Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Frances Van Alphen beoordeelde op 2017-09-25

Super snelle levering en leuk resultaat

Marga Van Lierop beoordeelde op 2017-09-22

Een heel vriendelijke en snelle reactie gehad in de chat. Na de bestelling de volgende dag al verzonden. Ruime keuze in kleuren en artikelen. Ik kom zeker nog vaker terug.

Rianne beoordeelde op 2017-09-22

Snelle levering en precies naar mijn wensen met een super geboortebord als resultaat! Desbetreffende personen waren er erg blij mee! Ik heb zelfs nog een bestelling gedaan voor mij zelf.

Karin Vermeulen beoordeelde op 2017-09-20

Prima product. Snel geleverd.

Kelly Van Lieshout beoordeelde op 2017-09-13

Goede snelle levering

Linda Lever beoordeelde op 2017-09-13

Binnen 1 dag in huis, prima verpakt. Geen idee naar het gebruikersgemak, want de sticker plakken we pas later op de voordeur. (We zouden anders de babynaam al verklappen;))
Maar t ziet er veelbelovend uit!

Jessica Boone beoordeelde op 2017-09-10

Ben erg tevreden , mooie stickers , snelle levering en keurig werk , zal er zeker vaker nog wat gaan bestellen . Groetjes jessica

Bianca Lavell beoordeelde op 2017-09-08

snelle en nette aflevering met een persoonlijk briefje :-)

Kelly Van Lieshout beoordeelde op 2017-09-07

Hele snelle levering en goed product zoals omschreven stond op de site

Danielle Vermaning beoordeelde op 2017-09-07

Eerste keer besteld, en een top service!!! Wat het een stuk persoonlijker maakt is het hand geschreven briefje.
Dank je wel kim!!!

Judith Calis beoordeelde op 2017-09-04

Zeer vriendelijk! Korte reactietermijn en snel geleverd.
Ontzettend leuk, uniek resultaat. Ik moet het koffertje nog geven, maar ik denk dat ze erg blij zijn met dit persoonlijke cadeau! Dankjewel Kim!

Miranda Van Der Hoeven beoordeelde op 2017-09-01

Snelle levering !

Gerda Boeijing beoordeelde op 2017-09-01

Makkelijk te bestellen, en goed en snel geleverd. echt top

Erica Smeulders beoordeelde op 2017-09-01

Ik ben heel tevreden met de geleverde stickers dank je wel hiervoor! Gr Erica

Marielle Kicken beoordeelde op 2017-08-31

Ze denkt met je mee over de mogelijkheden. Super service heel goed geholpen en snel in huis.

Steffi Leemans beoordeelde op 2017-08-28

Heel mooi letters en mooi grote

Miranda Noordermeer beoordeelde op 2017-08-26

Mooie stickers, ze moeten nog wel geplakt worden maar dat komt vast goed. Leuk dat er nog een heel persoonlijk geschreven kaartje bij zit. Heel erg bedankt.

Meltem Ibis beoordeelde op 2017-08-25

Kort en krachtig: Top!!!

John Van Der Linden beoordeelde op 2017-08-25

Duidelijke website, besteld, punctueel geleverd en met een persoonlijke boodschap.

Mirna Borst beoordeelde op 2017-08-25

Super leuke sticker voor bij de voordeur zelf maten door kunnen geven en een extra toevoeging namelijk een pootje bij de hond zijn naam