrader. De volgende keer bestel ik er zeker weer !

jan meijer beoordeelde op 2018-04-09

ik heb het product op 5 maart besteld en betaald en kreeg het 5 april binnen
nadat ik diverse keren zelf contact op heb genomen
problemen bij de douane 9 ( oké dat kan maar laat het even weten, nu moet ik er zelf meerder keren achteraan bellen )
ik maak de doos open 5 april
zijn de dozen waar de lampen in zitten behoorlijk beschadigd ( ik hoop dat alle lampen het doen )
nee erg slordig allemaal

Beste Mijnheer Meijer,

Dank u wel voor uw reactie. Wij vinden uw opmerkingen heel belangrijk en het is dan ook heel jammer dat de levertijd zo lang was. Zoals u aanhaalt was er een vertraging bij de douane.

We proberen onze klanten zo veel mogelijk in te lichten over de evolutie van hun bestelling. We waren echter afhankelijk van de info die we van onze leverancier kregen en die was heel beperkt
Ook de verpakking kon beter maar dit was wellicht te wijten aan de interventie bij de douane.
Wij proberen er alles aan te doen om alles goed op te volgen doch ook hier zijn wij afhankelijk van anderen die we niet altijd ter beschikking hebben.
We hopen alsnog dat u tevreden bent over het geleverde product.

Paul Schurink beoordeelde op 2018-04-08

Deden moeite om mij goed te informeren over levertijd. Adequaat antwoord ontvangen. Levering binnen levertijd. Product is prima.

Greet meynen beoordeelde op 2018-04-07

Wachttijd van een week.

Alain, Vancauwenberghe beoordeelde op 2018-03-25

vlugge levering

Jacques Dewitte beoordeelde op 2018-03-25

Jammer dat de bestelling zolang op zich liet wachten. Resultaat prima

Beste Mijnheer Dewitte,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie.
We proberen steeds snel te leveren maar door een stockonderbreking bij onze leverancier duurde het in uw geval iets langer.

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts

William Drury beoordeelde op 2018-03-24

Quick delivery and light looks great and delivers wonderful light levels which I have not found elsewhere in an energy efficient light. Bit of a pain fitting - I had to correct a small manufacturing error which would have made it impossible to fit in situ, but I sorted this on the table where it was no problem.

C.j.e van Rattingen beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden vlotte levering

Jos Deumes beoordeelde op 2018-03-16

Jammer van de vertraging van de Belgische post
Voor de rest goede en snelle reactie op vragen
Ga zo door

Filip Cochuyt beoordeelde op 2018-03-15

Snelle en correcte afhandeling.

Menno Dubbeld beoordeelde op 2018-03-15

Ger van Den Dool beoordeelde op 2018-02-22

Super tevreden en gelukkig! Ik zocht maanden naar een boogspot om op de luifel van mijn keuken te plaatsen. Ik vond het bij My Planet Led. Fantastische begeleiding per email en 2 stuks besteld en supersnel thuis.
Hier kan je met genoegen kopen!

Lucien Vanseer beoordeelde op 2018-02-15

Goede kwaliteit

Christiane Verbeeren beoordeelde op 2018-02-15

De levering en de tijdsduur tussen bestelling en levering waren perfect.
Netjes ingepakt, mooie kwaliteit, enz...

Ik heb nog een vraag waarover ik u via een persoonlijke mail zal contacteren.