Avelingen-West 21
4202 MS Gorinchem
085 486 41 21

Els beoordeelde op 2018-10-27

Wauw, ik ben helemaal om!
Toen ik de allesdoek uitpakte dacht ik; wat een knullig ding.
Maar.....Ik heb (door slim te vouwen) mijn hele huis gepoetst met 1 doek. En met geweldig resultaat!
Niet meer steeds die emmer erbij, spoelen, wringen..mijn oude poetsdoeken gaan de prullenbak in.

Deze doek blijft steeds vochtig genoeg om te reinigen en droog genoeg om geen strepen achter te laten.
Topproduct.

Frank beoordeelde op 2018-10-17

Maandag bestelling gedaan.
Daarna goede info gekregen over bestelling zou dinsdag geleverd worden,
Helaas maakt PTTpost er natuurlijk weer een rommeltje van.
Maar vandaag (woensdag) is het keurig afgeleverd.
Bedankt voor de snelle levering Neweco

R Pomp beoordeelde op 2018-09-07

Wat een geweldige service! Onze dweil was kapot gegaan, ik had net op verzenden gedrukt van de mail en ik kreeg gelijk een belletje om te overleggen hoe we het gaan oplossen de dag erna kwam de nieuwe dweil alweer (kosteloos!) binnen. Zeer vriendelijk personeel en zeer snelle service! Raad het zeker aan om hier uw producten aan te schaffen!

Martine beoordeelde op 2018-08-18

Supersite! Goeie prijs, topproduct! Voor weinig geld besteld, verzonden zonder verzendkosten !

Martine beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering, snelle reactie op vragen per email, en bovenal: goede kwaliteit producten. De microvezeldoeken van Neweco zijn niet anders of minder dan de hele dure merken.

Iris beoordeelde op 2018-04-30

Zeer goed bedrijf met top produkten!
Alles doeken werken supersnel en nemen goed vuil op.
Zeer tevreden klant dus.irish

M. Velde beoordeelde op 2018-03-08

Zeer tevreden ben ik over de auto wasborstel met uitschuifbare steel. Bijna een jaar na aanschaf bleef de steel plotseling muurvast te zitten. Ik mailde naar Neweco of ze misschien een oplossing hadden voor dit probleem. Nou dat hadden ze zeker, tot mijn verbazing stuurden ze een geheel nieuwe steel!!!
En dit geheel kosteloos!!!
Mag niet gebeuren was hun antwoord.
Dit noem ik nog eens SERVICE!!!

Bianca beoordeelde op 2018-02-16

Hier hebben ze niet alleen superfijne handdoeken om te gebruiken in mijn massage praktijk maar ook een geweldige klantenservice. Hier wordt je behandeld als een persoon en niet als een nummer. Hele snelle reactie en werd zelfs gebeld en overlegd over mijn vraag. Dit bedrijf heeft een klant erbij voor zolang ik masseer, dank jullie wel !!

Suzanne beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb per ongeluk de verkeerde maat hondenbadjas besteld. Neweco stuurt direct de juiste maat op, met retouretiket voor de aanvankelijke bestelling. Zo’n service ik nog nergens eerder meegemaakt. Fantastisch!

Peter beoordeelde op 2017-10-03

Was op zoek naar microvezelproducten voor het poetsen van voertuigen. Gebeld met Neweco en een enthousiaste meneer gaf me uitgebreide info met eerlijk advies en nam er de tijd voor. De spullen vervolgens besteld en waren snel binnen. Vervolgens blijken het erg fijne poetsproducten te zijn en ook nog eens voor een nette prijs! Nu hopen dat ze heel lang mee gaan.

Joey van Bugnum beoordeelde op 2017-05-31

Hier voor het eerst 2 strandlakens besteld, en dat ging super goed. Kreeg alles netjes per mail verstuurd, wanneer de bezorger onderweg was. Wanneer hij ongeveer kwam noem het maar op. Ik was niet thuis kreeg meteen netjes een mail bij welke buren hij was geleverd.

Heb alleen een tip: het zou handig zijn een postkantoor als afleveradres te kunnen selecteren.

Paul beoordeelde op 2017-04-22

Ik had per ongeluk een verkeerde kleur badlaken besteld. Werd de dag erna al bezorgd en na een mailtje kreeg ik meteen een nieuwe in de gewenste kleur met retoursticker zodat ik de eerste kosteloos kon terugsturen. Super goede service zeg! Dank jullie wel, ik kom zeker nog eens terug. Overigens is het ook een uitstekend badlaken voor een prima prijs.

Neweco is een absolute aanrader!!!

Jackie beoordeelde op 2017-04-05

De velcro vloerwisserVelcro Ultra 44 cm bevalt mij uitstekend!
Deze vloerwisser is handig in gebruik met name omdat de vloerwisser aan de achterzijde is voorzien van klittenband. Hierdoor gaat het wisselen van de moppen snel en efficiënt! De microvezelwisser (soft & ultra) reinigt onze tegelvloer perfect! Superblij mee! Neweco staat voor kwaliteit, klantgerichtheid en een prima service!

Jacomien beoordeelde op 2017-02-28

Goede kwaliteit, niet duur en een snelle levering. De nanodoek is mijn favoriet.

Haarfijn Montfoort beoordeelde op 2016-12-28

Ik heb de kappershanddoeken nu ruim een week in gebruik.
Ze zijn nu 4 keer gewassen,en supersnel droog en dat gewoon aan de waslijn.
Eerst was ik wat sceptisch ,omdat ik nadat ik ze besteld had las dat je ze beter niet in de drogen kon doen.
Maar het gaat heel goed zo aan de waslijn.
Ze zijn mooi dun en klanten reageren op de zachte kwaliteit die meteen opvalt als hij om hun nek ligt.
Dus tot zover dik tevreden.
Gelijk wat schoonmaakdoekjes mee besteld en ook die voldoen aan mijn verwachtingen.
2de bestelling is onderweg :-)

klaudia faber beoordeelde op 2016-12-01

Van harte kan ik Neweco aanbevelen:

-- mijn vele vragen werden altijd even vriendelijk beantwoord.
-- Klantenvriendelijkheid, service en nazorg uitstekend.
-- Is er een probleempje dan word op een prettige manier een prima oplossing gezocht en uitgevoerd!
-- Bijzonder is de verzendkosten-vrije levering, zelfs als een artikel retour moet!
-- Door mijn eigen schuld kreeg ik een verkeerd artikel, na overleg werd mij alsnog gratis het juiste item gestuurd - dat noem ik nou
'first class service' !!

Ga zo door met jullie super webwinkel. Als ik weer iets nodig heb qua schoonmaakartikelen weet ik waar ik heen ga.
Vriendelijke groet,
klaudia

Jolanda beoordeelde op 2016-10-12

Heb ondertussen mijn tweede bestelling alweer in huis. Wat een super service hanteren ze bij Neweco..! Bij de eertse levering een klein foutje, maar dat was binnen noodtime alweer opgelost. Hier kunnen nog veel online bedrijven iets van leren. Ook durf ik Neweco ook iedereen aan te raden. Los van de service zijn ook de doeken kwalitatief erg goed..!

Elly beoordeelde op 2016-10-06

Zeer tevreden! Super snelle levering, de dag na bestellen kon ik al gelijk aan de slag. Zeer fijne producten en met name de witte en grijze allesdoeken zijn geweldig. Ik ben een echte poetsfanaat en ben dan ook met stomheid geslagen dat het nog schoner kan. Ongelofelijk hoeveel vuil die doeken alsnog opnemen.

Marleen beoordeelde op 2016-10-04

De producten zien er mooi uit, al moet ik ze nog in gebruik nemen. Ik vond de service echt uitgesproken goed, heel erg fijn, zo maak je het niet vaak mee.

judith beoordeelde op 2016-06-22

Ontzettend goede en snelle service! Ik ben heel blij met de geboden oplossing toen bleek dat er een klein foutje in de bestelling zat. Ik zal zeker weer opnieuw een bestelling plaatsen!