Scheepmakerstraat 6

Nico Littooij beoordeelde op 2019-05-20

M Westerhof beoordeelde op 2019-05-15

P Helder beoordeelde op 2019-05-15

goed en snelle service.
product doet wat hij moet doen en ik gebruik hem al jaren.

hw koning beoordeelde op 2019-05-12

Gerard van der Vaart beoordeelde op 2019-05-10

Voor nu zeg ik goed alleen dat ik een server fout krijg met update van het programma vind ik wat minder.
Vanmiddag een mail gestuurd maar nog geen antwoord.
Verders snelle levering en goede uitleg ik ben tevreden

Bert v Heel beoordeelde op 2019-05-10

Als vaste klant ben ik zeer tevreden over de producten en de service >
Als er problemen zijn of je hebt advies nodig ,is Nedsoft meteen bereid te helpen .
Super bedrijf met zeer goede service ,TOP!!!!!!!

Kees Stuyt beoordeelde op 2019-05-10

Erwin Snijder beoordeelde op 2019-05-09

goed en optijd geleverd materiaal

Cees Haaren beoordeelde op 2019-05-08

Cor Beemsterboer beoordeelde op 2019-05-08

Thom van den Broek beoordeelde op 2019-05-05

Het programma werkt niet. Iedere keer wanneer ik iets wil inboeken geeft hij een foutmelding en vervolgens wordt het programma afgesloten.

F. Bozlak beoordeelde op 2019-05-03

Bernadette Franken beoordeelde op 2019-04-25

hal kort beoordeelde op 2019-04-25

fijn en makkelijk programma

David Eras beoordeelde op 2019-04-25

na gebeld te hebben was het eenvoudig om de database om te zetten

René Ossevoort beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering uitstekend

Meint Bosma beoordeelde op 2019-04-21

Ik heb vorige week aangegeven dat ik een probleem heb bij het uitlezen van de datalogger waarin de ritten worden opgeslagen. Vervolgens werd hierop gereageerd met een aantal vragen. Deze heb ik tot twee keer toe beantwoord, maar tot dusver nog geen reactie weer ontvangen. Ik heb gevraagd om een snelle reactie, omdat ik de rittenregistratie dagelijks gebruik.