Brouwerstraat 30

BM Froom beoordeelde op 2019-09-13

Marc van Buijtene beoordeelde op 2019-09-09

Arjan Kramer beoordeelde op 2019-09-09

Dijk beoordeelde op 2019-09-07

Software werkt, assistentie helpdesk ook ok.

Pierre de Boer beoordeelde op 2019-09-03

Titus Langeveld beoordeelde op 2019-09-01

arno Vandebeek beoordeelde op 2019-08-31

Snel geleverd, en een mooi en goed werkend kastje, ook de manier van het installeren van de software is simpel en heel duidelijk. Dit is DE manier van ontwikkelen en distribueren van een mooi en goed product. mijn dank.

Leo Nelson beoordeelde op 2019-08-30

Jean-Christophe Jorion beoordeelde op 2019-08-29

Product is niet conform wat er is besteld, er is volgens mijn inziens een B product geleverd och werd er betaald voor een A product.
Handleiding ontbreekt en installatie CD ROM ook.
Er is geen nederlandstalig te vinden op internet.
Nedsoft voorraadbeheerder er wordt METAPACE geleverd....
Zéér ontvreden en er werkt dus niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

John Fuijkkink beoordeelde op 2019-08-28

snel geleverd

M.R.M. van Bennekom-Hootsmans beoordeelde op 2019-08-27

snelle levering, makkelijke installatie

Bob van den Brink beoordeelde op 2019-08-23

P.g Marrewijk beoordeelde op 2019-08-22

kan nog niet eens activeren

H Kisters beoordeelde op 2019-08-21

Petra Goed beoordeelde op 2019-08-21

Frank Waagmeester beoordeelde op 2019-08-16

Top en snel !

Maaike Maaijen beoordeelde op 2019-08-15

Ik heb het voorraadbeheer programma aangeschaft met een scanner. Voor beide producten ontbrak de handleiding. Met 1 telefoontje netjes geholpen. Het programma is verouderd, maar doeltreffend en makkelijk in gebruik. Een aanrader, zeker gezien de prijs!

Henk Hoogendoorn beoordeelde op 2019-08-15