James Wattstraat 6

fijne prijs, snelle levering

V.I.M. beoordeelde op 2019-05-16

R. Peetoom beoordeelde op 2019-05-06

Sonja Schilder beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering, scherp geprijsd. ook eerst een proefzending ontvangen. Heel prettig!

A beoordeelde op 2019-04-10

Fijne en mooie oordopjes met een goed geluid. Snelle levering. Prijs en kwaliteit zijn prima. Het is alleen jammer dat ze niet echt geschikt zijn voor kleinere oren. Zou fijn zijn als er 2 oordop maten in zouden zitten.

Mariska beoordeelde op 2019-04-08

OBS de Koekoek beoordeelde op 2019-04-01

Florent Simon Geleerd beoordeelde op 2019-04-01

goede en snelle afhandeling

lieve sleebus beoordeelde op 2019-04-01

Als vrijwilligster voor een project in Brazilië nam ik contact op met de firma. Ik kreeg meteen een zeer positieve mail terug en 15% korting omdat het voor een goed doel was. De levering gebeurde heel snel.

R Moerkens beoordeelde op 2019-03-28

W. van Heumen beoordeelde op 2019-03-20

correcte levering

Sien Van Nieuwkerke . beoordeelde op 2019-03-19

Gerben beoordeelde op 2019-03-18

administratie beoordeelde op 2019-03-11

Riet beoordeelde op 2019-03-04

Snelle bezorging. Telefonisch altijd goed geholpen.

I.Lachman beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering, keurig verzorgd, scherpe prijs!

Nicolle Peeters beoordeelde op 2019-02-25

Goede service en Kevin is zeer snel accuraat en behulpzaam.

Rob van Ockenburg beoordeelde op 2019-02-19

G. van Straten beoordeelde op 2019-02-12