Kleine Stadenstraat 101
+32486178473
KvK BE0821787463

9,1

Saskia Shutt beoordeelde op 2017-12-15

Efficiente en vriendelijke klantenservice. Ik ben elke keer weer tevreden met het verloop van aankoop tot levering van mijn product. Ook de voorverkoop is informatie en zeer behulpzaam

Josje Vleerlaag beoordeelde op 2017-12-01

Artikel is Oke alleen de verpakking was voor de helft open gescheurd

Beste Mevrouw Vleerlaag,

Dank u wel voor uw opmerking. We proberen onze producten steeds goed te verpakken en vermelden ook steeds dat de producten breekbaar zijn maar spijtig genoeg kan het zijn dat tijdens het transport kartons licht beschadigd worden.
Gelukkig is de lampenkap intact gebleven.

TEC ICT beoordeelde op 2017-11-16

Desondanks dat wij laat hebben besteld heeft MyPlanetLED alles in het werk gesteld om snel te kunnen leveren.
De snelle, de flexibele en de correcte manier van werken werd door ons ten zeerste geapprecieerd;

Greet beoordeelde op 2017-11-14

De telefonische communicatie met jullie bedrijf was heel vriendelijk en ik werd duidelijk geïnformeerd.

Michelien Bekaert beoordeelde op 2017-11-12

Zeer goede service, correct, vriendelijk !

Mohssin EL HAJJAJI beoordeelde op 2017-11-03

perfect

Ayhan Basol beoordeelde op 2017-10-25

Excellent contact et suivi par le conseiller avec lequel j'ai été en contact en chat et par mail.
Je regrette juste que l'expédition ne se fasse pas en pack complet pour les différents items que j'ai achétés, m'obligeant ainsi à m'organiser pour plusieurs livraisons.

Bonjour Monsieur Basol,

Merci de votre évaluation positive!

Les 2 produits provenaient de 2 fournisseurs différents. Afin d'accélerér l'envoi, nous avons demandé à un fournisseur de vous envoyer le collis directement. L'autre collis (arrivé plus tôt) était envoyé par nous.
Désolé de vous avoir fait faire des déplacements supplémentaires.

Bien à vous,

My Planet LED .

M. Mexsenaar beoordeelde op 2017-10-21

Ik had 2 dezelfde lampjes besteld, er kwam er maar 1. De andere heb ik later nog ontvangen nadat ik hierover gemaild had.

Beste Mevrouw Mexsenaar,

Zoals reeds aangegeven in onze eerdere communicatie is er bij de bestelling iets fout gelopen. We hebben dit onmiddellijk rechtgezet en de bijkomende goederen naar u verstuurd.

viviane arthur beoordeelde op 2017-10-19

Produit conforme à la commande. Bon emballage de protection. La livraison a été rapide, toutefois nous n'avons pas reçu l'avis nous informant du départ de la marchandise .
Je recommanderai ce site.

H. Temmink beoordeelde op 2017-10-18

Heb mijn ervaring al doorgegeven. Waarom nou nog een keer deze vraag?

JSE Koopman beoordeelde op 2017-10-17

prima

H. Temmink beoordeelde op 2017-10-14

Met de lamp die ik ontving was kennelijk iets mis. Na aansluiting heeft hij 2 seconden gebrand, toen ging de zekering eruit. Daarna wilde de lamp niet meer aan. Gemeld aan Planetled. Kreeg zonder verdere kosten nieuwe lamp die het gelukkig prima doet. Zulke service kom je zelden tegen.

gilles antoine beoordeelde op 2017-10-10

Premier achat et completement satisfait par ce site tenu au courant de l'avancement de ma commande , une livraison rapide et un produit tout a fait conforme a ma commande donc en un mot parfait.

Rijwielen De Zwaluw beoordeelde op 2017-10-04

Hoi,
Zonet onze 60 oude TL-lampen vervangen door de geleverde led lampen.
Wat een verschil in lichtsterkte.
Bedankt voor het voorstellen van deze lampen. Lampen waren zeer zorgvuldig verpakt.
Alles van offerte, bestelling, bevestiging van betaling, levering is keurig opgevolgd en verlopen volgens afspraak. Zelfs nog een telefoontje gekregen met de vraag of de levering goed was aangekomen.
Top
Rijwielen De Zwaluw

Jo Reyne beoordeelde op 2017-10-03

Snelle levering en correcte service

Gaby Van Lier beoordeelde op 2017-10-02

Duidelijke en snelle reactie. Aangezien lamp uit Buitenland moet komen wat langer onderweg maar kreeg snel reactie op mijn mail. Nu ook netjes bericht hoe laat bezorger komt. Fijn service!

fredrerik geurts beoordeelde op 2017-09-24

duur levering 10 dagen?

Hans Schurgers beoordeelde op 2017-09-22

Top.

Stijn Claeys beoordeelde op 2017-09-20

Zeer goede service, betrouwbaar en snelle levering ook zeer goede kwaliteit en ruime keuze wij kopen hier zeker nog !

Theo Kenis beoordeelde op 2017-09-11

bestelling en reactie is vlot verlopen, jammer dat ik verder moest gaan voor afhaling terwijl er een afhaalpunt dicht bij is.

Beste Mijnheer Kenis,

Dank u wel voor uw beoordeling. U meldde dat er een afhaalpunt dichterbij was voor de afhaling van uw pakket waarvoor onze excuses. Op het moment van verzending hebben wij nochtans het dichtsbijzijnde postpunt geselecteerd in onze app. Wellicht zal het dichtsbijzijnde punt op dat moment gesloten zijn geweest?