Merk 25
8711CM Workum

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Wiebrig Krakau beoordeelde op 2019-09-15

Ben erg tevreden! Natuurvol heeft veel keus uit hele mooie en leuke spullen. Het pakketje werd snel bezorgd en zat netjes ingepakt. Er wordt verpakkingsmateriaal gerecycled, heel goed!

Bart Oosthuizen beoordeelde op 2019-07-04

Goede en snelle originele levering.
Goed artikel

Reactie van Natuurvol:
Fijn! Daar worden we blij van! :)

Sylvia ter Koele beoordeelde op 2019-04-22

Snelle en heel attente en persoonlijke dienstverlening!

Graag gedaan! :)

Christa beoordeelde op 2019-03-29

Helaas pas na het weekend geleverd ipv de volgende dag op zaterdag waardoor ik mijn cadeautje niet op tijd kon geven.

Hoi Christa,

Wat vervelend!

Je pakketje is wel door ons op dezelfde dag, op vrijdag, verzonden maar we hebben helaas geen invloed op PostNL.

Hopelijk waren ze later alsnog blij met het kado ;)

Groet, Petra

Mieke G. beoordeelde op 2019-03-02

Top, snel, goed verpakt en erg mooi artikel :-)

Fijn! :)

Plantinga beoordeelde op 2019-02-28

Erg tevreden! Snelle levering en netjes verpakt. En wat ik vooral leuk vond was het persoonlijke woordje wat erbij geschreven was en leuke spreuk! :-)

Blij te lezen! :)

Kitty Polderman beoordeelde op 2019-02-28

Heel mooi en persoonlijk verpakt, heel lief van de medewerkster! Je werd blij als je het pakje opende.

Reactie van Natuurvol:
En daar worden wij weer blij van! :)

Anke Wiertz beoordeelde op 2019-01-30

Leuke spullen, snelle levering en een vriendelijk en persoonlijk boodschapje op de bon!

Reactie van Natuurvol:
Daar doen we het voor, blije klanten! :)

J. Wiggers beoordeelde op 2019-01-30

Plezierige noot bij afgeleverde bestelling: de persoonlijke noot op de envelop! Ik geef jullie gegevens door aan onze diaconie. Die moeten nogal eens zinvolle presentjes verzorgen.Vandaar. En aangezien wij Fairtrade gemeente zijn, WijdeKerk en Groene Kerk past jullie concept daar helemaal in.
Dank, en ik zorg voor reclame,
J.Wiggers, kerkenraad Ichthuskerkgemeente Voorthuizen.

Beste J. Wiggers,

Wat fijn om te lezen!
Altijd welkom, ook voor eventueel advies of meedenken voor presentjes.
Fijne dag!

Groet, Petra

Jaap en Ellen Melchers beoordeelde op 2019-01-24

Alles klopt bij Natuurvol Wonen in Workum! De stoere barkrukken zijn in het echt net zo mooi als op de website en betaalbaar. Heel gastvrij werden wij ontvangen in de smaakvolle winkel en geholpen door een de vriendelijke Petra die vol passie vertelt over de mooie en duurzame producten. Een feestje!

Reactie van Natuurvol:
Wat fijn dat u het zo ervaren heeft! Daar doen we het voor! :)

Lia van Spronsen beoordeelde op 2019-01-07

Prima levering op tijd met vriendelijke noot van de verzender erbij.
Goed ingepakt alles !

Blij om te lezen! :)

Eleanor Tillema beoordeelde op 2019-01-06

Super tevreden met onze prachtige kerstboom van Natuurvol Wonen! Zelfs nu, begin januari, na het opruimen, heeft de boom bijna al haar naalden nog. Volgende jaar halen we onze kerstboom zeker weer bij Natuurvol Wonen!

Reactie van Natuurvol:
Aankomende kerst weer welkom! :)

Wichert van Gelder beoordeelde op 2018-12-03

Snelle en vriendelijke reacties op mijn mails, duidelijk advies & eenvoudige en snelle afhandeling van mijn aankoop.

Reactie van Natuurvol:
Fijn om te lezen en graag gedaan! :)

Chris Groeneveld beoordeelde op 2018-12-01

Prima

Dank! :)

Inge Toorenburg beoordeelde op 2018-11-08

De kruk is heel stijlvol, ziet er mooi uit. En een fijne service van deze webwinkel.

Annelies beoordeelde op 2018-10-02

Mooie producten, een gezellige winkel en er is voor ieder wat wils .

Reactie van Natuurvol:
Altijd gezellig als je er bent! :)

Ans de Vries-Vrielink beoordeelde op 2018-09-28

Heel erg tevreden

Fijn! :)

Baukje beoordeelde op 2018-09-23

Petra heeft onze bruiloft aangekleed met plantjes & accessoires en ‘t was prachtig! Zeker ‘n aanrader. In huis hebben we inmiddels alleen maar de planten van natuurvol wonen. Ze zijn mooi, gezond en niet doorsnee.
Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat de winkel in het teken staat van ‘n schonere wereld creëren met zn allen en ik draag daar graag aan bij!

Reactie van Natuurvol:
Het was ontzettend leuk om te doen. Zo speciaal om een bijdrage te hebben mogen leveren aan jullie bruiloft! :)

Sieta beoordeelde op 2018-09-19

Heel leuke webwinkel. Erg goede service en snelle levering!

Graag gedaan! :)

Iris Keeken beoordeelde op 2018-08-23