Salamandersloot 11

Liesje Van Hove beoordeelde op 2019-02-18

Miranda Smit beoordeelde op 2019-02-18

Kirsten Van Der Ham beoordeelde op 2019-02-18

J. H. beoordeelde op 2019-02-17

Super tevreden. Snelle levering en alles was zoals verwacht. En ook nog een persoonlijk kaartje erbij.😃👍

Gerline Van Duijn beoordeelde op 2019-02-16

Ella Hermans beoordeelde op 2019-02-12

Super goed. Snel in huis en mooie qualiteit. Makkelijk te plakken en goed contact te maken met de winkel. Ga zeker weer bestellen

Shaj beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering. Goede stickers. Duidelijk uitleg hoe je de stickers moet plakken.

Maaike Van Der Velden beoordeelde op 2019-02-10

Veel mogelijkheden, uitstekende kwaliteit, snel verzonden en leuk verpakt met een persoonlijke boodschap erbij!

Hozan Zawity beoordeelde op 2019-02-10

Marijn Hulshof beoordeelde op 2019-02-09

Marleen Speelman beoordeelde op 2019-02-09

Duidelijke website, heel handig geregeld en super snelle bezorging!

Louis Boersma beoordeelde op 2019-02-06

Prachtig product, laag geprijsd, mooi verpakt en snel geleverd.
Wat wil een mens nog meer

Peggy Van Rensch beoordeelde op 2019-02-06

Snelle service en het persoonlijke bedankje vond ik super

Elly Vishnudatt beoordeelde op 2019-02-04

Hans beoordeelde op 2019-02-03

Een hele persoonlijke winkel. Het is even afwachten hoe het eindproduct eruit komt te zien, omdat er op de site geen voorbeeld beschikbaar is (in de door jou opgegeven tekst) maar reken maar dat er aandacht naar uitgaat. Ziet er mooi uit.

Laura Van Oorschot beoordeelde op 2019-02-02

Cedrick Musters beoordeelde op 2019-02-02

Snel geleverd en van prima kwaliteit!

Hester Van Schaik beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden, snel in huis met een duidelijke beschrijving hoe ik de sticker moet gebruiken.

Nelleke Olieman beoordeelde op 2019-01-28

Heel tevreden. Mooi product. Snel geleverd. En leuk het persoonlijke kaartje erbij.

Elske Okthof beoordeelde op 2019-01-28