Olympiadelaan 32
1183 WP Amstelveen

B.J.H. Wijthoff beoordeelde op 2018-11-15

Goede website, eenvoudig bestellen en op tijd leveren van een niet te duur en kwalitatief prima produkt!

Richard Verbruggen beoordeelde op 2018-09-28

Kort en goed: uitstekende en snelle service tegen scherpe prijs voor de Belgische klant !!!
Proficiat!
Richard Verbruggen - Kapellen/Belgie

Esther Baars beoordeelde op 2018-09-21

Goed product maar lange levertijd, ca. 10 dagen. Levering in een doosje terwijl het makkelijk in een envelop paste.

Bonita beoordeelde op 2018-09-14

Snel geleverd en goed product.

Ennis van der Hoek beoordeelde op 2018-07-29

prima contact gehad en het is perfect en snel geleverd

Laura beoordeelde op 2018-07-21

Goede service
Persoonlijk contact
Slaapmaskers van goede kwaliteit, met de hand gemaakt.
Helaas de Paisley uitvoering niet meer op voorraad

H.J. Doldersum beoordeelde op 2018-06-29

Bestelling was op verkeerd adres in 1e instantie bezorgd door DHL, contact met Natuurlijk Beter Slapen opgenomen en alles is netjes geregeld en opnieuw bezorgd zoals meneer van Natuurlijk Beter Slapen telefonisch en via mail met ons heeft gecommuniceerd. Prima service.

Dirk Hansen beoordeelde op 2018-06-15

Perfecte service

Dirk Hansen beoordeelde op 2018-06-10

Heel tevreden, de volgende dag al in huis!

Philip Jabroer beoordeelde op 2018-05-11

Snelle en correcte afhandeling van bestelling.

anoniem beoordeelde op 2018-05-06

Zeer goed produkt. Werd op de hoogte gehouden mbt levertijd. Zeer tevereden

Carina Grandjean beoordeelde op 2018-04-01

Uitstekende service! Maandag de bestelling gedaan vanuit België, dinsdag een telefoontje vanuit Nederland om te verwittigen dat mijn produkt waarschijnlijk pas de volgende week zou geleverd worden wegens een probleemje, zeer vriendelijk, maar vrijdag was mijn bestelling al hier!

R. Mulder beoordeelde op 2018-03-16

Vlotte bezorging. Product voldoet.

Wim Van de van de Laar beoordeelde op 2018-03-10

Keuring gebeld door meneer van de site en die heeft me nog tips gegeven voor juist gebruiken van slaapmaatje

Dirk van der Veur beoordeelde op 2018-02-10

Duidelijke en overzichtelijke website Bestelde product zeer vlot bezorgd en product zelf een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ospitalieri Luciano beoordeelde op 2018-02-09

Goede en snelle levering

A Schipper beoordeelde op 2018-01-21

Veel te groot de banden zijn keihard en omdat het veel te groot is lag ik daar bovenop, is niet gemaakt voor mijn maat . Nu nog last van .Verder is de behandeling en communicatie heel erg goed en plezierig. Maar omdat ik klein ben past het niet .

wj rehaen beoordeelde op 2018-01-15

correct op tijd bezorgd in goed verzend materiaal

suzanne meers beoordeelde op 2018-01-13

Goede communicatie , maat niet juist

leen stroms beoordeelde op 2018-01-08

tevreden