Kleine Stadenstraat 101

9,1

Theo Looymans beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden.

Sonny Catelin beoordeelde op 2019-05-14

Duidelijke site, goede product omschrijving en snelle levering!

R Smink beoordeelde op 2019-05-13

Product voldoet aan de verwachting

Frank Van der Jonckheyd beoordeelde op 2019-05-09

👍👍👍

LUIS DE SOUSA beoordeelde op 2019-04-23

Envoi rapide et sans dommage, produit parfaitement conforme. Merci

Dennis van Empelen beoordeelde op 2019-04-23

Goed geholpen en snelle levering naar Nederland.

Jean-Pierre Van der Stichelen beoordeelde op 2019-04-18

Zeer goede levering en correcte prijs.

Luc Vercruyssen beoordeelde op 2019-04-12

eenvoudige plaatsing, mooi resultaat

jack schuurmans beoordeelde op 2019-04-06

goede service en snelle reactie op vragen per mail

Tim roelandt beoordeelde op 2019-04-02

correcte,snelle en goed verpakte levering

Ton beoordeelde op 2019-03-23

Snelle en deskundige voorlichting. Meedenken met de specifieke wensen van de klant. Goede kwaliteit led-armaturen.

Geert Thienpont beoordeelde op 2019-03-23

Vriendelijke dienstverlening. Voor een eenvoudige aankoop heel veel uitleg gekregen. DANK
Snelle levering.
Geen "uitstekend" omdat de bijhorende vijsjes van slechte kwaliteit zijn.

Beste Mijnheer Thienpont,

Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben uw opmerking m.b.t. de bijhorende vijsjes doorgegeven aan onze leverancier.
Kan u even per mail reageren aub? Dan kunnen we kijken hoe we u eventueel andere vijzen kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Edwin van der Klugt beoordeelde op 2019-03-22

Goede service aan de telefoon en snelle levering.

H Kamphorst beoordeelde op 2019-03-18

Mooi product helaas niet helemaal de bestelde kleur 2700k, Wel gebruikt vanwege tijdsdruk. Verpakking kan beter de panel was licht verbogen bij aankomst, kon terug gebogen worden. Dikker karton of een houten latjes toevoegen aan de verpakking zou dit kunnen voorkomen.

Beste Mijnheer Kamphorst,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie. We nemen uw opmerking i.v.m. de verpakking mee en zullen ze overmaken aan onze leverancier.

Met vriendelijke groeten,

Nancy Cloots beoordeelde op 2019-03-17

Heel goed ! Helpt goed via chat ! En belt zelf om je te helpen ! Dik in orde ! Bedankt

laurent bechtel beoordeelde op 2019-03-15

Par défaut de disponibilité sur les références commandées il m’a été livré une référence supérieure et plus coûteuse sans surcoût pour moi mais le surplus de puissance lumineuse pose problème sur l’usage voulu. J’aurais préféré attendre la réapro de la référence commandée

Bonjour Monsieur Bechtel,

Merci de votre évaluation positive! Nous avons envoyé le spot de 7W pour vous offrir une solution rapide. Toutefois, nous aurions dû vous appeler d'abord. Permettez-nous de vous présenter nos excuses pour l'inconvénient.

Bien à vous

Didier LEGUAY beoordeelde op 2019-03-03

Produit original et e qualité mais qui aurait mérité un emballage un peu plus "secure".

Bonjour Monsieur Leguay,

Merci de votre évaluation positive! Nous transmettons votre remarque concernant l'émballage à notre fournisseur.

Bien à vous

jean cassen beoordeelde op 2019-02-22

satisfait , produit correspond bien au descriptif, bien emballé

Peter Daled beoordeelde op 2019-02-22

Heel tevreden. Vlotte levering en montage van led spot. Ongelooflijke lichtopbrengst voor zo'n lage wattage

Jonathan Tulpin beoordeelde op 2019-02-18

Très bon choix