Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

ReviewSpot 95 9,6

Orpa Bergsvoort beoordeelde op 2018-12-05

Super leuke naamstickers voor onze kleinkinderen (tweeling) gescoord , voor op hun stoeltjes, heel blij mee!!

Raymond Van Den Berg beoordeelde op 2018-12-05

Danny Stadhouders beoordeelde op 2018-12-04

Gaëlle Dhaenens beoordeelde op 2018-12-04

Snel ontvangen en ziet er in de verpakking alvast mooi uit. Nog geen tijd gehad om te kunnen testen :-)

Rianne beoordeelde op 2018-12-03

In overleg veel mogelijk en vriendelijk geholpen!

Shirley Kelder beoordeelde op 2018-11-28

Prima. Netjes snel en het contact is vriendelijk

Selina Meijer beoordeelde op 2018-11-28

Anne Fleuren beoordeelde op 2018-11-27

Angela Bor beoordeelde op 2018-11-26

Op maandag een mail gestuurd met een vraag over een ontwerp, dinsdag netjes antwoord gekregen en woensdag al in huis.
Super service, mooi geprijsd en snel geleverd. Zeker een aanrader!

Melle De Vos beoordeelde op 2018-11-25

C Nollen beoordeelde op 2018-11-22

Janice Paschen beoordeelde op 2018-11-20

Steffanie Crommentuijn beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, super leuk geworden.

Marit Van Wijk beoordeelde op 2018-11-19

Mooie sticker en leuk verpakt.

Touria Chalile beoordeelde op 2018-11-18

Super service. Mooie stickers en alles wordt goed uitgelegd. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor ieder.

Eliza Vinke beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering, keurig product en goed advies!

Frea Kielstra beoordeelde op 2018-11-17

Super mooi product. Snelle levering. Keurig verpakt. En duidelijke instructies. Top

Jaimie beoordeelde op 2018-11-16

Heel tevreden en super service!

Danielle Van Vliet beoordeelde op 2018-11-14

Marcrista Van De Vuurst-baas beoordeelde op 2018-11-14

Prachtige deursticker!
Keurig en leuk verpakt en snel in huis.
Een aanrader!