Specerijenveld 6
3541 SN UTRECHT
+31644856835

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Susanne Lejuez beoordeelde op 2019-03-06

Geweldige service, snelle bezorging en ontzettend mooie cadeau verpakking met handgeschreven kaart en versiering. Kleding is mooie kwaliteit en schattige pronts. Zeer tevreden over de service en zeker een aanrader!

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor je mooie review!

Tanja Crince beoordeelde op 2019-02-14

Snel en kundig advies en snelle levering

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor je positieve reactie!

Hiba beoordeelde op 2019-02-03

Ben heel erg tevreden met mijn aankoop!
Mooie kwaliteit ,snelle levering
Ik ga zeker snel weer bestellen.

Groetjes Hiba Maknouzy

Reactie van Olifant en Muis:
Fijn dat je tevreden bent!

Lana beoordeelde op 2019-02-02

Ontzettend blij met deze snelle bestelling. Met zoveel liefde ingepakt, ik werd er heel blij van!

Reactie van Olifant en Muis:
Dank voor je mooie review! Heel graag gedaan!

Karima beoordeelde op 2019-01-20

Ik twijfelde over de maat die ik moest kopen maar de winkel heeft me goed geholpen door het pakje voor me op te meten. Ben ook echt blij met het speelpakje , hele mooie kwaliteit

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor de leuke review!

Melanie beoordeelde op 2018-12-13

Het rompertje dat ik had besteld werd snel geleverd. De stof van de romper is echt fijn, heel zacht en dik. Ik vond het ook heel leuk dat het door de winkel leuk ingepakt was.

Reactie van Olifant en Muis:
Fijn dat het rompertje je bevalt!