Zilverschat 21
5432 MN Cuijk

M. Werkman beoordeelde op 2019-08-12

Zeer snel geleverd, en erg goed verpakt, alles ziet er keurig netjes uit en het contact verliep erg goed.

Een aanrader !!

Marcel beoordeelde op 2019-07-27

Voordelig vijverranden besteld voor op onze borderbakken. Zeer snel geleverd en heldere communicatie.

Rogiers Danny beoordeelde op 2019-07-23

Snelle levering op moeilijk bereikbare plaats met een vrachtwagen, zeer goede communicatie ivm bestelling, kan niet beter, plezier om mee te handelen !!! Top A+++

youri sioen beoordeelde op 2019-07-19

Super tevreden! Bestelling, mailing en levering allemaal keurig en heel snel. Een aanrader die ik met plezier doorvertel.

M. Knies beoordeelde op 2019-07-12

Mooi producten, goede prijs, snelle levering met overleg mogelijkheden en top service via chat en telefoon.

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hallo mevrouw Knies, uiteraard bedankt voor uw review achteraf en de mooie opdracht in eerste instantie. We hebben inderdaad goed overleg gehad, wat altijd fijn is om alles naar wens te organiseren. Heel veel plezier straks van jullie nieuwe terras!

Namens het team van Natuursteenvoordelig

Kees beoordeelde op 2019-07-09

goede prijs, telefonische terugkoppeling over leverdatum en tijd, correcte en complete levering. Met de volgende dag de vraag of alles correct is afgehandeld. Top.

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hallo Kees, hartelijk dank voor uw review!

Veel plezier van uw nieuwe terras en met de boomschors tegen het onkruid ;)

Gr. Natuursteenvoordelig

Muscheri beoordeelde op 2019-06-25

Zeer goede service en prijs/kwaliteit verhouding ondanks wat kleine problemen met de levering. Ik ben heel tevreden!

Bedankt voor uw review!

Inderdaad wat vertraging opgelopen met de levering door de toeleverancier. Maar samen hebben we daar goed op ingespeeld en de planning aangepast. Bedankt nogmaals voor uw meedenken en begrip. Veel plezier van uw terras!

Yvonne beoordeelde op 2019-06-19

We zijn heel tevreden met de snelle service. Netjes verpakt!
De tegels zijn heel mooi.

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Bedankt Yvonne voor de review. Veel plezier van jullie nieuwe terras!

Chris beoordeelde op 2019-06-18

Snel geleverd, geen breuk, kortom top👍🏻

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Bedankt voor uw review! Veel plezier gewenst met uw aankoop en succes met de verwerking.

Gr. Natuursteenvoordelig.nl

M. beoordeelde op 2019-06-11

Zeer tevreden. Snelle levering. Mooie kwaliteit.

Francine beoordeelde op 2019-06-03

Hebben zeer goed advies gekregen, snelle reactie op onze vragen. Prima offerte, snelle levering. Kortom: geweldige service en zeer tevreden klanten😎

Jimmy beoordeelde op 2019-05-27

Zeer snelle en goede service,ook een dikke pluim voor het transport.
Een aanrader!!

Amir Dar beoordeelde op 2019-05-27

Absoluut een aanrader !!
Recentelijk tuintegels besteld voor een scherpe prijs. De levering was conform afspraak en tot aan de tuin. Kortom een bedrijf die met je meedenkt en service hoog in vaandel heeft staan.

Vd Heijden beoordeelde op 2019-05-24

Super snelle en nette levering. Ook snelle reacties op mail. Kortom echt een aanrader!

Naomi Verboekend beoordeelde op 2019-05-17

Zeer tevreden. Snelle levering, en snelle communicatie. Zeker een aanrader.

Erica beoordeelde op 2019-05-13

A van den Heuvel beoordeelde op 2019-05-06

keurig netjes en vlug geleverd tegen een zeer goede prijs

A. Vermeulen beoordeelde op 2019-04-20

Snelle levering en ook snelle nalevering van een gebroken tegel. Doen niet moeilijk.
Goede bereikbaarheid via mail en telefoon.

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hartelijk dank voor uw reactie!

U heeft ook netjes foto's gestuurd, direct nadat u de levering ontvangen heeft. Kortom, dan kunnen wij het ook snel en netjes oplossen.

Fred B. beoordeelde op 2019-04-07

Zeer goede service van natuursteenvoordelig. onze bestelling was niet helmaal compleet geleverd, maar werd de volgende dag gelijk geregeld. We hebben al 2 keer een bestelling gedaan en zal natuursteenvoordelig echt iedereen aanraden. Ze denken ook met je mee en zijn echt de goedkoopste!

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hallo Fred, hartelijk dank voor uw reactie!

Een foutje bij het klaarzetten van uw bestelling zorgde inderdaad voor een incomplete bestelling maar dat hebben we snel kunnen oplossen. Zoals het hoort natuurlijk. Succes met de verwerking! Gr. Natuursteenvoordelig

R.A.C. Tabak beoordeelde op 2019-04-05

We zijn zeer tevreden met de geleverde tegels. We hebben ze maandagavond besteld en donderdagochtend al ontvangen op de afgesproken plek. We ontvingen tijdig een mail met daarin de bezorgdag + tijdsvenster.
We hadden geen enkele breuk of schade aan de tegels.
Aanrader!

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier van uw nieuwe terras! De levering ging bij u inderdaad heel voorspoedig. Die levertijd van 2-7 werkdagen halen wij eigenlijk ook altijd en is gewoon een reële indicatie, waar u vanuit kunt gaan. Groetjes Natuursteenvoordelig.