Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Maaike Duijvestijn beoordeelde op 2019-07-12

Snel bezorgd, goede kwaliteit en uitstekende service. Zelfs na het doen van mijn bestelling benaderd omdat ik vergeten was het gratis item toe te voegen in mijn bestelling.

Kelly Jacobs-Janssen beoordeelde op 2019-07-11

Zeer tevreden, inmiddels alverschillende producten bij noddles besteld. Zal zeker niet de laatste keer geweest zijnšŸ„°

Edith Van den Berghe beoordeelde op 2019-07-09

Ik ben steeds heel tevreden over de broekjes en slabbetjes. Ook de truitjes zijn van uitstekende kwaliteit!
Ik ben verliefd op die leuke prints!
Hoewel ik dacht dat de broekjes te groot gingen zijn, passen ze perfect.

Herlinde Destoop beoordeelde op 2019-07-08

Erg tevreden van mijn bestelling!!

Daphne Becquet beoordeelde op 2019-07-07

Steun kleine zelfstandigen.

Shirley Behr beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en de kwaliteit van de producten is erg goed. Blij met het nieuwe mutsje voor mijn zoon. Hij is ook blij met zijn dino muts. Mooie kleuren!

Myrthe Posthuma beoordeelde op 2019-07-04

Alles wat we bestellen, is heel snel in huis. Leuk verpakt en het belangrijkste is als je vragen hebt is er geen vraag te veel. Alle producten hebben een top kwaliteit. Een aanrader voor iedereen!

Karen Caglar beoordeelde op 2019-07-04

Heel tevreden!
Super kwaliteit en de volgende dag meteen geleverd.
Dit was niet de eerste bestelling, maar ook zeker niet de laatste!

Herlinde Destoop beoordeelde op 2019-07-03

Mooi verpakt, snel verzonden.

Johannita Bijlsma beoordeelde op 2019-06-29

Super leuke winkel, met heel veel leuk kleertjes. Het is altijd weer een feestje als het pakketje binnen komt

Lieke beoordeelde op 2019-06-27

Snelle levering en goede service

L.C. van der Meer beoordeelde op 2019-06-14

Zeer tevreden. Mooie eigentijdse prints.

Debbie Van den bosch beoordeelde op 2019-06-14

De kleding was ok en volledig. Ook de levering was voorspoedig.

Dany Vangermeersch beoordeelde op 2019-06-12

ik vond nergens bij de bestellingsbon de beloofde optie om een gratis product te kiezen!
mijn aankoop was immers 100 euro +
dit is een duidelijk minpunt!

Anouk Wiekens beoordeelde op 2019-06-07

Goede en snelle service

Shirley Behr beoordeelde op 2019-05-31

Na een bericht op FB kreeg ik gelijk een link doorgestuurd, zodat ik eenvoudig kon bestellen. Snelle levering en erg blij met de trui.

Eefje Smit beoordeelde op 2019-05-27

Goede producten, duidelijke communicatie, snel geleverd.

Sabrina van der Lans beoordeelde op 2019-05-23

Snel thuis en weer mooie kwaliteit. Zelfde broekje in grotere maat besteld, het kleinere broekje gaat al 2 jongens mee en is nog prachtig!

Jacqueline Overklift Vaupel Kleyn beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering. Erg tevreden.
Mijn zus was heel erg blij met het broekje voor mijn nichtje.

Geertrui beoordeelde op 2019-05-21

Product snel in huis ondanks op nabestelling, en voldeed helemaal aan de verwachting.