weergang 4

waarom

Bol.com 38 8,6
Google Plus/Places - 10,0

Henny v. Deventer beoordeelde op 2017-08-13

De service van dit bedrijf is uitstekend, hoe vaak je ook een vraag stelt via de chat er wordt altijd geduldig en prima antwoord gegeven. Zelfs 3 jaar na aankoop heb je nog een perfecte behandeling als je er even niet uit komt, zo iets heb ik nog nooit meegemaakt met wat voor aankoop ook. Dus een aankoop via Opticam is zeker een aanrader.
Nogmaals dan voor de goede service en succes met uw bedrijf.

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw positieve reactie.

Quinten Van der Graaf beoordeelde op 2017-07-12

Onlangs helaas problemen gekregen met mijn Biker Extensa SE Pro en de voedingskabel. Het hele proces, van mijn eerste e-mail tot levering van een nieuw product, is vlekkeloos verlopen. Er word snel gereageerd op e-mails, er worden oplossingen geboden en er wordt actief met je mee gedacht.

Dit is de eerste recensie over een winkel die ik schrijf en dat zegt denk ik genoeg. Geen aandelen in het bedrijf, wel een hele goede ervaring gehad!

Ik raad iedereen Opticam van harte aan en zal er zelf zeker weer iets kopen.

Reactie van Opticam:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en veel plezier met de GPS en uw kortingscode.

Flip Laterveer beoordeelde op 2017-05-31

Door eigen schuld kaartmatriaal verwijderd van gorider extensa se,gemeld bij opticam geen probleem stuur maar even retour maken we het in orde voor u.binnen paar dagen weer terug en helemaal weer voor elkaar zonder kosten.
Prima service dikke 10.

Reactie van Opticam:
Hallo meneer Laterveer, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik wens u veel leuke en vooral veilige kilometers met uw GPS.

Olivier T beoordeelde op 2017-03-21

Geweldige service en uitleg. Geen vraag is te veel. Ben benieuwd om mijn pakket te mogen ontvangen :). Hier bestel ik in de toekomst nog :D

Reactie van Opticam:
Hallo Olivier, bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw camera.

Nidzam beoordeelde op 2017-03-03

The main point I bought the action camera SJ5000x is because of the ability to reduce the fish-eye effect and to record when connected to TV. The problem arises when the camera cannot be detected by TV. They are very quick to respond and give a lot of solution which I personally think that they have the best after sales service in my entire life compared to others. Thank a lot!!!

Reactie van Opticam:
Thank you very much for your kind comment. Enjoy your sjcam camera.

Ben beoordeelde op 2017-02-14

Ik heb bij deze winkel online een actioncam gehaald, prima advies, goede levering

Reactie van Opticam:
hallo Ben, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je actioncam.

Anoniem beoordeelde op 2017-01-29

Prima service en goede prijs!

Peter Bergs beoordeelde op 2016-10-28

Geachte heer van Dolder,
Ook langs deze weg een extra vermelding van waardering.
Ondanks het feit dat mijn Isaw Extreme net buiten de garantie periode viel, toch super geholpen.
Hartelijk dank voor Uw inzet om bij de importeur een vervangend toestel te regelen.
En daarbij ook nog enkele accessoires omgeruild zodat deze ook op het nieuwe toestel passen.
Echt nog service waar je iets aan hebt.
Voor mij de beste webshop van heel Nederland

Reactie van Opticam:
Graag gedaan meneer Bergs, u hartelijk bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met de nieuwe camera.

Jan beoordeelde op 2016-10-06

Ben heel tevreden over opticam , vriendelijk en super goeie service
Hebben me al meerdere keren uit de problemen geholpen
Kort om een super webwinkel

Reactie van Opticam:
Hallo Jan, Het is gelukt met de installatie begrijp ik. Bedankt voor je beoordeling.

Amar beoordeelde op 2016-10-03

Al vaker producten bij Opticam besteld voor mijn ISAW camera's. Laatst had ik een ISAW Wing besteld, maar deze bleek het na twee weken niet meer te doen. Contact gehad hierover en ik mocht mijn defecte camera opsturen. Enkele dagen later kreeg ik een nieuw werkend exemplaar. Kortom prima service en ik zal hier vaker producten bestellen :)

Raoel Abdoel beoordeelde op 2016-08-22

Heel even was ik verbaasd dat er nog bedrijven/mensen bestaan die een topservice leveren! Domecamera defect gehad, mail verstuurd, direct opgepakt door opticam en naar oplossingen gezocht. Uiteindelijk probleem verholpen door zeer snelle en goede service die je helaas niet meer overal terug ziet bij andere bedrijven! Ik wil opticam graag bij een ieder aanraden waar het om beveiliging betreft, camerabewaking of iets dergelijks, voor zowel particulieren als bedrijven, voor mij is opticam de nummer 1! Dank voor alles!

Michel beoordeelde op 2016-08-15

Begin januari een Isaw Edge bij Opticam besteld. Deze functioneerde op een gegeven moment niet naar behoren. Naar aanleiding hier van heb ik contact opgenomen met Opticam welke zeer snel reageerde en er voor heeft gezorgd dat ik een nieuwe mag verwachten.

Kortom top service. Ik kan dit bedrijf echt iedereen aanraden.

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel plezier met uw Edge.

Mooi & Puur beoordeelde op 2016-08-13

Na iets meer dan een jaar startte mijn IP camera niet meer op, retour gezonden en na check inderdaad defect beoordeeld. Gelijk een nieuwe vervangende camera ontvangen, prima service dus. Een aanrader!

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw beoordeling, veel succes met de nieuwe camera.

Fam. Verbeek beoordeelde op 2016-08-04

Wij hadden de GoRider Extensa se gekocht en na de eerste rit wilde hij niet meer opstarten. Bij thuiskomst contact opgenomen met Opticam. Navigatie retour gezonden en na een paar dagen een nieuwe ontvangen.
Ook wat moeilijkheden met het instellen, maar zelfs na een paar telefoontjes van onze kant bleef men ons vriendelijk en rustig helpen. Wij zijn vol lof over de medewerkers en service van Opticam!

Reactie van Opticam:
Hallo Familie Verbeek, bedankt voor uw beoordeling.

Oktay Turetken beoordeelde op 2016-07-18

I bought an action camera (ISAW Edge) for underwater use from Opticam.nl.
The product was delivered fast. But the main thing that brought me here to give this review is the customer service.
The camera uw case had a small problem that might have posed some risks when used underwater. So, I contacted them and I received an answer even on Saturday afternoon. They immediately replaced the uw case in the first workday - in one day. This is quite impressive. Thanks.

Reactie van Opticam:
Thank you for your Feedback, I hope you will have a wonderfull divetrip and hope the Edge will meet with your expectations.

Tresemieke van de Velde beoordeelde op 2016-05-13

Uitstekende service! Pivothead camera bril besteld, volgende dag al in huis. De bril werkte niet helemaal naar behoren, maar dankzij contact met Opticam toch op vakantie een paar mooie filmpjes kunnen maken! Bij thuiskomst contact gehad en de bril opgestuurd. Dezelfde week een nieuwe bril gehad...!
Bijzonder goede service!

Reactie van Opticam:
Hallo mevrouw van de Velde, bedankt voor uw positieve beoordeling.

Arjen beoordeelde op 2016-05-11

Vrijdag de GoRider Biker III besteld.
Direct daarop werd ik gebeld dat ze nog een show-model hadden.
Ik vond dat niet erg als het maar compleet is.
Volgende dag in huis en als het me niet verteld was, had ik niet eens gemerkt dat het uit de verpakking was geweest.
Nog eens 2 dagen later kreeg ik €20 korting teruggestort.
Top!

Reactie van Opticam:
Goedemorgen Arjen, bedankt voor uw beoordeling. Heel veel plezier toegewenst van uw GoRider Biker III en vooral veel veilige kilometers.

Mystery shopper beoordeelde op 2016-04-22

We hebben de webwinkel Opticam onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als iemand die opzoek was naar een cadeau voor een familielid. Wij kozen voor een Virtual-reality bril als product!

Wij vroegen Opticam hoe het nu eigenlijk zat met de beschikbare apps voor zo\'n virtual reality bril, zijn er wel genoeg van? Daarnaast vroegen wij ons af of uitstel van aankoop niet verstandiger is omdat er misschien in de toekomst meer apps zijn en daarnaast betere brillen. Wij waren dus voornamelijk benieuwd naar de toekomst van de VR-bril.

Opticam kwam diezelfde dag nog met een sterk antwoord. Ze gaven een handige link die ons verwees naar een overzicht van beschikbare applicaties. Daarnaast gaf Opticam aan te denken dat dit overzicht, met het groeiende aanbod van brillen ook, groter zou worden. Ook de mogelijkheden buiten persoonlijk gebruik van een VR-bril werden nog even benoemd.

Wel gaven ze aan dat er op dit moment nog maar 1 VR-bril model beschikbaar was en dat er met 2-3 weken weer een nieuwe levering zou komen. Dit model dat nog beschikbaar was is wel wat duurder maar ook hier werd netjes weerlegd waarom dit is. De ervaring was mooier vanwege het design van de bril, ook kwam het met extra\'s die anders voor een meerprijs besteld konden worden.

Als afsluiter werd ons ook nog een kortingcode op dit model gegund.

Wij hebben ons contact met Opticam zeker ervaren als zeer prettig, snel, oplossingsgericht en zeer klantvriendelijk. Wij kunnen dan ook niet anders dan het geven van vijf welverdiende sterren!

Pim Wabeke beoordeelde op 2016-03-30

Goede snelle levering en geweldige service!! ik had een onderdeel van mijn camera kapot dat niet los verkocht word dus heb ik contact met de klantenservice opgenomen en omdat ik de camera met wat extra onderdelen bij hun besteld had kreeg ik het kapotte onderdeel bij de bestelling die ik plaatste gratis meegeleverd. Echt super!!

Reactie van Opticam:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Jeroen Schuyt beoordeelde op 2016-03-23

Supertevreden over de deskundige adviezen die ik heb gekregen; men dacht echt met mij mee. Levering keurig verpakt en heel erg snel ontvangen. producten zijn scherp geprijsd.
Ook de aftersales is prima in orde: een product lijkt niet werken, mail gestuurd en per ommegaande wordt een vervangend product gestuurd.

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw beoordeling en ik wens u veel plezier met uw Camera tijdens en na uw vakantie.

M. Van Wijk beoordeelde op 2016-03-12

Advies op maat, aansluitend bij de activiteiten van de gebruiker van de GOPRO camera. Ruimte voor terugsturen na de officiele ruilperiode, indien niet gebruikt. Leverancier die stuurt op wensen van de klant. Geeft vertrouwen.
Op verzoek is de aankoop als cadeau verpakt. Kom zeker terug!

Reactie van Opticam:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met de ISAW camera.