Graafseweg 215
+31 (0)85 001 41 60

8,5

Chris America beoordeelde op 2018-11-13

Marga de Bruijne beoordeelde op 2018-11-13

Ik heb drie dagen moeten wachten op de key.
Men had bestelling niet gezien en bood excuses aan.
Dit is al eerder gemeld.
Inmiddels had ik al iets anders geregeld, ... jammer dus!

Thijs Pouls beoordeelde op 2018-11-13

Het ging moeizaam. U bracht mij aan het schrikken door deze vraag, waardoor ik dacht dat het een onbetrouwbare webwinkel was. Maar na enkele dagen is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Zelfs in het weekend bleven ze mij helpen. Ik twijfel in mijn beoordeling tussen uitstekend en goed. Er was wat communicatie storing vandaar mijn oordeel naar GOED

Loïs Franx-Wind beoordeelde op 2018-11-11

Ik kreeg in eerste instantie een licentiecode die niet werkte en maakte hier een klacht van. Omdat ik geen bevestiging had gehad dat mijn supportticket in behandeling werd genomen, had ik er nog achteraan gemaild. Ik beschreef het probleem en had later ook vermeld dat ik een ticket had aangemaakt, maar deze kon men niet vinden. Gelukkig had ik de screenshot nog en kreeg ik daarna gelukkig een nieuwe sleutel. Het is fijn dat het probleem uiteindelijk is opgelost, maar het is gek dat de ticket onvindbaar was.

Reactie van OnlineKeys:
Beste Loïs,

Wij vinden het vervelend dat u uw bestelling bij ons als negatief hebt ervaren. Helaas gaat er iets soms iets mis en wij zullen dit zoals u hebt gemerkt ook altijd netjes oplossen.

Graag vernemen wij van u wat wij anders hadden moeten doen net het ontstaan van uw probleem om toch een goede beoordeling van u te krijgen.

OnlineKeys.nl

Roman Mischa Jelinek beoordeelde op 2018-11-11

Vlot en duidelijk. Niets op aan te merken...

Dirk Jansen beoordeelde op 2018-11-11

Ik had een nieuw moederbord ingebouwd, maar kon de licentie niet overzetten via Microsoft.
Toen besloten om een nieuwe Windows 10 Home key te kopen. OnlineKeys leek het goedkoopst. Na betaling van € 13,50, kreeg ik via de
e-mail binnen 2 minuten een nieuwe activation key geleverd. Gelijk geactiveerd in windows 10. Geen enkel probleem,
Goede vlotte en vooral goedkope service. Is aan te raden!

René van den Berg beoordeelde op 2018-11-11

T Spoelstra beoordeelde op 2018-11-10

De eerste office key werkte niet. Daarna de ticketsystem niet...

Via support uiteindelijk nieuwe code gekregen die werkt. Ervaring is dat ze per mail goed reageren.

Frank Tervoert beoordeelde op 2018-11-10

rené zijlstra beoordeelde op 2018-11-10

Quang Hang beoordeelde op 2018-11-09

Super service, de Windows 10 key kwam vrijwel gelijk binnen in de mail. Ik was pessimistisch eerst, maar toch maar de gok genomen en dat beviel uitstekend!

Freddy Lambrechts beoordeelde op 2018-11-09

De code was later gekomen dan verwacht was voor de rest werkte de code prima

Marco van Thiel beoordeelde op 2018-11-07

ging goed meteen de key na de betalling perfeckt geregeld

Jan-Harm Dannenberg beoordeelde op 2018-11-07

Na betaling per ommegaande de code ontvangen voor activeren Office.
Zelf ben ik een computer leek en ben erg onhandig. Het zou mij dus geholpen hebben om bij in die mail een handleiding te hebben ontvangen voor de installatie van Office.
Pas later ontdekte ik dat deze wel op de site staat.
Verder prima ondersteuning vanuit de helpdesk.

Fred Groenewoud beoordeelde op 2018-11-07

aanbod duidelijk en inzichtelijk en vlotte afhandeling. ben uiterst tevreden

richard engelberts beoordeelde op 2018-11-06

Gewoon goed

Sjoerd beoordeelde op 2018-11-05

De bestelde registratie code werd direct via E-mail afgeleverd met de bijbehorende informatie.

kevin smet beoordeelde op 2018-11-05

Correct en snel

danny van peteghem beoordeelde op 2018-11-04

zoals verwacht. betalen, sleutel krijgen installeren en werkt. SUPER

Andries Idzerda beoordeelde op 2018-11-04