Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

PhoneBucks

de Maraboe 2 (geen bezoekadres)
7609 GW Almelo

Micha beoordeelde op 2018-06-14

Ik kreeg vrijdag een enthousiast telefoontje van Phonebucks dat ze de eerste S-61's net van Schiphol hadden gehaald en er 1 voor mij klaar lag. Ik heb de rekening per email ontvangen, betaald en op zaterdagochtend werd de nieuwe S61 bezorgd ! Ik ben dus een van de eersten die hem heeft mogen uitproberen, wat een supergaaf toestel ! en bedankt voor deze ongelooflijk goede service !

Aad beoordeelde op 2018-05-10

Wij zijn zeer te spreken over de service bij PhoneBucks!
Reparatie CAT S60 snel en kosteloos uitgevoerd. Alle afspraken zijn goed nagekomen.
PhoneBucks is zeker een aanrader!

Jelle Krijnders beoordeelde op 2018-03-22

Wanneer er iets mankeert aan wat je gekocht hebt verwacht je service. En je hoopt op goede service...
De service die PhoneBucks biedt is een echt geweldig! Daar zou menig bedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen.
Een diepe buiging en bedankt voor de fantastische oplossing!

Sjaak rijneveen, Leidschendam beoordeelde op 2018-03-11

Oor speaker van mijn Cat s 40 is kosteloos gerepareerd via Phone Bucks, vriendelijke en behulpzame medewerkers, mijn volgende telefoon koop ik zeker hier.s

M. Fleurkens beoordeelde op 2018-01-23

Ben reeds 2 Jaren in het bezit van een Cat B 100, die onder onze Surinaamse omstandigheden perfect functioneerd.
Echter is na ongeveer een jaar de batterij cover gaan scheuren, en daarna beetje bij beetje uit elkaar gevallen, met als gevolg dat het apparaat niet meer waterdicht is.
In Suriname diverse verkopers afgelopen, maar niemand die me kan helpen aan een nieuwe battery cover.
Via via is er contact geweest met PhoneBucks, die het voor elkaar heeft gekregen om over een afstand van 9000 kilometer een batterij cover te bezorgen.
Bij deze, hulde voor de service van PhoneBocks.
Met zeer veel dank,

M. Fleurkens
Paramaribo

Elverdink Hoveniers beoordeelde op 2017-11-23

Graag willen wij onze zeer positieve ervaring met PhoneBucks met u delen. Een bedrijf met een super service, lost problemen op, helpt je, geeft advies, zoekt betere en goedkopere abonnementen voor je uit, is super creatie in oplossingen. Ook qua advies welk toestel het beste geschikt voor je is pakt met de CAT telefoon helemaal geweldig uit. Wij kunnen maar één ding zeggen, zoek contact met PhoneBuck en ervaar het zelf. MvG Elverdink Hoveniers

Gaetan Mattheus beoordeelde op 2017-10-20

Super service na verkoop!!

Jorrit beoordeelde op 2017-10-20

Zeer snelle beantwoording op de mails, snelle en goede service!

Goos Greven beoordeelde op 2017-09-15

Super bedrijf zeer tevreden over de manier hoe ze met toestellen omgaan waar een storing mee is!
Heb onder garantie een nieuw toestel gekregen omdat de oude niet meer gemaakt kon En van een ander toestel is het glas gratis vervangen
Zelfs de retour verzending van het gerepareerde toestel is kosteloos door phonebucks gedaan.
Als ik een nieuw toestel nodig heb weet ik die naam zeker nog te herinneren);

A.J/ beoordeelde op 2017-02-18

uitstekende service. Toestel bij een ander gekocht. tot 2 keer toe door PhoneBucks reparatie uitgevoerd. Beter kan eigenlijk niet.

Jim beoordeelde op 2016-12-14

Uitzonderlijk goed bedrijf. Zulke goede service kom je echt zelden meer tegen. Ik heb mijn 1e Catphone hier besteld naar tevredenheid. De 2e heb ik helaas ergens anders vandaan gehaald, toen ik daar problemen mee kreeg kon ik deze alsnog bij Phonebucks inleveren zodat zij de garantie konden regelen, ondanks dat ik dit toestel ergens anders had aanschaft (kon destijds niet meer op de naam komen). Na reparatie was er helaas nog steeds iets mis mee, dit werd alsnog perfect en snel opgelost. Telefonisch ook prima te woord gestaan.

Peter schuiling beoordeelde op 2016-10-01

Door een scherpe prijs die ze aanbieden kwamen ze bovenin de Google lijst. Ik belde ze op en werd keurig te woord gestaan. Het hele bestel proces werd ik op de hoogte gehouden en het toestel werd dezelfde dag nog geleverd
Een paar punten in 1 woord die het bedrijf uitstraalt
-klantvriendelijk 10
- betrouwbaar 10
- voordelig 10
- levertijd 10

Zelfs na de verzending nog een vraag of alles naar wens is.
Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.
Phonebucks ik kom absoluut zeker vaker terug als klant

Arno Willems beoordeelde op 2016-09-23

Phonebucks is een hele goede webshop met een geweldige service! Het was mij toch gelukt om het scherm van mijn Cat S40 te slopen. Naar een mailtje naar Joël is dit kostenloos gerepareerd! Waar krijg je nog zo een goede service. Ook als je s avonds mailt wordt je mail nog s avonds beantwoord. Ik kan alleen maar heel erg positief over PhoneBucks zijn!

Dirk Huiskamp beoordeelde op 2016-09-22

Wat een super bedrijf!

Mijn iPhone 6 was kapot en ging niet meer aan, vervolgens naar een reparatie bedrijf gestuurd en die zeiden dat dit geintje me 400 euro zou kosten. Ik heb mijn toestel terug laten sturen en toen naar PhoneBucks gestuurd. Die hebben er voor gezorgd dat ik een geheel nieuw toestel kreeg en dat GRATIS. Ik was compleet verast toen ik een nieuwe iPhone terug kreeg.

Bedankt voor de goede service en hopelijk nog lang niet tot de volgende keer ;)

kris sauvillers beoordeelde op 2016-08-29

100% meegevallen, goede service en snelle feedback.
toch wel best zeldzaam in deze tijd!
zeker aan te raden!

Andries bioch beoordeelde op 2016-08-19

Heel netjes en correct geholpen

A. Smits beoordeelde op 2016-04-18

Super service, zelfs als het cat toestel elders aangeschaft is.

Goos Greven beoordeelde op 2016-02-10

SUPER;)) ik had een cat b15q die ik al geruime tijd probleemloos heb gebruikt maar waarvan ik het intern geheugen wat aan de kleine kant vond wat soms lastig was met apps downloaden. Ik heb het toestel vaak laten vallen maar ging niet stuk.....tot de laatste keer toen zat er een barst in de display maar was nog wel te bedienen het touchscreen werkte nog wel.
Dit was het moment voor mij om een nieuw toestel te kopen en wilde wel weer een toestel die wat aan kan wat vallen betreft en ben zo op de cat s40 uitgekomen en zag op de site van phonebucks dat ze ook dealer zijn van cat telefoons en als t scherm kapot zou gaan en bij hun gekocht dit de eerste keer kosteloos repareren en daarna maar 36euro rekenen om het display te maken.
Daarom heb ik een s40 besteld in de web shop en een mail gedaan wat het zou kosten om mijn display van de b15q te laten maken.
Ik kreeg een mail terug dat omdat ik mijn nieuwe toestel bij phonebucks besteld had ze de reparatie kosteloos voor me gingen regelen!!!
Heb het toestel opgestuurd en afgelopen vrijdag werd ik gebeld door phonebucks dat ze bij catterpilar ook vloeistof schade in het toestel hadden ontdekt en door de bemiddeling van phonebucks heb ik nu uit coulance een nieuw toestel gekregen en dat geheel kosteloos.
Dit toestel gaat mijn zoon nu gebruiken en veel plezier van hebben!!
Dus phonebucks en catterpilar bedankt.

Goos Greven uit Ede

Rik beoordeelde op 2015-11-07

voorafgaand aan mijn bestelling had ik nog wat vragen over de Cat S40. Binnen een half uur antwoord op mijn vragen per mail, Super!
Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen om 8.45 uur binnen, goed geregeld.
Alleen de uitleg van het aangevraagde abonnement, waarvan de simkaart meteen bij de levering zat, had beter gekund. Mijn huidige abo loopt nog een maand, was mij niet duidelijk hoe de wisseling zou gaan. Maar dat maakte T-Mobile met de daaarop volgende communicatie ruim goed. Korte beschrijving hierover bij de levering had weer een vraag gescheeld.
Overall: Door Joel, echt super geholpen, zowel per mail als telefonisch. Toch nog even kijken of hij een beter abo kon vinden dan ik had geselecteerd. Erg klantvriendelijk en doet wat hij belooft.

mark beoordeelde op 2015-06-16

Echt een super goed bedrijf waar nog veel webshops wat van kunnen leren,

had de ruggear rg600 bij hun besteld en deze had behoorlijk wat vertraging opgelopen doordat de fabrikant 2 keer de productie uitstelde. Omdat ik mijn bestelling al had geplaatst en al betaald had maar vervolgens erachter kwam dat de telefoon een maand uitstel had gekregen kreeg ik van phonebucks mijn totale bedrag teruggestort en belde ze me direct zodra ze meer wisten over de levertijd zodat ik hem opnieuw kon bestellen. Maar omdat hier veel onduidelijkheid over was gingen de mensen van phonebucks er steeds achteraan en hielde ze me iedere keer ervan op de hoogte als er iets nieuws over bekend was.

Heb nu sinds gister de telefoon en bevalt prima als ik er ooit weer een nodig heb bestel ik hem zeker weer bij dit bedrijf en kan ook iedereen dit bedrijf aanbevelen aangezien het bedrijf echt eerlijk is en voor kwaliteit staat en oplossingen.