Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

Erica Erauw beoordeelde op 2017-11-21

Snelle levering. Makkelijk aan te brengen stickers. Mooie letters.

Gerrie Peters beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering met persoonlijk briefje erbij, en zeer vriendelijke eigenaresse!

Ursula Ebink beoordeelde op 2017-11-12

Prima service. Laat op de avond besteld, volgende ochtend een mail waarin verteld werd dat het op de post was gegaan en de dag erna lag het in de brievenbus. Dikke prima! Ook erg leuk dat persoonlijk geschreven kaartje erbij. Wij zullen hier in de toekomst, mocht het nodig zijn, zeker weer aan denken.

Ronald Heijmans beoordeelde op 2017-11-02

Snel en goed. Echt een aanrader!

Carla Gijsen beoordeelde op 2017-11-01

Snel bezorgd ziet er netjes uit...... en er zat nog leuk een hand geschreven berichtje bij

Miranda Hoving beoordeelde op 2017-10-29

Heel tevreden dat ik het zo snel in huis heb

Annemieke Statz beoordeelde op 2017-10-28

Persoonlijke service is top!

Martinique Scheper beoordeelde op 2017-10-26

Prettig meegedacht en op maat gemaakt. Hele fijne service!

Daniella Braem beoordeelde op 2017-10-26

Hele goed hulp dmv instagram en snelle verzending! Zelfs nog een extra sticker erbij dus wij zijn helemaal blij!

Tineke Buitendijk beoordeelde op 2017-10-25

Zeer snel geleverd netjes verpakt en wat ik het allerleukste vond een persoonlijk bedankje helemaal top. Dank je wel

Marjolanda Degrande beoordeelde op 2017-10-23

Heel tevreden: snelle levering en de tekst ziet er super uit.

Mariska Strikkers beoordeelde op 2017-10-18

Ik ben zeer tevreden. Van het weekend besteld en dinsdag al in huis. Er zat ook nog een handgeschreven kaartje bij. Super service. Ik kom zeker nog eens terug.

An Van Meerkerk beoordeelde op 2017-10-14

goede service

W. Akin beoordeelde op 2017-10-14

Super snele service en erg klantvriendelijk !!

Daniëlle Hilferink beoordeelde op 2017-10-12

Goede service ! En ontzettend leuk geschreven kaartje erbij wat het extra persoonlijk maakt.

Mirella Coolen beoordeelde op 2017-10-12

Mooie sticker (voordeur sticker), gemakkelijk te bevestigen en vriendelijke service met een geschreven kaartje erbij.

Marga Swart beoordeelde op 2017-10-11

Bestelling was snel binnen en ziet er heel goed uit! Ben er erg blij mee!

Lilian Van Saase beoordeelde op 2017-10-10

Ik ben super goed geholpen en zal zeker er nog wel eens wat bestellen

Sadhana Moesa beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden! Makkelijk te bestellen en snel in huis. Ziet er mooi en professioneel uit voor een betaalbare prijs.

Daphne Montauban beoordeelde op 2017-10-10

Top service, ik wilde net even iets anders en dat werd gewoon in overleg voor mij gemaakt! Heel blij mee!!