Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

ReviewSpot 95 9,6

Judith Voeten beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden. Goede website, goede prijs, snelle levering

Dd Ruiten beoordeelde op 2019-04-17

Keurig netjes snel geleverd, en mooi gemaakt.

Eline Van Oort beoordeelde op 2019-04-17

Solange Boumans beoordeelde op 2019-04-16

heel mooi en tijdig geleverd .en het persoonlijke kaartje was echt leuk, een kleine attentie maakt het net groot hartelijk bedankt

R. C. Peppinck- Everts beoordeelde op 2019-04-16

M Bezemer beoordeelde op 2019-04-15

Snel geleverd en Bethesda verpakt

Ivanka Van Dijk beoordeelde op 2019-04-15

Marline De Boon beoordeelde op 2019-04-15

Wilma Bolier Van De Ruit beoordeelde op 2019-04-15

Karin Creemers beoordeelde op 2019-04-15

Goed geholpen, ik kon mijn bestelling naar wens personaliseren. Top!

Marieke Bast beoordeelde op 2019-04-14

Ben heel erg tevreden. Was heel erg benieuwd hoe de letters eruit zouden zien. Als ik een mooie ondergrond heb gevonden ga ik er aan beginnen. Heb er zin in!!

Esther Brounen beoordeelde op 2019-04-14

Eveline Van De Heg beoordeelde op 2019-04-14

Ans Aben beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden Kim! Snelle levering en heel netjes en zorgvuldig verpakt

Sanne Poeste beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden, snel geleverd en een mooi product.

Jean Sijstermans beoordeelde op 2019-04-13

Zeer tevreden. Bestellen gaat makkelijk en was ook snel in huis.

Wineke Bremmer beoordeelde op 2019-04-09

Prima, met goede uitleg voor bevestiging!

Lieve Groeneveld beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering, toffe sticker, persoonlijk berichtje erbij. Erg tof!

Kim Verstegen-van Lent beoordeelde op 2019-04-08

José Snijder beoordeelde op 2019-04-07

voor het eerst bestelling gedaan, was snel geleverd en zag verzorgd er uit. Heel leuk een persoonlijk kaartje erbij.