Avelingen-West 21
4202 MS Gorinchem
085 486 41 21

Ann Vancoppenolle beoordeelde op 2019-09-15

Wij kochten de softtouch handdoeken, zacht maar drogen niet af, echt vreselijk!Echter toen dit vermeld werd kregen we een prima service met creditnota en gratis staal als alternatief, geheel vrijblijvend.Dit is een uitzonderlijke service wat mij betreft, dankjewel en graag tot een volgende nieuwe bestelling!

Charlotte beoordeelde op 2019-08-27

Geweldige service, snelle verzending en heel vriendelijke klantenservice. Dit maak je niet zo vaak mee in een webshop. De kleur van mijn bestelde handdoek bleek in het echt af te wijken van de online foto. Ik had nog niet een verzoek voor omruilen ingediend of een ander exemplaar was al (kosteloos ook nog) onderweg.

De kwaliteit van de handdoeken is geweldig. Zwaar, fluffy, heerlijk in gebruik. Echt een aanrader. Deze webshop houden we erin!

Janny Houwers beoordeelde op 2019-08-26

Top webshop
Ik heb nog niet vaak meegemaakt dat het totaalplaatje zo goed georganiseerd en gemakkelijk verloopt. Van begin tot eind:
geen verzendkosten, snelle levering, mooie verpakkingsmaterialen.
Goede kwaliteit spullen en een correcte en snelle afhandeling bij retourzenden of bij vragen.
Reden om opnieuw voor neweco te kiezen!

raya bakker beoordeelde op 2019-08-18

Nu sinds februari de kappershanddoeken in mijn bezit. Ze drogen erg fijn en ze blijven heerlijk fluffy. Zelfs mijn klanten zijn er erg enthousiast over. Ze vragen zelfs waar ik ze vandaan heb.

Evelien Haitsma beoordeelde op 2019-05-29

Prima .
Snelle levering.
Als er iets niet goed is,
Geen probleem mag meteen geruild.
Zeer vriendelijke klanten service.
En mijn product de turbo mop is fantastische!
Nooit meer wringen geweldig!!!
Ik kom zeker weer terug .

Ineke Jansen beoordeelde op 2019-05-02

TOP - TOP - TOP
Na een zeer plezierig en vriendelijk contact de met klantenservice, waarbij alle tijd werd genomen voor 'een advies op maat' (ivm handblessure), bestelling geplaatst welke volgende dag, keurig verpakt en verzorgd, werd geleverd.

Manlief moest erg lachen toen ik vertelde 'helemaal gelukkig te worden' van de aangeschafte doeken. Stofdoeken, geweldig, raamdoeken: TOP, in no time streeploos schone ramen (zelfs hele grote). En voortaan ook altijd de roestvrijstalen koelkastdeuren en natuurstenen aanrecht in no time ontdaan van alle vette vingers door gebruik van de allesdoek en even nawrijven met de glasdoek.

En tot slot: waarom vaatdoekjes in de meest afzichtelijke kleuren op de aanrecht terwijl er hier prachtige kleuren verkrijgbaar zijn?!

Kortom: een aanrader, voor mij geen andere doeken meer als de doeken van Neweco.

Bergen Gerda beoordeelde op 2019-04-25

Top webschop ik bestel vanuit belgie gratis en netjes geleverd dit was mijn 3 e besteling en niet mijn laatste al jullie producten zijn een grote aanrader

Roy beoordeelde op 2019-02-26

Een tien met een griffel. Ik koop bijna alles via internet en ik laat niet vaak reviews achter, maar nu deel ik deze graag! Ik wilde een badlaken voor de sauna. Wat ben ik blij dat ik deze via neweco.nl heb besteld. Waarom? Hierom:

- overzichtelijke en duidelijke website
- veel aanbod en goede prijs
- uitstekende betaalmethodes
- snel gratis levering
- uitstekende levering (je wordt van a tot z op de hoogte gehouden en de verpakking is uitstekend + een klein presentje)
- de kwaliteit van de microvezel sauna / standlaken is perfect
- mijn eerste bestelling bij neweco.nl, maar voor mijn badtextiel weet ik jullie te vinden.

Ik word vrolijk van de service van dit soort bedrijven. Ga zo door!

Saskia beoordeelde op 2019-02-19

Super service, goede uitleg, snelle levering, erg klantvriendelijk!

Angela beoordeelde op 2019-02-06

Nanodoeken besteld voor mijn douchecabine te drogen en schoonmaken. Echt super!!! Ze drogen goed en streeploos! Echt een aanrader!!!

Paul beoordeelde op 2018-11-22

Ik ben zeer tevreden met de service van Neweco. Verzending is al vrij snel gratis, de prijzen zijn scherp en de producten van goede kwaliteit. Ik wilde een deel van mijn bestelling retourneren. Ik kreeg hierop gelijk reactie en het was kosteloos om de producten terug te sturen. Ideaal.

Els beoordeelde op 2018-10-27

Wauw, ik ben helemaal om!
Toen ik de allesdoek uitpakte dacht ik; wat een knullig ding.
Maar.....Ik heb (door slim te vouwen) mijn hele huis gepoetst met 1 doek. En met geweldig resultaat!
Niet meer steeds die emmer erbij, spoelen, wringen..mijn oude poetsdoeken gaan de prullenbak in.

Deze doek blijft steeds vochtig genoeg om te reinigen en droog genoeg om geen strepen achter te laten.
Topproduct.

Frank beoordeelde op 2018-10-17

Maandag bestelling gedaan.
Daarna goede info gekregen over bestelling zou dinsdag geleverd worden,
Helaas maakt PTTpost er natuurlijk weer een rommeltje van.
Maar vandaag (woensdag) is het keurig afgeleverd.
Bedankt voor de snelle levering Neweco

R Pomp beoordeelde op 2018-09-07

Wat een geweldige service! Onze dweil was kapot gegaan, ik had net op verzenden gedrukt van de mail en ik kreeg gelijk een belletje om te overleggen hoe we het gaan oplossen de dag erna kwam de nieuwe dweil alweer (kosteloos!) binnen. Zeer vriendelijk personeel en zeer snelle service! Raad het zeker aan om hier uw producten aan te schaffen!

Martine beoordeelde op 2018-08-18

Supersite! Goeie prijs, topproduct! Voor weinig geld besteld, verzonden zonder verzendkosten !

Martine beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering, snelle reactie op vragen per email, en bovenal: goede kwaliteit producten. De microvezeldoeken van Neweco zijn niet anders of minder dan de hele dure merken.

Iris beoordeelde op 2018-04-30

Zeer goed bedrijf met top produkten!
Alles doeken werken supersnel en nemen goed vuil op.
Zeer tevreden klant dus.irish

M. Velde beoordeelde op 2018-03-08

Zeer tevreden ben ik over de auto wasborstel met uitschuifbare steel. Bijna een jaar na aanschaf bleef de steel plotseling muurvast te zitten. Ik mailde naar Neweco of ze misschien een oplossing hadden voor dit probleem. Nou dat hadden ze zeker, tot mijn verbazing stuurden ze een geheel nieuwe steel!!!
En dit geheel kosteloos!!!
Mag niet gebeuren was hun antwoord.
Dit noem ik nog eens SERVICE!!!

Bianca beoordeelde op 2018-02-16

Hier hebben ze niet alleen superfijne handdoeken om te gebruiken in mijn massage praktijk maar ook een geweldige klantenservice. Hier wordt je behandeld als een persoon en niet als een nummer. Hele snelle reactie en werd zelfs gebeld en overlegd over mijn vraag. Dit bedrijf heeft een klant erbij voor zolang ik masseer, dank jullie wel !!

Suzanne beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb per ongeluk de verkeerde maat hondenbadjas besteld. Neweco stuurt direct de juiste maat op, met retouretiket voor de aanvankelijke bestelling. Zo’n service ik nog nergens eerder meegemaakt. Fantastisch!