Beschoeiing 63
KvK 51977753

Beslist.nl 4 10,0
Bol.com 1 9,0

TMedia beoordeelde op 2017-06-10

1000 koptelefoons gekocht voor interne bijscholing. Levering conform de belofte en vriendelijke klantenservice.

Kevin beoordeelde op 2017-04-10

Voor cursussen binnen ons bedrijf diverse koptelefoons aangeschaft. Goede prijs / kwaliteit verhouding, als alle setjes gebruikt zijn nemen wij weer dezelfde af.

Kyra beoordeelde op 2017-02-01

Ik heb onlangs oortjes en lege doosjes besteld voor alle leerlingen op onze school.
Na contact gehad te hebben met iemand van de klantenservice, direct een proefzending ontvangen. Vervolgens een bestelling geplaatst, waarover nog duidelijk werd gecommuniceerd hoe lang de levertijd zou zijn en of alle materialen in één keer geleverd moesten worden.
De bestelling werd afgelopen week netjes geleverd. Alle leerlingen hebben ondertussen oortjes en kunnen aan de slag. Goedkope oortjes die het prima doen.
Goede prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende (snelle) service!

Tiny beoordeelde op 2017-01-13

Oortjes tijdens transport kapot gegaan. Zonder probleem de dag erna weer nieuwe ontvangen. Super service!!

Ronald beoordeelde op 2017-01-02

Zeer tevreden. Alles werd tot volle tevredenheid opgeleverd!!!

K. Visse beoordeelde op 2016-12-13

Koptelefoon eerst voor twee klassen besteld, inmiddels werken 5 van onze scholen met dit model.

Chiel Jan van Hofwegen beoordeelde op 2016-12-09

Heel tevreden. De volgende dag al in huis!

Peter beoordeelde op 2016-10-18

500 oortjes gekocht voor onze tentoonstelling, prima product en goede prijs.

Rutger beoordeelde op 2016-10-11

Spullen waren snel in huis voor een scherpe prijs. Tot nu toe tussen de 300 doppen geen defecte exemplaren kunnen vinden. Mochten die er toch zijn dan zijn er al 20 reserve exemplaren gratis meegeleverd.

Alex beoordeelde op 2016-09-26

Snelle levering, prima afhandeling!

Dick Westerink beoordeelde op 2016-09-15

Snelle levering en goede helpdesk!

Chantal V. beoordeelde op 2016-07-26

Het geluid valt mee vergeleken met de Phillips SHP2500. Het zit niet lekker tegen je oor aan maar ik heb tissues tussen die oorkussens gedaan. Nu zit het lekker.Voor de prijs geef ik het een 7.

Reactie van Oortjessale:
Bedankt voor je beoordeling over een product. Over welk type gaat het? Mocht je alsnog het product willen retourneren kan je contact opnemen met contact (@) oortjessale.nl

Ronald beoordeelde op 2016-06-21

Helpdesk lekker snel. Zelfde geldt voor de levering. Super

René beoordeelde op 2016-06-16

Hele goede ervaring.

Mooi en goed oortje voor MP 3 speler.

Snelle levering.

Ik ga er nog twee bestellen.

Wilma beoordeelde op 2016-06-02

Snelle levering in goede staat, product is naar wens, prima service.

Essan beoordeelde op 2016-05-22

Ze zijn snel in het reageren en corrigeren snel hun prijs mocht dit op hun website niet correct zijn. Ik heb dezelfde dag nog 3 stuks kunnen bestellen. Verzending gaat ook snel en de service dat je het in een envelop kan krijgen is geniaal!

J. Waal beoordeelde op 2016-05-07

Heel tevreden, vriendelijk telefonisch contact en bestelling binnen een dag binnen.

Dirkjan beoordeelde op 2016-04-11

300 oortjes gekocht, deze waren binnen twee dagen binnen. Erg snelle verzending en goede prijs. Volgende keer schaffen wij de oortjes zeker weer aan via Oortjessale.

Daisy beoordeelde op 2016-04-10

Fijne oortjes voor 5 euro. Blij mee!

M.S beoordeelde op 2016-04-07

Helaas niet meteen de volgende dag geleverd zoals vermeld stond. Kwaliteit van de oortjes slecht, slecht geluid en er zitten scherpe randjes aan zodat het prikt in je oor. Jammer volgende keer beter.

Reactie van Oortjessale:
Beste M.S.,

Bedankt voor uw recensie. Dat klinkt niet goed! Wilt u contact met ons opnemen op contact [@] oortjessale.nl? Uiteraard gaan we dit voor u oplossen.