Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

KarinaBlomenkamp beoordeelde op 2018-06-28

Mijn ervaring is uitstekend .
Ik kreeg het dekbedjehoesje voor mijn kleinkind op tijd binnen . Het assortiment ziet er leuk uit .

Daniëlle Holleman - van Gerven beoordeelde op 2018-06-27

Vorige week beddengoed voor ons oudste zoontje besteld. Website is erg fijn en overzichtelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de status hiervan. En het werd heel snel bezorgd. Ik raad deze winkel zeker aan!

Josje beoordeelde op 2018-06-20

Ik heb hier de hele nieuwe beddenuitset voor het nieuwe bed van mijn zoontje besteld! Veel keuze, snelle levering en goede kwaliteit en service. Ik had gekozen voor achteraf betalen wat allemaal prima verliep. Ik ga hier vaker bestellen!
Misschien een idee/tip om pyama's en losse kussenslopen in peuterkussen formaat toe te voegen aan het assortiment?

J van Cooten beoordeelde op 2018-06-16

De aankoop is top. Goede producten tegen een prima prijs.

De verzending ging helaas helemaal mis met DPD. Er is door peuterdekbedsjop alles aan gedaan om de spullen toch bezorgd te krijgen. Uiteindelijk is een tweede pakket opgestuurd via een andere bezorgdienst. Topservice. Dagmar, dankjewel.

Fleur van de Ven beoordeelde op 2018-05-14

Helaas is het op de website beschreven artikel niet wat ik uiteindelijk heb ontvangen. Op de website wordt molton aangegeven. Op de verpakking molton hoeslaken. Het is een hoeslaken. Jammer van de centen.

Reactie van PeuterDekbedSjop.nl:
Goedemiddag Fleur,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Je hebt het 'katoenen molton hoeslaken 70x150' besteld. Zo staat het artikel op de site. Op de verpakking staat 'geweven molton hoeslaken' (hetzelfde als een katoenen molton hoeslaken). Wat klopt er niet of wat had je verwacht te krijgen?

Dagmar

H Sterken beoordeelde op 2018-05-13

Netjes op tijd geleverd en dochter is heel blij met de dekbedovertrek. Kleuren en print komen overeen met de foto’s.

G.Duijs vd Vliet beoordeelde op 2018-05-07

Prima ervaring, goede service en snelle levering

Vincent Schumann beoordeelde op 2018-04-11

Van begin tot eind super easy, super snel en uiteindelijk mega tevreden. Heel aandachtig als het gaat om orderstatus en word je continue op de hoogte gehouden. Dank jullie Peuterbedsjop en tot snel!

H. de Zoete beoordeelde op 2018-04-11

Goede kwaliteit dekbedovertrekken, snelle bezorging, voor herhaling vatbaar. Niets negatiefs te melden

Irina beoordeelde op 2018-04-04

Heel tevreden. Snelle levering. Goede communicatie.

Yvonne beoordeelde op 2018-04-03

Bestelling werd snel en netjes verzonden. Ook een duidelijke webshop.

Tim beoordeelde op 2018-03-28

Makkelijk te bestellen. Dekken en kussen is goed van kwaliteit. Geen spijt van aankoop.

Chantal beoordeelde op 2018-03-25

Super tevreden. Leuke dekbedden en snel in huis.

Nadia beoordeelde op 2018-03-14

Heel erg tevreden. Donderdag besteld en zaterdag alles in huis met een leuke kleurplaat erbij voor onze zoon

Annelien beoordeelde op 2018-03-07

Ons pakje was zoek geraakt bij gls , erg aardige mevr aan de telefoon en heeft ons zeer geholpen . Als het pakje niet gevonden werd zouden ze onmiddellijk een nieuwe op de post doen . gelukkig is het teruggevonden . Maar de service was heel erg goed.

Lia beoordeelde op 2018-03-04

Mooie kwaliteit, goede en snelle service!
Veel keuze, makkelijk te bestellen en kom zeker weer eens online shoppen.

Patrick Moll beoordeelde op 2018-03-04

Supersnel gekeverd en ook nog eens een geweldige service, afgelopen zondag een bestelling geplaatst. Achteraf had ik nog wat bij willen bestellen, helaas had ik de order de deur al uit dus zouden er weer verzendkosten bij komen. Even een mailtje en het was zo geregeld, zelfs nog gebeld door peuterdekbedsjop omdat het anders niet meer mee kon met de reeds bestelde order. Waar kom je deze service tegenwoordig nog tegen? Wij zullen hier zeker in de toekomst nog meer gaan bestellen!

Sigrid beoordeelde op 2018-02-28

Snel thuisbezorgd, prima verpakt, leuke tekening voor de kleine peuter!!

shadow beoordeelde op 2018-02-26

het dekbedovertrek is van goede kwaliteit en heeft frisse kleuren.
levering was erg snel

Y. Weis beoordeelde op 2018-02-26

Snelle levering, goede informatie over de levering. Dekbed was netjes verpakt.