Ambachtweg 51 ab
2841MB Moordrecht

+3185 0655780

9,9

Anke beoordeelde op 2017-06-23

Na een paar maanden is mijn kabel toch kapot gegaan. Dit gemeld en ik krijg gelijk een nieuwe opgestuurd. Super service!

Angélique Koedijk beoordeelde op 2017-06-23

Vanmorgen contact opgenomen met Phonejuice ivm oplaadkabels voor iPhone die continu naar een paar weken kapot gaan bij oplaadgedeelte, ondanks dat ze netjes worden gebruikt, conform instructie op de website. Ik heb er inmiddels ruim 8 gekocht via de lokale supermarkt en ook iedere keer weer vervangen (want ze laden echt heel goed op) Ik vond dit voor een als kwalitatief hoogwaardig product aangeprezen artikel toch wel een zeer vreemd mankement en heb het voorgelegd aan Phonejuice na het raadplegen van hun website en reviews. Blijkbaar is er ergens een slechte levering geweest waardoor bepaalde kabels niet aan de norm voldoen en dat moet dus de reden voor mijn aanhoudende problemen met de kabels zijn. Jantine van Phonejuice heeft supersnel en oplossingsgericht inmiddels vervangende kabels aangeboden en opgestuurd. Probleem is erkend en de kabels voldoen inmiddels wel aan de norm. Werkelijk een fantastische service die je niet heel vaak tegenkomt. Phonejuice heeft fantastische producten en met deze service hoef je geen moment meer te twijfelen.

Dave beoordeelde op 2017-06-22

In maart jl 2 kabels van 3 meter lengte aangeschaft tbv de iphone 6.
Nu is er in juni 1 kabeltje defect gegaan aan de lightning connector kant.
Mailtje gestuurd naar de klantenservice en er werd zonder problemen een nieuwe kabel opgestuurd .
Hele goede service phonejuice , ga zo door .

van Gaalen beoordeelde op 2017-06-08

Toen mijn 3 mtr lange kabel na 23 maanden trouwe dienst kapot ging, werd ik ook met nog maar 1 maand garantie over supersnel geholpen. Ik stuurde een mailtje en de dag erop lag er een nieuw exemplaar in de bus!

Helaas werkte deze vervangende kabel na 1 maand al niet meer, waarschijnlijk gewoon pech. Ik stuurde weer een mailtje hierover en kreeg voor het ongemak twee exemplaren opgestuurd, iets wat helemaal niet had gehoeven. Al met al ben ik dus zeer lovend over de service van dit bedrijf. Ook hield mijn eerste kabel het voor zo'n extra lang exemplaar best lang vol. Voorheen kocht ik ze bij andere bedrijven en dan werd de telefoon niet herkend of knakte deze al binnen een paar weken. Ik kan een aankoop bij Phonejuice dus zeker aanraden!

Marco beoordeelde op 2017-05-29

Lekker vlot geleverd, duidelijke mails en de kabel nu 14 dagen in gebruik en functioneerd nog steeds.

Ada Reemst beoordeelde op 2017-05-16

Op vakantie snoertje gekocht van iPhone 6 na 5 dagen stuk, geen bon maar zonder problemen nieuw snoertje gekregen! Geweldige servies

Ingrid van den Boom beoordeelde op 2017-05-12

Kabel laadde niet meer, contact opgenomen en kreeg een nieuwe toegestuurd. Suppersnelle en nette service!

Veldhuis beoordeelde op 2017-05-09

Tevreden over de service. Duidelijke webshop, snel besteld en bezorgd.

Frank B beoordeelde op 2017-05-04

Super service ontvangen na een defecte kabel. Netjes afgehandeld door support!

Blijf hier zeker bestellen.

Jose zonneveld beoordeelde op 2017-05-03

Onwijs bedankt voor jullie service.
Na 1 belletje over een kapot oplaadsnoer van 7 dagen oud met 1 dag een nieuwe in de bus.
Wat een service echt superrrrrrr.
Hier kan menig bedrijf wat wat van leren.
We hebben jullie advies overgenomen en de oude als prullenbakvulling gebruikt aangezien we al genoeg springtouwen hebben 😉
Keep up the good work

Youri beoordeelde op 2017-04-18

Mijn telefoon oplaadkabel was na een paar maanden kapot gegaan aan beide uiteinden en toen ik daar een berichtje over stuurde werd meteen gereageerd dat er kosteloos een nieuwe naar mij toe gezonden werd. Klasse! Ik ben echt zeer tevreden over PhoneJuice. Het is wat prijzig maar dan heb je ook wat! Op welke telefoon accessoires heb je nou 2 jaar garantie? Helemaal top!

Melanie Meijer beoordeelde op 2017-04-18

Afgelopen week contact opgenomen met Phonejuice omdat mijn lader niet helemaal goed meer was, vandaag is er contact met mij opgenomen en morgen kan ik mijn nieuwe kabeltje verwachten. Wat een snelle topservice, Rob bedankt!

Jaap beoordeelde op 2017-04-16

Had er geen vertrouwen in maar kreeg een kabeltje om te testen.....helemaal top.
Voor mij geen originele meer of van de flut neppers.
Als mijn 3 meter origineel stuk gaat wat vast niet lang meer gaat duren dan weet ik welke ik koop

Jos Eurlings beoordeelde op 2017-04-12

Dit bedrijf is een van de beste internet bedrijven war wij wat besteld hebben.
goede service niet kletsen en beloftes maar gewoon alles waar maken.
HIER VOELT DE KLAN ZICHt KONING

Nikita wilde beoordeelde op 2017-04-01

Zeer tevreden, kabel besteld en binnen 12 uur in huis.
Beste service en goede webshop

Erik van den Goor beoordeelde op 2017-03-23

Héél tevreden, 4 kabels besteld en van eentje is de lightning connectie losgekomen.
Gisteren avond een mailtje gestuurd naar de klantendienst samen met een foto.
Zeer snel antwoord gekregen van Rob en vandaag reeds een nieuwe kabel geleverd.
TOP SERVICE

Maresa beoordeelde op 2017-03-20

Van de twee kabeltjes die ik bestelde was er helaas eentje stuk. Ik gaf dit door en al snel kreeg ik een e-mail terug met de nodige humor en de belofte dat er gelijk een nieuwe opgestuurd zou worden. Dat noem ik service! Daarbij ben ik blij met de kabel die het wel doet (lekker lang, leuk kleurtje, en laadt prima op). Eerlijk gezegd zou ik door deze verrassend goede service alleen al opnieuw bij PhoneJuice bestellen, zelfs al zouden de producten matig zijn (en dat zijn ze niet).

jitze van der hoek beoordeelde op 2017-03-16

ik had een kabel die binnen een dag kaopt was . mail gestuurd en gelijk reactie
krijg nu een nieuwe en is super snel binnen

H. Bruyn beoordeelde op 2017-03-10

Fijne webwinkel. De kabel ziet er robuust uit een is snel geleverd. Aanrader.

Jean paul van Dorsselaer beoordeelde op 2017-03-07

Ik heb laatst 3 kabeltjes besteld voor de iPhone. Bestelling ging helemaal prima, netjes geleverd helemaal top. Helaas was er een kabeltje bij dat niet helemaal goed was. Een mailtje gestuurd met een foto er bij, zonder verder gezeur of gezijk is er een nieuwe opgestuurd. Top service zeg ik.👍