Ambachtweg 51 ab
2841MB Moordrecht
+3185 0655780

J. Huberts beoordeelde op 2018-11-20

Twee kabels lightning- iPhone besteld. Na 2 weken was 1 al defect. Gemaild en binnen twee dagen een nieuwe ontvangen. Dus goede service maar de kwaliteit moet zich nog bewijzen !

Dennis beoordeelde op 2018-10-04

Troep! Ver van weg blijven.
2 keer een 3 meter iphone kabel gekocht, doen echt helemaal niets. Op 10 Apple producten uigeprobeerd, met verschillende opladers. Niets, helemaal niets.
Geld wel teruggekregen, maar iig de kabels zijn rommel.

Solange de Goeij beoordeelde op 2018-09-25

De oortjes zitten lekker door hun vorm en het geluid is goed. Ik was dan ook heel blij met deze oortjes tot dat er aan een kant het plastic oorstukje, onverklaarbaar, los viel. Na 1 mailtje naar de klantenservice was de klantvriendelijkheid meteen fijn duidelijk. Ik kreeg nieuwe oortjes!! Super blij mee! Kan ik weer van mijn muziek genieten!

Dolly weisz beoordeelde op 2018-08-30

Goeden middag ik had de kabeltjes van fhonejuice ben tevreden en als je iets besteld dan heb je de volgende dag in huis dat noem ik een goede servis vooral die van 3M is het goed

Jwh Rolf beoordeelde op 2018-08-08

Kon alleen slecht aanvinken
Maar helaas geen diep triest .
Tot twee maal toe bij de Plus winkel in Raamsdonksveer een powerbank 5200 mah gehaald . Zat ten eerste geen handleiding bij inbegrepen .
Phonjuice gebeld en blijkt dat de powerbank 2 1/2 uur nodig heeft om op te laden . Allebei heel de nacht aan de lader gehad . kapot dus. nieuwe opgestuurd gekregen van phonejuice ook deze wederom kapot .ben er echt klaar mee . als je materiaal maakt uit Taiwan voor een euro en je verkoopt het voor twintig . En je reageerd als bedrijf niet eens op een klacht ben je meer bezig met je winst als met kwantiteit! NOOIT MEER. Wat een RUK Bedrijf is dit zeg.
Plus supermarkt had al meerdere klachten gehad van andere klanten.
Moet je als directie toch eens achter je hoofd krabben wat voor meuk je produceert .

Claudia beoordeelde op 2018-07-16

Tot nu toe prima. Snel geleverd. Nog wat vragen per email gesteld, en snel reactie op.

C.Dijkstra beoordeelde op 2018-03-22

topservice! Bestellen zowel zakelijk als prive alle kabels hier, altijd goede garantie. Bij defecte kabel altijd direct een nieuwe! Beste service ooit!!!

Bibianne beoordeelde op 2018-02-24

Uitstekende service. Mijn oplaadkabel ging na 5 maanden kapot, maar toen ik belde kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd. Toen dit per ongeluk de verkeerde was kreeg ik zonder problemen meteen de juiste opgestuurd. Heel vriendelijk personeel. De kabels ontving ik ook al binnen 2 dagen.

Sikko Polling beoordeelde op 2018-02-23

Ik ben erg tevreden over de oplaadkabels die ik heb besteld. Ze zijn stevig, zodat ze niet snel kapot gaan!

Lisa Dijkstra beoordeelde op 2018-02-22

Erg tevreden met mijn telefoonhoesje! De Stickie Selfie Case bevalt mij wel. 1 werkdag in huis, helemaal super! Bedankt PhoneJuice! ;)

Dennis v A. beoordeelde op 2018-02-14

Het is natuurlijk ook naïef om te denken dat een kabel van nog geen 15 euro lang mee gaat. En dat klopt, want de kabel was na 2 maanden al gebroken, althans de blauwe buitenkant. Geen probeer op zich want er was nog geen daadwerkelijke kabelbreuk dus de connectie bleef in stand. Maar... Het gedeelte wat in je iPhone gaat is een stuk langer dan bij de originele kabel het geval is. Met als gevolg dat ik blijkbaar het inwendige steeds een stukje heb beschadigd en ik nu genoodzaakte ben om er een nieuwe lightning-adapter in te laten zetten. Mijn advies met deze kabels: zeer voorzichtig mee omgaan en zachtjes in de iPhone schuiven.

Loes beoordeelde op 2018-01-09

In het weekend besteld en op dinsdag geleverd. Artikel zat goed verpakt! Ik ben zeer tevreden

Famous beoordeelde op 2018-01-08

Soms geeft de ipad aan opladen uit. Dat is erg vervelend. Kwaliteit van de kabel is op zich goed en stevig.

Les beoordeelde op 2018-01-01

Vele kabels reeds gekocht voor Apple ipad en iphone.
Of je betaald de hoofdprijs voor een org. Apple kabel en de kabels buiten Apple laden of niet goed bij of ze begeven het na 14 tot 30 dagen

Nu een 3 mtr kabel by phonejuice gekocht en werkt perfect.
Deze 3 mtr kabel laadt zelfs even snel op als een ori. 1 mtr Apple kabel.

Als kabels nodig hebt, bestel bij phonejuice.
Betaalbaar, kwalitatief zeer goed EN 2 jaar garantie.

Super

Les

Thomas beoordeelde op 2017-11-26

Perfect werkende magnetische telefoonhouder aangeschaft. Levering en service optimaal.
Aanbevelenswaardig bedrijf😊👍

Kees beoordeelde op 2017-11-21

Laadkabel gekocht voor ipad 4 na een maand al kapot

Reactie van PhoneJuice:
Beste Kees,

Vervelend om te horen dat je kabel defect is, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Zou je een mailtje kunnen sturen naar service@phonejuice.nl, dan lossen wij het meteen voor je op!

Wij horen graag van je!

Groeten, Phonejuice.

wim beoordeelde op 2017-11-16

Mailtje gestuurd dat ik in september stekkertje gekocht had en dat die nu al kapot was. Kreeg meteen antwoord .dat ik een nieuwe krijg. Dat is tenminste garantie

Karen beoordeelde op 2017-11-06

Top! Vragen werden razendsnel beantwoord en prima garantie!

Jamal beoordeelde op 2017-11-04

Selfie stick cover gekocht. Product is snel en naar behoren geleverd.

Y.tazelaar beoordeelde op 2017-09-07

Wat een geweldige service kabel gekocht bij de jumbo die werkte niet contact gehad met de klantenservice gelijk antwoord en nog dezelfde dag een nieuwe toegestuurd krijgen dit is echt top bedankt voor de vriendelijke benadering en servicey