Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Katja beoordeelde op 2017-09-27

Originele en mooie overtrekjes. Zeer snelle levering, ons zoontje kon dus snel onder zijn overtrek slapen!

Ph.Eilander-Box beoordeelde op 2017-09-26

Een onwijs leuk dekbedovertrek voor een peuterbed besteld voor mn kleindochter. Snelle levering, dus ik ben zeer tevreden.

Matthijs beoordeelde op 2017-09-25

Erg leuke en goede dekbedden gevonden. De producten werden meteen verstuurd. Alles netjes ontvangen. Helaas vertraging opgelopen door GLS: het is alleen mogelijk om voor de eerste afleverpoging een ander adres/depot op te geven, levering bij de buren kan niet, geen telefoonnummer van GLS en een website die niet bestaat. Na tussenkomst van dekbedshop is alles goed gekomen, fijn dat de shop even belde!

Joost beoordeelde op 2017-09-19

Goede informatie op de site, snelle levering en erg blij met de aankoop!

Suzanne beoordeelde op 2017-09-18

Veel keuze, leuke prints en snel geleverd! Een aanrader om bij te bestellen.

Jenny Van Akelyen beoordeelde op 2017-09-17

Kleinzoon is super gelukkig met zijn slaapkussen, jullie hebben ook leuke artikels zoals dekbed overtrekken en andere, blij dat ik jullie ontdekt heb

Renee beoordeelde op 2017-09-07

Snelle levering, goede communicatie en goed product.

Femke beoordeelde op 2017-09-07

Snelle levering en goede producten! Super!

Van Maanen beoordeelde op 2017-08-27

Zeer tevreden en ook snel geleverd .
Jersey hoeslaken goede pasvorm voor het peutermatras al leek het wat klein ,past prima.

Brenda beoordeelde op 2017-08-16

Toen ik een peuterbedje had gekocht. Was ik opzoek naar dezelfde dekbedden maar dan voor een leuker prijsje. Ik kwam uit op de peuterdekbedsjop site. Aangezien het voor mij geheel nieuw was om van deze site iets te bestellen. Vond ik het zeer fijn dat er de mogelijkheid was om achteraf te betalen. De verzending was snel en netjes verzorgd. Echter vind ik het wel jammer dat je pas bij €75 gratis verzending hebt. Maar zou zeker nog een keer bestellen bij de peuterdekbedsjop.

Nienke beoordeelde op 2017-08-16

Hele snelle levering, de volgende dag al in huis! Mijn dochter is erg blij met haar Frozen dekbed.

Martine beoordeelde op 2017-08-14

Snelle levering, netjes ingepakt, leuk presentje erbij. Mooie producten! Een handige website, waar je alle benodigdheden voor je peuterbed kunt vinden.

An beoordeelde op 2017-08-09

Snelle levering. Netjes verpakt. Product van goede kwaliteit.

Mar beoordeelde op 2017-07-31

Zeer veel keuze voor jongens en meiden.
Zeer snelle levering.
Helemaal blij

F van Buijten beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering alles goed

A.K. van Olst beoordeelde op 2017-07-23

Levering was foutloos en binnen paar dagen. Vanwege de omvang van de order kregen we een schilderijtje kado! Hier bestaat klantvriendelijkheid echt!

Esther Dofferhoff beoordeelde op 2017-07-12

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Linda Hendriks beoordeelde op 2017-07-10

Online besteld en zeer snel in huis. Goed verpakt. Tas om het kussen is handig voor het opbergen.
Helaas zweet mijn zoontje ontzettend op het kussen en kan hem dus weer in de kast leggen...

Anouk beoordeelde op 2017-07-10

Goede en snelle service!

AdV beoordeelde op 2017-06-12

Zeer betrouwbare webwinkel met goede bestelmogelijkheden en een snelle verzending. De klantenservice is ook zeer goed, menig bedrijf mag hier een voorbeeld aan nemen. De GLS zorgde voor enige vertraging in de levering, maar dankzij de inspanning van de webwinkel is alles op zijn pootjes terecht gekomen.