James Wattstraat 6
3281NK Numansdorp
KvK 51977753

Bol.com 1 9,0

B. Booij beoordeelde op 2019-07-10

Prima product en prima prijs! Snelle levertijd ook. Top zaak!

Rob van Ockenburg beoordeelde op 2019-07-09

De bestelling is snel geleverd en we zijn helemaal tevreden.

Jan Hoekstra beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering, goede prijs.

Nicolle Peeters beoordeelde op 2019-05-29

Goede service en hulp

Emma Scheeren-Groot beoordeelde op 2019-05-28

Snelle reacties op e-mails en snelle goede afhandeling en levering.

Frans Grefkens beoordeelde op 2019-05-23

fijne prijs, snelle levering

V.I.M. beoordeelde op 2019-05-16

R. Peetoom beoordeelde op 2019-05-06

Sonja Schilder beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering, scherp geprijsd. ook eerst een proefzending ontvangen. Heel prettig!

Ton Hom beoordeelde op 2019-04-16

Fijn dat er bij de tweede levering coulant is omgegaan met koptelefoons die binnen de garantietijd stuk zijn gegaan. Top!

A beoordeelde op 2019-04-10

Fijne en mooie oordopjes met een goed geluid. Snelle levering. Prijs en kwaliteit zijn prima. Het is alleen jammer dat ze niet echt geschikt zijn voor kleinere oren. Zou fijn zijn als er 2 oordop maten in zouden zitten.

Mariska beoordeelde op 2019-04-08

OBS de Koekoek beoordeelde op 2019-04-01

Florent Simon Geleerd beoordeelde op 2019-04-01

goede en snelle afhandeling

lieve sleebus beoordeelde op 2019-04-01

Als vrijwilligster voor een project in Brazilië nam ik contact op met de firma. Ik kreeg meteen een zeer positieve mail terug en 15% korting omdat het voor een goed doel was. De levering gebeurde heel snel.

R Moerkens beoordeelde op 2019-03-28

W. van Heumen beoordeelde op 2019-03-20