Leeghwaterstraat 25
2811DT Reeuwijk

+3185 0655780

9,9

Ada Reemst zei op 2017-05-16

Op vakantie snoertje gekocht van iPhone 6 na 5 dagen stuk, geen bon maar zonder problemen nieuw snoertje gekregen! Geweldige servies

Ingrid van den Boom zei op 2017-05-12

Kabel laadde niet meer, contact opgenomen en kreeg een nieuwe toegestuurd. Suppersnelle en nette service!

Veldhuis zei op 2017-05-09

Tevreden over de service. Duidelijke webshop, snel besteld en bezorgd.

Frank B zei op 2017-05-04

Super service ontvangen na een defecte kabel. Netjes afgehandeld door support!

Blijf hier zeker bestellen.

Jose zonneveld zei op 2017-05-03

Onwijs bedankt voor jullie service.
Na 1 belletje over een kapot oplaadsnoer van 7 dagen oud met 1 dag een nieuwe in de bus.
Wat een service echt superrrrrrr.
Hier kan menig bedrijf wat wat van leren.
We hebben jullie advies overgenomen en de oude als prullenbakvulling gebruikt aangezien we al genoeg springtouwen hebben 😉
Keep up the good work

Youri zei op 2017-04-18

Mijn telefoon oplaadkabel was na een paar maanden kapot gegaan aan beide uiteinden en toen ik daar een berichtje over stuurde werd meteen gereageerd dat er kosteloos een nieuwe naar mij toe gezonden werd. Klasse! Ik ben echt zeer tevreden over PhoneJuice. Het is wat prijzig maar dan heb je ook wat! Op welke telefoon accessoires heb je nou 2 jaar garantie? Helemaal top!

Melanie Meijer zei op 2017-04-18

Afgelopen week contact opgenomen met Phonejuice omdat mijn lader niet helemaal goed meer was, vandaag is er contact met mij opgenomen en morgen kan ik mijn nieuwe kabeltje verwachten. Wat een snelle topservice, Rob bedankt!

Jaap zei op 2017-04-16

Had er geen vertrouwen in maar kreeg een kabeltje om te testen.....helemaal top.
Voor mij geen originele meer of van de flut neppers.
Als mijn 3 meter origineel stuk gaat wat vast niet lang meer gaat duren dan weet ik welke ik koop

Jos Eurlings zei op 2017-04-12

Dit bedrijf is een van de beste internet bedrijven war wij wat besteld hebben.
goede service niet kletsen en beloftes maar gewoon alles waar maken.
HIER VOELT DE KLAN ZICHt KONING

Nikita wilde zei op 2017-04-01

Zeer tevreden, kabel besteld en binnen 12 uur in huis.
Beste service en goede webshop

Erik van den Goor zei op 2017-03-23

Héél tevreden, 4 kabels besteld en van eentje is de lightning connectie losgekomen.
Gisteren avond een mailtje gestuurd naar de klantendienst samen met een foto.
Zeer snel antwoord gekregen van Rob en vandaag reeds een nieuwe kabel geleverd.
TOP SERVICE

Maresa zei op 2017-03-20

Van de twee kabeltjes die ik bestelde was er helaas eentje stuk. Ik gaf dit door en al snel kreeg ik een e-mail terug met de nodige humor en de belofte dat er gelijk een nieuwe opgestuurd zou worden. Dat noem ik service! Daarbij ben ik blij met de kabel die het wel doet (lekker lang, leuk kleurtje, en laadt prima op). Eerlijk gezegd zou ik door deze verrassend goede service alleen al opnieuw bij PhoneJuice bestellen, zelfs al zouden de producten matig zijn (en dat zijn ze niet).

jitze van der hoek zei op 2017-03-16

ik had een kabel die binnen een dag kaopt was . mail gestuurd en gelijk reactie
krijg nu een nieuwe en is super snel binnen

H. Bruyn zei op 2017-03-10

Fijne webwinkel. De kabel ziet er robuust uit een is snel geleverd. Aanrader.

Jean paul van Dorsselaer zei op 2017-03-07

Ik heb laatst 3 kabeltjes besteld voor de iPhone. Bestelling ging helemaal prima, netjes geleverd helemaal top. Helaas was er een kabeltje bij dat niet helemaal goed was. Een mailtje gestuurd met een foto er bij, zonder verder gezeur of gezijk is er een nieuwe opgestuurd. Top service zeg ik.👍

Lydia Hulman - Kist zei op 2017-03-06

Wat een TOP service!! Ik had kabels besteld waarvan er 1 niet werkte zoals het hoort. Ik heb dit gemeld bij PhoneJuice en kreeg gelijk een mail terug van Maurice met de mededeling dat ik de kabel kon weggegooien en er is een nieuwe naar mij opgestuurd. Ik ga nooit meer naar een ander en zal dit tegen iedereen zeggen die een kabel nodig heeft!!!

Tim Kant zei op 2017-03-06

Snelle levering en de kabeltje voelen erg stevig aan. Hoe ze het na lange tijd zullen blijven doen zal de tijd uitwijzen.

Frank Seijmonsbergen zei op 2017-03-05

Goede en snelle service , blijf door gaan zo. Zeer tevreden .

Morris Vlijm zei op 2017-03-03

Echt een goede webshop! Ik stelde vragen op twitter omdat er binnenkort in-ear oordopjes in de webshop zouden komen. Ze hielden mij goed op de hoogte ook kreeg ik zelfs een kortingscode. Ik heb nu een oplaadkabel, oordopjes en een sticky selfie case gekocht en het kwaliteit is helemaal prima! Ik zal het aan mijn vrienden aanraden!

Hendrik Everts zei op 2017-02-23

Mooie website, vandaag besteld morgen in huis.
Goede kwaliteit van het product.