Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Kelly beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering en mooi dekbedovertrek me dochtertje is er blij mee

Marjolein beoordeelde op 2018-12-23

Snelle levering, keurig verzorgd, producten zoals verwachr

Nikita beoordeelde op 2018-12-17

Ik hen een 4 seizoenen dekbed aangeschaft boot get eerste ‘Grote jongens’ bedje van mijn zoontje.
De kwaliteit is erg goed en zelfs na het wassen (beddengoed was ik altijd voor gebruik) bleef het dekbed mooi.
Hij slaapt nu onder het wintergedeelte met pyjama en dat is warm zat. Voor evt koude kamertjes zou het zomergedeelte er nog op kunnen, maar wij hoeven beide dekbedjes niet op elkaar te gebruiken denk ik.

Elza Engelen beoordeelde op 2018-12-16

Het bestelde kwam na 4 dagen en pas nadat ik gebeld had wist ik dat het onderweg was. Na de 1e maal wassen bleek ook een naad van het sloopje niet goed gestikt te zijn. Heb ik toen zelf maar gerepareerd.

Reactie van PeuterDekbedSjop.nl:
Beste Elza Engelen,

Ik heb zojuist je bestelling bekeken. Je hebt je bestelling op een vrijdagavond geplaatst. Wij hebben je bestelling de maandag daarop verwerkt en verzonden. De volgende dag (dinsdag) heb je je bestelling ontvangen. Het klopt dus dat je je bestelling een paar dagen nadat je deze geplaatst hebt hebt ontvangen. Als je op werkdagen vóór 16:00 uur een bestelling plaatst ontvang je deze de volgende werkdag (onder voorbehoud van problemen bij de pakketdienst).
Wat vervelend dat de naad van de sloop niet goed gestikt was. Daarover had je contact met ons mogen opnemen. Maar fijn om te horen dat je dit zelf hebt kunnen oplossen. We hopen dat je wel tevreden bent met en over het dekbedovertrek (en je peuter uiteraard ook).

Dagmar

Kathleen beoordeelde op 2018-12-14

Duidelijke website, vlotte afwerking en levering.
Kwaliteit dekbed nog niet kunnen evalueren, is een kerstcadeau

Kim beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, goede producten.
Overgang van ledikant naar peuterbed is goed verlopen met lekker kussen, dekbed en mooi Paw Patrol overtrekset ;)

Astrid beoordeelde op 2018-12-02

Mooie webwinkel met een ruime keuze aan leuke peuterdekbedden.
Zeer goede ervaring met mijn bestelling. Een goede service en het dekbedovertrek was zeer snel bezorgd.

Heleen beoordeelde op 2018-11-29

Heb een hoeslakentje besteld de kwaliteit is erg goed en heb nog nooit zó n snelle levering gehad. Dus een dikke 10

Xandra beoordeelde op 2018-11-15

Gezellig gekleurd kinderdekbedovertrek voertuigen besteld. Mooie kwaliteit en duidelijke afbeeldingen voor een 2 jarige. Buiten de schuld van leverancier werd de bestelling niet op aangegeven dag afgeleverd. Door superservice alsnog snelle levering.

Esther beoordeelde op 2018-11-01

Een grote bestelling geplaatst alles de dag erna in huis. Super kwaliteit. Ben er heel blij mee en mijn peuter ook!! 😄

F. Franssen-Vandewall beoordeelde op 2018-10-28

Goede, snelle service en leuke artikelen!

Marjolein beoordeelde op 2018-10-19

Heel tevreden over deze webwinkel! Snelle levering en alles keurig verpakt. Bij onze laatste bestelling is er iets mis gegaan (kan gebeuren) en dit is super goed opgepakt door peuterdekbedsjop. Kortom, je kunt hier met een gerust hart winkelen voor je kinderen.

Branda van Voorst beoordeelde op 2018-09-26

Lakentjes en moltons besteld voor peuterbedje. goeie kwaliteit en snelle levering.
Aanrader en zal hier zeker weer bestellen.

Liesbeth beoordeelde op 2018-09-23

Wij hebben nu twee weken het vier seizoenen dekbed in gebruik voor onze zoon. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit.

R Hofland beoordeelde op 2018-09-02

Gewoon een duidelijke nette snelle webshop. Niks meer niks minder

M Stunnenberg beoordeelde op 2018-08-25

Prima producten en heel snel in huis!

W beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering en goede kwaliteit.

Arthur beoordeelde op 2018-08-19

Juiste informatie, op tijd geleverd
Prima prijs

Jorieke beoordeelde op 2018-08-14

Op de opgegeven dag had ik geen ophaalbevestiging gekregen en dit was mij ook even ontschoten. Dus ik stond voor een dichte deur (ivm gewijzigde vakantie-openingstijden). Na telefonisch contact hebben ze aangeboden om de bestelling bij me langs te brengen. Topservice!

Caroline beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levering, duidelijke website, kwalitatief goede producten!