Ambachtweg 51 ab
2841MB Moordrecht
+3185 0655780

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,9

Jan Van den Bossche beoordeelde op 2017-08-17

Super tevreden, al meerder bestellingen geplaatst en telkens, zelfs in België, binnen 24u en veel sneller nog, geleverd.
Kwaliteit van de producten is top. Eindelijk kabeltjes die niet stuk gaan en toch betaalbaar zijn. Ik kom steeds terug!

Tom beoordeelde op 2017-08-12

Mooie kabel, stevig, lekker lang. Na een paar dagen brak het eind van de kabel. Wij hadden het garantiebewijs en de bon niet bewaard. Dit verhaal hebben we voorgelegd en zonder pardon werd er zo een nieuwe kabel opgestuurd. Snelle reactie en uitstekende service!

H.Huizingh beoordeelde op 2017-08-05

Na 1 week werkte een oplaadkabeltje voor IPad niet meer. Na contact met klantenservice werd volgende dag een nieuwe opgestuurd. Zeer goede en snelle afhandeling. Klasse.

Emiel Bogels beoordeelde op 2017-08-01

Goede ervaring met Phonejuice...'s avonds besteld en de volgende dag al in huis! Koop geen andere kabels als deze meer...uitstekende kwaliteit.

Stijn beoordeelde op 2017-08-01

Mijn product besteld en de volgende werkdag had ik hem in huis. De iPhone kabels zijn van deftige/stevige kwaliteit.

Ad beoordeelde op 2017-07-31

Supersnelle levering en geleverd wat beloofd wordt nl. Goede kwaliteit kabel.

Frank beoordeelde op 2017-07-31

Snelle goede klantenservice verving een kapotte kabel! Erg goede service, dus!

Martin beoordeelde op 2017-07-31

Super snelle levering en toen er een probleem was met 1 kabel, super goede garantie gekregen. Niet alleen 1 nieuwe kabel maar zelfs 2. Top

Jeffrey van linden beoordeelde op 2017-07-31

5 kabels besteld en bij 1tje een probleem.is direct vervangen! Super-service

John beoordeelde op 2017-07-31

Topservice

Miranca beoordeelde op 2017-07-31

Ik had het besteld en het was de dag erna binnen via bol.com het was heel goed verpakt en met plastic op de kleine zuignapjes om het te beschermen tijdens dat het onderweg was. En als top punt ook nog een beschrijven hoe het werkt en hoe je het schoonmaakt. En hij werkt ook nog echt. Ben blij met het hoesje.

Lana beoordeelde op 2017-07-31

's Avonds besteld en de volgende dag was het al in huis! Brievenbus pakketje voor twee kabels, wat ideaal was, want ik was niet de hele dag thuis. Eén kabel heb ik al intensief in gebruik en werkt nog steeds goed. De andere met iets mindere regelmaat, maar werkt ook nog steeds prima. Het feit dat er 2 jaar garante wordt geboden geeft mij rust. Andere (non apple) kabels waren vaak weggegooid geld.

edwin van lottum beoordeelde op 2017-07-31

snel en betrouwbaar, een echte aanrader!

Sander beoordeelde op 2017-07-31

Topservice! Snel in communicatie en levering.

Wesley van Helden beoordeelde op 2017-07-05

Geweldig bedrijf! Ik heb een slechte kabel ontvangen en kreeg direct een nieuwe toegezonden en ik kreeg er zelfs gratis in-ear oordopjes bij. Zeer goede service en erg klantvriendelijk. Ik bestel nooit meer ergens anders!

Erwin Callaerts beoordeelde op 2017-06-28

Van de drie bestelde kabels was er ééntje die het enkel deed bij manipulatie van de kabel.
Mailtje verzonden of ik deze kon omruilen, binnen paar uur was er al een nieuwe verzonden.
Bij ons in het bedrijf staat klantervaring ook erg hoog, maar dit is toch wel helemaal top hoor!
Super service!

C. Dijkstra beoordeelde op 2017-06-26

Vanmiddag bij Phonejuice aangegeven dat er een kabel (1,5 maand oud) stuk was gegaan. Binnen enkele uren bericht dat er een nieuwe kabel is afgestuurd en ik deze morgen ontvang! Topservice!

Anke beoordeelde op 2017-06-23

Na een paar maanden is mijn kabel toch kapot gegaan. Dit gemeld en ik krijg gelijk een nieuwe opgestuurd. Super service!

Angélique Koedijk beoordeelde op 2017-06-23

Vanmorgen contact opgenomen met Phonejuice ivm oplaadkabels voor iPhone die continu naar een paar weken kapot gaan bij oplaadgedeelte, ondanks dat ze netjes worden gebruikt, conform instructie op de website. Ik heb er inmiddels ruim 8 gekocht via de lokale supermarkt en ook iedere keer weer vervangen (want ze laden echt heel goed op) Ik vond dit voor een als kwalitatief hoogwaardig product aangeprezen artikel toch wel een zeer vreemd mankement en heb het voorgelegd aan Phonejuice na het raadplegen van hun website en reviews. Blijkbaar is er ergens een slechte levering geweest waardoor bepaalde kabels niet aan de norm voldoen en dat moet dus de reden voor mijn aanhoudende problemen met de kabels zijn. Jantine van Phonejuice heeft supersnel en oplossingsgericht inmiddels vervangende kabels aangeboden en opgestuurd. Probleem is erkend en de kabels voldoen inmiddels wel aan de norm. Werkelijk een fantastische service die je niet heel vaak tegenkomt. Phonejuice heeft fantastische producten en met deze service hoef je geen moment meer te twijfelen.

Dave beoordeelde op 2017-06-22

In maart jl 2 kabels van 3 meter lengte aangeschaft tbv de iphone 6.
Nu is er in juni 1 kabeltje defect gegaan aan de lightning connector kant.
Mailtje gestuurd naar de klantenservice en er werd zonder problemen een nieuwe kabel opgestuurd .
Hele goede service phonejuice , ga zo door .