Corkstraat 46

Te vreden snel geleverd.

J. van der Lee beoordeelde op 2018-03-29

Snel geleverd

R.Fierst beoordeelde op 2018-03-26

Snelle levering zoals we van Oortjessale gewend zijn.

M. Oomens beoordeelde op 2018-03-26

Koptelefoons besteld voor school via de webshop, terwijl dit goedkoper kon via een andere weg.
Ik werd netjes gebeld en kreeg alsnog de korting.

H. Nap beoordeelde op 2018-03-22

Snelle levering!!!!!!!!

Fijn.

dhr. Fr. Van Nunen beoordeelde op 2018-03-19

Na bestelling een zeer snelle en correcte levering; zorgvuldig ingepakt.

De Zuidster beoordeelde op 2018-03-16

snel geleverd... makkelijke site

Emiel Pas beoordeelde op 2018-03-14

Snelle levering! Top!

Fred de Locht beoordeelde op 2018-03-04

Duidelijke website en snelle levering. Wat wil de klant nog meer?

Wim van de Nieuwenhof beoordeelde op 2018-02-23

Oortjessale : De mensen zijn klantvriendelijk gericht , je wordt vriendelijk te woord gestaan. je bestelling heb je zo in huis.

Rick Greven beoordeelde op 2018-02-19

Erg tevreden, snelle levering, goede prijs

kristel Verschaeren kristel Verschaeren beoordeelde op 2018-02-15

heel tevreden, correcte levering

J. van Vark beoordeelde op 2017-11-23

Telefonisch contact gezocht, persoon die over mijn vraag ging was in gesprek. Binnen een kwartier ging bij mij de telefoon en is mijn vraag netjes beantwoord. Daarna ook een bestelling geplaatst voor onze basisschool.

TMedia beoordeelde op 2017-06-10

1000 koptelefoons gekocht voor interne bijscholing. Levering conform de belofte en vriendelijke klantenservice.

Kevin beoordeelde op 2017-04-10

Voor cursussen binnen ons bedrijf diverse koptelefoons aangeschaft. Goede prijs / kwaliteit verhouding, als alle setjes gebruikt zijn nemen wij weer dezelfde af.

Kyra beoordeelde op 2017-02-01

Ik heb onlangs oortjes en lege doosjes besteld voor alle leerlingen op onze school.
Na contact gehad te hebben met iemand van de klantenservice, direct een proefzending ontvangen. Vervolgens een bestelling geplaatst, waarover nog duidelijk werd gecommuniceerd hoe lang de levertijd zou zijn en of alle materialen in één keer geleverd moesten worden.
De bestelling werd afgelopen week netjes geleverd. Alle leerlingen hebben ondertussen oortjes en kunnen aan de slag. Goedkope oortjes die het prima doen.
Goede prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende (snelle) service!

Tiny beoordeelde op 2017-01-13

Oortjes tijdens transport kapot gegaan. Zonder probleem de dag erna weer nieuwe ontvangen. Super service!!

Ronald beoordeelde op 2017-01-02

Zeer tevreden. Alles werd tot volle tevredenheid opgeleverd!!!

K. Visse beoordeelde op 2016-12-13

Koptelefoon eerst voor twee klassen besteld, inmiddels werken 5 van onze scholen met dit model.

Chiel Jan van Hofwegen beoordeelde op 2016-12-09

Heel tevreden. De volgende dag al in huis!