Zilverschat 21
5432 MN Cuijk

M. beoordeelde op 2019-06-11

Zeer tevreden. Snelle levering. Mooie kwaliteit.

Francine beoordeelde op 2019-06-03

Hebben zeer goed advies gekregen, snelle reactie op onze vragen. Prima offerte, snelle levering. Kortom: geweldige service en zeer tevreden klantenšŸ˜Ž

Jimmy beoordeelde op 2019-05-27

Zeer snelle en goede service,ook een dikke pluim voor het transport.
Een aanrader!!

Amir Dar beoordeelde op 2019-05-27

Absoluut een aanrader !!
Recentelijk tuintegels besteld voor een scherpe prijs. De levering was conform afspraak en tot aan de tuin. Kortom een bedrijf die met je meedenkt en service hoog in vaandel heeft staan.

Vd Heijden beoordeelde op 2019-05-24

Super snelle en nette levering. Ook snelle reacties op mail. Kortom echt een aanrader!

Naomi Verboekend beoordeelde op 2019-05-17

Zeer tevreden. Snelle levering, en snelle communicatie. Zeker een aanrader.

Erica beoordeelde op 2019-05-13

A van den Heuvel beoordeelde op 2019-05-06

keurig netjes en vlug geleverd tegen een zeer goede prijs

A. Vermeulen beoordeelde op 2019-04-20

Snelle levering en ook snelle nalevering van een gebroken tegel. Doen niet moeilijk.
Goede bereikbaarheid via mail en telefoon.

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hartelijk dank voor uw reactie!

U heeft ook netjes foto's gestuurd, direct nadat u de levering ontvangen heeft. Kortom, dan kunnen wij het ook snel en netjes oplossen.

Fred B. beoordeelde op 2019-04-07

Zeer goede service van natuursteenvoordelig. onze bestelling was niet helmaal compleet geleverd, maar werd de volgende dag gelijk geregeld. We hebben al 2 keer een bestelling gedaan en zal natuursteenvoordelig echt iedereen aanraden. Ze denken ook met je mee en zijn echt de goedkoopste!

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hallo Fred, hartelijk dank voor uw reactie!

Een foutje bij het klaarzetten van uw bestelling zorgde inderdaad voor een incomplete bestelling maar dat hebben we snel kunnen oplossen. Zoals het hoort natuurlijk. Succes met de verwerking! Gr. Natuursteenvoordelig

R.A.C. Tabak beoordeelde op 2019-04-05

We zijn zeer tevreden met de geleverde tegels. We hebben ze maandagavond besteld en donderdagochtend al ontvangen op de afgesproken plek. We ontvingen tijdig een mail met daarin de bezorgdag + tijdsvenster.
We hadden geen enkele breuk of schade aan de tegels.
Aanrader!

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hartelijk dank voor uw reactie en veel plezier van uw nieuwe terras! De levering ging bij u inderdaad heel voorspoedig. Die levertijd van 2-7 werkdagen halen wij eigenlijk ook altijd en is gewoon een reƫle indicatie, waar u vanuit kunt gaan. Groetjes Natuursteenvoordelig.

Suzanne beoordeelde op 2019-04-04

Ik raad iedereen aan om hier te bestellen. Ontzettende goede service en er wordt goed met de klant meegedacht. Gewoon top!

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hartelijk dank voor uw reactie! We zijn straks benieuwd naar het eindresultaat ;)

Jurjen beoordeelde op 2019-04-03

1 hoek van natuursteen beschadigd week er op nieuwe geleverd top geregeld

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Dankuwel voor de review! Service hoort er natuurlijk bij!

U heeft uw bestelling ook direct gecontroleerd en ons een foto gestuurd van hoe u het ontvangen heeft. Op die manier kunnen we het snel oplossen. Succes met de verwerking!

Verhoeven Bouwservice beoordeelde op 2019-04-01

Alles prima op tijd en correct geleverd! Bedankt en wellicht tot een volgende keer.

Kuijpers beoordeelde op 2019-03-18

Zeer correct en snel geleverd.

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Hartelijk dank voor uw reactie en succes met de verwerking van de materialen! Namens team Natuursteenvoordelig.

Matthijs Mallee beoordeelde op 2019-03-15

Via de website tegels besteld, verwachte levertijd 5-7 werkdagen. Na 4 dagen werden de tegels afgeleverd, de pallet werd tot in de tuin gebracht! Super service!

Reactie van Natuursteenvoordelig:
Matthijs hartelijk dank voor jouw reactie! Goed om te horen dat het naar wens is verlopen en mooi dat er een mogelijkheid was om tot in de tuin te leveren. Dat is vaak niet het geval, maar mocht het mogelijk zijn, dan zijn de chauffeurs bereid om mee te denken. Succes met de verwerking!

Daphne beoordeelde op 2019-02-25

Super goede service! Persoonlijk en zeer accuraat. Binnenkort genieten we van een prachtige tuin!

de Jong beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering, goede bezorging en prettige service.

S. van der Leer beoordeelde op 2019-02-12

Eerst prettig telefonisch contact gehad waarna de bestelling plaatsvond, gevolgd dooreen vlotte levering . De tegels werden tot voor de deur gebracht door een vriendelijke chauffeur.

Gijs beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering en goed contact met transport