Olifant en Muis

Olifant en Muis

Kleurrijke, fairtrade biokleding van baby tot peuter
Babykleding en peuterkleding, Ecologisch speelgoed, Fairtrade en biologisch

• Monique Van den Dries

Snelle bezorging. Prachtig ingepakt

• Frank Rutten
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

de keuze in de winkel is geweldig en de service beter dan voorbeeldig- echt een super aanrader

Antwoord van Olifant en Muis

Dankjewel voor de mooie review! Ik hoop dat het cadeautje in de smaak viel.

• Hoe beoordeel je Olifant en Muis?

• Chynthia Woudenberg
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Prachtige kleren waar je blij van wordt.
    een snelle levering en mooi ingepakt met een handgeschreven briefje!

• Marieke van Eijk
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Ze hebben de schattigste dingen (duurzaam ook!), en sturen altijd een lief briefje mee met de bestelling. Laatst had ik een bestelling met een afwijkend adres, en kreeg ik een berichtje of het een cadeautje was, en of ik er nog een boodschap bij wilde doen. Superleuk! Het was ook snel bezorgd, en de ouders waren zeer tevreden over de slabbetjes die ik had gekocht (die zijn kennelijk vaak wat groot, maar deze waren perfect).

• Lilian Boes
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Heel vlotte service. Als prachtig cadeautje verpakt. Persoonlijke touch. Mooi product en goede visie op eerlijk textiel

• Anne Willems
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Prachtig vestje, mooi ingepakt en leuk persoonlijk kaartje erbij, heel fijn!

• Esme de Goede
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Snelle bezorging, mooi verpakt en met een lief kaartje erbij. Als moeder een feest om open te maken!

• Marielle
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Prachtige duurzame producten, met veel liefde verpakt. Dit was mijn eerste bestelling bij olifant en muis en ik ga hier zeker vaker bestellen. Niet alleen een cadeautje voor de kleine, ook voor mama om uit te pakken!

• Myrthe Keurentjes
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Vlotte service en zelfs als mooi cadeautje ingepakt, dus super leuk om te ontvangen!

• Aouda Zbeidy
    Geverifieerde klant van Olifant en Muis

Prachtige kleren, hoge kwaliteit materiaal! Ik wil gelijk nog een bestelling maken :p

Antwoord van Olifant en Muis

Bedankt voor je leuke review! We kijken uit naar je volgende bestelling :-)