Lentepark 26
2151 EV Nieuw-Vennep
KvK 50191055

2015

Rineke van Heeringen beoordeelde op 2015-09-25

Sinds bijna een jaar gebruik ik de producten van Pavez. Ik ben super tevreden. De geur, textuur, het gevoel op de huid, de prijs en natuurlijk het resultaat!! Ik ben er heel erg blij mee en wil nooit meer anders. Dit geldt voor zowel de verzorgingsproducten als voor de make-up. Ook de service en het contact is heel goed.

helga beoordeelde op 2015-06-13

Heb vandaag de sample set foundation ontvangen. ....keurig verpakt.
Ben al lekker aan het testen wat voor mij de juiste kleur is.....vanwege mijn heftige ppd allergie kan ik geen gewone make up gebruiken. ..Dus is dit een ideale uitkomst voor mij.
Als ik eruit ben welke kleur foundation ik wil ga ik ook snel een bestelling plaatsen.
Maar tot zover....nu al helemaal happy met de producten : )

Elly Bakker beoordeelde op 2014-12-30

Echt super produckten!!!

Silvia den Dekker beoordeelde op 2014-12-18

Ik ben blij dat ik Pavez gevonden heb, het is een super fijn puur natuurlijk cosmeticamerk, waarvan ik verschillende producten dagelijks naar volle tevredenheid gebruik. De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik en de artikelen worden netjes en snel verstuurd. Pavez is goed te bereiken voor vragen over de producten en het antwoord dat je krijgt is vakkundig. Prima producten en webwinkel!

Ellen van Heuzen beoordeelde op 2014-12-17

Producten zijn stuk voor stuk natuurlijk. Prettig te gebruiken, gezichtscrèmes zijn niet vet en make-up blijft lang goed zitten. Mooie, overzichtelijke site en bestellen is heel makkelijk. Snelle levering.

2014