Rostockstraat 1

Bol.com 9 9,2
Google Plus/Places - 10,0

Anoniem beoordeelde op 2019-05-26

Petra Heuvel beoordeelde op 2019-05-25

Een heel leuk proefpakket ontvangen, zag er top🔝 uit.
Helaas eet mijn kritische hond de brokjes met zalm en rijst niet op🙁

Anneke Riemsdijk beoordeelde op 2019-05-23

bestelling wordt vlot geleverd/ mooi proefpakket.
Flip mijn hond is er blij mee

Rob Haasters beoordeelde op 2019-05-23

Zeer tevreden . Snelle levering . Kwaliteit vloer prima. Hond vind echt lekker.

Rudy Maulany beoordeelde op 2019-05-23

Snelle service, goede prijs en kwaliteit. Aanrader

Ingrid beoordeelde op 2019-05-23

Snelle en correcte levering.Mijn hondje lust de brokjes heel graag en was ook heel blij met het extraatje dat bij onze bestelling zat.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-22

Anoniem beoordeelde op 2019-05-22

Wies beoordeelde op 2019-05-22

Onze hond kreeg altijd versvoer omdat ze daarmee minder ontlasting heeft dan met brokken. Als je met vakantie gaat dan is het versvoer erg lastig qua opslag e.d. dus ben ik op zoek gegaan naar goede brokken (zonder veel vulmiddel) en kwam ik bij NeroGold terecht. Net de 2e 12 kilozak ontvangen en tot nu toe bevalt het ons (en de hond) erg goed!

Wendy beoordeelde op 2019-05-20

Mijn boxer heeft een eiwit allergie maar sinds hij deze gebruikt met kalkoen en rijst echt top kan niet anders zeggen personeel heel aardig als je belt geven goed advies

Beste Wendy,

Bedankt, super om te horen.

Voor vragen kun je altijd bij ons terecht.

Vriendelijke groet,
Nero Gold Nederland

Ck beoordeelde op 2019-05-19

Hond vindt het lekker. Maar de kat vindt het niet lekker.

s.kok beoordeelde op 2019-05-19

prima website,overzichtelijk en correct geleverd.

Dennis van Rooij beoordeelde op 2019-05-18

proef pakket besteld, tot nu toe de enige met lekkere snoepjes, een fatsoenlijk (niet in 1 dag kapot) speeltje en genoeg om heet voedsel voor de kat echt uit te proberen (800 gr ipv 2 a 3 servings terwijl je kat er een week aan moet wennen - volgens de boekjes) en korting op eerstvolgende bestelling

Dit is het meest uitgebreide kitten pakket, applaus

Beste Dennis,

Super om te horen dat het proefpakket zo goed ontvangen wordt.
Geniet er samen van!

Vaerny Cazemier beoordeelde op 2019-05-18

Wij hebben 1 hond met gevoelige darmen. Altijd diarree. Nu met de sensitive voeding heeft hij mooie stevige drolletjes. En onze andere hond doet het er ook super op.
Ook niet onbelangrijk: ze vinden het allebei lekker!

Reactie van Nero Gold:
Bedankt, super om te horen!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

Anoniem beoordeelde op 2019-05-16

Wil V beoordeelde op 2019-05-16

Eigenlijk nog te snel voor een goed oordeel
Eerste indruk wel goed
Gr. Wil