Past. Debijestraat 1a
5963AE Hegelsom

H.J Kruidhof beoordeelde op 2018-01-20

Snel geleverd en goed geleverd.

Thomas Bredenbröker beoordeelde op 2018-01-07

Very fast shipping to Germany! Super!

RAS Maijer beoordeelde op 2018-01-06

Wederom leverde One 2 z model shop snel en goed verpakt mijn grote bestelling voorzien van een presentje. Kocht hier nu enkele keren en kan deze winkel ten zeerste aanbevelen.
R.Maijer

HM Wetzels beoordeelde op 2018-01-01

Snelle en accurate afhandeling van de bestelling. Wat ik vooral op prijs stel is de openheid waarmee ik ben benaderd. Eén van de producten was niet leverbaar. One 2 z weet blijkbaar dat het product moeilijk leverbaar is door leverancier Preiser. One 2 z houdt de bestelling niet onnodig lang aan, maar crediteert het te veel betaalde bedrag. Wat ik ook waardeer is dat een deel van de verzendkosten wordt gecrediteerd. Ik zal zeker een volgende keer weer een bestelling bij One 2 z plaatsen

Rob Born beoordeelde op 2017-12-30

Leukste modeltreinen winkel van Nederland , vooral de Engelse producten zijn leuk Metcalfe kartonnen huisjes geweldig

Douwe Krijnen beoordeelde op 2017-12-26

Snelle levering en modeltrein voor een goede prijs aangeschaft. Zonder verzendkosten. Ben er blij mee !

Johannes Kornelis Rikkers beoordeelde op 2017-12-21

Snelle levering, goede kwaliteit en goede verpakking.

Klaas Kremer beoordeelde op 2017-12-15

De site is overzichtelijk en snel.
Prima afhandeling van de bestelling

Lodewijk Creutzberg beoordeelde op 2017-12-14

Heel tevreden

Lodewijk Creutzberg beoordeelde op 2017-12-08

Geheel naar wens!

Hans Appel beoordeelde op 2017-11-26

snel en goede levering

Rob Broek beoordeelde op 2017-11-23

Eigenlijk had ik 3 dingen besteld en betaald maar de dag er na kreeg ik keurig netjes een mail dat 1 van de items niet op voorraad was. Zowel het bedrag van het ontbrekende item en een deel van de verzendkosten is keurig gecrediteerd en teruggestort op mijn rekening. De geleverde items die wel op voorraad waren zijn exact volgens verwachting.
Prima service !

Betsy Janssen beoordeelde op 2017-11-22

overzichtelijke website snelle levering

Michael Beitner beoordeelde op 2017-11-17

bester Service

Will Gommans beoordeelde op 2017-11-13

Snel en correct geleverd. Pakket is netjes verpakt. Prima!

Dick beoordeelde op 2017-11-12

Goed product, snelle en goede levering.

Peter de Jong beoordeelde op 2017-11-10

Snelle levering en heel erg netjes en goed verpakt.
Een goede handleiding bij de levering, alleen jammer dat het in het Engels is.

Kees Pronk beoordeelde op 2017-10-15

Snel geleverd. Heb alleen zelf niet goed gekeken. Wilde kartonnen scenery maar eentje bleek plastic waarvan je de onderdelen zelf op maat moet snijden. Dat gaat mij niet lukken. Maar de schuld ligt bij mijzelf want heb niet goed gelezen.... :)

Leo Montfrooij beoordeelde op 2017-10-13

Snelle en correcte afhandeling

RAS Maijer beoordeelde op 2017-10-12

bestelde een aantal Metcalfe kits welke de andere dag al bezorgt werden in een goede stevige verpakking. Ik zal hier zonder aarzeling weer bestellen!