Kleine Stadenstraat 101

Snelle levering.

Joris Beekhuis beoordeelde op 2018-07-10

delivery as promised.

Freddy Vanassche beoordeelde op 2018-07-06

Snelle afhandeling van de bestelling.

Marie-Christine CANCEL beoordeelde op 2018-07-04

On aimerait davantage être informé à chaque étape du traitement de la commande, pas de mail signalant l'expédition...ça n'est qu'en se connectant à son compte qu'on sait si sa commande est expédiée ou encore en cours de préparation...sinon RAS.

Bonjour Madame Cancel,

Merci de votre réponse.
En principe, on envoie toujours un mail une fois que la commande est expédiée. Dans ce mail, on ajoute également le numéro de suivi du collis. A ce moment là, vous pouvez voir où votre collis se trouve.

Bien à vous,

Guy Wathiong beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, we werden onmiddellijk verwittigd dat het product niet in voorraad was en de wachttijd 3 weken kon duren, jullie hebben het product netjes binnen deze termijn geleverd.

vincent aerts beoordeelde op 2018-05-27

lange levertermijn geen communicatie langs jullie kant
zelf na een week contact opgenomen met de klanten dienst

Beste Mijnheer Aerts,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Wat de levertijd betreft, proberen we steeds alles snel te leveren en onze klanten te informeren wanneer de goederen binnenkomen.
Daarom geven we ook geen geschatte levertermijnen mee omdat dit kan verschillen van product tot product. Voor artikelen die we niet op voorraad hebben zijn we afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers en die kunnen niet altijd een precieze leverdatum meedelen.
Zodra we over een correcte levertermijn beschikken, delen we die mee aan onze klant.

Mvg,

Rik Decramer beoordeelde op 2018-05-22

Ik had een heel vlotte bediening die prima in orde was. Alles heel goed geregeld. Dankuwel.

Janske Middelkoop beoordeelde op 2018-05-18

Prima en snelle aflevering van de bestelde leeslamp en zeer correcte en snelle beantwoording van vragen. Heel goede service. Toen bleek dat de meegeleverde ledlamp te verblindend was werd er kosteloos een andere lamp toegezonden.

Daniel van den Bogaard beoordeelde op 2018-04-26

Heb het product besteld en hoorde vervolgens een week niets. Na bellen hoorde ik dat het product snel bij hen geleverd werd zodat zij het ook bij ons konde leveren. Vervolgens werd het product inderdaad snel geleverd. De verpakking was niet goed van de bestelling. De doos van de lamp was in plastic gewikkeld in plaats van bijvporbeeld een stevige goede doos. De lamp zelf is goed al kon ik wel een paar kleine beschadigingen opmerken. Al met al niet de beste ervaring.

Beste Mijnheer Van Den Bogaard,

Dank u wel voor uw opmerkingen. We proberen onze bestellingen steeds zo snel mogelijk te verzenden. Vermits wij niet alle artikelen op voorraad hebben, zijn wij hierin soms afhankelijk van de levertijd van onze leverancier. Het product werd op 13/4 besteld en is op 20/4 naar u verzonden. Meestal leveren we binnen de week en proberen we onze klanten op de hoogte te houden indien dit langer duurt. We wikkelen de verpakking steeds in folie waardoor deze goed beschermd is. Ook worden de klevers "breekbaar" aangebracht, dit met het doel om de doos ongeschonden bij u te krijgen. Indien er gebreken zijn aan het product mag u ons hiervan een mail sturen met de foto's van het product, dit binnen de 7 dagen na ontvangst. In dat geval kunnen we het product omruilen.

Vriendelijke groeten,

Patricia De Vries beoordeelde op 2018-04-24

keurig verpakt snel geleverd

Paul Bobnar beoordeelde op 2018-04-23

fijn voor een snelle uitleg en snelle uitvoering , bedankt

j Peters beoordeelde op 2018-04-10

Supersnelle en correcte levering.

Willem van den Berge beoordeelde op 2018-04-09

Zeer snelle levering en uitstekende nazorg bij verkeerde levering ! Echt een aanrader. De volgende keer bestel ik er zeker weer !

jan meijer beoordeelde op 2018-04-09

ik heb het product op 5 maart besteld en betaald en kreeg het 5 april binnen
nadat ik diverse keren zelf contact op heb genomen
problemen bij de douane 9 ( oké dat kan maar laat het even weten, nu moet ik er zelf meerder keren achteraan bellen )
ik maak de doos open 5 april
zijn de dozen waar de lampen in zitten behoorlijk beschadigd ( ik hoop dat alle lampen het doen )
nee erg slordig allemaal

Beste Mijnheer Meijer,

Dank u wel voor uw reactie. Wij vinden uw opmerkingen heel belangrijk en het is dan ook heel jammer dat de levertijd zo lang was. Zoals u aanhaalt was er een vertraging bij de douane.

We proberen onze klanten zo veel mogelijk in te lichten over de evolutie van hun bestelling. We waren echter afhankelijk van de info die we van onze leverancier kregen en die was heel beperkt
Ook de verpakking kon beter maar dit was wellicht te wijten aan de interventie bij de douane.
Wij proberen er alles aan te doen om alles goed op te volgen doch ook hier zijn wij afhankelijk van anderen die we niet altijd ter beschikking hebben.
We hopen alsnog dat u tevreden bent over het geleverde product.

Paul Schurink beoordeelde op 2018-04-08

Deden moeite om mij goed te informeren over levertijd. Adequaat antwoord ontvangen. Levering binnen levertijd. Product is prima.

Greet meynen beoordeelde op 2018-04-07

Wachttijd van een week.

Alain, Vancauwenberghe beoordeelde op 2018-03-25

vlugge levering

Jacques Dewitte beoordeelde op 2018-03-25

Jammer dat de bestelling zolang op zich liet wachten. Resultaat prima

Beste Mijnheer Dewitte,

Dank u wel voor uw positieve evaluatie.
We proberen steeds snel te leveren maar door een stockonderbreking bij onze leverancier duurde het in uw geval iets langer.

Met vriendelijke groeten,

William Drury beoordeelde op 2018-03-24

Quick delivery and light looks great and delivers wonderful light levels which I have not found elsewhere in an energy efficient light. Bit of a pain fitting - I had to correct a small manufacturing error which would have made it impossible to fit in situ, but I sorted this on the table where it was no problem.

C.j.e van Rattingen beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden vlotte levering