Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Lieke Stuart- Peters beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden met supermooi gestikt kussen. Eerste kussen van onze dochter, 4 jaar. Ze is er erg blij mee, want afgelopen weken vroeg ze er pas om. Nu ging ze op een autokussentje liggen. Op de site kon ik goed advies vinden welke grootte te bestellen. Kussen kwam mooi verpakt binnen.

Martine Verdin beoordeelde op 2019-02-26

Normaal gezien neem ik nooit de tijd om een beoordeling te schrijven maar in dit geval doe ik dit met veel plezier. De reden is dat PeuterDekbedSjop zeer vriendelijk en behulpzaam personeel heeft. Ze hebben een zeer uitgebreide keuze. Ik ga er zeker nog bestellen. En hen aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

BS beoordeelde op 2019-02-21

Uitgebreid telefonisch advies gehad. Iets na 16u besteld en toch volgende dag in huis

Marit Veldt beoordeelde op 2019-02-17

Goede service, snelle levering en redelijke prijzen.

Geeske beoordeelde op 2019-02-14

Supersnelle levering en erg goede kwaliteit dekbed, kussen en dekbedovertrek van Damai. Ga zeker weer bestellen!

Mirjam beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Suus beoordeelde op 2019-01-31

Gelijk de volgende dag na het plaatsten van de bestelling ons dekbedovertrekje al binnen. Helemaal super!!!

Kelly beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering en mooi dekbedovertrek me dochtertje is er blij mee

Marjolein beoordeelde op 2018-12-23

Snelle levering, keurig verzorgd, producten zoals verwachr

Nikita beoordeelde op 2018-12-17

Ik hen een 4 seizoenen dekbed aangeschaft boot get eerste ‘Grote jongens’ bedje van mijn zoontje.
De kwaliteit is erg goed en zelfs na het wassen (beddengoed was ik altijd voor gebruik) bleef het dekbed mooi.
Hij slaapt nu onder het wintergedeelte met pyjama en dat is warm zat. Voor evt koude kamertjes zou het zomergedeelte er nog op kunnen, maar wij hoeven beide dekbedjes niet op elkaar te gebruiken denk ik.

Elza Engelen beoordeelde op 2018-12-16

Het bestelde kwam na 4 dagen en pas nadat ik gebeld had wist ik dat het onderweg was. Na de 1e maal wassen bleek ook een naad van het sloopje niet goed gestikt te zijn. Heb ik toen zelf maar gerepareerd.

Reactie van PeuterDekbedSjop.nl:
Beste Elza Engelen,

Ik heb zojuist je bestelling bekeken. Je hebt je bestelling op een vrijdagavond geplaatst. Wij hebben je bestelling de maandag daarop verwerkt en verzonden. De volgende dag (dinsdag) heb je je bestelling ontvangen. Het klopt dus dat je je bestelling een paar dagen nadat je deze geplaatst hebt hebt ontvangen. Als je op werkdagen vóór 16:00 uur een bestelling plaatst ontvang je deze de volgende werkdag (onder voorbehoud van problemen bij de pakketdienst).
Wat vervelend dat de naad van de sloop niet goed gestikt was. Daarover had je contact met ons mogen opnemen. Maar fijn om te horen dat je dit zelf hebt kunnen oplossen. We hopen dat je wel tevreden bent met en over het dekbedovertrek (en je peuter uiteraard ook).

Dagmar

Kathleen beoordeelde op 2018-12-14

Duidelijke website, vlotte afwerking en levering.
Kwaliteit dekbed nog niet kunnen evalueren, is een kerstcadeau

Kim beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, goede producten.
Overgang van ledikant naar peuterbed is goed verlopen met lekker kussen, dekbed en mooi Paw Patrol overtrekset ;)

Astrid beoordeelde op 2018-12-02

Mooie webwinkel met een ruime keuze aan leuke peuterdekbedden.
Zeer goede ervaring met mijn bestelling. Een goede service en het dekbedovertrek was zeer snel bezorgd.

Heleen beoordeelde op 2018-11-29

Heb een hoeslakentje besteld de kwaliteit is erg goed en heb nog nooit zó n snelle levering gehad. Dus een dikke 10

Xandra beoordeelde op 2018-11-15

Gezellig gekleurd kinderdekbedovertrek voertuigen besteld. Mooie kwaliteit en duidelijke afbeeldingen voor een 2 jarige. Buiten de schuld van leverancier werd de bestelling niet op aangegeven dag afgeleverd. Door superservice alsnog snelle levering.

Esther beoordeelde op 2018-11-01

Een grote bestelling geplaatst alles de dag erna in huis. Super kwaliteit. Ben er heel blij mee en mijn peuter ook!! 😄

F. Franssen-Vandewall beoordeelde op 2018-10-28

Goede, snelle service en leuke artikelen!

Marjolein beoordeelde op 2018-10-19

Heel tevreden over deze webwinkel! Snelle levering en alles keurig verpakt. Bij onze laatste bestelling is er iets mis gegaan (kan gebeuren) en dit is super goed opgepakt door peuterdekbedsjop. Kortom, je kunt hier met een gerust hart winkelen voor je kinderen.

Branda van Voorst beoordeelde op 2018-09-26

Lakentjes en moltons besteld voor peuterbedje. goeie kwaliteit en snelle levering.
Aanrader en zal hier zeker weer bestellen.