Salamandersloot 11
2724BA Zoetermeer

ReviewSpot 95 9,6

Leonie Peeters beoordeelde op 2019-08-17

Top service! Heel handig what's app. Werd snel verzonden. En de sticker is geweldig!

Annemarie Meulensteen beoordeelde op 2019-08-17

Mooi en heel eenvoudig aan te brengen! Heel blij mee!

Soraya Van Heeswijk beoordeelde op 2019-08-17

Lenka Donis beoordeelde op 2019-08-14

Yvonne Venema beoordeelde op 2019-08-13

Zeer tevreden, snel geleverd, leuk briefje erbij van Kim !!!👍en ondanks de vakantietijd dat de levering wat later plaats zou vinden met twee dagen binnen.

Tineke Van Streun beoordeelde op 2019-08-13

Sue Walinga beoordeelde op 2019-08-12

Lisanne De Greef beoordeelde op 2019-08-11

Kim Lebegge beoordeelde op 2019-08-11

Heel top en hele vriendelijke mevrouw. Topservice.

Jan Winter beoordeelde op 2019-08-10

Snel geleverd keurig

Fieke Opstal beoordeelde op 2019-08-10

Kim De Ridder beoordeelde op 2019-08-10

Elise Brugmans beoordeelde op 2019-08-07

Jeroen Bolmer beoordeelde op 2019-08-07

Lincy Broekhuis beoordeelde op 2019-08-07

Paola Bertrand beoordeelde op 2019-08-06

Bestelling werd op tijd geleverd en is exact zoals zichtbaar in de webshop, kortom top service!

Ann-sofie Vancleef beoordeelde op 2019-08-05

Wendy Boer beoordeelde op 2019-08-03

Netjes op tijd geleverd en zag er keurig uit en ook leuk een persoonlijk berichtje

Edith Voogt beoordeelde op 2019-07-31

snelle levering en mooie sticker

Margreet Koeleman beoordeelde op 2019-07-30