Wegastraat 54
070-2054967

9,1

The Feedback Company 693 9,1

Julius beoordeelde op 2017-04-17

top, zeer tevreden over dit bedrijf. Snel antwoord en aflevering. Kan niet beter.

Joris beoordeelde op 2017-03-15

Zeer tevreden, had m'n schoenen snel binnen na bestelling. Heb ze laatst helaas retour moeten sturen, vanwege een fabrieksfoutje. De klantenservice was erg behulpzaam en ik ben naar volledige tevredenheid geholpen!

Maarten beoordeelde op 2016-12-18

Perfect. Mooie Asics hardloopschoenen voor een scherpe prijs. Snel geleverd en netjes ingepakt met een attente boodschap erbij.

Dennis beoordeelde op 2016-01-12

Mijn zoon is ontzettend blij met zijn mooie Cruyffies! Snelle levering én geweldige service! Bedankt!

Ronald van der Veen beoordeelde op 2015-10-28

Recent in overleg een paar Asics voor garantie terug gestuurd.
Deze mocht ik zonder bijbetaling omruilen. Of eventueel met bijbetaling omruilen voor andere schoenen.
!!! super geregeld !!! A+ verkoper !!!

Birgit Daniels beoordeelde op 2015-10-18

We hadden hier al eerder schoenen besteld en hebben zelden zo'n goede service gehad. Bij deze bestelling hadden we wat kwaliteitsprobleempjes, maar deze zijn zonder problemen en met dezelfde uitstekende service goed opgelost. We komen zeker nog eens terug. Ga zo door!

José Maria beoordeelde op 2015-10-01

Een paar Quick damessneakers besteld en binnen 2 dagen in huis. Helemaal naar wens!
Nog contact gehad via email, en dat verliep ook uiterst correct.
Een klantvriendelijk bedrijf!
En fijne lage prijzen!

Esther beoordeelde op 2015-09-04

Ik ben heel tevreden over het verloop van mijn bestelling!

Co beoordeelde op 2015-08-28

Twee paar hockeyschoenen besteld voor mijn zoon. Helaas waren ze beide niet goed qua maat. Wij hebben toen besloten dat het beter was zelf naar de winkel te gaan. De schoenen gratis retour gestuurd en binnen twee dagen ontving ik een email dat de schoenen ontvangen waren en dat mijn rekening gecrediteerd zou worden. Dit is direct gebeurd. Ik zal, als ik schoenen nodig heb, zeker weer naar deze internetwinkel gaan.
Fantastische service. Alleen maar lof!

Josine beoordeelde op 2015-07-29

Snelle levering bij retour snel geld terug, bij vragen direct contact via de mail. Prima service dus!

Mariëlle Smallenbroek beoordeelde op 2015-06-19

Dit voorjaar New Balance sneakers bij Outletsportschonen.nl gekocht, snelle bezorging en ik was erg tevreden met de schoenen. Helaas gingen ze kapot.Mailtje met foto's naar de klantenservice gestuurd en ik mocht nieuwe schoen uitzoeken. Erg goede en correcte service, fijne webwinkel.

Birgit beoordeelde op 2015-06-17

Goede en snelle service! Gave schoenen met een mooie prijs! Hele tevreden klant die zeker terugkomt!!

Vivianne beoordeelde op 2015-04-21

De schoenen die mijn dochter besteld had, gingen stuk. Na melding (met een foto) mocht mijn dochter direct een paar nieuwe schoenen uitzoeken. Een geweldige service!!

Ingmar V. beoordeelde op 2015-04-12

Snelle service, alles verliep naar wens!

levels beoordeelde op 2015-04-11

fijne schoenen goede levering!

Frank beoordeelde op 2015-04-04

Gisteren gebeld voor aanvullende informatie van een Asics-schoen.
Bijzonder vriendelijk te woord gestaan. Besteld en vandaag ruim op tijd bezorgd.
Alles verlopen zoals het hoort. Goed zo!

veen beoordeelde op 2015-04-02

Perfecte schoenen

denise beoordeelde op 2015-03-28

SUPER!

denise beoordeelde op 2015-03-28

Super

Brigitte beoordeelde op 2015-03-27

Tweemaal een paar New Balance voor mijn dochter gekocht. Goede service en een goed advies per telefoon. Afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden.