Ericaweg 9
5712GG Someren

Rob beoordeelde op 2019-08-18

Net als de vorige 2 keren, weer goede/mooie wielen kunnen kopen. Weer prima gegaan!

Bert beoordeelde op 2019-07-23

Velgen via 2de hands.be gezien, Frank is zeer goed bereikbaar en beantwoordt ook zonder problemen al je vragen. Velgen zijn zoals beloofd wordt in de omschrijving en zijn heel fair geprijsd. Zeker de moeite waard om even de Nederlandse grens over te rijden vanuit België. Mijn volgende velgen komen terug van hier.

Friso beoordeelde op 2019-07-20

Prima en snel contact.
Velgen ongezien gekocht. Klopte met omschrijving

Clemens beoordeelde op 2019-05-07

Frank denkt mee en is vriendelijk en behulpzaam. Dit soort service zie je niet vaak meer. Prijsstelling is heel fair, ik heb veel sets gezien maar Frank is meestal lager in prijs. Belangrijker: vaak kom je als je gaat kijken dingen tegen wat niet vooraf werd verteld (overspuiten, reparaties e.d.); Frank is 100 procent transparant en eerlijk. Fijn om zaken mee te doen.

Martin beoordeelde op 2019-05-01

Prima service, hij heeft mij uitstekend geholpen met mijn Toyota Prius afgelopen 20 april 2019. Iemand die zijn afspraken na komt.

Twan beoordeelde op 2019-03-21

Super service, goed geregeld frank tot de volgende keer mvg twan gerlings

HvdB - Eindhoven beoordeelde op 2019-03-19

Op de website van Original Wheels had ik een paar fraaie 18" velgen voor een Tiguan gezien. Een mail gestuurd m.b.t. de aanschaf van de velgen i.c.m. bestelling van een set Michelin Crossclimate allweathers, waarbij het zelfs mogelijk was mijn 2 sets aanwezige VW velgen in te ruilen! Waar vind je deze service nog meer... Frank heeft de nieuwe sets velgen op mijn Tiguan gemonteerd, de afspraak was zeer eenvoudig gemaakt (zelfs op zaterdag). Nogmaals bedankt voor je service (en snelle, heldere communicatie), zeker tot een volgende aanschaf!!!

André beoordeelde op 2019-03-14

Ik heb een set mooie Mercedes AMG velgen via Original Wheels gekocht. Frank heeft mijn vragen prima beantwoord en ter verduidelijking nog enkele foto's opgestuurd. De afspraken die we gemaakt hebben zijn netjes nagekomen. Echt top. Ik ben een zeer tevreden klant.

Kris beoordeelde op 2019-03-09

Mooie set Volvo wielen gekocht, geen beschadigingen en nieuwe banden aan een mooie prijs.
Dank je wel Frank, wij komen hier zeker terug.

Reactie van Original Wheels:
Bedankt voor je reactie, graag tot ziens!

Raymond M. beoordeelde op 2019-03-05

Fijne verkoper. Reageert ook in de avonduren. Ik had besloten de wielen zelf af te halen. Eenmaal binnen zag alles er zeer netjes en opgeruimd uit. Frank is een vriendelijke en duidelijke ondernemer en hij neemt goed te tijd voor je. Zeker een aanrader om hier je velgen te kopen.

Remco beoordeelde op 2019-03-02

Onlangs (tweedehands) 18inch serron velgen gekocht bij Frank, waarop ik mijn 17 inch velgen mocht inruilen, top! Ik had gekozen voor tweedehands banden van het merk continental, met nog goed profiel. De kosten die ik moest bijleggen naast mijn eigen set waren schappelijk. Frank heeft me goed geholpen, is vriendelijk en deskundig. Nadat ik de set had gekocht bleek een van mijn banden gecupt te zijn, wat een erg irritant geluid maakte. Ook dit heeft Frank goed opgelost. Hij probeert er niet onder uit te komen of zo, of misbruik te maken van mijn ondeskundigheid hier. Gewoon hartstikke eerlijk afgehandeld en een andere band gekregen. Super set nu, een verrijking van mijn auto. Original Wheels vind ik zeker een aanrader!! Mij ziet die in ieder geval zeker terug als ik weer nieuwe sloffen voor mijn auto wil. Nogmaals bedankt Frank!

P.j.g. Van den pol beoordeelde op 2019-02-18

Product op afgesproken tijd bezorgd.
Alles uitgebalanceerd en in zeer nette staat geleverd.
Overigens werden vragen snel en goed beantwoord.

Raymond Wildschut beoordeelde op 2019-02-18

Goede communicatie, snel antwoord op vragen gekregen. De velgen waren snel binnen en waren goed ingepakt tegen beschadiging.