Past. Debijestraat 1a
5963AE Hegelsom

John Holtzer beoordeelde op 2018-05-16

Prima verzorgd en verpakt.

Martijn Vergoossen beoordeelde op 2018-05-06

Zoals gewoonlijk, goede communicatie, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Lodewijk Creutzberg beoordeelde op 2018-04-06

Er wordt bedachtzaam gehandeld!

J.J. Lankester beoordeelde op 2018-03-24

heel tevreden, snelle verzending en goed geïnformeerd door de verkoper.

Frank Ras beoordeelde op 2018-03-16

Duidelijke website, snelle levering en goed verpakt.

Kenneth Brett beoordeelde op 2018-03-15

Very satisfied with the transaction all round.

Jack Verstappen beoordeelde op 2018-03-08

Besteld en gekregen, wat wil je meer :)

Martijn Vergoossen beoordeelde op 2018-03-08

Goede communicatie, snelle verzending. Prijs kwaliteit is prima.

Dirk Gillissen beoordeelde op 2018-03-02

snelle levering

Frank Klinkenberg beoordeelde op 2018-03-01

Goed en netjes verzonden, alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bijzit,zal daardoor dus niet meer bij jullie gaan bestellen Gr Frank

Reactie van One 2 z model shop:
Geachte Heer Klinkenberg,

De door u bestelde Metcalfe kit is afkomstig uit Engeland, en derhalve voorzien van een Engelstalige bouwbeschrijving (met duidelijke foto's). We zijn deze zo voor en na in het Nederlands aan het vertalen (maar dit kost vrij veel tijd) en zijn graag bereid die voor uw kit met voorrang te vertalen, we proberen dit voor einde volgende week klaar te hebben.

mvg,

Miel Reijnen
One 2 z modelshop

H.J Kruidhof beoordeelde op 2018-01-20

Snel geleverd en goed geleverd.

Thomas Bredenbröker beoordeelde op 2018-01-07

Very fast shipping to Germany! Super!

RAS Maijer beoordeelde op 2018-01-06

Wederom leverde One 2 z model shop snel en goed verpakt mijn grote bestelling voorzien van een presentje. Kocht hier nu enkele keren en kan deze winkel ten zeerste aanbevelen.
R.Maijer

HM Wetzels beoordeelde op 2018-01-01

Snelle en accurate afhandeling van de bestelling. Wat ik vooral op prijs stel is de openheid waarmee ik ben benaderd. Eén van de producten was niet leverbaar. One 2 z weet blijkbaar dat het product moeilijk leverbaar is door leverancier Preiser. One 2 z houdt de bestelling niet onnodig lang aan, maar crediteert het te veel betaalde bedrag. Wat ik ook waardeer is dat een deel van de verzendkosten wordt gecrediteerd. Ik zal zeker een volgende keer weer een bestelling bij One 2 z plaatsen

Rob Born beoordeelde op 2017-12-30

Leukste modeltreinen winkel van Nederland , vooral de Engelse producten zijn leuk Metcalfe kartonnen huisjes geweldig

Douwe Krijnen beoordeelde op 2017-12-26

Snelle levering en modeltrein voor een goede prijs aangeschaft. Zonder verzendkosten. Ben er blij mee !

Johannes Kornelis Rikkers beoordeelde op 2017-12-21

Snelle levering, goede kwaliteit en goede verpakking.

Klaas Kremer beoordeelde op 2017-12-15

De site is overzichtelijk en snel.
Prima afhandeling van de bestelling

Lodewijk Creutzberg beoordeelde op 2017-12-14

Heel tevreden