Opticam
auto cameras en
beveiligingssystemen

• Marc Korthout
    Review voor Opticam

Geweldige en snelle ondersteuning! Heel erg fijn

• Jan Vergouw
    Review voor Opticam

De ondersteuning en uitleg die kreeg voorafgaand aan mijn bestelling, vond ik een verre gaande vorm van meedenken.

Goedemiddag meneer Vergouw,
    Hartelijk dank voor uw positieve waardering.

• Hoe beoordeel je Opticam?

• Theo van Berne
    Review voor Opticam

Bij Opticam wederom een camera gekocht. Camera was met twee weken reeds kapot. Camera terug gestuurd naar Opticam. Nieuwe camera gelijk vervangen en opgestuurd......Perfecte service.

• Christiaan
    Review voor Opticam

Ik heb onlangs een SJCAM SJ7 STAR met losse accessoires aangeschaft bij Opticam. Ik ben hierbij uitstekend geadviseerd door Arend-Jan, zowel telefonisch als per mail. Een service die je niet snel bij andere online verkopers zal tegenkomen. Daarnaast zijn de prijzen ook nog eens erg aantrekkelijk. Aanrader!!!

Antwoord van Opticam

Hi Christiaan, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Nogmaals veel plezier met de camera.

• Henny v. Deventer
    Review voor Opticam

De service van dit bedrijf is uitstekend, hoe vaak je ook een vraag stelt via de chat er wordt altijd geduldig en prima antwoord gegeven. Zelfs 3 jaar na aankoop heb je nog een perfecte behandeling als je er even niet uit komt, zo iets heb ik nog nooit meegemaakt met wat voor aankoop ook. Dus een aankoop via Opticam is zeker een aanrader.
    Nogmaals dan voor de goede service en succes met uw bedrijf.

Antwoord van Opticam

Bedankt voor uw positieve reactie.

• Quinten Van der Graaf
    Review voor Opticam

Onlangs helaas problemen gekregen met mijn Biker Extensa SE Pro en de voedingskabel. Het hele proces, van mijn eerste e-mail tot levering van een nieuw product, is vlekkeloos verlopen. Er word snel gereageerd op e-mails, er worden oplossingen geboden en er wordt actief met je mee gedacht.

Dit is de eerste recensie over een winkel die ik schrijf en dat zegt denk ik genoeg. Geen aandelen in het bedrijf, wel een hele goede ervaring gehad!

Ik raad iedereen Opticam van harte aan en zal er zelf zeker weer iets kopen.

Antwoord van Opticam

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en veel plezier met de GPS en uw kortingscode.

• Flip Laterveer
    Review voor Opticam

Door eigen schuld kaartmatriaal verwijderd van gorider extensa se,gemeld bij opticam geen probleem stuur maar even retour maken we het in orde voor u.binnen paar dagen weer terug en helemaal weer voor elkaar zonder kosten.
    Prima service dikke 10.

Antwoord van Opticam

Hallo meneer Laterveer, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik wens u veel leuke en vooral veilige kilometers met uw GPS.

• Olivier T
    Review voor Opticam

Geweldige service en uitleg. Geen vraag is te veel. Ben benieuwd om mijn pakket te mogen ontvangen :). Hier bestel ik in de toekomst nog :D

Antwoord van Opticam

Hallo Olivier, bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw camera.

• Nidzam
    Review voor Opticam

The main point I bought the action camera SJ5000x is because of the ability to reduce the fish-eye effect and to record when connected to TV. The problem arises when the camera cannot be detected by TV. They are very quick to respond and give a lot of solution which I personally think that they have the best after sales service in my entire life compared to others. Thank a lot!!!

Antwoord van Opticam

Thank you very much for your kind comment. Enjoy your sjcam camera.

• Ben
    Review voor Opticam

Ik heb bij deze winkel online een actioncam gehaald, prima advies, goede levering

Antwoord van Opticam

hallo Ben, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je actioncam.