Veldkampseweg 3

The Feedback Company 8 8,8

Wim Limerkens beoordeelde op 2017-11-21

Vlotte levering!

Cor Oudhoff beoordeelde op 2017-11-21

Oudhoffzeer snelle service en ik ben goed geinformeerd.ik zou het andere ook aanbevelen met vriendelijke groet Cor

Bauke Zwart beoordeelde op 2017-11-16

Heel tevreden

V. Mulder beoordeelde op 2017-11-15

Zeer goede service

Jean-Marie Berghe beoordeelde op 2017-11-15

heel vlugge bediening

Hilde Wittebrouck beoordeelde op 2017-11-15

Uitstekend advies en dienstverlening.

Norbert J Rosinger beoordeelde op 2017-11-10

Alle tijd snel leveren.

Hans Delie beoordeelde op 2017-11-09

Prima service, bestelling was mooi op tijd geleverd

Patrick Freesen beoordeelde op 2017-11-08

Goed spul voor een nette prijs en keurig op tijd verzonden en binnen. Top!

Roel van Woerkom beoordeelde op 2017-11-07

Makkelijk besteld en snel geleverd, helemaal prima!

H Henze beoordeelde op 2017-11-07

Professionele uitleg over de producten die ik moest bestellen voor mijn klus.

Fred Volpp beoordeelde op 2017-11-03

snel geleverd, goed spul en niet duur.

Steven Prins beoordeelde op 2017-11-02

bestelde waren waren "op voorraad" Na bestelling bleek dit echter niet het geval.

marlies wijst beoordeelde op 2017-10-28

Supersnelle service . Was kortingsbon vergeten in te voeren , geen probleem , werd netjes teruggestort terwijl het toch onze fout was . Super ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

Ton Stander beoordeelde op 2017-10-27

Duidelijk,transparant, integer tegen een goede prijs, snel geleverd.

Erik Moes beoordeelde op 2017-10-27

Mijn eerste contact met Ottoseal is prima verlopen. Als nieuwe klant uitstekend geholpen door Dhr. Joshua Beukers.
Donderdag bestelling gedaan en vrijdagmorgen vroeg stond het bij ons voor de deur. Top geregeld!

Anoniem beoordeelde op 2017-10-26

Producten zijn top. Site is niet echt makkelijk te navigeren, maar service is verder goed. DHL vertraagt helaas wel de levering, en verzendkosten zouden wel lager kunnen.

Rick Winter beoordeelde op 2017-10-15

Wel jammer dat ik er een paar dagen op moest wachten. Als je uw bedrijf Ottoseal heet en ik besteld Ottoseal kun je toch niet zeggen dat het niet op voorraad is ??

Hub Mehlkop beoordeelde op 2017-10-05

heb wel even op de producten moeten wachten, maar ben wel blij dat deze zo uitgebreid is.

Wim van Lit beoordeelde op 2017-09-29

Goede producten.
Niet de volgende dag in huis omdat van een bepaalde kleur kit even geen voorraad was, maar dat was ook netjes aangekondigd.