Oude Helderseweg 85 b
1817 BJ Alkmaar

9,9

Egge Elzer beoordeelde op 2019-06-04

Michel,
Alles klopt,zowel het eerste contact per mail, alsmede de uitleg in Bergen, de afspraak van leveren en het brengen . En belangrijk, het is een supergoed product .Het kan niet beter.
Bedankt , Egge Zaandijk

Beste Egge,

Dank voor deze mooie review. Dat is erg leuk om te lezen. De parasol staat ook erg mooi bij jullie. Geniet ervan!

Mark beoordeelde op 2019-06-02

Michel heeft ons aan een prachtige parasol geholpen voor de achtertuin. De Solero parasol voldoet aan alle verwachtingen, wij genieten van de zomer!

Beste Mark,

Dank voor je feedback. Een hele fijne zomer toegewenst!

M Frank beoordeelde op 2019-06-01

Superservice!

Beste Sandra,

Leuk deze feedback te mogen krijgen. Nu nog lekker genieten van jullie prachtige Fratello 3 x 3 meter.

Hartelijke groet namens het hele team,

Ramon Groen beoordeelde op 2019-05-27

bestelling kwam snel en volledig. had goed gevoel vanaf het begin.

Beste Ramon,

Dank voor je feedback. Dat wordt zeker gewaardeerd! Nu maar hopen op veel zon!

Henk Groenendijk beoordeelde op 2019-05-25

Samengevat een betrouwbaar adres! Er wordt ruim tijd vrijgemaakt voor de situatie, een goed advies, de keuzemogelijkheden en eerlijke afweging tussen de modellen en uitvoeringen. Ook de levertijd, de snelle installatie van de parasol en de uitleg waren uitmuntend. Zeker een prima aanbeveling en goede feedback waard!

Beste Henk,

Dank voor deze feedback. We doen er inderdaad alles aan, om voor de klant vanaf zijn eerste oriƫntatie tot en met de aankoop en desgewenst de installatie het "wouw"effect te realiseren. Geniet van dit mooie product!

Greetje, Den Helder beoordeelde op 2019-05-11

Prima voorlichting op een duidelijke en heldere wijze, vlot geleverd en in elkaar gezet!
Wij zijn er blij mee.

Beste Greetje,

Wat leuk dat we een review van je mogen ontvangen. Dank daarvoor. Nu maar hopen dat je er vaak onder mag zitten. Laat de zon maar komen,! Jij zit in ieder geval UV veilig!

Rocco en Anuschka beoordeelde op 2019-05-04

Wij hebben een mooie duo parasol aangeschaft, deze is naar alle tevredenheid geleverd en geplaatst door parasosl-xl.
Wij zeggen laat de zon maar komen!!!!
Contact en service perfect.
Groeten,
Rocco en Anuschka

Beste Rocco en Anuschka,

Dank voor jullie positieve review. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. We hebben inderdaad een top product en daar hoort dito service bij.
Veel plezier ermee!
Groet Het Parasols-xl team

Herman Mooij beoordeelde op 2019-04-20

Vorig jaar zo’n fantastische parasol aangeschaft bij Parasols.XL, prachtige kwaliteit met kleurecht doek. Voor ons terras was het wenselijk een tweede parasol aan te schaffen. Deze staat nu ook en vormt een mooie eenheid. Geen verschil in kleur en kwaliteit. Snelle en correcte levering en installatie.

Beste Herman,

Hartelijk dank voor deze leuke beoordeling. Dat wordt zeer gewaardeerd!
Veel plezier ook met jullie tweede parasol.

F Berens beoordeelde op 2019-03-30

Duidelijke site. snelle levering, product netjes verpakt geen schade.
parasol kwaliteit: prima afwerking, goede instructies/ onderhoud.

prima bedrijf!

Geachte heer Berens,

Dank voor uw positieve reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier met uw parasol!

Hartelijk groet,

Bert Jimmink beoordeelde op 2019-03-11

Snel, persoonlijk en goede kwaliteit

Beste Bert,

Blij dat we jullie al voor meerdere vestigingen deze mooie parasols hebben mogen leveren. En fijn om je positieve beoordeling te mogen lezen. Dank en veel plezier ook met je Sublimo's in Utrecht!

Groet Michel Slok

Noortje Vermeer beoordeelde op 2018-09-02

Snel contact, goede afhandeling!

Beste Noortje.
Dank voor deze feedback. Ik vind het jammer dat we je de bestelde parasol niet meer konden leveren. Dat kan tegen het einde van het seizoen dus weleens gebeuren.

Maar ik ben blij dat we gehandeld hebben zoals we moesten handelen en dat we deze feedback krijgen.

Bart Clever (TPC Daalmeer) beoordeelde op 2018-07-27

wij van tennis en padel vereniging Daalmeer hebben een zeer positieve ervaring met de aanschaf van 4 parasols. twee jaar geleden hebben we 2 stuks geplaatst en dit nog eens uitgebreid met 2 stuks afgelopen maand.
Het is zeer prettig zakendoen met Michel, kwaliteit en levertijd staat hoog in het vaandel.

Beste Bart,
Dank jullie wel voor deze mooie feedback. Door twee nieuwe parasols erbij te plaatsen, is het ook goed om te zien, dat de eerder geleverde parasols nog steeds dezelfde kleur hebben. Ze staan erg mooi en een van de door jullie verzonden foto's zal op de site geplaatst gaan worden.

Agnes Ammeraal beoordeelde op 2018-07-23

Het hele weekeinde al veel plezier gehad van de mooie parasol.
De bediening van de parasol is eenvoudig. Michel schakelt snel en verzorgde een snelle levering , binnen 24 uur. Dit dankzij de bezorgservice waar Michel mee samenwerkt. Echt perfect. We zijn er heel blij mee.

Beste Agnes,
Dank voor je review. Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen en heel veel plezier ermee!

Fam. Wiering beoordeelde op 2018-07-23

Met Michel kan je zaken doen, hij houdt aan zijn afspraak. Snelle levering, perfect geplaats en we genieten volop van onze parasol.
Hartelijk dank!!

Sabina Zegwaard beoordeelde op 2018-05-30

Wij hebben al meerdere malen voor onze kinderopvanglocaties parasols aangeschaft. Ze blijven mooi, de gehele parasol is echt van goede kwaliteit. Bij vragen en wensen wordt er goed meegedacht en indien gewenst wordt er heel snel geleverd! een prettig bedrijf om mee samen te werken! Contact met medewerkers is klantgericht en afspraken worden nagekomen.

Beste Sabina,

Dank voor deze terugkoppeling. Fijn om te lezen. Op dit moment worden er weer drie parasols bij jullie vestigingen geleverd!

Groeten Michel

Frits ter Koele beoordeelde op 2018-04-29

Al 3 keer een parasol voor een klant van ons bedrijf Goudkust gekocht bij Parasols-xl. Prima voorlichting en snelle levering.

Jorgen Tesselaar beoordeelde op 2018-04-22

Michel heeft ons uitstekend geadviseerd met de keuze van onze parasol. We hebben geen moment spijt van onze keuze! Mooie kwaliteit en makkelijk in gebruik.

Teresa beoordeelde op 2018-04-17

Michel gaf deskundige en eerlijke adviezen voor aanschaf van de parasol. Parasols zelf had ik al eerder bij een evenement gezien en ik was onder de indruk van de kwaliteit en robuustheid ervan. Snelle levering, persoonlijke service, mooi doek en goed mechanisme. Aanrader !

Reactie van Parasols-xl:
Dank Teresa. Fijn om te lezen deze review. Fijne zomer toegewenst.

Harald beoordeelde op 2018-04-15

Parasols XL was een prettige verademing in de tuinmeubelwereld. De medewerker heeft de parasol vakkundig geïnstalleerd en nadien belde men nog na of alles naar wens was. Nog nooit meegemaakt. De parasol doet het prima! Ga zo door XL.

Reactie van Parasols-xl:
Dank Harald. Mooi om te lezen!

Stijn Bressers beoordeelde op 2018-04-15

Mooie kwaliteit parasols, duidelijk te zien dat ze gemaakt zijn van goede materialen. Zo zal het doek dus niet verkleuren wat ik heel belangrijk vind bij een parasol - zwart is zwart en blijft dus ook zwart.

Verder is het contact met Michel altijd goed en professioneel, daarbij is hij ook gewoon eerlijk in zijn adviezen en zegt welke parasol wel of juist niet als beste bij jouw situatie past.

Kortom, een fijn bedrijf met mooie spullen, een absolute aanrader.

Reactie van Parasols-xl:
Dank Stijn voor deze feedback! Dat je er deze zomer maar veel onder mag zitten.