Nieuwpoortkade 2a - 3.08
1055RX Amsterdam
+683911150

Doriane Bogaert beoordeelde op 2019-08-23

The shipment was exactly what I ordered and it was there on the next day by lunch time - fantastic!

Stephanie buiter beoordeelde op 2019-08-22

Mooie kwaliteit kleding, leuke prints. Je krijgt waar voor je geld. Levering is snel en netjes.

Miranda van der Veen beoordeelde op 2019-08-19

Snel verzonden. Netjes verpakt. Goede kwaliteit en erg leuk!

Jessica Kuijer beoordeelde op 2019-08-15

Prachtige kleding van goede kwaliteit en het wordt altijd supersnel verzonden.

Joanna Vugts beoordeelde op 2019-08-15

Goed

emmy van Someren beoordeelde op 2019-08-09

Het fijne is dat je evt vragen via een chat kan stellen en er vrij snel antwoord op komt. De bestelling was wederom na 1 dag weer binnen en nu maar hopen dat de nieuwe kleine het leuk zal staan straks.

Jacqueline Overklift Vaupel Kleyn beoordeelde op 2019-08-05

weer erg tevreden over de snelle verzending, heb ik het panda broekje en haarbandje gisteren op mijn nichtjes verjaardag meteen kunnen geven 😊👍👍👍

Nathalie Carpentier beoordeelde op 2019-08-01

Supersnelle levering!
En super broekjes. Zoonlief wilde ze gelijk aan en niet meer uitdoen !

Mandy beoordeelde op 2019-07-29

Vrijdagochtend besteld en zaterdag al in huis. Goed verpakt en superleuke kleertjes!

Stephanie Keizer beoordeelde op 2019-07-27

Hele mooie, fijne broekjes. Zeer snel geleverd en mooi verpakt. Dit zal zeker niet mijn laatste bestelling bij Noddles zijn.

Desiree Zantman beoordeelde op 2019-07-25

Zoals bij elke bestelling weer super snel geleverd en goede service en product kwaliteit.

Karina Openneer beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering en goede kwaliteit!

Jacqueline Overklift Vaupel Kleyn beoordeelde op 2019-07-22

Snelle levering en weer ontzettend blij met het broekje en haarbandje♡

Maaike Duijvestijn beoordeelde op 2019-07-12

Snel bezorgd, goede kwaliteit en uitstekende service. Zelfs na het doen van mijn bestelling benaderd omdat ik vergeten was het gratis item toe te voegen in mijn bestelling.

Kelly Jacobs-Janssen beoordeelde op 2019-07-11

Zeer tevreden, inmiddels alverschillende producten bij noddles besteld. Zal zeker niet de laatste keer geweest zijn🥰

Edith Van den Berghe beoordeelde op 2019-07-09

Ik ben steeds heel tevreden over de broekjes en slabbetjes. Ook de truitjes zijn van uitstekende kwaliteit!
Ik ben verliefd op die leuke prints!
Hoewel ik dacht dat de broekjes te groot gingen zijn, passen ze perfect.

Herlinde Destoop beoordeelde op 2019-07-08

Erg tevreden van mijn bestelling!!

Daphne Becquet beoordeelde op 2019-07-07

Steun kleine zelfstandigen.

Shirley Behr beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en de kwaliteit van de producten is erg goed. Blij met het nieuwe mutsje voor mijn zoon. Hij is ook blij met zijn dino muts. Mooie kleuren!

Myrthe Posthuma beoordeelde op 2019-07-04

Alles wat we bestellen, is heel snel in huis. Leuk verpakt en het belangrijkste is als je vragen hebt is er geen vraag te veel. Alle producten hebben een top kwaliteit. Een aanrader voor iedereen!