Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Natascha beoordeelde op 2019-09-11

Het peuterdekbed ziet er top uit ik ben er super tevreden over.
Mijn dochter slaapt er heerlijk onder!

Roxanna V.d Valk beoordeelde op 2019-08-13

Correcte en nette levering van een dekbedovertrek. Onze dochter van 2 vond hem prachtig, en de bijgeleverde kleurplaat vond ze ook wel wat :)
Goede kwaliteit en qua kleur ook precies het juiste. Zal zeker nog vaker bestellen mocht het nodig zijn!

Maud beoordeelde op 2019-07-22

Best spannen om een hoofdkussen te bestellen via een website. Kussen is top. Fijn formaat voor een dreumes. Snelle levering en netjes verpakt ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Ellen beoordeelde op 2019-07-15

snelle bezorging. Zag er goed uit echter na wassen was op verschillende plekken het weefsel in het dekbed verschoven en zaten er lege plekken. Met opschudden geen verbetering. Toch maar gaan gebruiken omdat ik het al gewassen had. Wel duur voor dit resultaat na een keer wassen

Reactie van PeuterDekbedSjop.nl:
Beste Ellen,

Wat jammer om te horen! Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen. Zou je dit willen doen? Je kunt ons e-mailen (info@peuterdekbedsjop.nl) of bellen (085 - 065 32 02). We lossen dit graag met je op.

Dagmar

Lieke beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering en goeie kwaliteit. Zoonlief is helemaal happy met het dino dekbed.

Mirella Blaauw beoordeelde op 2019-06-21

Snelle levering en goede matrasbeschermer

Kimberley Domhof beoordeelde op 2019-06-16

Ik ben zeer tevreden over jullie!
Mijn dochtertje is helemaal gek van jullie piraten beddengoed!
Snel en netjes verzonden en ik ga dan ook zeker vaker bij jullie bestellen!!

Melissa beoordeelde op 2019-06-12

Ik zocht een matrasbeschermer en deze hier gevonden.
Het is van goede kwaliteit en de levering was snel, wat echt heel fijn is.
Ook heb ik een katoenen hoeslaken gekocht, deze valt iets groter uit dan het matras zelf, is alleen maar handiger met omdoen, raakt hij niet los aan de andere kant :)

KJ beoordeelde op 2019-06-05

Goede kwaliteit en super snel geleverd. Zeker en vast nog in de toekomst bestellen.

De Ruiter beoordeelde op 2019-05-31

Paw patrol meisjes peuterdekbed gekocht. Goede kwaliteit en snel geleverd. Zeer tevreden en zeker het geld waard.

Annet joele beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering en keurig verpakt. Mijn kleindochter en ik zijn er heel blij mee

Marloes beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, makkelijk besteld en snel geleverd. Goede kwaliteit molton lakens ontvangen. Heel erg blij mee! Ga hier zeker vaker bestellen.

Denise beoordeelde op 2019-04-22

Frozen peuterdekbedovertrekset en hoeslaken gekocht. Dochter is er helemaal gelukkig mee en wij dus ook :-) Prima prijs/kwaliteitverhouding en levering volgens afspraak.

L beoordeelde op 2019-04-16

Prima. Besteld, volgende dag in huis. Zoontje is blij met zijn dino-dekbedovertrek. 4 seizoenen dekbed en kussen zijn ook van goede kwaliteit.

Lieke Stuart- Peters beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden met supermooi gestikt kussen. Eerste kussen van onze dochter, 4 jaar. Ze is er erg blij mee, want afgelopen weken vroeg ze er pas om. Nu ging ze op een autokussentje liggen. Op de site kon ik goed advies vinden welke grootte te bestellen. Kussen kwam mooi verpakt binnen.

Martine Verdin beoordeelde op 2019-02-26

Normaal gezien neem ik nooit de tijd om een beoordeling te schrijven maar in dit geval doe ik dit met veel plezier. De reden is dat PeuterDekbedSjop zeer vriendelijk en behulpzaam personeel heeft. Ze hebben een zeer uitgebreide keuze. Ik ga er zeker nog bestellen. En hen aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

BS beoordeelde op 2019-02-21

Uitgebreid telefonisch advies gehad. Iets na 16u besteld en toch volgende dag in huis

Marit Veldt beoordeelde op 2019-02-17

Goede service, snelle levering en redelijke prijzen.

Geeske beoordeelde op 2019-02-14

Supersnelle levering en erg goede kwaliteit dekbed, kussen en dekbedovertrek van Damai. Ga zeker weer bestellen!

Mirjam beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.