Sluisoordlaan 339
7323EN Apeldoorn
KvK 56242034

Matthijs van Baardewijk beoordeelde op 2019-05-20

Goede selectie producten, vriendelijke service en erg snelle verzending!

Sharon Buitenkamp-Roos beoordeelde op 2019-05-17

Goede producten, zeer goede service en.... ik kreeg er een leuk briefje bij. Voelde zeer persoonlijk.

E D'Amore beoordeelde op 2019-05-15

geweldige Italiaanse producten niet elders beschikbaar en snelle levering ... uitstekend!

Guest beoordeelde op 2019-05-15

Makkelijk te bestellen en snelle nette levering van de koffie.

Nisha Gautam beoordeelde op 2019-05-09

Heerlijke & fijne winkel

Afomia Solomon beoordeelde op 2019-05-09

Ik vond goed. Snel en netjes.

Guest beoordeelde op 2019-05-09

Informatie over beschikbare producten klopte. Bestelling werd snel en correct geleverd, met leuke persoonlijke boodschap.
De kwaliteit van de producten was conform de verwachting.
Kortom, zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Carmine Garzone beoordeelde op 2019-05-08

Prompt customer service and good selection of products

Alberto Racioppoli beoordeelde op 2019-05-08

Goed ingepakt artikelen niet te zwaar te tillen.

Guest beoordeelde op 2019-05-07

super tevreden ! hoogstaande producten, snelle en correcte levering, uitstekende administratieve opvolging. Wij bevelen dit bedrijf aan en komen graag terug voor een volgende bestelling.

Wilbert Kusters beoordeelde op 2019-05-05

Bestelproces verliep vlekkeloos. Daarna nog persoonlijk contact gehad via de mail. Hele fijne benadering en afhandeling.

w lucassen beoordeelde op 2019-05-04

Prima geleverd en persoonlijke benadering

Sasker van Gulik beoordeelde op 2019-05-03

Was relatief snel in huis, ik had gekozen om te laten bezorgen bij een supermarkt! Tof dat deze optie minder verzendkosten kost. Producten zijn uitstekend, fragiele items zoals olijfolie waren zeer goed ingepakt ter bescherming.
Erg tevreden!

Ron Alberti beoordeelde op 2019-05-03

Binnen 24 uur mijn bestelling binnen, top. En heel bijzonder en leuk is de handgeschreven noot op het begeleidend kaartje in de verpakking. Fare bene PeccatiDiGola

JAAH beoordeelde op 2019-04-30

Op zoek naar de organische spaghetti van Rummo (rode verpakking) ben ik spontaan bij Peccati di Gola terecht gekomen.
Men is klantvriendelijk, servicegericht en het bestelproces + levering verliep uitstekend.
Ik kan deze onderneming van harte aanbevelen.

Jacques Derochette beoordeelde op 2019-04-29

Peccati Di Gola is een serieuze groothandel die echt zijn klanten tevreden wil stellen. Om te bevelen bij u in de buurt. Jacques Derochette

Nadja Houben beoordeelde op 2019-04-22

Heerlijke glutenvrije pasta en snel bezorgd. Met een aardig briefje erbij 😎

Guest beoordeelde op 2019-04-20

Heel tevreden over de service en uitstekende producten. Een stukje van Italië in huis!
Grazie mille. Sono stata molto contenta di riceverli, prodotti che mi hanno fatto ricordare la mia infanzia. Saluti, N Lopez Bouw

Fam.Beunk beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben erg blij met mijn bestelde pepermolen van Montosco. Nu heb ik mijn set met de zoutmolen weer compleet. Via de email kreeg ik keurig bericht dat de levering iets langer duurde omdat het artikel besteld moest worden. Vandaag pepermolen ontvangen. Netjes volgens de afspraak en met een kaartje erbij waarop ik bedankt werd voor mijn geduld. Prima levering!

Guest beoordeelde op 2019-04-15

Maken waar wat ze beloven.