Varkensmarkt 30 7
KvK 646327920000

8,5

2016

Lien beoordeelde op 2016-04-11

Heb het besteld een week geleden om 8u30. Ik heb het nog altijd niet ontvangen..

Reactie van Nuttracker.nl:
Beste Lien,

Bedankt voor je bericht! Vervelend dat de order nog niet is ontvangen. Zoals je wellicht wel kunt zien is de zending donderdag al bij PostNL afgegeven, dus deze is onderweg. Aangezien de zending naar Belgiƫ gestuurd moet worden is de levertijd van de order langer dan normaal. In dit geval zijn wij helaas afhankelijk van PostNL. Wij hebben contact gehad met PostNL, zij hebben ons verteld dat de zending deze week zal binnenkomen. Zij kunnen helaas geen exacte datum geven.

Mocht de zending aankomende vrijdag nog niet binnen zijn horen wij dat graag, dan gaan we nogmaals kijken waarom PostNL nog niks heeft afgeleverd.

Onze excuses voor het langere wachten! Wij hopen dat de zending z.s.m. wordt afgeleverd.

Annemarie beoordeelde op 2016-03-04

Echt een uitkomst dit product!

Ik was echt vaak mijn sleutels kwijt dus dit ding is wel heel handig!
En het kost ook niet veel!

Mark Elbreghts beoordeelde op 2016-03-04

Snel in huis, zeer handig product voor de sloddervossen onder ons! De prijs is perfect voor hetgeen wat je krijgt, en ook op mails wordt snel gereageerd. Top!

Kees beoordeelde op 2016-03-04

Zeer snelle levering, scherp geprijsd product en goede kwaliteit.

Zeker een aanrader!

2016