Breemarsweg 116 AF

2016

Bianca beoordeelde op 2016-10-23

- Snelle levering
- goede service
- Bij de bestelling zat nog een kleinigheidje :-)

Tevreden klant beoordeelde op 2016-06-17

-Snelle reactie op vragen/mail.
-Gekochte artikel is dezelfde dag verzonden en was binnen 24 uur bij mij thuis.
-Alles was goed verpakt en het (kwaliteits-)artikel was als omschreven.
-In het pakket zat nog een leuke attentie (cadeautje)
-Al met al, service zoals je het graag ziet!

P.V. beoordeelde op 2016-02-26

Mijn ervaringen met noodzaken.nl zijn zeer goed!
De voorlichting is van grote klasse en heel klantgericht. Duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie, plus verstand van zaken.
Als iets uitverkocht is, wat altijd kan gebeuren, is het mogelijk om het te reserveren al voor het weer op voorraad is.
De bestellingen die ik gedaan heb zijn heel snel verstuurd en bezorgd. Daarbij zijn de spullen goed verpakt waardoor ik alles keurig netjes en zonder schade heb ontvangen.
De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is bij alles heel goed.
Ook leuk dat er een presentje bij zat.

Kortom: Een betrouwbaar top bedrijf met uitstekende service!!!
In hoofdletters een AANRADER!

Ernst beoordeelde op 2016-01-04

Heb eerst enkele produkten via de website besteld omdat ik wist wat ik wilde hebben. Hierbij ook nog wat emails uitgewisseld om meer details te krijgen. Dit alles werkte prima. Daarna nog bij de winkel langs geweest omdat ik nog wat andere producten in handen wilde hebben voordat ik ze kocht. Ook hierover ben ik erg tevreden. Behalve dat er goede producten zijn is de kennis over deze produkten ook erg goed. In het totaal erg te vreden en zal zeker weer komen of online kopen.

Lotje is Prepared beoordeelde op 2016-01-04

Ik wilde al een tijdje heel graag een bug-out-bag bestellen en heb in overleg met de eigenaar van Noodzaken zo'n BOB samengesteld. Ik ben er ontzettend blij mee. En nog bedankt voor de extraatjes en vele tips!

L.K. beoordeelde op 2015-08-28

Zeer goede service, vriendelijk, bijzonder klantgericht in de communicatie. Produkten zijn ook af te halen wat betrouwbaarheid vergroot. Een breed aanbod en veel informatie op de website over de produkten, soms voorzien van informatieve filmpjes.
Verpakking en verzending was in orde.
Aanrader!

Kim beoordeelde op 2015-04-09

Alles in orde. Geen klachten verder.

Leon H. beoordeelde op 2015-01-15

Ik ben de eerste die zijn ervaring deelt, yes! :-). Misschien omdat tevreden mensen dit minder snel doen? Ik was in ieder geval aangenaam verrast door het leuke kadootje bij de bestelling. Verder was het gewoon prima, goed ingepakt, volgens mij ook goede spullen, maar dat moet zich nog bewijzen op lange termijn.

2015