De Dollard 23
+31413367809

Jos Custers beoordeelde op 2019-04-09

Marian Spoor beoordeelde op 2019-04-09

Birgit Cramer beoordeelde op 2019-04-06

Prima verpakt en binnen 2 dagen geleverd. Helemaal goed dus!

Mario Riemens beoordeelde op 2019-04-05

Cees Wijnands beoordeelde op 2019-04-02

goede service, vriendelijke mensen en uitstekende afhandeling

Martijn Wessels beoordeelde op 2019-03-29

Sisi beoordeelde op 2019-03-29

Perfect!

Zinabo N'Bir beoordeelde op 2019-03-27

Anuschka Fung Loy beoordeelde op 2019-03-22

Goede service! Snelle bevestiging en verzending. Dik tevreden dus!

Mariska Stomphorst beoordeelde op 2019-03-14

De infuuszak die ik had besteld was volgens mijn verwachting alleen jammer dat ik er zoveel verzendkosten voor moest betalen. In principe kon het pakketje makkelijk door de brievenbus.

Ilse Oudenes beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering en er werd snel gereageerd op mijn vraag via de mail. Het enige nadeel was dat de vulling in de verpakking oude kranten waren en de doosjes waar de shotjes in zaten deels ingedeukt waren. Verder tevreden

Levent Inci beoordeelde op 2019-03-05

Anoushka Harkisoen beoordeelde op 2019-03-03

Had niet verwacht dat ik mijn bestelling de dag erna al zou ontvangen. Ben ook super blij met mijn reageerbuisjes voor het feestje van mijn zoon. Heb ze gevuld met m&m’s en als bedankje gegeven aan de kindjes.

Reactie van Partydrink:
Dag Anoushka,

Fijn om te horen dat je zoon een knalfeest heeft gehad

Nick Verberkt beoordeelde op 2019-03-01

Wilfried Nijenhuis beoordeelde op 2019-02-28

Marinah Butt beoordeelde op 2019-02-25

Jaimy beoordeelde op 2019-02-22

Super snelle service en prettig contact!

Ron Evers beoordeelde op 2019-02-17

Melissa Beijer beoordeelde op 2019-02-17