Livornostraat 29 H
1055ZW Amsterdam
+683911150

Sabrina van der Lans beoordeelde op 2019-05-23

Snel thuis en weer mooie kwaliteit. Zelfde broekje in grotere maat besteld, het kleinere broekje gaat al 2 jongens mee en is nog prachtig!

Jacqueline Overklift Vaupel Kleyn beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering. Erg tevreden.
Mijn zus was heel erg blij met het broekje voor mijn nichtje.

Geertrui beoordeelde op 2019-05-21

Product snel in huis ondanks op nabestelling, en voldeed helemaal aan de verwachting.

Ellenoor de Jong beoordeelde op 2019-05-16

Ik ben fan!

Sabrina Dekkers beoordeelde op 2019-05-16

Heel erg tevreden. Ik had het een dag later al in huis. Je moest wel snel zijn met bestellen, omdat het anders al uitverkocht is. Word netjes op de site aangegeven hoeveel nog beschikbaar. Goeie kwaliteit, blijft ook na wassen mooi.

Bianca Bakker beoordeelde op 2019-05-13

Leuk en netjes ingepakt!
De kleding voelt goed aan en voelt niet als goedkope rotzooi !
Ik ben echt mega blij met de setjes die ik heb en kan kan niet wachten tot de kleine draak geboren word en het aan kan!!

Karoline Heidrich beoordeelde op 2019-04-20

Super snel weer en top-kwaliteit.

Caroline Jacobs beoordeelde op 2019-04-14

Heel mooie kleedjes, super snel geleverd.

Linda Vd Meij beoordeelde op 2019-04-14

Snelle levering, super printje en goede communicatie. En meer mogelijk dan de website soms aangeeft!

Esther Ebens beoordeelde op 2019-04-04

Altijd snelle levering van mijn bestelling. Heerlijke broekjes en rokjes die lang te dragen zijn en van goede kwaliteit.

Olivia Karlberg beoordeelde op 2019-04-01

Zeer snelle levering en heel tevreden met de maten en kwaliteit van het materiaal. En de kleertjes en motiefjes zijn heel schattig! Kan niet wachten om m'n zoontje in z'n nieuwe broekjes te zien rondlopen!

Marion Rekkers beoordeelde op 2019-04-01

Supersnelle levering en hele leuke vrolijke en zachte kleertjes. Broekjes bieden veel bewegingsvrijheid. Pakketje altijd met zorg ingepakt en vaak met een extra cadeautje, persoonlijk kaartje en ballon! Een minpuntje deze keer; ik ben niet zo'n fan van de labels in de nieuwere slabjes, die zijn zo stug. Mijn zoontje vind ze ook niet fijn tegen zijn nek.

C Lanjouw beoordeelde op 2019-03-30

Fantastische broek

Heidi Fonrijn beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden heb mijn pakje vlug ontvangen

Petra Backaert beoordeelde op 2019-03-27

zeer snelle levering - mooie en degelijke kwaliteit !

Sofie Eerlings beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, heel mooie producten netjes ingepakt.

Emma Kesgin beoordeelde op 2019-03-25

Mooi product, alleen kwaliteit van de stof matig. Na een middagje rondkruipen op z’n knietjes was de stof al behoorlijk versleten...

Reactie van Noddles:
Hi Emma,

Jammer dat je niet tevreden bent. Zou je ons via email of Facebook een foto kunnen sturen van wat je bedoelt met behoorlijk versleten?

Overigens worden de meeste stoffen, van een middagje rondkruipen, er natuurlijk niet mooier van.

We horen graag van je!
Lieve groet,
Karin & Nienke

Cindy Immens beoordeelde op 2019-03-21

Snel in huis

Carola Van den eng beoordeelde op 2019-03-21

Besteld en de volgende dag al binnen!
In brievenbus pakketje dus niet verplicht thuisblijven. Leuk ook de ballon voor de kleine erbij.

Kendra Cerpentier beoordeelde op 2019-03-21

Supermooie spullen en heel leuk ingepakt. Een aanrader!