Hosbekkeweg 3
7621AC Borne
085 - 065 32 02
KvK 64320049

Mirella Blaauw beoordeelde op 2019-06-21

Snelle levering en goede matrasbeschermer

Kimberley Domhof beoordeelde op 2019-06-16

Ik ben zeer tevreden over jullie!
Mijn dochtertje is helemaal gek van jullie piraten beddengoed!
Snel en netjes verzonden en ik ga dan ook zeker vaker bij jullie bestellen!!

Melissa beoordeelde op 2019-06-12

Ik zocht een matrasbeschermer en deze hier gevonden.
Het is van goede kwaliteit en de levering was snel, wat echt heel fijn is.
Ook heb ik een katoenen hoeslaken gekocht, deze valt iets groter uit dan het matras zelf, is alleen maar handiger met omdoen, raakt hij niet los aan de andere kant :)

KJ beoordeelde op 2019-06-05

Goede kwaliteit en super snel geleverd. Zeker en vast nog in de toekomst bestellen.

De Ruiter beoordeelde op 2019-05-31

Paw patrol meisjes peuterdekbed gekocht. Goede kwaliteit en snel geleverd. Zeer tevreden en zeker het geld waard.

Annet joele beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering en keurig verpakt. Mijn kleindochter en ik zijn er heel blij mee

Marloes beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, makkelijk besteld en snel geleverd. Goede kwaliteit molton lakens ontvangen. Heel erg blij mee! Ga hier zeker vaker bestellen.

Denise beoordeelde op 2019-04-22

Frozen peuterdekbedovertrekset en hoeslaken gekocht. Dochter is er helemaal gelukkig mee en wij dus ook :-) Prima prijs/kwaliteitverhouding en levering volgens afspraak.

L beoordeelde op 2019-04-16

Prima. Besteld, volgende dag in huis. Zoontje is blij met zijn dino-dekbedovertrek. 4 seizoenen dekbed en kussen zijn ook van goede kwaliteit.

Lieke Stuart- Peters beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden met supermooi gestikt kussen. Eerste kussen van onze dochter, 4 jaar. Ze is er erg blij mee, want afgelopen weken vroeg ze er pas om. Nu ging ze op een autokussentje liggen. Op de site kon ik goed advies vinden welke grootte te bestellen. Kussen kwam mooi verpakt binnen.

Martine Verdin beoordeelde op 2019-02-26

Normaal gezien neem ik nooit de tijd om een beoordeling te schrijven maar in dit geval doe ik dit met veel plezier. De reden is dat PeuterDekbedSjop zeer vriendelijk en behulpzaam personeel heeft. Ze hebben een zeer uitgebreide keuze. Ik ga er zeker nog bestellen. En hen aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

BS beoordeelde op 2019-02-21

Uitgebreid telefonisch advies gehad. Iets na 16u besteld en toch volgende dag in huis

Marit Veldt beoordeelde op 2019-02-17

Goede service, snelle levering en redelijke prijzen.

Geeske beoordeelde op 2019-02-14

Supersnelle levering en erg goede kwaliteit dekbed, kussen en dekbedovertrek van Damai. Ga zeker weer bestellen!

Mirjam beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Suus beoordeelde op 2019-01-31

Gelijk de volgende dag na het plaatsten van de bestelling ons dekbedovertrekje al binnen. Helemaal super!!!

Kelly beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering en mooi dekbedovertrek me dochtertje is er blij mee

Marjolein beoordeelde op 2018-12-23

Snelle levering, keurig verzorgd, producten zoals verwachr

Nikita beoordeelde op 2018-12-17

Ik hen een 4 seizoenen dekbed aangeschaft boot get eerste ‘Grote jongens’ bedje van mijn zoontje.
De kwaliteit is erg goed en zelfs na het wassen (beddengoed was ik altijd voor gebruik) bleef het dekbed mooi.
Hij slaapt nu onder het wintergedeelte met pyjama en dat is warm zat. Voor evt koude kamertjes zou het zomergedeelte er nog op kunnen, maar wij hoeven beide dekbedjes niet op elkaar te gebruiken denk ik.

Elza Engelen beoordeelde op 2018-12-16

Het bestelde kwam na 4 dagen en pas nadat ik gebeld had wist ik dat het onderweg was. Na de 1e maal wassen bleek ook een naad van het sloopje niet goed gestikt te zijn. Heb ik toen zelf maar gerepareerd.

Reactie van PeuterDekbedSjop.nl:
Beste Elza Engelen,

Ik heb zojuist je bestelling bekeken. Je hebt je bestelling op een vrijdagavond geplaatst. Wij hebben je bestelling de maandag daarop verwerkt en verzonden. De volgende dag (dinsdag) heb je je bestelling ontvangen. Het klopt dus dat je je bestelling een paar dagen nadat je deze geplaatst hebt hebt ontvangen. Als je op werkdagen vóór 16:00 uur een bestelling plaatst ontvang je deze de volgende werkdag (onder voorbehoud van problemen bij de pakketdienst).
Wat vervelend dat de naad van de sloop niet goed gestikt was. Daarover had je contact met ons mogen opnemen. Maar fijn om te horen dat je dit zelf hebt kunnen oplossen. We hopen dat je wel tevreden bent met en over het dekbedovertrek (en je peuter uiteraard ook).

Dagmar