de Mars 1c
7742PT Coevorden

9,1

KiyOh 2 7,0

Sab beoordeelde op 2014-09-14

Snelle levering! Beter aangeven om hoeveel producten het gaat. Ik ging ervan uit dat het om 2 pluggs ging maar dit bleek er 1 te zijn.

Anoniem beoordeelde op 2014-09-14

10 0

Eline beoordeelde op 2014-09-12

jori beoordeelde op 2014-09-12

ben tevreden de douwane kijkt het pakket wel na daarmee 1 dag later aangekegen ma toch ma 2 dagen en had het al prima !!!

Miranda beoordeelde op 2014-09-11

rico beoordeelde op 2014-09-09

Snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2014-09-09

Anne beoordeelde op 2014-09-08

de piercing was netjes verpakt en in een leuk zakje gedaan. Ik ga in de toekomst zeker nog een keer wat bestellen. Goede site !

Kimberly beoordeelde op 2014-09-07

Snelle verzending en mooi verpakt.

Jessica beoordeelde op 2014-09-07

mlis beoordeelde op 2014-09-06

Anoniem beoordeelde op 2014-09-06

Verrassend genoeg kreeg ik een berichtje een dag nadat ik mijn bestelling geplaatst had dat mijn piercing een dag later dan gepland bezorgd zou worden.

Anoniem beoordeelde op 2014-09-06

Deshni van elten beoordeelde op 2014-09-04

Mooie piercings, snelle levering!! Top!

Peter beoordeelde op 2014-09-03

Annemiek beoordeelde op 2014-09-02

Snelle levering en netjes verpakt! Jammer dat er weinig op voorraad is!

Lisanne beoordeelde op 2014-09-01

Super leuk om een ingepakt pakketje te ontvangen.