PAVEZ Natuurcosmetica

PAVEZ Natuurcosmetica

Het Pavèz assortiment bestaat uit biologische gezichtsverzorging, pure minerale make-up, huidverzorging, parfum en huisgeuren. Alle producten worden gratis verzonden. Wij verkopen mini's & samples zodat u in alle rust onze producten eerst kunt uitproberen. Bij aanschaf van een grootverpakking ontvangt u de kosten van een mini of sample weer retour. Voor vragen mail gerust naar info@pavez.nl

Lidmaatschap per 03-04-2023 stopgezet

• Adriane Tonkes

Super goede service!
    Er was iets “fout” gegaan met de bestelling, meteen mail contact en een belletje en gelijk telefonisch opgelost!
    Wat een geweldige service, Mijn dank hiervoor Brenda MacDonalds!
    Vriendelijke groet : vanuit Hongarije a3ane

• Kitty
    Review voor PAVEZ Natuurcosmetica

Fijne producten, goede service, snelle verzending en super leuk verpakt

• Maaike
    Review voor PAVEZ Natuurcosmetica

heel fijne producten, aangename geur en zachte textuur. pluspunt: de inhoud van de proefjes is heel ruim, zodat je dus meerdere dagen kunt testen. snelle verzending! Kortom : TOP!

• Rineke van Heeringen
    Review voor PAVEZ Natuurcosmetica

Sinds bijna een jaar gebruik ik de producten van Pavez. Ik ben super tevreden. De geur, textuur, het gevoel op de huid, de prijs en natuurlijk het resultaat!! Ik ben er heel erg blij mee en wil nooit meer anders. Dit geldt voor zowel de verzorgingsproducten als voor de make-up. Ook de service en het contact is heel goed.

• helga
    Review voor PAVEZ Natuurcosmetica

Heb vandaag de sample set foundation ontvangen. ....keurig verpakt.
    Ben al lekker aan het testen wat voor mij de juiste kleur is.....vanwege mijn heftige ppd allergie kan ik geen gewone make up gebruiken. ..Dus is dit een ideale uitkomst voor mij.
    Als ik eruit ben welke kleur foundation ik wil ga ik ook snel een bestelling plaatsen.
    Maar tot zover....nu al helemaal happy met de producten : )

• Elly Bakker

Echt super produckten!!!

• Silvia den Dekker
    Review voor PAVEZ Natuurcosmetica

Ik ben blij dat ik Pavez gevonden heb, het is een super fijn puur natuurlijk cosmeticamerk, waarvan ik verschillende producten dagelijks naar volle tevredenheid gebruik. De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik en de artikelen worden netjes en snel verstuurd. Pavez is goed te bereiken voor vragen over de producten en het antwoord dat je krijgt is vakkundig. Prima producten en webwinkel!

• Ellen van Heuzen
    Review voor PAVEZ Natuurcosmetica

Producten zijn stuk voor stuk natuurlijk. Prettig te gebruiken, gezichtscrèmes zijn niet vet en make-up blijft lang goed zitten. Mooie, overzichtelijke site en bestellen is heel makkelijk. Snelle levering.