Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Cindy beoordeelde op 2019-01-20

Perfecte service en snel geleverd, en mooi ingepakt! Heel blij met mijn aankoop en echt een aanrader!

Judith beoordeelde op 2019-01-18

Geweldige kleertjes, goede kwaliteit, origineel en snel geleverd!

Jolanda Wolters beoordeelde op 2019-01-16

Snelle service met mooie kleding en speendoekje

Kelly Jacobs beoordeelde op 2019-01-14

Zeer tevreden over de kwaliteit en het materiaal van de broekjes. En de zeer snelle service en levering! Wederom top!

Angelique de Wild-Vedder beoordeelde op 2019-01-14

Duidelijke informatie voorziening. Snelle verzending en prachtige productenšŸ˜Š

Melissa Vanhengel beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden, mooi ingepakt, heel snel en correct geleverd, heel leuke en mooi afgewerkte producten.

Ellen Schot beoordeelde op 2019-01-10

Goede kwaliteit, goede service. Snelle levering. Top!
Een aanrader.

C Lanjouw beoordeelde op 2019-01-10

Fantastische snelle afhandeling en levering, goede kwaliteit

Maaike Hollenberg beoordeelde op 2019-01-10

Goede service, snelle verzending en een prachtig broekje!!

Gemma Molenaar beoordeelde op 2019-01-10

Enorm snelle service en goede kwaliteit

Femke de Brugh beoordeelde op 2019-01-06

snelle service en geweldige producten. Kom zeker nog een keer terug.

Nicole Talsma beoordeelde op 2019-01-05

Heel tevreden, woensdags besteld en dag erna al in huis
Zeer goede kwaliteit

Inge Vreeswijk beoordeelde op 2019-01-05

Zeer tevreden!! De bestellingen worden altijd zeer snel verwerkt en verstuurd en vragen worden bijna altijd dezelfde dag nog beantwoord. Goede service en goede kwaliteit!

Guidy Reijmer beoordeelde op 2018-12-31

super kwalitwit, snel verzonden en goed ingepakt. leuk extratje is de persoonlijke kaart en de ballon :)

Esther van den Berg beoordeelde op 2018-12-30

Snelle levering en het broekje zag er (zoals altijd) goed uit!

Kelly Jacobs beoordeelde op 2018-12-23

Zeer tevreden snelle levering. Mooie producten zoals gewoonlijkšŸ‘

Sabrina Weij-van Veelen beoordeelde op 2018-12-18

Snel geleverd, super kwaliteit

Paola Postma beoordeelde op 2018-12-13

Goed ingepakt en geleverd. Prachtig kleding!!!

Evelien Sauvé beoordeelde op 2018-12-13

Mooie broekjes van goede kwaliteit. Jammer dat het brievenbuspakje niet door de brievenbus paste.

Kelly Vercammen beoordeelde op 2018-12-13

Mooi ingepakt, perfect optijd. Super lief knuffeldekentje! Ons dochtertje zal blij zijn.