de Mars 1c
7742PT Coevorden

8,1

KiyOh 1807 7,5

Anita beoordeelde op 2014-07-11

Super snel geleverd en leuk verpakt. Cadeautje aan mijzelf :-) Keep up the good work!

nellie beoordeelde op 2014-07-10

Top levering ik kan niet anders zeggen,ik was mijn piercing verloren en moest dus snel op zoek naar een andere.Super snelle levering en leuk verpakt in zo,n goudkleurig papiertje

Anoniem beoordeelde op 2014-07-10

Goede site, alles was duidelijk. Bestelling kwam snel binnen nadat er besteld was en was netjes. Bedankt! Geen

Vanessa beoordeelde op 2014-07-10

Super !!! Alles ok !

Chantal beoordeelde op 2014-07-08

Goede kwaliteit en een snelle levering

karin beoordeelde op 2014-07-08

Snelle levering toppie Nvt

Maaike beoordeelde op 2014-07-07

Netjes en snel bezorgd

Diana beoordeelde op 2014-07-06

Jaffie beoordeelde op 2014-07-06

Anoniem beoordeelde op 2014-07-05

Frederique beoordeelde op 2014-07-05

Veel keus, snelle levering, goed prijs Ook 14 mm piercings verkopen. 16 is te groot :(

Suraya beoordeelde op 2014-07-05

Het was snel geleverd, en de meeste zijn wel goed. Ik had een mail gestuurd, nog geen antwoord ol gehad. Het ging over 1 van de piercings die bij de balletjes opdraaien stuk is gegaan, gelijk de eerste dag al dat ik ze ontvangen heb.

Celine beoordeelde op 2014-07-04

Anoniem beoordeelde op 2014-07-03

Anoniem beoordeelde op 2014-07-03

geweldig snelle levering en leuke en goede producten!

Anoniem beoordeelde op 2014-07-02

marloes beoordeelde op 2014-07-02

snelle levering
ziet er mooi uit
goede prijs
betrouwbaar
ik zeg houden zo heb ik niet echt

Jessica beoordeelde op 2014-07-02

Snelle levering meer losse baletjes in 6 mm met staaf diameter 1.6

omer beoordeelde op 2014-07-01

Anoniem beoordeelde op 2014-07-01

Snelle levering en goed en snelle communicatie!