Ambachtweg 51 ab
2841MB Moordrecht
+3185 0655780

9,9

Thomas beoordeelde op 2017-11-26

Perfect werkende magnetische telefoonhouder aangeschaft. Levering en service optimaal.
Aanbevelenswaardig bedrijf😊👍

Kees beoordeelde op 2017-11-21

Laadkabel gekocht voor ipad 4 na een maand al kapot

Reactie van PhoneJuice:
Beste Kees,

Vervelend om te horen dat je kabel defect is, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Zou je een mailtje kunnen sturen naar service@phonejuice.nl, dan lossen wij het meteen voor je op!

Wij horen graag van je!

Groeten, Phonejuice.

wim beoordeelde op 2017-11-16

Mailtje gestuurd dat ik in september stekkertje gekocht had en dat die nu al kapot was. Kreeg meteen antwoord .dat ik een nieuwe krijg. Dat is tenminste garantie

Karen beoordeelde op 2017-11-06

Top! Vragen werden razendsnel beantwoord en prima garantie!

Jamal beoordeelde op 2017-11-04

Selfie stick cover gekocht. Product is snel en naar behoren geleverd.

Y.tazelaar beoordeelde op 2017-09-07

Wat een geweldige service kabel gekocht bij de jumbo die werkte niet contact gehad met de klantenservice gelijk antwoord en nog dezelfde dag een nieuwe toegestuurd krijgen dit is echt top bedankt voor de vriendelijke benadering en servicey

Dennie beoordeelde op 2017-08-30

Prima contact gehad mbt een klacht. Klacht werd serieus behandeld zonder enig bewijs van aankoop. Uitstekende service en op de koop toe een nieuw product mogen ontvangen, top!

robert beoordeelde op 2017-08-26

Goede ervaring met Phonejuice...'s avonds besteld en de volgende dag al in huis! Koop geen andere kabels als deze meer...uitstekende kwaliteit.

Monica beoordeelde op 2017-08-26

Heel tevreden, snelle levering goede prijs en prima kwaliteit van oplaadkabel en lekker lang

Jan Van den Bossche beoordeelde op 2017-08-17

Super tevreden, al meerder bestellingen geplaatst en telkens, zelfs in België, binnen 24u en veel sneller nog, geleverd.
Kwaliteit van de producten is top. Eindelijk kabeltjes die niet stuk gaan en toch betaalbaar zijn. Ik kom steeds terug!

Tom beoordeelde op 2017-08-12

Mooie kabel, stevig, lekker lang. Na een paar dagen brak het eind van de kabel. Wij hadden het garantiebewijs en de bon niet bewaard. Dit verhaal hebben we voorgelegd en zonder pardon werd er zo een nieuwe kabel opgestuurd. Snelle reactie en uitstekende service!

H.Huizingh beoordeelde op 2017-08-05

Na 1 week werkte een oplaadkabeltje voor IPad niet meer. Na contact met klantenservice werd volgende dag een nieuwe opgestuurd. Zeer goede en snelle afhandeling. Klasse.

Emiel Bogels beoordeelde op 2017-08-01

Stijn beoordeelde op 2017-08-01

Mijn product besteld en de volgende werkdag had ik hem in huis. De iPhone kabels zijn van deftige/stevige kwaliteit.

Ad beoordeelde op 2017-07-31

Supersnelle levering en geleverd wat beloofd wordt nl. Goede kwaliteit kabel.

Frank beoordeelde op 2017-07-31

Snelle goede klantenservice verving een kapotte kabel! Erg goede service, dus!

Martin beoordeelde op 2017-07-31

Super snelle levering en toen er een probleem was met 1 kabel, super goede garantie gekregen. Niet alleen 1 nieuwe kabel maar zelfs 2. Top

Jeffrey van linden beoordeelde op 2017-07-31

5 kabels besteld en bij 1tje een probleem.is direct vervangen! Super-service

John beoordeelde op 2017-07-31

Topservice

Miranca beoordeelde op 2017-07-31

Ik had het besteld en het was de dag erna binnen via bol.com het was heel goed verpakt en met plastic op de kleine zuignapjes om het te beschermen tijdens dat het onderweg was. En als top punt ook nog een beschrijven hoe het werkt en hoe je het schoonmaakt. En hij werkt ook nog echt. Ben blij met het hoesje.