Zilverschat 21
5432 MN Cuijk

S. van der Leer beoordeelde op 2019-02-12

Eerst prettig telefonisch contact gehad waarna de bestelling plaatsvond, gevolgd dooreen vlotte levering . De tegels werden tot voor de deur gebracht door een vriendelijke chauffeur.

Gijs beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering en goed contact met transport

R.M. van Doorn beoordeelde op 2018-11-09

Prima communicatie, en nette levering van de bestelde producten. En dat allemaal voor een heel scherpe prijs!

Niels beoordeelde op 2018-11-09

Snel en netjes afgeleverd door de vriendelijke chauffeur.

D.Plug beoordeelde op 2018-10-13

Hebben split (grind) en hardsteen besteld en omdat de hardsteen onderweg was vanuit China moesten we wat langer wachten.
De communicatie met Natuursteen voordelig liep Keurig netjes. de verzending en afhandeling voortreffelijk, dus Danny bedankt

André Eemnes beoordeelde op 2018-09-19

Graniet besteld. Prima verpakt. Bij 50 m2 slechts 1 hoekje van tegel eraf! Door chauffeur Pascal bestelling op aangegeven plek gezet. Uiterst correct. Kwaliteit tegels prima. Voordeel is dat je bij aflevering kunt betalen. Vooraf even gebeld uiterst correct te woord gestaan. Na levering mail of alles correct verlopen is. Kortom een tevreden klant. Zou hier zo weer bestellen.

Bert van hebel beoordeelde op 2018-08-31

Nette levering en snel.

Peter beoordeelde op 2018-07-19

Erg tevreden, snelle service, vriendelijke en mee denkende Chauffeur! Mijn complimenten

Filip beoordeelde op 2018-07-06

Snelle en correcte levering. Zelfs naar België.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Aanrader.

Tiny Ooms beoordeelde op 2018-06-14

Na de bestelling en betaling een snelle levering.
Niet thuis is geen probleem. Een foto van de woning of plaats waar bezorgd moet worden en het probleem is opgelost.
Bestelling is prima en in topconditie bezorgd op de juiste plaats.
Een aanrader voor iedereen die een snelle vooruitgang wil met de tuin.

Mm&I beoordeelde op 2018-06-09

Vlotte bestelling, vlotte levering. Materialen in topconditie!

Damavandi beoordeelde op 2018-05-08

Wij zijn zeer tevreden. Goede uitleg, snelle levering en vriendelijke chauffeur welke de levering netjes aan de kant geplaatst heeft. Zeker voor herhaling vatbaar dus.

Janssen beoordeelde op 2018-04-19

Heel tevreden. Snel geleverd, vriendelijke beantwoording van vragen en naderhand nog een keer gevraagd of alles naar tevredenheid was. Echt helemaal top!

Toon Stavast beoordeelde op 2018-04-16

prima service, keurige levering op de oprit.

Roger beoordeelde op 2018-04-15

Prima service, Maandag gebeld en besteld, dinsdagochtend geleverd. Alles klopt. Prima materiaal. Komt alle afspraken na.

Jan Hak beoordeelde op 2018-04-09

Keurige service en snel geleverd. Ook een extra handeling door een foutje van ons met lossen was niet teveel.

Ivo Toonen beoordeelde op 2018-03-29

Ik heb een goede service gehad bij natuursteenvoordelig.nl en had de bestelling snel in huis. En dat voor een hele scherpe prijs!!
Bedankt.

Maaike beoordeelde op 2018-03-28

De flagstones zijn snel geleverd, prettig dat de chauffeur goed communiceerde en de stenen keurig langs mijn tuin heeft gezet met zijn vorkheftruck.

André beoordeelde op 2018-03-27

Bestelling en levering super verlopen, komen gewoon hun afspraken na.

John beoordeelde op 2018-03-20

Snelle, correcte en vriendelijke uitvoering van de bestelling.