Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Melissa Henno beoordeelde op 2017-12-17

Snelle en zeer verzorgde verzending!

Lieve van Wietingen beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering, goede kwaliteit

Laura Di Domenico beoordeelde op 2017-12-16

Good quality clothes !

Anja Leten beoordeelde op 2017-12-14

Tevreden, korte leveringstermijn.

Susan beoordeelde op 2017-12-13

Snelle levering, duidelijke communicatie omtrent de levering. En een mooi, kwalitatief goed product ontvangen wat er ook nog eens erg leuk uitziet!

Yvette Bodegom beoordeelde op 2017-12-11

Super netjes geleverd. En snel.

Lisette van Engelen beoordeelde op 2017-12-11

Heel tevreden zeer snel bezorgd mooi verpakt ook! Leek wel een kadootje leuke gadget ( ballon )

Selina beoordeelde op 2017-12-07

Snelle levering en de broekjes en bijbehorende accesoires zien er netjes uit. Wij zijn er erg blij mee.

Eugenie van Pouderoijen - van Neerbos beoordeelde op 2017-12-05

Heel erg tevreden. Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Mooie kwaliteit. Echt top!

Nanne Kerstens beoordeelde op 2017-12-02

Fijne kleding, mooie kleuren en stoffen, snelle levering

anne marijke lindeijer beoordeelde op 2017-12-02

Erg goede kwaliteit! Snel in huis...

Sanne Holsnijders beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering en goede kwaliteit! Kind blij, mama blij :D

Anouk Torremans beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering en broekjes zijn van super kwaliteit. De meegroeibroekjes zijn echt de max,mijn zoontje draagt die al 4 maanden fzo,da blijft echt passen 😆

Ruth De Leenheer beoordeelde op 2017-12-01

Snelle en correcte levering! Zeer fijn om telkens weer te bestellen.

Leonoor Van Gilst beoordeelde op 2017-11-30

Leuk broekje, snelle levering. Bij het bestellen heb ik zelf niet goed opgelet, tussen de verschillende modellen broekjes. Ik dacht van printje te wisselen, maar wisselde dus ook van model. Gelukkig past deze ook goed.

Wanda Bons beoordeelde op 2017-11-30

Volgende dag al in huis! Top.
Stofje super zacht en een goede kwaliteit. Heel blij mee.

Janieke Sauer beoordeelde op 2017-11-30

Heel tevreden! Ik had de bestelling snel in huis en de kwaliteit was - zoals ik gewend ben van Noddles - uitstekend! De broekjes zitten mooi, zijn heerlijk zacht en soepel en staan mijn kleine meid geweldig. De bijbehorende sjaal/slab maakt het helemaal af.

Deborah Vader beoordeelde op 2017-11-30

Product voldoet aan de verwachtingen en was snel in huis.

Carlijn Van Gaal beoordeelde op 2017-11-30

Snelle levering, mooi ingepakt voor onze stoere jongen!

marie-claire van der Donk beoordeelde op 2017-11-30

Contact gehad vanwege bestelling die te lang wegblijft en ze doen er alles aan om toch mijn pakket te ontvangen.