de Mars 1c
7742PT Coevorden

jacklyn beoordeelde op 2014-05-28

snelle levering, duidelijkheid over het te betalen bedrag
prima ik ben gewoon tevreden.al paste die niet goed dat was mn eigen foutje geen idee

Tanja beoordeelde op 2014-05-28

Was erg snel binnen.
Was leuk ingepakt, en netjes.

Super goede service!
Ga er zeker nog vaker bestellen

ida beoordeelde op 2014-05-28

Dat het hele snel service is heb ik niet

Moniek beoordeelde op 2014-05-27

- Fijne, overzichtelijke site
- Snelle levering Geen

Esmee beoordeelde op 2014-05-26

Snel binnen, duidelijke website, heel leuk verpakt Geen

Corinne Janssen beoordeelde op 2014-05-25

Rianne beoordeelde op 2014-05-24

kelly beoordeelde op 2014-05-23

Snelle levering leuk ingepakt!

Jeffrey beoordeelde op 2014-05-23

Werkt goed en makkelijk Geen

sabyne beoordeelde op 2014-05-22

Snelle levering, duidelijke website Ik heb telefonisch contact gehad maar vond de verbinding erg slecht.. is wel goed gekomen.. Maar niet duidelijk te verstaan

Sanne beoordeelde op 2014-05-20

Anoniem beoordeelde op 2014-05-20

snelle levering! Ik heb 2 helix-piercings besteld waarvan 1 van de piercings veel te klein is, en 1 van de piercings onmogelijk dicht te krijgen is als je de piercing in je oor hebt... (dobbelsteen sluiting)

Kayleigh beoordeelde op 2014-05-20

Anita beoordeelde op 2014-05-20

Snelheid van bestelling Niks

edwin beoordeelde op 2014-05-19

Marie Beth van Egmond beoordeelde op 2014-05-18

Snel geleverd, goedkoop, makkelijk te bestellen

Lisa beoordeelde op 2014-05-18

Mooie toffe verpakking

Audrey beoordeelde op 2014-05-17

Ik heb het binnen 2 dagen ontvangen waar ik echt blij mee was. Ook dat ik het later kon betalen vond ik ook wat fijner. Er valt niks te verbeteren naar mijn mening. Harstikke bedankt

Daniƫlle beoordeelde op 2014-05-16

Wianda beoordeelde op 2014-05-13

Super service! Had hier nog nooit piercings gekocht, en na deze eerste keer blijf ik ze hier bestellen! Makkelijk te bestellen, duidelijke informatie over de piercing, duidelijk foto's van het voorbeeld. En in het echt zien ze er gewoon super mooi uit! Ook een hele snelle levering, in een super mooi doosje verpakt! In een woord TOP!