Graafseweg 215
6531ZS Nijmegen
+31 (0)85 001 41 60

8,7

Argentina Santaella Munoz beoordeelde op 2019-01-23

Ook als er problemen zijn word ik tot de perfectie geholpen super. Perfecte mensen bij de hulp seks :-)

Mevlut Cakal beoordeelde op 2019-01-23

Gert van Alphen beoordeelde op 2019-01-22

Marjette Baltus beoordeelde op 2019-01-22

Matthijs Zonneveld beoordeelde op 2019-01-22

Top alles werkt perfect!

Rick Schoonderbeek beoordeelde op 2019-01-22

Ben de Vos beoordeelde op 2019-01-22

Bestellen verliep eenvoudig en snel. De key werd direct via de e-mail geleverd. Daarna begon de uitdaging om Windows10 te installeren. Dat was veel uitzoekwerk. Het zou handig zijn als de website van Onlinekeys verwijzingen zou bevatten naar websites die uitleg geven over de manier waarop je Windows volledig nieuw installeert. Het activeren van Windows lukte in eerste instantie niet. Na het leveren van een nieuwe key (onder de 100% key-garantie), was Windows meteen geactiveerd. Onlinekeys houdt zich dus goed aan de beloftes.

paul fredrik beoordeelde op 2019-01-22

Win10 pro licentie voor laptop dochter besteld
Overleefde ook nog een herinstall
prima prijs/kwaliteit
rip: met acronis een schijfkopie maken van de kale en net geactiveerde windows versie waarmee je altijd veilig terug kunt naar de basis.

Wouter de Rijk beoordeelde op 2019-01-21

Prima bestelling. Meteen bestelling binnen gekregen via de e-mail.

Bertil Vruggink beoordeelde op 2019-01-20

Simpel, snel en doeltreffend.

Sex Pistols beoordeelde op 2019-01-20

Werkt goed. Website is overzichtelijk en snel. Product uitzoeken, betalen en binnen enkele minuten de key in de email. Deze daarna direct ingevuld en Windows 10 Home is geactiveerd! Ook de prijs is heel goed, de laagste die ik kon vinden!
Kortom: HELEMAAL TOP!
PUNK

A.J. beoordeelde op 2019-01-19

snel geleverd. werkt uitstekend. Kortom goed en goedkoop.

Bjorn Schepers beoordeelde op 2019-01-19

Goedkope windows pro licentie kunnen kopen.
Kunnen betalen via Bancontact App.
Licentie code onmiddellijk na betaling ontvangen.
Allemaal prima!

Leen van Wingerden beoordeelde op 2019-01-19

Tevreden!

Laurence Rotschke beoordeelde op 2019-01-19

Leonardus Kneppers beoordeelde op 2019-01-19

nooit antwoord gekregen op mijn vraag inzake installatie problemen

Lars Murkens beoordeelde op 2019-01-18

Willem beoordeelde op 2019-01-18

Snel, alles werkt, prima dus!