Graafseweg 215
+31 (0)85 001 41 60

9,0

Linda Voormolen beoordeelde op 2019-09-19

Patrick Bruggeman beoordeelde op 2019-09-19

Duidelijke informatie, zeer goede prijs, makkelijke betaling, snelle afhandeling, product snel beschikbaar voor gebruik en het belangrijkste: het werkt!

JMA beoordeelde op 2019-09-18

Gewoon goed.

Martin Klokman beoordeelde op 2019-09-18

M van der Waal beoordeelde op 2019-09-18

Een uitstekende en voordelige winkel. Klantenservice reageert snel op problemen of klacht. Heb inmiddels diverse licenties hier aangeschaft en onlangs een probleem gehad met een niet werkende of al in gebruik zijnde licentie voor Windows 10 Home. Na opsturen van service bericht met print screens van de foutmeldingen kreeg ik zeer kort erna een nieuwe werkende key opgestuurd met excuses voor het ongemak. Snel en correct opgelost door de klantenservice van OnlineKeys.

Andre Gunneweg beoordeelde op 2019-09-17

Snel, goed en werkend👍🏼

Daniel Obeng beoordeelde op 2019-09-17

D van Delft beoordeelde op 2019-09-17

Marcel Maas beoordeelde op 2019-09-17

Simon beoordeelde op 2019-09-17

License voor Windows 10 pro OEM gekocht, meteen ontvangen en succesvol gebruikt bij activeren.

Gyula Daniel beoordeelde op 2019-09-16

Eamonn Sullivan beoordeelde op 2019-09-16

Prima service voor een prima prijs. Heel snel de juiste windows sleutel via email ontvangen dus ik kon ontmiddelijk verder met de installatie. Bedankt!

Nick Huisjes beoordeelde op 2019-09-16

Laurence Rotschke beoordeelde op 2019-09-16

Tim van Tongeren beoordeelde op 2019-09-16

Hans Young beoordeelde op 2019-09-16

Geen problemen bij bestelen en oplevering.

D. Hagg beoordeelde op 2019-09-16

Besteld en geregeld, perfect!

Jeroen beoordeelde op 2019-09-16

Binnen een paar seconden een nieuwe Windows 10 Pro key ontvangen en Windows kunnen activeren. Van te voren een beetje sceptisch in verband met de lage prijzen, maar dat is dus onterecht gebleken. Prima service dus!

Chris Burger beoordeelde op 2019-09-15

Het is niet helemaal goed gegaan. Na betaling heb ik alleen een mail gekregen met de mededeling dat ik betaald had en dat de bestelling verwerkt zou worden. Ik hoorde daarna niets. Na vier uur heb ik een mail gestuurd en kreeg ik een mail met de Office code en met de mededeling "hierbij nogmaals de key".

Vincent Bakker beoordeelde op 2019-09-15

Zeer snelle service.