Specerijenveld 6
3541 SN UTRECHT
+31644856835

Alexander Smakman beoordeelde op 2019-06-21

Cadeau was erg leuk verpakt, er zat zelfs een handgeschreven bedankkaart bij. Super!

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor je positieve review!

M.V. Lejuez-Kouwenhoven beoordeelde op 2019-06-01

Geweldige service. De prachtige kleertjes komen in kleurig vloeipapier met een schattig kaartje eraan. Mooie kwaliteit kleding, die er als nieuw uit blijft zien.

Reactie van Olifant en Muis:
Dank u wel voor de mooie review!

Jada Linthorst beoordeelde op 2019-05-23

Heel erg tevreden met de snelle levering en goede service.
Prachtige kwaliteit kleding en schattig verpakt als een cadeautje.

Reactie van Olifant en Muis:
Hartelijk dank voor je positieve review!

Margreet Rietveld beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende service van mega leuke kleertjes, wat een fijne kleurtjes en printjes en wat een mooi ingepakt pakketje kreeg ik thuis! Deze kleertjes vind je in winkels dus nergens, ik heb nu al zin in mijn volgende bestelling:-)

Reactie van Olifant en Muis:
Heel erg bedankt voor je positieve review!

Willie beoordeelde op 2019-05-15

Helemaal blij met de snelle en levering van mijn bestelling.
Wat een mooie kwaliteit in een prachtige verpakking met een lief kaartje erbij.
Ook de service bij ruilen was prima! 👍

Reactie van Olifant en Muis:
Dankjewel voor je mooie review. Ik ben erg blij dat je tevreden bent.

Marloes Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-05-09

Mooi aanbod en snelle zending. Erg blij met mijn aankoop en zal hier zeker vaker kopen.

Reactie van Olifant en Muis:
Leuk om te horen, hartelijk dank!

Veronica Kouwenhoven beoordeelde op 2019-04-02

Winterpakje besteld voor kleinzoon. Kwam aan in schattige verpakking met een lief kaartje. Snelle levering, helemaal top! Hier gaan we vaker bestellen!

Reactie van Olifant en Muis:
Dank u wel voor de leuke review en fijn dat u tevreden bent!

IMImba beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering, goed product, mooi ingepakt en een vrolijk kaartje toegevoegd aan de bestelling

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor je positieve review!

Susanne Lejuez beoordeelde op 2019-03-06

Geweldige service, snelle bezorging en ontzettend mooie cadeau verpakking met handgeschreven kaart en versiering. Kleding is mooie kwaliteit en schattige pronts. Zeer tevreden over de service en zeker een aanrader!

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor je mooie review!

Tanja Crince beoordeelde op 2019-02-14

Snel en kundig advies en snelle levering

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor je positieve reactie!

Hiba beoordeelde op 2019-02-03

Ben heel erg tevreden met mijn aankoop!
Mooie kwaliteit ,snelle levering
Ik ga zeker snel weer bestellen.

Groetjes Hiba Maknouzy

Reactie van Olifant en Muis:
Fijn dat je tevreden bent!

Lana beoordeelde op 2019-02-02

Ontzettend blij met deze snelle bestelling. Met zoveel liefde ingepakt, ik werd er heel blij van!

Reactie van Olifant en Muis:
Dank voor je mooie review! Heel graag gedaan!

Karima beoordeelde op 2019-01-20

Ik twijfelde over de maat die ik moest kopen maar de winkel heeft me goed geholpen door het pakje voor me op te meten. Ben ook echt blij met het speelpakje , hele mooie kwaliteit

Reactie van Olifant en Muis:
Bedankt voor de leuke review!

Melanie beoordeelde op 2018-12-13

Het rompertje dat ik had besteld werd snel geleverd. De stof van de romper is echt fijn, heel zacht en dik. Ik vond het ook heel leuk dat het door de winkel leuk ingepakt was.

Reactie van Olifant en Muis:
Fijn dat het rompertje je bevalt!