Graafseweg 215
6531ZS Nijmegen
+31 (0)85 001 41 60

8,6

Christiaan Finders beoordeelde op 2018-09-22

perfect, had de key al na een paar seconden en hij werkt

Maarten Hooftman beoordeelde op 2018-09-21

Twee maal problemen gehad met activeren van een office product. Beide keren was een andere oplossing vereist. Ook al is het een heel gedoe om het op te lossen, de aangeboden support oplossingen of goedlopend contact met de helpdesk bieden uitkomst. Zeker een aanrader om hier te bestellen, een beetje handigheid is wel van belang mochten problemen opdoen met bijvoorbeeld activering.

ruben bon beoordeelde op 2018-09-19

Kreeg de code direct geen problemen alles ging perfect

Jochem Baas beoordeelde op 2018-09-18

Jos Zeelen beoordeelde op 2018-08-31

besteld en binnen 2 minuten de key in de mailbox

mark janssen beoordeelde op 2018-08-30

Linda van der vlag beoordeelde op 2018-08-29

Ik heb mijn licentie code niet ontvangen die ik heb besteld

Beste Linda,

Helaas komen onze e-mails bij sommige klanten bij de ongewenste e-mail terecht. Wij hebben uw licentie zojuist nogmaals toegestuurd vanaf een @gmail.com adres.

Onze excuses voor het ongemak.

Luuk Beentjes beoordeelde op 2018-08-28

Delano Eelzak beoordeelde op 2018-08-26

herhalings aankoop omdat het beviel.

Onno Fles beoordeelde op 2018-08-24

Daniël Dorgelo beoordeelde op 2018-08-24

Wim van Loon beoordeelde op 2018-08-23

Helaas een wat late reactie, maar uiteindelijk goed afgehandeld

Beste Wim,

Wij zien dat u een ongeldig e-mailadres hebt ingevoerd waardoor onze antwoorden niet zijn aangekomen. Wij gaan er van uit dat uw mailadres @planet.nl moest zijn. Wij hebben uw licentie zojuist nogmaals toegezonden.

met vriendelijke groet,

Thijs van Kalkeren beoordeelde op 2018-08-23

Beste Thijs,

Wij zien aan uw beoordeling dat u niet tevreden bent met onze service. Wij streven naar 100% tevreden klanten. Kunt u contact met ons opnemen via onze website zodat wij eventuele ontevredenheid bij u kunnen wegnemen?

Imco ten Kate beoordeelde op 2018-08-23

Luc Guillemin beoordeelde op 2018-08-23