Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

Gabriela Zitman beoordeelde op 2018-06-17

Great service, sticker was perfect and of great quality. Easy to use as well! Kim even sent a hand writen note!

Jacqueline Cuppen beoordeelde op 2018-06-17

Marijke Akkerman beoordeelde op 2018-06-17

Anouk Brand beoordeelde op 2018-06-17

Heel tevreden, super snelle service! Ik had een verkeerde kleur besteld, maar deze kon na een snelle mailwisseling zo terug gedraaid worden naar de juiste kleur!
Sticker goed en makkelijk aan te brengen.
Super blij met het eindresultaat.

Elsbeth Elias beoordeelde op 2018-06-16

Carmen Nijhof beoordeelde op 2018-06-16

Marion Cremers beoordeelde op 2018-06-13

Heel netjes verzorgde snelle levering.
Goede instructies bijgesloten.
Hier word ik blij van!

Bart Van Den Boogaard beoordeelde op 2018-06-12

Esther beoordeelde op 2018-06-12

Snelle levering en een mooi product. Precies zoals ik mij had voorgesteld.

Anita Bontjer beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, goede service!

Marion Willebrands beoordeelde op 2018-06-10

Goed mailcontact,snelle levering,goed product en het persoonlijke kaartje vond ik erg leuk!

Rika Vink beoordeelde op 2018-06-06

Marcel Smeets beoordeelde op 2018-06-06

Bijzonder tevreden, snelle levering en attente begeleiding!

Ilona Sakkers beoordeelde op 2018-06-02

Heel tevreden. Snel in huis. Mooi en degelijk product

Bas Plugge beoordeelde op 2018-05-27

Saskia Dielessen beoordeelde op 2018-05-27

Rianne Van Der Wal beoordeelde op 2018-05-19

Eenvoudige website om van te bestellen en snel in huis. Het opplakken wordt duidelijk uitgelegd (schriftelijk en in een filmpje). En een persoonlijk geschreven kaartje erbij maakt het helemaal af!