Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Erna Hartink beoordeelde op 2018-05-21

Prima service, prachtige spullen en vlotte levering!

Susanne Maaskant beoordeelde op 2018-05-20

Bestelling de volgende dag in huis, ook nog feesstelijk verpakt. Mooie producten.

Germa Coenen beoordeelde op 2018-05-19

Besteld en snel in huis

Annemiek Zijp beoordeelde op 2018-05-19

Per ongeluk het verkeerde broekje ontvangen. Na een kort contact moment is de afhandeling zeer goed en efficiënt geregeld. Twee dagen later alsnog juiste broekje ontvangen met een gefrankeerde retour envelop voor het onjuiste broekje! Kortom helemaal tevreden!

Bianca beoordeelde op 2018-05-18

Zeer tevreden. dinsdag besteld en woensdag in huis. Mooie kleuren en goede kwaliteit. zowel voor mn dochter van 7 weken als mijn zoon van 3. de website is wel erg verslavend, alles is zo leuk! ;-)

Sylvia Essers beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering leuke spullen

Karen Robberechts beoordeelde op 2018-05-18

Bestelling was snel ter plaatse. Na de bestelling had ik nog een vraag en daar werd snel op geantwoord. Een tevreden klant.

Cindy Goossens beoordeelde op 2018-05-17

Heel tevreden over noddles!
Heel snelle levering en mooi verpakt.

Wil Dikker beoordeelde op 2018-05-10

Snelle reaktie volgende dag in huis leuk ingepakt en Supermooi gemaakt

Sofie Van Broekhoven beoordeelde op 2018-05-04

Snelle en goede service

CAF Gijsbers beoordeelde op 2018-04-29

Ontzettend mooie broekjes, ze blijven heel mooi zelfs na verschillende keren wassen! We hebben nu zelfs voor de tweede keer hetzelfde broekje besteld (maar dan een paar maatjes groter natuurlijk ;-) )

Kelly Schneider beoordeelde op 2018-04-28

Super goede kwaliteit, leuke printjes! Mutsjes zijn top en sluiten goed af!ook na veel wassen zijn de printjes nog mooi!

Ilona Iglesias beoordeelde op 2018-04-26

Snelle levering, goed ingepakt.
Mooie kwaliteit.
Super blij mee!!

Pauline Tanis beoordeelde op 2018-04-26

Altijd super snel, prachtig verpakt en wat ze verkopen blijft hartstikke mooi in de was!

Sanne beoordeelde op 2018-04-23

Tevreden! Ik heb een broekje en een sjaaltje bij Noddles besteld. Goede kwaliteit en een fijne stof. Het product op de foto geeft een goede weergave van het werkelijke product. Snelle levering!

S. Wolters beoordeelde op 2018-04-23

Het perfecte broekje om samen met papa formule 1 te kijken! Blijft prachtig in de was en is goed te combineren. Leuk met het bijpassende sjaaltje.

Miete Knapen beoordeelde op 2018-04-22

Super
Snel en goede kwaliteit

Karen de Graaff beoordeelde op 2018-04-19

Heel tevreden, snelle levering, goede service!

Michelle Stukart beoordeelde op 2018-04-18

Snel in huis, keurig ingepakt, feestje om open te maken.

Katrien Sels beoordeelde op 2018-04-15

Supersnelle levering - kwaliteitsvolle kledingstukken - en een persoonlijk kaartje. Topgames zijn het! Ik bestel daar zeker nog ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ