Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Josette beoordeelde op 2018-11-16

Super leuke unieke printjes. Snelle levering!

Ineke Antuma beoordeelde op 2018-11-15

Voor het eerst een bestelling gedaan. De levering verliep probleemloos en de producten zien er goed uit!

Yvonne van derLinden beoordeelde op 2018-11-15

nette levering

Matine van der Haar beoordeelde op 2018-11-15

Mooie producten die ik snel in huis had. Perfect geregeld

Emmelijn Van Veenendaal beoordeelde op 2018-11-15

Heel tevreden. Product snel in huis. Met zorg aandacht aan besteed

Jessica beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering, mooie producten! Ik vind Noddles ook een fijne, gezellige uitstraling hebben.

monique nooitmeer beoordeelde op 2018-11-13

goede kwaliteit en snelle levering

Linda van de Griend beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering (dag na bestelling), super product

Joyce Versteeg beoordeelde op 2018-11-11

Keurig op tijd geleverd,netjes verpakt,prima produkt!

Sandra Bholasingh beoordeelde op 2018-11-11

Hele snelle levering en erg leuk ingepakt

Dorien Bex beoordeelde op 2018-11-08

De maten zijn heel verwarrend
62-68 komt overeen met 74

Reactie van Noddles:
Hi Dorien,

Wat vervelend dat de maatvoering niet duidelijk is voor je, wellicht kunnen we daar nog iets in verbeteren.

Wij werken met een dubbele maatvoering, bijvoorbeeld 74/80. De lengte van het broekje is gebaseerd op de tweede/grootste maat, in dit geval maat 80.
Dat betekent dat een kind die in maat 80 zit, dit broekje goed past. Zit je kind in maat 74, dan kan het dit broekje al aan. De fit is baggy en zal in maat 74 wat meer baggy vallen dan in 80. Hierdoor kun je echt twee maten met dit model doen en heb je er langer plezier van!
Wil je meer weten over de fit van onze harembroekjes dan kun je daar hier meer over lezen: https://www.noddles.nl/fit-noddles-harembroekjes/

We beantwoorden altijd graag al je vragen over onze producten!

Lieve groet,
Karin & Nienke

Olga de Graaf beoordeelde op 2018-11-08

Snel in huis, netjes verstuurd!

Annemarie beoordeelde op 2018-11-03

Erg tevreden over de super snelle goede service. Ondanks een "niet op voorraad" nabestelling, toch al de volgende dag in huis!
Heel zorgvuldig ingepakt, echt een cadeautje. Mooie kwaliteit stoffen/ kleding en super fijn de knuffeldeken.

M Deguelle beoordeelde op 2018-11-01

Snelle afronding van de bestelling.

Caroline Jacobs beoordeelde op 2018-11-01

Heel tevreden, snelle en correcte levering. En weer heel leuke broekjes.

Richelle Sterk beoordeelde op 2018-10-29

Super snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij! En niet te vergeten de ballon!

Janneke beoordeelde op 2018-10-26

Snel bezorgd

Ilona Bruinsma beoordeelde op 2018-10-25

Super leuke broekjes en de kleuren blijven lang mooi

Bianca Dijkhuis beoordeelde op 2018-10-25

Na bestelling is het product supersnel in huis, het product ziet er ook daadwerkelijk uit als op de foto, vragen over de mail worden snel beantwoord. Kortom, ik ben super tevreden en zou iedereen aanraden hier te kopen

Toyah Utberg beoordeelde op 2018-10-25

Heel tevreden