Rostockstraat 1

Bol.com 9 9,2
Google Plus/Places - 10,0

Anoniem beoordeelde op 2019-09-16

Sylvia beoordeelde op 2019-09-16

super leuk speelgoedje erbij en botjes

Karine beoordeelde op 2019-09-15

Heel tevreden over de producten en leveringen.

Margreet beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering en leuk cadeautje erbij gekregen.
Onze hond vindt het voer heerlijk.

Sandy beoordeelde op 2019-09-14

Overzichtelijke site. Snelle levering, contact via mail wordt heel snel beantwoord, Heb een pup die de brokken super lekker vind. Prijzen zijn uitstekend.

Fia Holtes beoordeelde op 2019-09-14

Snelle levering, leuke toy en puppy smult.

Imelda te Boome beoordeelde op 2019-09-14

Ik vroeg een proefpakket aan.
Hierin zat een waardig pakket hondenbrokken, 2 soorten snoep, en een speeltje voor onze hond.
Wat een ontzettend leuke verassing.. en onze hond Jack is ZZZOOOO blij met zijn speeltje...

Ontzettend top geregeld dus door jullie.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-12

Monica beoordeelde op 2019-09-12

Service uitstekend, zaten heerlijke botjes bij als extraatje, alleen de brokken bevallen niet goed. Er wordt weinig ontlasting beloofd maar het tegendeel is het geval. Vandaar geen nieuwe bestelling.

Yvonne Braxhoven beoordeelde op 2019-09-11

Zeer positief snelle levering

Rene beoordeelde op 2019-09-11

Mijn hond eet het wel maar het is nog te kort om het te beoordelen hoe zijn lichaam erop reageert ontlasting en huidirritatie

Aukina beoordeelde op 2019-09-11

De bestelling kwam snel binnen! Ons hondje vind de brokken heerlijk! Vind het nu nog lastig om te zeggen hoe hij er verder op reageert.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-10

Nancy beoordeelde op 2019-09-10

Wordt zeer goed gegeten en ik heb het idee dat de jeuk minder wordt

Marja beoordeelde op 2019-09-09

Snel in huis, leuk pakket met iets extras

Lis beoordeelde op 2019-09-09

Krijg netjes mijn bestelling, andere vragen worden ook opgelost.
Mijn hond heeft normaal allergie maar dankzij dit voer niet.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09