Veldkampseweg 3

The Feedback Company 8 8,8

C.L.. de Visser beoordeelde op 2018-02-23

Vriendelijke klantenservice, snelle levering

Harry Zomer beoordeelde op 2018-02-21

Bestelling geplaatst en snel geleverd
Prima geregeld komen de afspraken goed na .

Jana beoordeelde op 2018-02-19

Mijn vragen werden zowat direct beantwoord via de chat op de website, en mijn bestelling werd snel geleverd.

Dick Grachten beoordeelde op 2018-02-19

Prima service Klikken en dag later in huis
Ga zo door!

heer Nuis beoordeelde op 2018-02-19

Snelle en corekte levering

Ronald Bassa beoordeelde op 2018-02-16

Fijne kit om mee te werken en kleur is goed

Henk Bouwer beoordeelde op 2018-02-10

Enkel dagen geleden kocht ik bij Otto Seal.nl kit voor natuursteen. Los van het feit dat ik het artikel de volgense dag al werd afgeleverd was de directe service verbazend. Bij het afronden van de bestelling (betaling) ging het een aantal keren mis. Terwijl ik een vierde poging deed werd ik gebeld door een medewerker van Otto seals. Hij liet mij weten dat ik de bestelling intussen driemaal geplaatst had. Dit werd direct telefonisch gecorrigeerd. Met zijn hulp verliep de betaling vervolgens goed. Nooit eerder meegemaakt, super gaaf.

Jerry Dekeersgieter beoordeelde op 2018-02-09

Top service

Geert Chielens beoordeelde op 2018-02-08

Snelle, efficiënte service.

Paul Berkhout beoordeelde op 2018-02-07

Goede spullen en een snelle levering

Mitch Vergauwe beoordeelde op 2018-02-07

Juiste service en correcte levering en leveringstijd. Naar klantenservice ook zeer vriendelijk! Alles zoals het hoort!

Maik Ottink beoordeelde op 2018-02-07

Voor het eerst wat besteld, mijn ervaring is uitstekend. Zakelijk/ vriendelijke comunicatie. En zeer snelle levering.

Frank Bruyninckx beoordeelde op 2018-02-06

alles zoals gevraagd

Ahmed Tasoz beoordeelde op 2018-02-02

Beste mensen
ik heb paar keer onderwater kit besteld, prima werk .

Johan Van der Kamp beoordeelde op 2018-02-01

Duidelijke site, goede prijs, veel keus, snelle levering....Top!

J de Keijzer beoordeelde op 2018-01-30

Had een vraagje over een product. Zeer snel contact gehad met een medewerker. Product de volgende dag in huis top

Robert Volman beoordeelde op 2018-01-28

Zeer tevreden, vrijdagmiddag besteld, extra info van de receptie naar de verzendafdeling zodat het bestelde op zaterdag geleverd kon worden. Top geregeld

Willem Snel beoordeelde op 2018-01-27

voor 1600 uur besteld de andere dag in huis, alleen als je op zondag avond besteld wordt het donderdag.

Bart Zwinkels beoordeelde op 2018-01-25

Betaling is naar bijna een week nog niet binnen terwijl alles op vooraf was

Peter Betz beoordeelde op 2018-01-22

Na een training aanbrengen kitvoegen bestelling gedaan en deze bestelling is de volgende dag al geleverd.

Top