Avelingen-West 21
085 486 41 21

Evelien Haitsma beoordeelde op 2019-05-29

Prima .
Snelle levering.
Als er iets niet goed is,
Geen probleem mag meteen geruild.
Zeer vriendelijke klanten service.
En mijn product de turbo mop is fantastische!
Nooit meer wringen geweldig!!!
Ik kom zeker weer terug .

Ineke Jansen beoordeelde op 2019-05-02

TOP - TOP - TOP
Na een zeer plezierig en vriendelijk contact de met klantenservice, waarbij alle tijd werd genomen voor 'een advies op maat' (ivm handblessure), bestelling geplaatst welke volgende dag, keurig verpakt en verzorgd, werd geleverd.

Manlief moest erg lachen toen ik vertelde 'helemaal gelukkig te worden' van de aangeschafte doeken. Stofdoeken, geweldig, raamdoeken: TOP, in no time streeploos schone ramen (zelfs hele grote). En voortaan ook altijd de roestvrijstalen koelkastdeuren en natuurstenen aanrecht in no time ontdaan van alle vette vingers door gebruik van de allesdoek en even nawrijven met de glasdoek.

En tot slot: waarom vaatdoekjes in de meest afzichtelijke kleuren op de aanrecht terwijl er hier prachtige kleuren verkrijgbaar zijn?!

Kortom: een aanrader, voor mij geen andere doeken meer als de doeken van Neweco.

Bergen Gerda beoordeelde op 2019-04-25

Top webschop ik bestel vanuit belgie gratis en netjes geleverd dit was mijn 3 e besteling en niet mijn laatste al jullie producten zijn een grote aanrader

Roy beoordeelde op 2019-02-26

Een tien met een griffel. Ik koop bijna alles via internet en ik laat niet vaak reviews achter, maar nu deel ik deze graag! Ik wilde een badlaken voor de sauna. Wat ben ik blij dat ik deze via neweco.nl heb besteld. Waarom? Hierom:

- overzichtelijke en duidelijke website
- veel aanbod en goede prijs
- uitstekende betaalmethodes
- snel gratis levering
- uitstekende levering (je wordt van a tot z op de hoogte gehouden en de verpakking is uitstekend + een klein presentje)
- de kwaliteit van de microvezel sauna / standlaken is perfect
- mijn eerste bestelling bij neweco.nl, maar voor mijn badtextiel weet ik jullie te vinden.

Ik word vrolijk van de service van dit soort bedrijven. Ga zo door!

Saskia beoordeelde op 2019-02-19

Super service, goede uitleg, snelle levering, erg klantvriendelijk!

Angela beoordeelde op 2019-02-06

Nanodoeken besteld voor mijn douchecabine te drogen en schoonmaken. Echt super!!! Ze drogen goed en streeploos! Echt een aanrader!!!

Paul beoordeelde op 2018-11-22

Ik ben zeer tevreden met de service van Neweco. Verzending is al vrij snel gratis, de prijzen zijn scherp en de producten van goede kwaliteit. Ik wilde een deel van mijn bestelling retourneren. Ik kreeg hierop gelijk reactie en het was kosteloos om de producten terug te sturen. Ideaal.

Els beoordeelde op 2018-10-27

Wauw, ik ben helemaal om!
Toen ik de allesdoek uitpakte dacht ik; wat een knullig ding.
Maar.....Ik heb (door slim te vouwen) mijn hele huis gepoetst met 1 doek. En met geweldig resultaat!
Niet meer steeds die emmer erbij, spoelen, wringen..mijn oude poetsdoeken gaan de prullenbak in.

Deze doek blijft steeds vochtig genoeg om te reinigen en droog genoeg om geen strepen achter te laten.
Topproduct.

Frank beoordeelde op 2018-10-17

Maandag bestelling gedaan.
Daarna goede info gekregen over bestelling zou dinsdag geleverd worden,
Helaas maakt PTTpost er natuurlijk weer een rommeltje van.
Maar vandaag (woensdag) is het keurig afgeleverd.
Bedankt voor de snelle levering Neweco

R Pomp beoordeelde op 2018-09-07

Wat een geweldige service! Onze dweil was kapot gegaan, ik had net op verzenden gedrukt van de mail en ik kreeg gelijk een belletje om te overleggen hoe we het gaan oplossen de dag erna kwam de nieuwe dweil alweer (kosteloos!) binnen. Zeer vriendelijk personeel en zeer snelle service! Raad het zeker aan om hier uw producten aan te schaffen!

Martine beoordeelde op 2018-08-18

Supersite! Goeie prijs, topproduct! Voor weinig geld besteld, verzonden zonder verzendkosten !

Martine beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering, snelle reactie op vragen per email, en bovenal: goede kwaliteit producten. De microvezeldoeken van Neweco zijn niet anders of minder dan de hele dure merken.

Iris beoordeelde op 2018-04-30

Zeer goed bedrijf met top produkten!
Alles doeken werken supersnel en nemen goed vuil op.
Zeer tevreden klant dus.irish

M. Velde beoordeelde op 2018-03-08

Zeer tevreden ben ik over de auto wasborstel met uitschuifbare steel. Bijna een jaar na aanschaf bleef de steel plotseling muurvast te zitten. Ik mailde naar Neweco of ze misschien een oplossing hadden voor dit probleem. Nou dat hadden ze zeker, tot mijn verbazing stuurden ze een geheel nieuwe steel!!!
En dit geheel kosteloos!!!
Mag niet gebeuren was hun antwoord.
Dit noem ik nog eens SERVICE!!!

Bianca beoordeelde op 2018-02-16

Hier hebben ze niet alleen superfijne handdoeken om te gebruiken in mijn massage praktijk maar ook een geweldige klantenservice. Hier wordt je behandeld als een persoon en niet als een nummer. Hele snelle reactie en werd zelfs gebeld en overlegd over mijn vraag. Dit bedrijf heeft een klant erbij voor zolang ik masseer, dank jullie wel !!

Suzanne beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb per ongeluk de verkeerde maat hondenbadjas besteld. Neweco stuurt direct de juiste maat op, met retouretiket voor de aanvankelijke bestelling. Zo’n service ik nog nergens eerder meegemaakt. Fantastisch!

Peter beoordeelde op 2017-10-03

Was op zoek naar microvezelproducten voor het poetsen van voertuigen. Gebeld met Neweco en een enthousiaste meneer gaf me uitgebreide info met eerlijk advies en nam er de tijd voor. De spullen vervolgens besteld en waren snel binnen. Vervolgens blijken het erg fijne poetsproducten te zijn en ook nog eens voor een nette prijs! Nu hopen dat ze heel lang mee gaan.

Joey van Bugnum beoordeelde op 2017-05-31

Hier voor het eerst 2 strandlakens besteld, en dat ging super goed. Kreeg alles netjes per mail verstuurd, wanneer de bezorger onderweg was. Wanneer hij ongeveer kwam noem het maar op. Ik was niet thuis kreeg meteen netjes een mail bij welke buren hij was geleverd.

Heb alleen een tip: het zou handig zijn een postkantoor als afleveradres te kunnen selecteren.

Paul beoordeelde op 2017-04-22

Ik had per ongeluk een verkeerde kleur badlaken besteld. Werd de dag erna al bezorgd en na een mailtje kreeg ik meteen een nieuwe in de gewenste kleur met retoursticker zodat ik de eerste kosteloos kon terugsturen. Super goede service zeg! Dank jullie wel, ik kom zeker nog eens terug. Overigens is het ook een uitstekend badlaken voor een prima prijs.

Neweco is een absolute aanrader!!!

Jackie beoordeelde op 2017-04-05

De velcro vloerwisserVelcro Ultra 44 cm bevalt mij uitstekend!
Deze vloerwisser is handig in gebruik met name omdat de vloerwisser aan de achterzijde is voorzien van klittenband. Hierdoor gaat het wisselen van de moppen snel en efficiënt! De microvezelwisser (soft & ultra) reinigt onze tegelvloer perfect! Superblij mee! Neweco staat voor kwaliteit, klantgerichtheid en een prima service!