Kleine Stadenstraat 101

9,1

luc de smedt beoordeelde op 2019-06-27

Heel klantvriendelijk.

Dennis van Empelen beoordeelde op 2019-06-24

Klantvriendelijke, goede communicatie, de leverering netjes optijd en de prodcuten zijn van goede kwaliteit.

Benno Oosterom beoordeelde op 2019-06-24

Niet alles ging in 1x goed maar dat heeft My Planet LED goed opgelost. Wat dan overblijft is een tevreden klant

Jean-Pierre Blomme beoordeelde op 2019-06-21

tevreden.

Maxim Schreyen beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden, bij wat bleek een foute bestelling te zijn (langs mijn kant) werd direct het juiste artikel opgestuurd !
Bedankt voor de snelle levering. De spots zijn topkwaliteit !!

Jef Jacobs beoordeelde op 2019-06-03

Goede service en bereikbaarheid, snelle respons.

Damienne Vandemoortele beoordeelde op 2019-05-27

correcte verhandeling ,,,,bij een retour de centjes netjes terug gestort. ik ben zeer tevreden !!

Pascal Demuynck beoordeelde op 2019-05-26

zeer vriendelijk
een zeer op tijd geleverd
zeer goede kwaliteit

Theo Looymans beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden.

Sonny Catelin beoordeelde op 2019-05-14

Duidelijke site, goede product omschrijving en snelle levering!

R Smink beoordeelde op 2019-05-13

Product voldoet aan de verwachting

Frank Van der Jonckheyd beoordeelde op 2019-05-09

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

LUIS DE SOUSA beoordeelde op 2019-04-23

Envoi rapide et sans dommage, produit parfaitement conforme. Merci

Dennis van Empelen beoordeelde op 2019-04-23

Goed geholpen en snelle levering naar Nederland.

Jean-Pierre Van der Stichelen beoordeelde op 2019-04-18

Zeer goede levering en correcte prijs.

Luc Vercruyssen beoordeelde op 2019-04-12

eenvoudige plaatsing, mooi resultaat

jack schuurmans beoordeelde op 2019-04-06

goede service en snelle reactie op vragen per mail

Tim roelandt beoordeelde op 2019-04-02

correcte,snelle en goed verpakte levering

Ton beoordeelde op 2019-03-23

Snelle en deskundige voorlichting. Meedenken met de specifieke wensen van de klant. Goede kwaliteit led-armaturen.

Geert Thienpont beoordeelde op 2019-03-23

Vriendelijke dienstverlening. Voor een eenvoudige aankoop heel veel uitleg gekregen. DANK
Snelle levering.
Geen "uitstekend" omdat de bijhorende vijsjes van slechte kwaliteit zijn.

Reactie van My Planet LED:
Beste Mijnheer Thienpont,

Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben uw opmerking m.b.t. de bijhorende vijsjes doorgegeven aan onze leverancier.
Kan u even per mail reageren aub? Dan kunnen we kijken hoe we u eventueel andere vijzen kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Luc Geurts