Veldkampseweg 3

9,1

The Feedback Company 8 8,8

Antonie ten Bosch beoordeelde op 2018-08-19

Patrick Elliott beoordeelde op 2018-08-19

Prima gelopen allemaal: vlotte bestelling, snelle levering. Enkel de verzendingskosten leken me wat aan de hoge klant.

Dagmar Schuiling beoordeelde op 2018-08-17

dikke prima, snel geleverd

Henny Zock beoordeelde op 2018-08-15

levering prima en op tijd.

Alderik Reitsma beoordeelde op 2018-08-15

Hans Moonen beoordeelde op 2018-08-12

Product niet op voorraad, toch binnen 2 dagen geleverd

Karl Janssens beoordeelde op 2018-08-12

Dries Pecceu beoordeelde op 2018-08-08

Goede producten. De levertijd was wel iets langer dan verwacht

Boudy Lieshout beoordeelde op 2018-08-07

Davy Stakenborg beoordeelde op 2018-08-07

Willemien Heezen beoordeelde op 2018-08-06

Frank Smith beoordeelde op 2018-08-06

Oscar Den Hartog beoordeelde op 2018-08-06

Jan K. beoordeelde op 2018-08-01

Duidelijke goeie website, duidelijke winkelwagen en overzicht kosten, vlotte betaling met bankcontact, correcte verzending naar afhaalpunt met een e-mail op het moment van beschikbaarheid. Voor de duidelijkheid van de factuur zou het afleveradres zelf best genoteerd worden in plaats van opnieuw het eigen adres, dit is verwarrend. Het wordt wel correct geleverd op het afleveradres zoals gevraagd.