De Dollard 23
5463 RE Veghel
+31413367809

Olivier Durieux beoordeelde op 2018-12-07

Heel correcte afhandeling van de bestelling. En toen werd vastgesteld dat wij een fout hadden gemaakt tijdens de bestelling werd een goede after sales service geboden.

Petra Kooijman beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden en snel in huis...

Marijke Leysen beoordeelde op 2018-11-26

geleverd zoals gewenst!

Bastien Burm beoordeelde op 2018-11-22

Snel, efficiënt, kon zonder problemen nog iets aan bestelling veranderen.
Binnen de 2 dagen geleverd van Nl naar België.
Top. Een aanrader!

Sharon Lebrun beoordeelde op 2018-11-22

Arne Vanderlinden beoordeelde op 2018-11-11

Had verwacht ze iets sneller te hebben, ondanks het feit dat ik wel etiketten erbij heb gevraagd. Maandag besteld en pas vrijdag in huis, en dan €14 betalen voor verzendkosten. Ik zou een efficiënter systeem gebruiken voor de etiketten. De shotjes zijn bij ons ook niet zo in de smaak gevallen, wat ik zeer spijtig vond.

Reactie van Partydrink:
Beste Arne,

Hartelijk dank voor je review.
Voor wat betreft de etiketten, wat overigens maatwerk is, zijn wij ook afhankelijk van de klant. Hier waren we al een aantal dagen mee bezig over en weer aan het mailen voor het ontwerp. Tel daar de dagen nog eens bij om te versturen naar België en dan heb je gelijk de oorzaak dat het "zo lang" duurt. We hebben ook klanten die aangeven dat ze de bestelling voor een bepaalde datum in huis willen hebben. Die bellen van te voren even of geven dit aan bij notities.

Helaas hebben wij geen efficiënter systeem voor de etiketten en voor wat betreft de smaak, die verschillen nou eenmaal.

Mario
Partydrink.nl

Cindy van Rijen beoordeelde op 2018-11-05

Nathalie beoordeelde op 2018-11-04

Super service. Snel geleverd en goed bereikbaar voor alle vragen!

Amra Halebic beoordeelde op 2018-11-01

Soraya Genbrugge beoordeelde op 2018-10-31

Wim Daans beoordeelde op 2018-10-18

makkelijk besteld, leuke communicatie over details van het printwerk, en snel geleverd. top !

Meike Oosterink beoordeelde op 2018-10-17

Goede service en zeer snelle levering. Duidelijke communicatie maar de klant toe. Top!

Anny Fernandes beoordeelde op 2018-10-16

Erwin van Veen beoordeelde op 2018-10-14

Wendy Van Leersum beoordeelde op 2018-10-13

Ina beoordeelde op 2018-10-11

Prettige communicatie en snel geleverd.

Louise Zwama beoordeelde op 2018-10-01

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Top!

Jack Soemers beoordeelde op 2018-09-23

p.r. croes beoordeelde op 2018-09-19

Goede service na problemen met after Pay de bestelling snel in huis

Marijke Kempenaar beoordeelde op 2018-09-17

Donderdag besteld en vrijdag al binnen.
Communicatie was super, dank jullie wel.