De Dollard 23
5463 RE Veghel
+31413367809

rene pelk beoordeelde op 2018-05-23

Nikita Wilde beoordeelde op 2018-05-01

Heel erg tevreden, snelle aflevering van de producten, vriendelijk te woord gestaan, kreeg netjes antwoorden op al mijn vragen. Supers kwaliteit produckten. Thnx

Monny Campos Medina beoordeelde op 2018-04-05

Snelle levering en goed meegedacht over het etiket!

Sandra Schrok Vermeulen beoordeelde op 2018-03-29

Uitstekende service en snelle levering..

Xiomara Berrenstein beoordeelde op 2018-03-16

Alles was snel binnen. Alleen 1 buisje was kapot en kon die helaas niet gebruiken.

J. Sportel beoordeelde op 2018-02-28

Op de site is goed te vinden wat je zoekt, goede en snelle levering. Tevreden dus.

Helen Alberg beoordeelde op 2018-02-10

Goede communicatie

Alida Uwisanze beoordeelde op 2018-02-08

Zeer goede Klantenservice; had per ongeluk 10flesjes teveel besteld. Na een telefoontje was het geregeld & ik kreeg het geld in mijn bestelling terug. Verder ook uit stellen den levering, track and trace code ontvangen en binnen 2werkdagen was het pakketje binnen. Flesjes waren heel😁

Kelly Ballering beoordeelde op 2018-01-25

Heel erg tevreden. Niks was te gek en de levering was super snel!
Ik vind het tevens een prima prijs.
De gepersionaleerde labels zijn echt te gek voor bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest!

Ruud Megens beoordeelde op 2018-01-07

Goede, snelle en duidelijke communicatie. Bestelling en etiketten aanleveren ging gemakkelijk en snel.
Bestelling was snel klaar en geleverd

A. de Lanoi beoordeelde op 2017-12-27

Snel en keurig geleverd. Klantvriendelijk aan de telefoon.

nijmeijer nijmeijer beoordeelde op 2017-11-27

Onzettend goede service dat kom je niet vaak meer tegen dat er zo veel voor je geregeld word zonder extra kosten erg onder de indruk

Laura L. beoordeelde op 2017-11-22

snelle levering van de reageerbuisjes, het zag er geweldig uit, smaakt goed en was een topper!

Marike Wellink OOST1 beoordeelde op 2017-11-20

prima kwaliteit en super snel geleverd

Ineke Cann beoordeelde op 2017-11-10

Vlotte verzending, goede prijs

JANIN MOLLIN beoordeelde op 2017-11-02

Snelle en correcte levering !

Madelief de Groot beoordeelde op 2017-10-28

Ik had de bestelling dinsdag geplaatst en had het vrijdag in huis. Kwaliteit van de producten was goed en precies zoals beschreven op de site

magali casalin beoordeelde op 2017-10-28

Levering de dag nadien, kon niet beter zijn! superstipt! dank je wel.

Mej. beoordeelde op 2017-10-21

Wij mailde redelijk laat, voor een bestelling, maar hadden alles ruim op tijd binnen.

Super leuk dat je je eigen label op de shoters kan laten maken, geeft toch iets extra's.

Super service, mee denkend, vriendelijk, snelle levering!!
In 1 woord TOP!!

jan devilee beoordeelde op 2017-09-30

wel betaald maar niks ontvangen