Briljantstoep 54
9403SH Assen
+31623350171

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Michiel Vuerinckx beoordeelde op 2018-07-31

Heel vriendelijke en snelle response op de mails.
Levering naar Belgiƫ is niet aan te raden. Door controle douane heb ik mijn pakje pas na 2 weken ontvangen.
Ookal kon de eigenaar hier niets aan doen, wou hij toch nog oplossingen zoeken voor mij verder te helpen.
Ik had ondertussen het onderdeel al gaan halen. De eigenaar heeft zonder problemen mijn bestelling geannuleerd en mijn geld teruggestort. Heel goede service!!

R.C. Jansen beoordeelde op 2018-07-29

snelle levering en het product voldeed aan mijn verwachtingen

peter van ninhuys beoordeelde op 2018-07-18

Snelle en goede service

Richard van de Meer beoordeelde op 2018-07-16

Snel verzonden, werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Kabel past perfect en na het inbouwen werkt alles naar behoren.

J.C.J. Bulters beoordeelde op 2018-07-03

Ruim assortiment, snel geleverd, goede zoekmogelijkheden en veel betaalmogelijkheden.
Het was precies de HD kabel die nodig was en deze was binnen een uur geïnstalleerd.
Dit was de eerste winkel waarop direct kon zoeken wat ik nodig had.

Erik Jansen beoordeelde op 2018-06-23

Had een interne SATA kabel voor mijn MacBook Pro besteld, maar die bleek niet in orde. Binnen een uur bericht terug, s avonds laat, en binnen een dag werd er een nieuw exemplaar opgestuurd, zelfs nog voordat ik de defecte retour had gestuurd. Top!

Sascha Sieffers beoordeelde op 2018-06-06

Snel geleverd, product heeft mijn laptop weer werkend gekregen.

Mark Stam beoordeelde op 2018-05-15

Snel ontvangen, makkelijke site, goed prijs. Kortom prima!