Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

ReviewSpot 95 9,6

W Van Der Veen beoordeelde op 2019-06-23

Jeanine Van Der Meer beoordeelde op 2019-06-23

Precies wat ik had besteld, snelle levering, mooi verpakt met 'n leuk kaartje erbij.
Daar word ik blij van 😊

Stefanie Wils beoordeelde op 2019-06-19

Heel Tevreden. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn vragen. Mij zien ze hier zeker nog terug. Een echte aanrader!

Anje Dam beoordeelde op 2019-06-17

Jeannet De Frel beoordeelde op 2019-06-12

Minie Borter beoordeelde op 2019-06-12

Vriendelijke service snelle levering

Margareth Van Weenen beoordeelde op 2019-06-11

Celeste Van Der Hooft beoordeelde op 2019-06-11

Mooi product en snelle levering!

Natasha Hols beoordeelde op 2019-06-08

Wout Rimmelzwaan beoordeelde op 2019-06-08

Prima! Snel geleverd en kwaliteit is goed. Handgeschreven kaartje is een leuke, persoonlijke touch.

Dionne Stuivenberg beoordeelde op 2019-06-07

Esther Blok beoordeelde op 2019-06-03

Super blij met de naamsticker. Makkelijk op te plakken en staat fantastisch en hip!

Gea Westerink beoordeelde op 2019-06-02

Miranda Witbraad beoordeelde op 2019-06-01

Sharina Bouterse beoordeelde op 2019-05-28

Mariette Zuidervaart beoordeelde op 2019-05-26

Stephanie Wagenaar beoordeelde op 2019-05-26

Inge Ceurvelts beoordeelde op 2019-05-26

Kelly Oz beoordeelde op 2019-05-26

Anouk Schurer beoordeelde op 2019-05-22

Erg tevreden! We hadden een afwijkende vraag wat Kim erg fijn heeft opgepakt.