Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

R Hofland beoordeelde op 2018-09-02

Gewoon een duidelijke nette snelle webshop. Niks meer niks minder

M Stunnenberg beoordeelde op 2018-08-25

Prima producten en heel snel in huis!

W beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering en goede kwaliteit.

Arthur beoordeelde op 2018-08-19

Juiste informatie, op tijd geleverd
Prima prijs

Jorieke beoordeelde op 2018-08-14

Op de opgegeven dag had ik geen ophaalbevestiging gekregen en dit was mij ook even ontschoten. Dus ik stond voor een dichte deur (ivm gewijzigde vakantie-openingstijden). Na telefonisch contact hebben ze aangeboden om de bestelling bij me langs te brengen. Topservice!

Caroline beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levering, duidelijke website, kwalitatief goede producten!

C.L. beoordeelde op 2018-08-02

Tevreden over producten,heb alleen zelf niet gekeken naar de dikte van het matras en dus zijn mn hoeslakens en molton te kort. Eigen schuld. Verder goed geholpen via de mail na een vraag en snelle levering.

Lesley beoordeelde op 2018-07-29

Dekbedden zijn prima. Alleen misverstand qua beZorgen maar het staat erg leuk en we aijn er blij mee!!

KarinaBlomenkamp beoordeelde op 2018-06-28

Mijn ervaring is uitstekend .
Ik kreeg het dekbedjehoesje voor mijn kleinkind op tijd binnen . Het assortiment ziet er leuk uit .

Daniëlle Holleman - van Gerven beoordeelde op 2018-06-27

Vorige week beddengoed voor ons oudste zoontje besteld. Website is erg fijn en overzichtelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de status hiervan. En het werd heel snel bezorgd. Ik raad deze winkel zeker aan!

Josje beoordeelde op 2018-06-20

Ik heb hier de hele nieuwe beddenuitset voor het nieuwe bed van mijn zoontje besteld! Veel keuze, snelle levering en goede kwaliteit en service. Ik had gekozen voor achteraf betalen wat allemaal prima verliep. Ik ga hier vaker bestellen!
Misschien een idee/tip om pyama's en losse kussenslopen in peuterkussen formaat toe te voegen aan het assortiment?

J van Cooten beoordeelde op 2018-06-16

De aankoop is top. Goede producten tegen een prima prijs.

De verzending ging helaas helemaal mis met DPD. Er is door peuterdekbedsjop alles aan gedaan om de spullen toch bezorgd te krijgen. Uiteindelijk is een tweede pakket opgestuurd via een andere bezorgdienst. Topservice. Dagmar, dankjewel.

Fleur van de Ven beoordeelde op 2018-05-14

Helaas is het op de website beschreven artikel niet wat ik uiteindelijk heb ontvangen. Op de website wordt molton aangegeven. Op de verpakking molton hoeslaken. Het is een hoeslaken. Jammer van de centen.

Reactie van PeuterDekbedSjop.nl:
Goedemiddag Fleur,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Je hebt het 'katoenen molton hoeslaken 70x150' besteld. Zo staat het artikel op de site. Op de verpakking staat 'geweven molton hoeslaken' (hetzelfde als een katoenen molton hoeslaken). Wat klopt er niet of wat had je verwacht te krijgen?

Dagmar

H Sterken beoordeelde op 2018-05-13

Netjes op tijd geleverd en dochter is heel blij met de dekbedovertrek. Kleuren en print komen overeen met de foto’s.

G.Duijs vd Vliet beoordeelde op 2018-05-07

Prima ervaring, goede service en snelle levering

Vincent Schumann beoordeelde op 2018-04-11

Van begin tot eind super easy, super snel en uiteindelijk mega tevreden. Heel aandachtig als het gaat om orderstatus en word je continue op de hoogte gehouden. Dank jullie Peuterbedsjop en tot snel!

H. de Zoete beoordeelde op 2018-04-11

Goede kwaliteit dekbedovertrekken, snelle bezorging, voor herhaling vatbaar. Niets negatiefs te melden

Irina beoordeelde op 2018-04-04

Heel tevreden. Snelle levering. Goede communicatie.

Yvonne beoordeelde op 2018-04-03

Bestelling werd snel en netjes verzonden. Ook een duidelijke webshop.

Tim beoordeelde op 2018-03-28

Makkelijk te bestellen. Dekken en kussen is goed van kwaliteit. Geen spijt van aankoop.