Opticam
auto cameras en
beveiligingssystemen

• Jan
    Review voor Opticam

Zeer goede service. Ik liep tegen een probleempje aan tijdens de bestelling en dit is meteen handmatig verholpen. En dat op een zondagavond!
    Een nette en snelle afhandeling. Ik kom hier zeker terug.

Antwoord van Opticam

Hallo Jan, hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier met de bestelde stekkers.

• Annemiek
    Review voor Opticam

Snelle verzending en zeer goede service! Ik raad iedereen aan om bij Opticam te shoppen👌🏼

Hallo Annemiek, Dank voor je beoordeling en veel plezier met je Vimtag camera

• Hoe beoordeel je Opticam?

• renate huiskamp

zeer goede service!! word mee gedacht met klant dus krijgen van mij een 10

Antwoord van Opticam

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling

• Marc Korthout
    Review voor Opticam

Geweldige en snelle ondersteuning! Heel erg fijn

• Jan Vergouw
    Review voor Opticam

De ondersteuning en uitleg die kreeg voorafgaand aan mijn bestelling, vond ik een verre gaande vorm van meedenken.

Goedemiddag meneer Vergouw,
    Hartelijk dank voor uw positieve waardering.

• Theo van Berne
    Review voor Opticam

Bij Opticam wederom een camera gekocht. Camera was met twee weken reeds kapot. Camera terug gestuurd naar Opticam. Nieuwe camera gelijk vervangen en opgestuurd......Perfecte service.

• Christiaan
    Review voor Opticam

Ik heb onlangs een SJCAM SJ7 STAR met losse accessoires aangeschaft bij Opticam. Ik ben hierbij uitstekend geadviseerd door Arend-Jan, zowel telefonisch als per mail. Een service die je niet snel bij andere online verkopers zal tegenkomen. Daarnaast zijn de prijzen ook nog eens erg aantrekkelijk. Aanrader!!!

Antwoord van Opticam

Hi Christiaan, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Nogmaals veel plezier met de camera.

• Henny v. Deventer
    Review voor Opticam

De service van dit bedrijf is uitstekend, hoe vaak je ook een vraag stelt via de chat er wordt altijd geduldig en prima antwoord gegeven. Zelfs 3 jaar na aankoop heb je nog een perfecte behandeling als je er even niet uit komt, zo iets heb ik nog nooit meegemaakt met wat voor aankoop ook. Dus een aankoop via Opticam is zeker een aanrader.
    Nogmaals dan voor de goede service en succes met uw bedrijf.

Antwoord van Opticam

Bedankt voor uw positieve reactie.

• Quinten Van der Graaf
    Review voor Opticam

Onlangs helaas problemen gekregen met mijn Biker Extensa SE Pro en de voedingskabel. Het hele proces, van mijn eerste e-mail tot levering van een nieuw product, is vlekkeloos verlopen. Er word snel gereageerd op e-mails, er worden oplossingen geboden en er wordt actief met je mee gedacht.

Dit is de eerste recensie over een winkel die ik schrijf en dat zegt denk ik genoeg. Geen aandelen in het bedrijf, wel een hele goede ervaring gehad!

Ik raad iedereen Opticam van harte aan en zal er zelf zeker weer iets kopen.

Antwoord van Opticam

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en veel plezier met de GPS en uw kortingscode.

• Flip Laterveer
    Review voor Opticam

Door eigen schuld kaartmatriaal verwijderd van gorider extensa se,gemeld bij opticam geen probleem stuur maar even retour maken we het in orde voor u.binnen paar dagen weer terug en helemaal weer voor elkaar zonder kosten.
    Prima service dikke 10.

Antwoord van Opticam

Hallo meneer Laterveer, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik wens u veel leuke en vooral veilige kilometers met uw GPS.