Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Jan van Zantenstraat 66
4194 VC Meteren

2016

jan burg beoordeelde op 2016-05-08

goede ervaring

jose beoordeelde op 2014-06-18

snelle en duidelijke levering, hele mooie stof en stik kwaliteit, ik ben zeer tevreden hierover.

van Haltem beoordeelde op 2014-04-23

Zeer snelle en discrete levering.
Zeer professionele en duidelijke Shop.
Lage verzendkosten en scherpe prijzen.
Heb nog gebeld om te testen en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
staat voor mij vast dat dit een zeer betrouwbare webwinkel is.
Kortom, ik (en mijn vriendin) zijn uiterst tevreden klanten en komen zeker terug.

2014