Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

Stijn beoordeelde op 2018-10-13

Enorm tevreden, snelle en correcte verwerking. Ook erg flexibel in wijzigingen!

Tessa Meinderink beoordeelde op 2018-10-09

Jessie Verkoelen beoordeelde op 2018-10-08

Doormiddel van instagram doorgegeven wat ik graag wilde. Kreeg super snel reactie en had het product binnen 2 dagen in huis

Machteld beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering en mooie kwalitatieve stickers!

Danitia Nijkamp beoordeelde op 2018-10-07

Karlijn Wisse-reijman beoordeelde op 2018-10-06

Kim Crombeen beoordeelde op 2018-10-06

Ineke Peters beoordeelde op 2018-10-06

D. Verkuijl beoordeelde op 2018-10-06

Jessica Van Dijk beoordeelde op 2018-10-02

Snel bezorgd, op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en zeer goede kwaliteit.

Monique De Cloe beoordeelde op 2018-10-02

Nancy Lardenoije beoordeelde op 2018-10-01

Mooi product, duidelijke omschrijving. Sticker werd ondanks snelle verzending laat geleverd, Kim bood al aan een nieuwe sticker te sturen maar dat was niet meer nodig! Verbeterpunt; ik kon geen instructiefilmpje vinden voor plaatsen van de sticker.

Mariska Konings beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering, mooie sticker, zeer tevreden!

Alette Koole beoordeelde op 2018-09-30

Super service! :)

Amy Van Den Broek beoordeelde op 2018-09-29

Anneke Willemsen beoordeelde op 2018-09-26

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen ! Inmiddels de bestelling wel ontvangen ! Fout lag bij post nl.
Bedankt voor de goede en snelle service !

Reactie van Naamelijk:
Gelukkig is de bestelling nu wel binnen gekomen!

Roger Voncken beoordeelde op 2018-09-26

Super tevreden! Mooi product, snel geleverd, goeie prijs, makkelijk aan te brengen dankzij goeie instructie.

Wendy Genders beoordeelde op 2018-09-26

Nicole Van Gorp beoordeelde op 2018-09-26

Snelle levering en de stickers voldoen aan de verwachting! Leuk met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij.

Joyce beoordeelde op 2018-09-25

Zeer nette en persoonlijke service! Fijn meegedacht en een super snelle levering! Meer dan tevreden!