Veldkampseweg 3

The Feedback Company 8 8,8

Paul Lindsay beoordeelde op 2019-02-20

P van Boxtel beoordeelde op 2019-02-19

Wim Beyes beoordeelde op 2019-02-19

heel mooie producten en snel in huis,klein puntje:geen spuitmondjes bij de siliconenkit

Eric Loman beoordeelde op 2019-02-18

Martin Pikard beoordeelde op 2019-02-18

Ik kreeg een deskundig advies waardoor ik in staat was een passend product aan te schaffen.

Ilse Jacobs beoordeelde op 2019-02-18

Eerlijke antwoorden, echt meedenken en uiteindelijk goed (de ellende van een andere kit verstrekker) oplossen! Heel blij mee, kan het iedereen aanraden.

Rein Ruisch beoordeelde op 2019-02-18

Nelleke Neven beoordeelde op 2019-02-18

R.H. van der Hoeven beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering, prima product

Jan beoordeelde op 2019-02-15

Lucy Hannen beoordeelde op 2019-02-13

Goede producten voor een goede prijs. Snelle levering en uitstekende service.

John Dalhuisen beoordeelde op 2019-02-13

Richard Kelder beoordeelde op 2019-02-11