Veldkampseweg 3
8181LN Heerde
0578 692 320

The Feedback Company 8 8,8

Peter Verheul beoordeelde op 2019-06-24

Uitstekende service! Een onderdeel van een bestelling was per ongeluk niet geleverd. Binnen acht uur na melding werd het ontbrekende PERSOONLIJK thuis bezorgd. Dat is service met HOOFDLETTERS.

Eric Van Gerwen beoordeelde op 2019-06-21

koen vaeremans beoordeelde op 2019-06-18

Goede kwaliteit, correcte prijs
Mooie resultaten!!!

Reactie van Ottoseal.nl:
Kijk, dat zijn goede berichten. Bedankt Koen!

Lambert Sels beoordeelde op 2019-06-18

floris beoordeelde op 2019-06-18

Lisette Berenschot beoordeelde op 2019-06-18

B Barasa beoordeelde op 2019-06-18

Robert Jan Oudijk beoordeelde op 2019-06-18

Iris De Koning beoordeelde op 2019-06-18

heel tevreden, snelle levering, goed product

Reactie van Ottoseal.nl:
Bedankt voor je complimenten Iris!

Micha Soijer beoordeelde op 2019-06-18

Jessie Scheeve beoordeelde op 2019-06-18

Edwin Ansink beoordeelde op 2019-06-18

Sj Beukers beoordeelde op 2019-06-18

Prettige shop, je kunt per koker bestellen zonder meerprijs en het wordt snel geleverd.

Reactie van Ottoseal.nl:
Fijn dat onze service goed is bevallen!

Ludwig Bonte beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, uitstekende producten, goeie webwinkel :)

Ronald Raasveld beoordeelde op 2019-05-16

Bernard Bongertman beoordeelde op 2019-05-16

Bestelling gedaan welke correct is afgewerkt. Vriendelijke mensen die mij goed hebben geholpen met enkele technische vragen.