Rostockstraat 1

Anoniem beoordeelde op 2019-07-22

De jong beoordeelde op 2019-07-22

Snelle levering,goed advies

Liesbeth von Meijenfeldt beoordeelde op 2019-07-21

Fijne snelle levering en altijd een heerlijk kluifje voor onze hond mee geleverd.🐶🐶👍👍

Anoniem beoordeelde op 2019-07-21

Andre van Geest beoordeelde op 2019-07-20

Bestelling.word op tijd geleverd is zekerheid

Liesbeth beoordeelde op 2019-07-20

Goe voer, altijd een attentie erbij voor de hond en snel geleverd👍

Ingrid beoordeelde op 2019-07-18

Een mooie brok. Stinkt niet en de hond vind de brok lekker. Mijn hond is kieskeurig en haalde eerst zn neus op ☹️ Nu bevalt de brok goed en. IND ze het lekker

Anoniem beoordeelde op 2019-07-17

Enza beoordeelde op 2019-07-16

Het eten van Nero gold is erg goed, mijn hondje vindt het lekker zo te zien en haar ontlasting is ook beter. Daarbij is de levering erg snel en Gigi is altijd blij met de knuffel die erbij zit.

Jan van der Wijk beoordeelde op 2019-07-16

Proefpakket besteld voor mijn boomer 13j en hij vindt het super lekker eet nu de brokken in 1keer op wat hem voorgeschoteld wordt. Daarbij ook nog een speeltje en kluifje erbij gekregen, zal zeker overgaan op Nero Gold.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-15

Christina Becks beoordeelde op 2019-07-15

Voor 5 bestelt en andere dag al bezorgd supper gewoon

Anoniem beoordeelde op 2019-07-14

imie beoordeelde op 2019-07-14

de honden vinden ze heerlijk en hebben minder ontlasting

Steeg beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering ën goede brokken. Leuk met gratis bot voor onze hond.

Louise beoordeelde op 2019-07-14

Tevreden, snelle levering, goed product. Alleen jammer dat de kortingscode die we gekregen hadden ongeldig was.

Reactie van Nero Gold:
Beste Louise,

Bedankt voor je ervaring. Dat is inderdaad wel heel erg jammer, wij betreuren dit ten zeerste. Voor een correcte afhandeling hebben wij hierover contact met je opgenomen via de mail.

Vriendelijke groet,
Nero Nederland