Oude Helderseweg 85 b
1817 BJ Alkmaar

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Teresa beoordeelde op 2018-04-17

Michel gaf deskundige en eerlijke adviezen voor aanschaf van de parasol. Parasols zelf had ik al eerder bij een evenement gezien en ik was onder de indruk van de kwaliteit en robuustheid ervan. Snelle levering, persoonlijke service, mooi doek en goed mechanisme. Aanrader !

Reactie van Parasols-xl:
Dank Teresa. Fijn om te lezen deze review. Fijne zomer toegewenst.

Harald beoordeelde op 2018-04-15

Parasols XL was een prettige verademing in de tuinmeubelwereld. De medewerker heeft de parasol vakkundig geïnstalleerd en nadien belde men nog na of alles naar wens was. Nog nooit meegemaakt. De parasol doet het prima! Ga zo door XL.

Reactie van Parasols-xl:
Dank Harald. Mooi om te lezen!

Stijn Bressers beoordeelde op 2018-04-15

Mooie kwaliteit parasols, duidelijk te zien dat ze gemaakt zijn van goede materialen. Zo zal het doek dus niet verkleuren wat ik heel belangrijk vind bij een parasol - zwart is zwart en blijft dus ook zwart.

Verder is het contact met Michel altijd goed en professioneel, daarbij is hij ook gewoon eerlijk in zijn adviezen en zegt welke parasol wel of juist niet als beste bij jouw situatie past.

Kortom, een fijn bedrijf met mooie spullen, een absolute aanrader.

Reactie van Parasols-xl:
Dank Stijn voor deze feedback! Dat je er deze zomer maar veel onder mag zitten.

Esther beoordeelde op 2018-04-15

Snel geleverd en uitstekende persoonlijke service! N echte aanrader!

Reactie van Parasols-xl:
Dank voor je feedback Esther. Op een mooie zomer!

Klaas beoordeelde op 2018-04-15

zeer tevreden over de snelle levering en de uitstekende service.
de parasol is gebouwd van een mooie stevige constructie met een goede kwaliteit van de doeken.

Reactie van Parasols-xl:
Dankjewel Klaas. Goed om te lezen! op een mooie zomer!

Eric in Bergen NH beoordeelde op 2018-04-15

kwaliteit parasol is uitstekend . Levering was snel en communicatie met het bedrijf was prettig en efficient

Reactie van Parasols-xl:
Beste Eric, Dank voor de feedback. Daar kunnen we wat mee!

Esther Oldenboom-Josephus Jitta beoordeelde op 2018-04-14

Zomer 2016 prachtige chique parasol gekocht. Hele goede service en zeer goed vastgemaakt op een betonnen terrasšŸ‘

Reactie van Parasols-xl:
Dank Esther. Goed om te lezen. Op een mooie zomer!

Marc Kroon beoordeelde op 2018-04-12

Mooie parasol. Heb hem ongeveer drie jaar geleden gekocht en kan niet anders zeggen dan dat kwaliteit prima is van zowel doek als mechaniek.

Reactie van Parasols-xl:
Beste Marc, Dank voor deze feedback. Hoort zegt het voort!