Graafseweg 215
6531ZS Nijmegen
+31 (0)85 001 41 60

8,7

Enrico van der Hidde beoordeelde op 2018-07-17

Goed en bij weigering van activering na een verloop van tijd geen enkel probleem. Goeie service.

Piet Goossen beoordeelde op 2018-07-17

Mooi gemakkelijk, goedkoop en snel, ik beveel dit voor een ieder aan

G Li Fo Sjoe beoordeelde op 2018-07-16

Rody Idema beoordeelde op 2018-07-16

Hans Koenes beoordeelde op 2018-07-16

Edwin Groeneveld beoordeelde op 2018-07-15

wybren buijs beoordeelde op 2018-07-14

Scherpe prijs, had binnen enkele minuten mijn licentie binnen.
En die werkt prima

Remco Muijtjens beoordeelde op 2018-07-14

Jaap van den Dries beoordeelde op 2018-07-12

Code werkt, windows 10 home. Zeer goedkoop!

Sander van Doorn beoordeelde op 2018-07-12

fath allah asfour beoordeelde op 2018-07-09

Rian Drent beoordeelde op 2018-07-09

Richard Boudewijns beoordeelde op 2018-07-09

Windows 10 pro gekocht maar niet ontvangen.
Ticket aangemaakt maar geen reacties. Kan de status van de ticket niet controleren omdat er een ticket nummer nodig is. Dit nummer vind ik niet terug bij het aanmaken van een ticket.
Teleurstellend.
Update.
Ik werd gebeld en er is opnieuw de code verstuurd.
Kennelijk komt de mail niet door de hotmail spam filter.
Code ingevoerd en Windows is nu geactiveerd.

Reactie van OnlineKeys:
Beste Richard,

Zoals zojuist telefonisch besproken hebben wij zojuist uw code nogmaals verzonden.
Onze excuses voor het niet ontvangen van de e-mails.

OnlineKeys.nl

Jonas Van Gestel beoordeelde op 2018-07-08

nourdien roest beoordeelde op 2018-07-08

Ronnie Kok beoordeelde op 2018-07-07

C.J. Hendriks beoordeelde op 2018-07-06

Eduard Vervoort beoordeelde op 2018-07-06

Aanvankelijk kreeg ik geen key toegezonden ondanks dat ik betaald had. Waarschijnlijk omdat ik als particulier had besteld en via de zakelijke bankrekening heb betaald.
Het was wat moeilijk om contact te krijgen. Uiteindelijk een mailadres gevonden en een mail gestuurd waarna alsnog de key werd toegezonden.
Conclusie: Contact opnemen is wat problematisch

jeroen piepenbroek beoordeelde op 2018-07-05

Thumbsy beoordeelde op 2018-07-04

Windows 10 Home licentie aangeschaft bij OnlineKeys. Na de bestelling direct de licentie toegestuurd gekregen via de mail en deze werkte zonder problemen.