de Mars 1c
7742PT Coevorden

Debbie beoordeelde op 2014-04-27

linda beoordeelde op 2014-04-27

Ik was verrast door hoe leuk de verpakking was.waar de piercings inzatten .goudkleurig met iets erop geplakt. Net of ik cadeautje kreeg. Helemaal tevreden

alexandra beoordeelde op 2014-04-27

Jan beoordeelde op 2014-04-27

Anoniem beoordeelde op 2014-04-25

Snel geleverd Geen

Anoniem beoordeelde op 2014-04-25

Ik ben zeer tevreden over de piercings en het kwaliteit en de levertijd :)

Kitty beoordeelde op 2014-04-23

Snel geleverd. Was een feest om het paketje te openen zo mooi was het. Ze zien er mooi en nieuw uit.

Anoniem beoordeelde op 2014-04-23

Anja beoordeelde op 2014-04-22

Jolanda beoordeelde op 2014-04-22

Snelle levering + achteraf betalen. Wel netjes maar 2 visitekaartjes bij de bestelling vind ik teveel.

Michele beoordeelde op 2014-04-21

Heel snelle bezorgservice nvt

Yana beoordeelde op 2014-04-21

marita beoordeelde op 2014-04-20

Alles prima in orde:)

Anita beoordeelde op 2014-04-20

danielle beoordeelde op 2014-04-20

Misschien wat meer 12 mm of 13 mm navelpiercings in het assortiment, dat heb ik bijvoorbeeld nodig en dan is zn zwangerschapspiercing van 19mm natuurlijk te groot.

jennifer beoordeelde op 2014-04-18

michel beoordeelde op 2014-04-17

Snelle levering, en goede prijzen

Yvonne beoordeelde op 2014-04-17

Anoniem beoordeelde op 2014-04-17

leuk ingepakt ! de piercings waren heel mooi ben er super blij mee
& super snel gelevert

Anoniem beoordeelde op 2014-04-17