de Mars 1c
7742PT Coevorden

9,1

Anoniem beoordeelde op 2014-06-23

echr super goed!!! Super snel geleverd en ook nog is super leuk ingepakt!

Inge beoordeelde op 2014-06-23

Bestelling kwam snel binnen. Zag er ook nog eens super leuk uit in een mooi doosje met een strikje erom.

Sandra Meddeler beoordeelde op 2014-06-23

Zelfs tijdens Pinksteren werd het pakketje nog verstuurd, super service! Het is altijd fijn om een track en trace code te hebben.

veronique beoordeelde op 2014-06-22

-snel bezorgd
-maten staan duidelijk aangegeven
-veel keuze

Pim beoordeelde op 2014-06-22

Direct leverbaar, volledige productomschrijving, prijs Weinig variatie (in kleurde e.d.) losse bolletjes

Anoniem beoordeelde op 2014-06-21

Marijke beoordeelde op 2014-06-21

Goeie en snelle levering! Ik heb geen op of aanmerkingen.

Kim beoordeelde op 2014-06-20

Ricky beoordeelde op 2014-06-19

Levering is ontzettend snel.
Producten zijn van goede kwaliteit.

nancy beoordeelde op 2014-06-17

Mijn pakje werd in een mooi geschenkdoosje geleverd. Alles was zorgvuldig verpakt. Vlugge levering.

Kelly beoordeelde op 2014-06-16

Goede prijs en goede levering

G. beoordeelde op 2014-06-14

enorm leuk verpakt. voelde echt als een cadeautje voor mijzelf.

jochem beoordeelde op 2014-06-14

Snelle antwoorden op je vragen en een super service.

Anoniem beoordeelde op 2014-06-14

Snelle levering, mooi verpakt. Product goede kwaliteit.

Vera beoordeelde op 2014-06-12

Fijne overzichtelijke site. En de piercings worden mooi verpakt en goed/veilig verstuurd. Ik heb besteld met de pinksterdagen, hierdoor duurde het wat langer voor mijn bestelling om binnen te komen. Ik had het mailtje voor deze enquete eerder als mijn bestelling. Maar dit zal vooral bij de bezorgdienst liggen.

Debbie beoordeelde op 2014-06-11

Erg tevreden over mijn bestelling. Alles is goed verlopen en goed ontvangen. De foto vond ik iets afwijkend. Ik had verwacht dat het een zilverkleurigbolletje met steentje bovenop was ipv een plastic bolletje.

Amber beoordeelde op 2014-06-11

Top piercingshop! Ik heb nu twee producten bij jullie gekocht, en ben er heel blij mee. Snelle levertijd, gewoon heel goed!

Marlies beoordeelde op 2014-06-09

Snel afgeleverd, goede kwaliteit piercings en mooi. Ook leuk verpakt en niet duur. Geen.

Veronique beoordeelde op 2014-06-08

Je krijgt correcte informatie over het verloop van je bestelling. Het pakketje werd snel geleverd en was zeer mooi als cadeautje verpakt. Ideaal om rechtstreeks naar iemand te versturen als verrassing.

lauke beoordeelde op 2014-06-04